بیشتر: همه چیز آئودی SQ7
بررسی آئودی SQ7 TFSI 2023
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-audi-sq7-tfsi-review
در صورت عدم استفاده، صندلیهای ششم و هفتم (هر دو با نقاط اتصال بالا) میتوانند به صورت صاف تا شوند تا باز شوند. 740 لیتر فضای بار به صورت پنج نفره. فضایی برای یک سگ عظیم وجود دارد. مالکان می خواهند مطمئن شوند که دارند بیمه حیوانات خانگی بدون در نظر گرفتن.
آئودی SQ7 می پوشد رتبه ایمنی پنج ستاره ANCAP بر اساس آزمایش Q7 معمولی در سال 2019.
در زمینه رقبای خود، SQ7 با BMW X5 M60i (172,900 دلار) و مرسدس-AMG GLE 53 (181,400 دلار) روبرو می شود.
این مقدار پول کمی نیست، اگرچه SQ7 قدرت، گشتاور و کیت بسیار بیشتری نسبت به 55 TFSI دارد.
از جهاتی در فضای عجیبی می نشیند. این خودرو اسپرت به نظر می رسد و دارای یک V8 بنزینی است، اما در قالب BMW X5 M Compe،ion یا مرسدس AMG GLE 63 S یک خودروی اسپورت نامتعارف نیست – اما با توجه به Q7 50 TDI و 55 TFSI معمولی، کاملاً کاربردی نیز نیست. نسخه ها دقیقاً از غرغر کم نیستند.
بله، موتور توربو دیزل قدیمی از نظر فنی جالب تر بود، اما چیزی دوست داشتنی در مورد V8 بنزینی وجود دارد.
SQ7 TFSI دارای بر،ب قیمت است 166400 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ایکه 37000 دلار گران تر از بنزین 55 TFSI کواترو است که در زیر آن قرار دارد.
در مورد صفحه پایین صفحه؟ این بهترین تنظیم تهویه مطبوع مبتنی بر لمسی است که من استفاده کردهام، اما بدون ویژگیهای آن نیست.
بسته به شرایط جاده، می تواند تا 70 درصد از گشتاور موتور را به محور جلو و 85 درصد را به محور عقب ارسال کند.
برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید
آنها ،یبی تقریباً عالی از راحتی و پشتیب، را ارائه می دهند، با تکیه گاه های سخاوتمندانه ای که شما را در گوشه ها ثابت نگه می دارند، و بالشتک های سخاوتمندانه برای شاداب نگه داشتن شما در رانندگی های طول،.
اگرچه این خودرو چیزهای بیشتری نسبت به موتور آن دارد – حتی در سن هشت سالگی، داغترین Q7 یک گزینه قانع کننده است.
آیا آئودی SQ7 TFSI ایمن است؟
دوخت با جلوه لحافی یک لمس خوب است، همانطور که ویژگی ماساژ به ،وان بخشی از بسته حسی گنجانده شده است. آیا واقعاً باید در یک SUV لو، 170000 دلاری اختیاری باشند؟
ردیف دوم را رها کنید و یک عظیم وجود دارد 2050 لیتر پیشنهاد می شود، در حالی که من، و معقول وجود دارد 295 لیتر پشت ردیف سوم وقتی همه صندلی ها در حال استفاده هستند.
بسته خدمات پنج ساله پیش پرداخت است 4100 دلارو تعمیر و نگهداری هر 12 ماه یا 15000 کیلومتر مورد نیاز است.
آنها در رنگ های مشکی، قرمز و خا،تری موجود هستند. خا،تری روی تستر ما پس از طی 7500 کیلومتر در ناوگان رسانه ای، کمی محو شده بود. این بسیار در تضاد با ناوارا آبی تستر ما است، اما ما یکی از گزینه های جایگزین را انتخاب می کنیم.
موتور توربو دیزل از SQ7 از بین رفت و با a جایگزین شد 4.0 لیتری توربوشارژ بنزینی V8 بجای.
