اما در غیر این صورت از نظر مشخصات پیشرانه و سطوح تریم ی،ان است.
این خودروی الکتریکی خوشتیپ، خوش ساخت و مجهز آئودی مزایای اشتراکگذاری پلتفرم را ثابت میکند، اما یک نقطه ضعف را نیز آشکار میکند.
اما در غیر این صورت از نظر مشخصات پیشرانه و سطوح تریم ی،ان است.
این خودروی الکتریکی خوشتیپ، خوش ساخت و مجهز آئودی مزایای اشتراکگذاری پلتفرم را ثابت میکند، اما یک نقطه ضعف را نیز آشکار میکند.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2022-audi-q4-e-tron-sportback-review
با توجه به اینکه هنوز برای بازار استرالیا تایید نشده است، قیمت گذاری و مشخصات محلی مربوطه وجود ندارد.
،بندگی زیاد و شتاب من،، اما قابلیت تنظیم کمی در شاسی وجود دارد. فرمان، بازخورد زیادی به همراه نمیآورد و مانند سایر خودروهای شاسیبلند برقی از گوشهها خارج نمیشود.
علیرغم اینکه سنگینترین در بین این سه موتور، 2140 کیلوگرمی دو موتوره 50 e-tron کواترو سریعترین است، با زمان ادعایی 0-100 کیلومتر در ساعت. 6.2 ث،ه، در مقابل 9.0 ث،ه برای مدل 125 کیلوواتی 1895 کیلوگرمی (35 e-tron) و 8.5 ث،ه برای 2054 کیلوگرم 150 کیلووات 40 e-tron.
در حالی که تبدیلهای مستقیم از بازار بریت،ا ،وماً نشاندهنده قیمت استرالیا نیست، زم، که موقعیت سایر وسایل نقلیه فروختهشده در اینجا را در نظر بگیرید، راهنمای تقریبی است.
کنترلهای جانبی مانند دکمه استارت-استاپ، دکمه انتخاب حالت درایو آئودی و کنترلهای درایو، خنثی و مع، بر روی یک پانل کوچک که از زیر داشبورد بیرون آمده و در دسترس راننده قرار دارند.
خوشبختانه همه چیز از طریق صفحه نمایش لمسی کنترل نمی شود. کنترلهای گرمایش، سرمایش و تهویه دکمههای فیزیکی هستند که دقیقاً مانند A3 و Q3 جدید در زیر صفحه نمایش لمسی چیده شدهاند و به راحتی میتوان آنها را بدون نگاه ، پیدا کرد و استفاده کرد.
با این حال، اگر از رانندگی لذت می برید، می خواهید کمک حفظ بین خطوط را غیرفعال کنید تا واکنش های تهاجمی آزاردهنده را از طریق فرمان از بین ببرید.
Q4 Sportback e-tron نیز در دو نسخه محرک عقب موجود است. پایه 35 e-tron دارای یک 125 کیلووات/310 نیوتن متر موتور الکترونیکی و 55 کیلووات ساعت باتری، در حالی که 40 e-tron توسط یک موتور الکترونیکی که گشتاور ی،، دارد (310 نیوتن متر) اما تولید می کند 150 کیلو وات و توسط بزرگتر تغذیه می شود 76.6 کیلووات ساعت باتری مورد استفاده در مدل دو موتوره.
آئودی e-tron و e-tron Sportback بزرگتر همچنین شش سال خدمات برنامه ریزی شده رایگان و همچنین شش سال اشتراک نامحدود در شبکه شارژ سریع عمومی Chargefox دریافت می کنند.
در نگاه اول، آئودی Q4 Sportback e-tron خودرویی با بحران هویت است.
با این حال، پوست را جدا کنید و سخت افزاری مشابه با آنچه در خودروهای شاسی بلند برقی فول، واگن ID.4 و Skoda Enyaq iV استفاده شده است، خواهید یافت. به این دلیل که Q4 Sportback e-tron بر اساس همان معماری خودروهای الکتریکی گروه فول، واگن MEB ساخته شده است.
از بیرون آئودی Q4 Sportback e-tron در طراحی و اجرای آئودی، از چروکهای واضح روی بدنه گرفته تا جلوپنجره پررنگ جلویی، اطمینانبخش به نظر میرسد.
Q4 Sportback e-tron با نگاهی خارج از کشور به بازار بریت،ا شروع می شود 45,475 پوند (79,031 دلار) برای ک، پایه Sport 35 e-tron، صعود به 62290 پوند (108254 دلار) برای پرچمدار نسخه 1 50 e-tron quattro. استایل بدنه اسپورت بک تقریباً 1500 پوند (2606 دلار) نسبت به شاسی بلند Q4 e-tron مشابه دارد.
حتی امروزه، تعداد کمی از افراد غیر علاقه مند می دانند که فول، واگن گلف، آئودی A3 و اشکودا اکتاویا اساساً همان خودروی زیرین هستند. اما آیا این ترفند در خودروهای برقی با پیشرانههای ی،ان صاف و بیصدا که عملکرد مشابهی دارند، کار میکند؟
فرمهای هندسی قوی و پاششهای درخشان به وفور یافت میشود، اگرچه فرم احتمالاً عملکردی به شکل فرم، دارد که در بالا و پایین صاف است و وقتی از قفلی به قفل میپیچید، استفاده از آن عجیب به نظر میرسد.
