میتو،د یک طرح خدماتی ب،ید که پنج سرویس نمایندگی را در فواصل زم، 12 ماهه یا 15000 کیلومتری پوشش میدهد – هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد.
در همین حال، فرمان با روکش چرمی و دوخته شده با قطعه مرکزی کوچک شیک به سادگی زیبا است.
*رنگ های ممتاز 1250 دلار اضافه می کنند
چیست آئودی Q3 35 TFSI مانند داخل؟
در حالی که به اندازه کافی واضح است، دوربین مع، کاملاً ابتدایی است و با این قیمت من انتظار نمای 360 درجه بالای سر را برای پارک دارم. به همین ترتیب، سیستم صوتی شش بلندگوی نسخه 35 TFSI کاملاً ابتدایی است – قابل سرویس است، اما خیره کننده نیست.
آئودی فضای داخلی خوبی دارد و Q3 نیز از این قاعده مستثنی نیست. مطمئناً سخت است – به کناری تزئینات نقرهای – اما مانند ،انه بانک ساخته شده و ارگونومی عالی ارائه میدهد.
این همان پیشرانه مورد استفاده در پایه (41390 دلار قبل از هزینه در جاده) فول، واگن تیگوان 110TSI است.
این خوشحال است که با دنده ششم در سرعتهای کم بزرگراههای استرالیا با سطوح اصلاح عالی حرکت میکند.
گزینه ها
صندلی های چرمی – تا حدودی نامتجانس – به صورت دستی قابل تنظیم هستند، اما احساس سختی می کنند و سطح خوبی از حمایت ران را ارائه می دهند.
من مصرف سوخت را در یک حلقه محرک متوسط 7.2 لیتر در 100 کیلومتر برگرداندم، که در حد ادعای ADR است. همچنین نبود توقف-شروع را کمی گیج کننده دیدم.
برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید
در مقابل، قیمت ورود به مدل پایه بیامو X1 sDrive18i قبل از جادهها 53900 دلار است، در حالی که ولوو XC40 Plus B4 52990 دلار است.
پشت فرمان یک خوشه دیجیتال بزرگ با حالتهای مختلف (که توسط کنترلهای چرخ فعال میشود) فراتر از تاچو و سرعتی ساده قرار دارد، که من متوجه شدم که نقشههای بزرگ و کاربرپسند از نکات برجسته آن هستند. خوشه همچنین به سرعت بارگیری می شود بدون اینکه تاخیر زیادی داشته باشد.