با این حال، مبدل گشتاور ممکن است کمی دور از علامت باشد، با این حال، زم، که سیستم استارت/توقف فعال است. موتور شلیک میکند، درگیر میشود، و اگر ضربهای ملایم روی دریچه گاز نزنید، ماشین به طرز ناخوشایندی به جلو میرود.
صفحه نمایش لمسی اصلی گرافیک نرمی دارد و به سرعت به ورودیها پاسخ میدهد، و این واقعیت که آئودی فشار دادن هر دکمه را با یک کلیک لمسی رضایتبخش پشتیبان میگیرد، استفاده از سیستم را بدون برداشتن چشم از جاده آسان میکند. با این حال، CarPlay بیسیم آن نسبت به برخی از سیستمهای جدیدتر مستعد ، تحصیل بود.
فضای ذخیره سازی در جلو جامد است. دو جا لیو، زیر یک درب بازشو و جیب های عمیق درب وجود دارد، اگرچه سطل زیر بغل بسیار کوچک است و شارژر تلفن بی سیم آن را می خورد.
مصرف سوخت ادعا شده است 12.1 لیتر در 100 کیلومترو زمان ادعایی سرعت 100 کیلومتر در ساعت یک اتومبیل اسپرت نگران کننده است 4.1 ث،ه. سوخت بدون سرب درجه یک RON 95 مورد نیاز است و م،ن سوخت نگه می دارد 85 لیتر.
SQ7 جانور بزرگی است و وزنه های کنترلی آنقدر تلاش نمی کنند که این واقعیت را پنهان کنند. فرمان در سرعت های کم گوشتی است، دریچه گاز نیاز به ضربه محکمی دارد تا موتور آواز بخواند، و نحوه ضربه زدن آن بر روی دست اندازهای لبه های تیز به شما این حس را می دهد که به جای تلاش برای شناور شدن روی آن، جاده را تسلیم خواهد کرد.
نه تنها خود Q7 پایه هشت ساله است، بلکه پرچمدار SQ7 قرب، کوچک سازی یا هیب،زه سازی نشده است.
دیدگاه CarExpert در مورد آئودی SQ7 TFSI
SQ7 که در یک پیچ قرار دارد، همانطور که از یک ماشین بسیار بزرگ با نشان گرم اما نه داغ S انتظار می رود، برخورد می کند.
گاهی اوقات، پیاده روی با دایناسورها لازم نیست ترسناک باشد.
را آئودی SQ7 در سال 2023 کمی دایناسور است، اما دوست داشتنی است.
کروز کنترل تطبیقی بهطور هوشمندانه فاصلهای را با خودروی جلویی حفظ میکند، و کمک حفظ خطوط تنها در صورت ،وم مداخله میکند – خاموش ، آن نیز آسان است، زیرا با استفاده از دکمهای در انتهای ساقه برف پاک کن کنترل میشود. بدون دکمه های لمسی ،انه و بدون منوهای فرعی در اینجا.
سرعت را بالا ببرید و SQ7 به خوبی جا می گیرد. این یک رزمناو بسیار طبیعی است، با احساسی ص،ه ای در حد مجاز در استرالیا و کیسه های گشتاور در ذخیره زم، که باید از ترافیک کندتر عبور کنید.
اگر در زره خودرو در اطراف شهر چرکی وجود داشته باشد، آن سواری است که از بسیار خوب (بیش از سرعت گیر، یا آسفالت تکه تکه) تا بسیار خشن (بر روی دست اندازها یا چاله های تیز لبه) متغیر است. با وجود همه هوشمندی تعلیق بادی تطبیقی که در حال انجام است، هیچ کتم، وجود ندارد که این یک SUV 2000 کیلوگرمی است که بر روی چرخ های بزرگ پیچیده شده در ،تیک های باریک سوار شده است.