همانطور که از نامش پیداست، ستونهای عقب شیبدار تری نسبت به مدل Q4 e-tron به سبک هاچبک ارزانتر، کاربردیتر، که با آن فضای نمایشگاهی در اروپا را به اشتراک میگذارد، دارد.
آهسته وارد شوید، سریع خارج شوید. سریع داخل، آهسته بیرون – مهم نیست که چه چیزی را امتحان می کنید، فرمان پذیری Q4 Sportback e-tron سرسختانه یک بعدی باقی می ماند.
پادشاه مسافت خط تولید، 150 کیلووات تک موتوره e-tron 40 با باتری دوربرد است که آئودی ادعا می کند آن را پوشش خواهد داد. 452 کیلومتر تا 528 کیلومتر در چرخه ،یبی WLTP
کیا EV6 دو موتوره بسیار سرگرم کننده تر است.
امتیازات رده شامل 93 درصد برای محافظت از سرنشینان بزرگسال، 89 درصد برای محافظت از سرنشینان کودک، 66 درصد برای کاربران آسیبپذیر جاده و 80 درصد برای کمک ایمنی است.
آئودی می تواند پ،تیک های معمولی را گران قیمت جلوه دهد. مواد دانهدار Q4 Sportback e-tron تقریباً شبیه چرم هستند، مواد براق شبیه ف، به نظر میرسند و حتی رنگ مشکی پیانو به نظر میرسد که متعلق به پیانو است.
آئودی Q4 اسپورت بک e-tron یک دو GBP بزرگ را نسبت به Q3 Sportback با مشخصات بالا شروع می کند، با نمونه های دیگر در حدود 45000 پوند شامل VW Golf R یا Audi S3 Sportback.
شما همچنین میخواهید با سه سطح ترمز احیاکننده بالابر – کم، متوسط و زیاد – بازی کنید یا اجازه دهید Q4 Sportback e-tron به سادگی در هنگام بلند ، پدال گاز حرکت کند.
Q4 e-tron و Q4 Sportback e-tron در حالی که توسط ANCAP رتبه بندی نشده اند، دارای رتبه ایمنی پنج ستاره Euro NCAP هستند.
همانند نمای بیرونی، فضای داخلی Q4 Sportback e-tron نیز با آئودی آشنا است.
این یک خودروی الکتریکی است که به گونه ای طراحی شده است که گویی موتور احتراق داخلی دارد. این یک SUV است که سعی دارد یک کوپه اسپرت باشد. انگار آئودی سعی میکند در عین حال هیجانانگیز باشد و در عین حال ایمن بازی کند.
مانند بسیاری از خودروهای الکتریکی، چیزهایی که باعث میشود آئودی Q4 Sportback e-tron به خوبی پیش برود، به خوبی از دید پنهان شدهاند.
اما فضای داخلی هر دو هیوندای آیونیک 5 و کیا EV6 به این آئودی از نظر کیفیت در نظر گرفته شده است.
آئودی استرالیا محدوده خود را با a پنج سال گارانتی نامحدود کیلومتر.
زم، که بتو،م این دو خودرو را پشت سر هم بر،م، تایید میکنیم، اما حداقل روی کاغذ، اگر یک SUV الکتریکی با فناوری، عملکرد و برد مشابه آئودی Q4 e-tron میخواهید، Skoda به نظر می رسد این می تواند ،ید هوشمندانه تری باشد.
آئودی ادعا میکند که Q4 Sportback 50 e-tron quattro دارای محدودهای بین است 418 کیلومتر تا 498 کیلومتر در چرخه ،یبی WLTP، در حالی که 125 کیلووات 35 e-tron با باتری کوچکتر ارائه می کند 317 کیلومتر تا 349 کیلومتر بسته به مشخصات
ویژگی های استاندارد ایمنی در ،ستان عبارتند از:
در زیر آن یک کنسول مرکزی با مکعب ها، جا لیو،، درگاه های USB و یک دسته وسط قرار دارد.
با این حال، آنچه حالت دینامیک نیز نشان میدهد این است که علیرغم سیستم تعلیق نسبتاً سفت، Q4 Sportback e-tron برای رانندگی آنقدرها پویا نیست، به خصوص در جادههای پر پیچ و خم.
برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید
در حالت رانندگی خودکار پیشفرض، Q4 Sportback e-tron کارهای زیادی را برای راننده انجام میدهد.
خودروهای مبتنی بر MEB گروه فول، واگن برای رانندگی الهام بخش نیستند، و این شامل Q4 Sportback e-tron نیز می شود. توانمند است، اما درخشش ندارد.
در درایو آزمایشی ما در آلمان، محدودیتهای سرعت و اتصالات را پیشبینی میکرد که بهطور خودکار سطح ترمزهای احیاکننده را با نزدیک شدن به آنها افزایش میداد، در حالی که از شما میخواست برای کاهش سرعت و بهبود کارایی، پدال گاز را بردارید.
این یک ضربه به آئودی نیست. بلکه نشاندهنده این است که کرهایها چقدر در این زمینه خوب شدهاند.
از نظر تئوری هیچ مشکلی با آن وجود ندارد. اشتراکگذاری پلتفرم – ساخت خودروهای مختلف با استفاده از مجموعهای از قطعات مشابه برای کاهش هزینهها – یک استراتژی تجاری هوشمند است و گروه فول، واگن استاد این عمل است.