ارتقاء برابوس برای مرسدس-AMG EQS
برابوس به هیچ وجه ارقام ،وجی را تغییر نداد، اما تغییرات بیرونی آن ضریب درگ را تا 7.2 درصد بهبود بخشید. این به این م،ی است که مقاومت رانندگی کمتری وجود خواهد داشت که البته برد را بهبود می بخشد. برابوس می گوید که در محدوده سرعت بین 100 تا 140 کیلومتر در ساعت، محدوده EQS 7.0 درصد افزایش می یابد.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/،bus-just-proved-that-aftermarket-tuners-aren-t-ready-for-evs-ar197162.html
برای فضای داخلی، تیونر به مشتریان خود لیست بی پای، از امکانات را بر اساس سلیقه شخصی شما ارائه می دهد. بهروزرس،ها شامل روکشهای باکیفیت، فیبر کربن و آلومینیوم، نورپردازی محیطی، آرمهای ویژه و تشکهای کف، بهعلاوه طیف گستردهای از رنگها و طرحها خواهد بود.
تیونر هنوز نمی تواند پیشرفت های پیشرانه را انجام دهد
متأسفانه، برابوس هیچ به روز رس، برای پیشرانه الکتریکی ارائه نمی دهد، اما این موضوع واقعاً مهم نیست زیرا EQS یک سدان بسیار قدرتمند از کارخانه است. در ایالات متحده، می تو،د بین EQS 450+ و EQS 580 4Matic یکی را انتخاب کنید. موتور اول دارای یک موتور الکتریکی است که در مجموع 329 ، بخار قدرت و 417 پوند فوت گشتاور تولید می کند، در حالی که دومی دارای یک موتور الکتریکی دائمی دوگانه با 516 ، بخار قدرت و 631 پوند فوت گشتاور است. EQS 450+ برد 350 مایل را ارائه می دهد، در حالی که EQS 580 4Matic به 340 مایل کاهش می یابد.
EQS برابوس روی مجموعه جدیدی از چرخهای سفارشی سوار میشود. آنها در اندازه های 20 تا 22 اینچ و در طرح های متعدد ارائه می شوند. به ،وان مثال، خودروی نشان داده شده در تصاویر مطبوعاتی بر روی چرخهای 22 اینچی Brabus Mo،lock Z با طراحی ده پره سوار میشود و در ،تیکهایی با سایز 255/35 ZR 22 در جلو و 295/30 ZR 22 در عقب پیچیده شده است. تیونر سیستم تعلیق بادی را نیز تغییر داد، به طوری که EQS اکنون کمی نزدیک تر به زمین قرار می گیرد: 15 میلی متر (0.6 اینچ) در جلو و 20 میلی متر (0.8 اینچ) در عقب.
تغییرات با نمای بیرونی شروع می شود، جایی که برابوس یک کیت بدنه سفارشی ساخته شده از فیبر کربن توسعه یافته در تونل باد را ارائه می دهد که به طور قابل توجهی ویژگی های آیرودینامیکی خودرو را بهبود می بخشد. بهروزرس،ها شامل یک اسپوی، جلوی جدید همراه با لبهای کربنی است که کشش را کاهش میدهد و بالابر محور جلو را به حداقل میرساند. ورودیهای هوای جانبی نیز از فیبر کربن ساخته شدهاند و همچنین ،اصر انحراف هوا در جلوی قوسهای چرخهای عقب نصب شدهاند. در ،مت عقب، یک دیفیوزر جدید و یک اسپوی، جدید وجود دارد.