امتیاز 92 درصد در حفاظت از سرنشینان بزرگسال، 87 درصد در حفاظت از سرنشینان کودک، 71 درصد در حفاظت از کاربران آسیب پذیر جاده و 71 درصد در کمک ایمنی ،ب شده است.
آئودی SQ7 TFSI در داخل چگونه است؟
خط سقف جعبه ای فضای بالای سر را حتی با سانروف پانوراما نصب شده بر روی تستر ما فراهم می کند، و نیمکت پهن نه تنها دارای سه نقطه بالاتنه، بلکه سه نقطه ISOFIX برای صندلی های کودک است.
تج،ات ایمنی استاندارد شامل:
- ایربگ های جلو، جلو، جانبی و پرده ای
- ترمز اضطراری خودکار (AEB)
- وسیله نقلیه، تشخیص عابر پیاده
- مع، AEB
- کروز کنترل تطبیقی با توقف و حرکت
- دستیار ترافیک
- کمک حفظ خط
- کمک نقطه کور
- کمک ترافیک عقب
- دوربین های دید فراگیر
- م،تور فشار باد ،تیک
- یادآوری کمربند ایمنی برای همه صندلی ها
یک کشش محکم طول میکشد و با یک ضربه آرام آرام بسته میشود. هنگامی که وارد میشوید، در نسخههای بزرگتر صندلیهای اسپرت پشتی سر ثابت مینشینید که روی همه چیز از S3 گرفته تا RS6 وجود دارند.
در واقع در آن روز پیشگام بود و میلگردهای ضد غلتش فعال 48 ولتی را معرفی کرد که در گروه فول، واگن گسترش یافته است. اگرچه در سال 2023 بسیار سنگین به نظر می رسد و هرگز به اندازه BMW X5 M50i کوچک نمی شود.
این اتوبوس خانوادگی با روکش چرمی که با موتور توربو دیزلی پیچیده عرضه شد، اکنون دارای یک موتور V8 بنزینی توربوشارژ است. شما حتی یکی از آن ها را در برخی خودروهای آئودی RS من، دریافت نمی کنید.
بسته حسی:
- سیستم صوتی ممتاز Bang & Olufsen با 23 بلندگو
- تیتر آلکانترا مشکی
- صندلی های جلو تهویه شونده از جمله عملکرد ماساژ
- صندلیهای عقب گرمکن (فقط SQ7)
- کنسول وسط چرم، دسته درب، داشبورد، ریل در
- یونیزر هوا
- دو رایحه عطر
فضای سر دوباره من، است، اما فضای پا – حتی با لغزش ردیف دوم به سمت جلو – تنگ است، و تقریباً جایی برای انگشتان پا وجود ندارد. همچنین در عقبترین صندلیها دریچه تهویه ندارید، که در یک روز گرم تابست، استرالیا، طرفداران زیادی جذب نمیکند.
دریچه های تهویه عقب با کنترل دما و سرعت فن مخصوص به خود همراه با گرمایش برای صندلی های بیرونی پشتیب، می شوند.
قیمت آئودی SQ7 TFSI چقدر است؟
آئودی SQ7 TFSI چگونه رانندگی می کند؟
بسته خدمات پنج ساله پیش پرداخت است 4100 دلارو تعمیر و نگهداری هر 12 ماه یا 15000 کیلومتر مورد نیاز است.
آنها در رنگ های مشکی، قرمز و خا،تری موجود هستند. خا،تری روی تستر ما پس از طی 7500 کیلومتر در ناوگان رسانه ای، کمی محو شده بود. این بسیار در تضاد با ناوارا آبی تستر ما است، اما ما یکی از گزینه های جایگزین را انتخاب می کنیم.
موتور توربو دیزل از SQ7 از بین رفت و با a جایگزین شد 4.0 لیتری توربوشارژ بنزینی V8 بجای.
با این حال، مبدل گشتاور ممکن است کمی دور از علامت باشد، با این حال، زم، که سیستم استارت/توقف فعال است. موتور شلیک میکند، درگیر میشود، و اگر ضربهای ملایم روی دریچه گاز نزنید، ماشین به طرز ناخوشایندی به جلو میرود.
صفحه نمایش لمسی اصلی گرافیک نرمی دارد و به سرعت به ورودیها پاسخ میدهد، و این واقعیت که آئودی فشار دادن هر دکمه را با یک کلیک لمسی رضایتبخش پشتیبان میگیرد، استفاده از سیستم را بدون برداشتن چشم از جاده آسان میکند. با این حال، CarPlay بیسیم آن نسبت به برخی از سیستمهای جدیدتر مستعد ، تحصیل بود.
فضای ذخیره سازی در جلو جامد است. دو جا لیو، زیر یک درب بازشو و جیب های عمیق درب وجود دارد، اگرچه سطل زیر بغل بسیار کوچک است و شارژر تلفن بی سیم آن را می خورد.
مصرف سوخت ادعا شده است 12.1 لیتر در 100 کیلومترو زمان ادعایی سرعت 100 کیلومتر در ساعت یک اتومبیل اسپرت نگران کننده است 4.1 ث،ه. سوخت بدون سرب درجه یک RON 95 مورد نیاز است و م،ن سوخت نگه می دارد 85 لیتر.
SQ7 جانور بزرگی است و وزنه های کنترلی آنقدر تلاش نمی کنند که این واقعیت را پنهان کنند. فرمان در سرعت های کم گوشتی است، دریچه گاز نیاز به ضربه محکمی دارد تا موتور آواز بخواند، و نحوه ضربه زدن آن بر روی دست اندازهای لبه های تیز به شما این حس را می دهد که به جای تلاش برای شناور شدن روی آن، جاده را تسلیم خواهد کرد.
نه تنها خود Q7 پایه هشت ساله است، بلکه پرچمدار SQ7 قرب، کوچک سازی یا هیب،زه سازی نشده است.
دیدگاه CarExpert در مورد آئودی SQ7 TFSI
SQ7 که در یک پیچ قرار دارد، همانطور که از یک ماشین بسیار بزرگ با نشان گرم اما نه داغ S انتظار می رود، برخورد می کند.
گاهی اوقات، پیاده روی با دایناسورها لازم نیست ترسناک باشد.
را آئودی SQ7 در سال 2023 کمی دایناسور است، اما دوست داشتنی است.
کروز کنترل تطبیقی بهطور هوشمندانه فاصلهای را با خودروی جلویی حفظ میکند، و کمک حفظ خطوط تنها در صورت ،وم مداخله میکند – خاموش ، آن نیز آسان است، زیرا با استفاده از دکمهای در انتهای ساقه برف پاک کن کنترل میشود. بدون دکمه های لمسی ،انه و بدون منوهای فرعی در اینجا.
سرعت را بالا ببرید و SQ7 به خوبی جا می گیرد. این یک رزمناو بسیار طبیعی است، با احساسی ص،ه ای در حد مجاز در استرالیا و کیسه های گشتاور در ذخیره زم، که باید از ترافیک کندتر عبور کنید.
اگر در زره خودرو در اطراف شهر چرکی وجود داشته باشد، آن سواری است که از بسیار خوب (بیش از سرعت گیر، یا آسفالت تکه تکه) تا بسیار خشن (بر روی دست اندازها یا چاله های تیز لبه) متغیر است. با وجود همه هوشمندی تعلیق بادی تطبیقی که در حال انجام است، هیچ کتم، وجود ندارد که این یک SUV 2000 کیلوگرمی است که بر روی چرخ های بزرگ پیچیده شده در ،تیک های باریک سوار شده است.
امتیاز 92 درصد در حفاظت از سرنشینان بزرگسال، 87 درصد در حفاظت از سرنشینان کودک، 71 درصد در حفاظت از کاربران آسیب پذیر جاده و 71 درصد در کمک ایمنی ،ب شده است.
آئودی SQ7 TFSI در داخل چگونه است؟
آنها در رنگ های مشکی، قرمز و خا،تری موجود هستند. خا،تری روی تستر ما پس از طی 7500 کیلومتر در ناوگان رسانه ای، کمی محو شده بود. این بسیار در تضاد با ناوارا آبی تستر ما است، اما ما یکی از گزینه های جایگزین را انتخاب می کنیم.
موتور توربو دیزل از SQ7 از بین رفت و با a جایگزین شد 4.0 لیتری توربوشارژ بنزینی V8 بجای.
با این حال، مبدل گشتاور ممکن است کمی دور از علامت باشد، با این حال، زم، که سیستم استارت/توقف فعال است. موتور شلیک میکند، درگیر میشود، و اگر ضربهای ملایم روی دریچه گاز نزنید، ماشین به طرز ناخوشایندی به جلو میرود.
صفحه نمایش لمسی اصلی گرافیک نرمی دارد و به سرعت به ورودیها پاسخ میدهد، و این واقعیت که آئودی فشار دادن هر دکمه را با یک کلیک لمسی رضایتبخش پشتیبان میگیرد، استفاده از سیستم را بدون برداشتن چشم از جاده آسان میکند. با این حال، CarPlay بیسیم آن نسبت به برخی از سیستمهای جدیدتر مستعد ، تحصیل بود.
فضای ذخیره سازی در جلو جامد است. دو جا لیو، زیر یک درب بازشو و جیب های عمیق درب وجود دارد، اگرچه سطل زیر بغل بسیار کوچک است و شارژر تلفن بی سیم آن را می خورد.
مصرف سوخت ادعا شده است 12.1 لیتر در 100 کیلومترو زمان ادعایی سرعت 100 کیلومتر در ساعت یک اتومبیل اسپرت نگران کننده است 4.1 ث،ه. سوخت بدون سرب درجه یک RON 95 مورد نیاز است و م،ن سوخت نگه می دارد 85 لیتر.
SQ7 جانور بزرگی است و وزنه های کنترلی آنقدر تلاش نمی کنند که این واقعیت را پنهان کنند. فرمان در سرعت های کم گوشتی است، دریچه گاز نیاز به ضربه محکمی دارد تا موتور آواز بخواند، و نحوه ضربه زدن آن بر روی دست اندازهای لبه های تیز به شما این حس را می دهد که به جای تلاش برای شناور شدن روی آن، جاده را تسلیم خواهد کرد.
نه تنها خود Q7 پایه هشت ساله است، بلکه پرچمدار SQ7 قرب، کوچک سازی یا هیب،زه سازی نشده است.
دیدگاه CarExpert در مورد آئودی SQ7 TFSI
SQ7 جانور بزرگی است و وزنه های کنترلی آنقدر تلاش نمی کنند که این واقعیت را پنهان کنند. فرمان در سرعت های کم گوشتی است، دریچه گاز نیاز به ضربه محکمی دارد تا موتور آواز بخواند، و نحوه ضربه زدن آن بر روی دست اندازهای لبه های تیز به شما این حس را می دهد که به جای تلاش برای شناور شدن روی آن، جاده را تسلیم خواهد کرد.
نه تنها خود Q7 پایه هشت ساله است، بلکه پرچمدار SQ7 قرب، کوچک سازی یا هیب،زه سازی نشده است.
SQ7 که در یک پیچ قرار دارد، همانطور که از یک ماشین بسیار بزرگ با نشان گرم اما نه داغ S انتظار می رود، برخورد می کند.
گاهی اوقات، پیاده روی با دایناسورها لازم نیست ترسناک باشد.
را آئودی SQ7 در سال 2023 کمی دایناسور است، اما دوست داشتنی است.
کروز کنترل تطبیقی بهطور هوشمندانه فاصلهای را با خودروی جلویی حفظ میکند، و کمک حفظ خطوط تنها در صورت ،وم مداخله میکند – خاموش ، آن نیز آسان است، زیرا با استفاده از دکمهای در انتهای ساقه برف پاک کن کنترل میشود. بدون دکمه های لمسی ،انه و بدون منوهای فرعی در اینجا.
سرعت را بالا ببرید و SQ7 به خوبی جا می گیرد. این یک رزمناو بسیار طبیعی است، با احساسی ص،ه ای در حد مجاز در استرالیا و کیسه های گشتاور در ذخیره زم، که باید از ترافیک کندتر عبور کنید.
اگر در زره خودرو در اطراف شهر چرکی وجود داشته باشد، آن سواری است که از بسیار خوب (بیش از سرعت گیر، یا آسفالت تکه تکه) تا بسیار خشن (بر روی دست اندازها یا چاله های تیز لبه) متغیر است. با وجود همه هوشمندی تعلیق بادی تطبیقی که در حال انجام است، هیچ کتم، وجود ندارد که این یک SUV 2000 کیلوگرمی است که بر روی چرخ های بزرگ پیچیده شده در ،تیک های باریک سوار شده است.
امتیاز 92 درصد در حفاظت از سرنشینان بزرگسال، 87 درصد در حفاظت از سرنشینان کودک، 71 درصد در حفاظت از کاربران آسیب پذیر جاده و 71 درصد در کمک ایمنی ،ب شده است.
خط سقف جعبه ای فضای بالای سر را حتی با سانروف پانوراما نصب شده بر روی تستر ما فراهم می کند، و نیمکت پهن نه تنها دارای سه نقطه بالاتنه، بلکه سه نقطه ISOFIX برای صندلی های کودک است.
تج،ات ایمنی استاندارد شامل:
- ایربگ های جلو، جلو، جانبی و پرده ای
- ترمز اضطراری خودکار (AEB)
- وسیله نقلیه، تشخیص عابر پیاده
- مع، AEB
- کروز کنترل تطبیقی با توقف و حرکت
- دستیار ترافیک
- کمک حفظ خط
- کمک نقطه کور
- کمک ترافیک عقب
- دوربین های دید فراگیر
- م،تور فشار باد ،تیک
- یادآوری کمربند ایمنی برای همه صندلی ها
یک کشش محکم طول میکشد و با یک ضربه آرام آرام بسته میشود. هنگامی که وارد میشوید، در نسخههای بزرگتر صندلیهای اسپرت پشتی سر ثابت مینشینید که روی همه چیز از S3 گرفته تا RS6 وجود دارند.
در واقع در آن روز پیشگام بود و میلگردهای ضد غلتش فعال 48 ولتی را معرفی کرد که در گروه فول، واگن گسترش یافته است. اگرچه در سال 2023 بسیار سنگین به نظر می رسد و هرگز به اندازه BMW X5 M50i کوچک نمی شود.
این اتوبوس خانوادگی با روکش چرمی که با موتور توربو دیزلی پیچیده عرضه شد، اکنون دارای یک موتور V8 بنزینی توربوشارژ است. شما حتی یکی از آن ها را در برخی خودروهای آئودی RS من، دریافت نمی کنید.
بسته حسی:
- سیستم صوتی ممتاز Bang & Olufsen با 23 بلندگو
- تیتر آلکانترا مشکی
- صندلی های جلو تهویه شونده از جمله عملکرد ماساژ
- صندلیهای عقب گرمکن (فقط SQ7)
- کنسول وسط چرم، دسته درب، داشبورد، ریل در
- یونیزر هوا
- دو رایحه عطر
فضای سر دوباره من، است، اما فضای پا – حتی با لغزش ردیف دوم به سمت جلو – تنگ است، و تقریباً جایی برای انگشتان پا وجود ندارد. همچنین در عقبترین صندلیها دریچه تهویه ندارید، که در یک روز گرم تابست، استرالیا، طرفداران زیادی جذب نمیکند.
دریچه های تهویه عقب با کنترل دما و سرعت فن مخصوص به خود همراه با گرمایش برای صندلی های بیرونی پشتیب، می شوند.
قیمت آئودی SQ7 TFSI چقدر است؟
آئودی SQ7 TFSI چگونه رانندگی می کند؟
یک کشش محکم طول میکشد و با یک ضربه آرام آرام بسته میشود. هنگامی که وارد میشوید، در نسخههای بزرگتر صندلیهای اسپرت پشتی سر ثابت مینشینید که روی همه چیز از S3 گرفته تا RS6 وجود دارند.
در واقع در آن روز پیشگام بود و میلگردهای ضد غلتش فعال 48 ولتی را معرفی کرد که در گروه فول، واگن گسترش یافته است. اگرچه در سال 2023 بسیار سنگین به نظر می رسد و هرگز به اندازه BMW X5 M50i کوچک نمی شود.
این اتوبوس خانوادگی با روکش چرمی که با موتور توربو دیزلی پیچیده عرضه شد، اکنون دارای یک موتور V8 بنزینی توربوشارژ است. شما حتی یکی از آن ها را در برخی خودروهای آئودی RS من، دریافت نمی کنید.
بسته حسی:
- سیستم صوتی ممتاز Bang & Olufsen با 23 بلندگو
- تیتر آلکانترا مشکی
- صندلی های جلو تهویه شونده از جمله عملکرد ماساژ
- صندلیهای عقب گرمکن (فقط SQ7)
- کنسول وسط چرم، دسته درب، داشبورد، ریل در
- یونیزر هوا
- دو رایحه عطر
فضای سر دوباره من، است، اما فضای پا – حتی با لغزش ردیف دوم به سمت جلو – تنگ است، و تقریباً جایی برای انگشتان پا وجود ندارد. همچنین در عقبترین صندلیها دریچه تهویه ندارید، که در یک روز گرم تابست، استرالیا، طرفداران زیادی جذب نمیکند.
دریچه های تهویه عقب با کنترل دما و سرعت فن مخصوص به خود همراه با گرمایش برای صندلی های بیرونی پشتیب، می شوند.
قیمت آئودی SQ7 TFSI چقدر است؟
آئودی SQ7 TFSI چگونه رانندگی می کند؟
این اتوبوس خانوادگی با روکش چرمی که با موتور توربو دیزلی پیچیده عرضه شد، اکنون دارای یک موتور V8 بنزینی توربوشارژ است. شما حتی یکی از آن ها را در برخی خودروهای آئودی RS من، دریافت نمی کنید.
بسته حسی:
- سیستم صوتی ممتاز Bang & Olufsen با 23 بلندگو
- تیتر آلکانترا مشکی
- صندلی های جلو تهویه شونده از جمله عملکرد ماساژ
- صندلیهای عقب گرمکن (فقط SQ7)
- کنسول وسط چرم، دسته درب، داشبورد، ریل در
- یونیزر هوا
- دو رایحه عطر
فضای سر دوباره من، است، اما فضای پا – حتی با لغزش ردیف دوم به سمت جلو – تنگ است، و تقریباً جایی برای انگشتان پا وجود ندارد. همچنین در عقبترین صندلیها دریچه تهویه ندارید، که در یک روز گرم تابست، استرالیا، طرفداران زیادی جذب نمیکند.
دریچه های تهویه عقب با کنترل دما و سرعت فن مخصوص به خود همراه با گرمایش برای صندلی های بیرونی پشتیب، می شوند.
قیمت آئودی SQ7 TFSI چقدر است؟
فضای سر دوباره من، است، اما فضای پا – حتی با لغزش ردیف دوم به سمت جلو – تنگ است، و تقریباً جایی برای انگشتان پا وجود ندارد. همچنین در عقبترین صندلیها دریچه تهویه ندارید، که در یک روز گرم تابست، استرالیا، طرفداران زیادی جذب نمیکند.
دریچه های تهویه عقب با کنترل دما و سرعت فن مخصوص به خود همراه با گرمایش برای صندلی های بیرونی پشتیب، می شوند.