بررسی آفرود فورد رنجر XLT 2023

در حالی که فضای داخلی برای من کمی ناامیدکننده بود، فورد رنجر به اندازه‌ای است که در صدر فهرست هیچ ،ی قرار نگیرد.

  • آفرود فورد رنجر XLT 2023

با این اوصاف، آنها همچنان بسته به موقعیت احساس غیرضروری می کنند. همه چیز گفته شد و انجام شد، و با توجه به زمان کمی برای نشستن، با درک آنچه ویژگی های ایمنی در تلاش برای دستیابی به آن هستند و داشتن توانایی تنظیم یا خاموش ، ویژگی ها، رنجر به طور کلی در این زمینه کار خوبی انجام می دهد.

و همانطور که در تمام این مدل‌های جدیدتر مجهز به یکی دیده‌ایم، تفاوت آن در توانایی خودرو در خارج از جاده، همراه با کنترل دقیق در شرایط سخت، شگفت‌انگیز است.

اولین مورد، رابطه بسیار ویژه‌ای است که بین شرکت فورد موتور و لوازم جانبی فوق‌العاده موفق و پیشرو در صنعت ARB 4×4 ایجاد شده است که به دقت تنظیم شده و به سختی ایجاد شده است که منجر به توسعه لوازم جانبی مورد تأیید کارخانه ARB برای فورد رنجر شده است.

اما این یک بررسی دیگر برای یک روز دیگر خواهد بود و ما با مشخصات پایین تر، توربوی دوقلو (نه واقعاً) تحت فشار قرار گرفتیم. گفت: بی توربو بیش از حد کافی است و انتقال قدرت نرم و گشتاور قابل استفاده را در چرخ دنده گیرب، به خوبی تنظیم شده، در طیف وسیعی از موقعیت ها و زمین ها ارائه می دهد.

برای رانندگی با آ،ین فورد رنجر هیجان زده بودم. این شرکت همچنان به موج زدن، ،ب شهرت، و در صدر فروش در کنار HiLux ادامه می دهد. اما آیا هنوز هم یک ، کار عملی و یک آفرود من، است؟ یا مانند بسیاری دیگر، آیا تسلیم تهدید ویژگی‌های ایمنی بیش از حد مدرج، ذهنیت والدین فوتبالی و رفتارهای خوب خیاب، شده است که باعث می‌شود ابزارهای آفرود ما بیشتر از حد ماشینی مانند، زیباتر از آن که ،اشیده شوند، ایمن‌تر از آن باشد که واقعاً رانندگی کند و بیش از حد باهوش باشد. جو متوسط ​​برای درک؟

در حالی که LDV نمی تواند از حدود 31 اینچ قطر ،تیک عبور کند، ک،ادوها برای پاک ، 32 ث،ه قطعات را جدا کرده و برش می دهند، فورد رنجر به راحتی 35 ث،ه می چرخد. وقتی ،ت به “اندازه” می رسد، ،تیک های بزرگ مهم هستند.

  • آفرود فورد رنجر XLT 2023

با اعمال گشتاور در ضریب دنده‌ی پایین‌تر، چنان پیشرفتی به دست می‌آید که نتیجه آن به اندازه استفاده از قفل‌های دیفرانسیل عمیق است. توانایی انتخاب و استفاده از هر دو یک پیشرفت خارق العاده در کشش و قابلیت خارج از جاده است. برای توضیح این موضوع، رنجر بهتر از بسیاری از وسایل نقلیه دیگری که آزمایش می کنیم نیست، اما توانایی دارد و قطعا بدتر نیست.

دیفرانسیل قفلی باکیفیت به دور از اینکه یک حقه یا کمک کششی باشد که به شما امکان می دهد مسیرها را پاره کنید، یک محصول مفید است که کشش بیشتری را در سراسر محور قفل شده ایجاد می کند و با به حداقل رساندن نیرو و سرعت مورد نیاز از خط محرکه و محیط محافظت می کند. برای عبور موفقیت آمیز از یک مانع

آفرود

مانند بسیاری از این مدل های جدیدتر، دیفرانسیل قفل عقب قابل انتخاب نصب شده در کارخانه، تغییر دهنده بازی است. با فشار دادن یک دکمه، چرخ دنده های جانبی دیفرانسیل را قفل می کند، درایو کامل را برای هر دو محور فراهم می کند، هرگونه درایو از دست رفته از طریق تایر چرخان را لغو می کند و اطمینان می دهد که خودرو بهترین شانس را برای حفظ حرکت در جهت انتخابی شما دارد.

  • آفرود فورد رنجر XLT 2023

به دنبال موضوع ایمنی، و در عین حال بیشتر یک موضوع مک،کی تا الکترونیکی است، ترمزهای فورد رنجر به خوبی با احساس پدال محکم و تجربه ایست مثبت تنظیم شده اند. در خارج از جاده و خارج از جاده، آنها احساس اعتماد به نفس، نیش مثبت، و یک برنامه به خوبی متعادل را ارائه می دهند.

در 15 سال گذشته تغییرات گسترده ای در چشم انداز اتحادهای خودرویی، سقوط تولیدکنندگان داخلی و ظهور چشمگیر 4×4 کابین دوگانه دیده شده است.

  • آفرود فورد رنجر XLT 2023

آنها سخت هستند، به راحتی قابل تغییر هستند، عالی به نظر می رسند، و برای رانندگی روزانه در داخل و خارج از جاده راحت و مجهز هستند. جای تعجب نیست که رنجر بار دیگر از نظر فروش از تویوتا هایلو، ظاهراً «نشکن» رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

بار ، عقب به بالا ممکن است این را بهبود بخشد (داشتن مقداری وزن در عقب برای کاهش واکنش سیستم تعلیق عقب) اما بدون بار آن را خسته می کند و نیاز به توجه زیادی دارد و به هر حال جلوی آن خیلی بهتر نیست.

بیایید به بررسی خود ادامه دهیم، از شهر خارج شویم، خارج از جاده باشیم و خودمان ببینیم.

مانند بسیاری از این مواردی که برجسته می‌کنم، اغلب عملکرد یک ویژگی خاص آنقدر عالی نیست، بلکه بیشتر تولیدکنندگان دیگر آن را بسیار ضعیف انجام داده‌اند.

به‌ویژه با فاصله گارد، رنجرز به‌خاطر این که می‌تواند در یک بالابر نسبتاً ملایم قرار بگیرد، ،تیک‌های 33 اینچی را به راحتی جا می‌دهد و حتی در مجموعه‌ای 35 ث،ه‌ای فشار می‌دهد، به خوبی شناخته شده و محبوب هستند.

با 154 کیلووات و 500 نیوتن متر، این قوی ترین وسیله نقلیه در اصطبل فورد نیست، اما به خوبی به 10 سرعته اتوماتیک خود گره خورده است.

در امتداد خیابان‌های شهر، رنجر بدون دردسر حرکت می‌کند و خلب، آن آسان است. سیستم تعلیق نرم یک سواری راحت را فراهم می کند، کنترل ها به راحتی قابل دسترسی هستند، اما دسته ابزار دیجیتال کمی قدیمی و بی انگیزه است.

با کاهش سرعت و خاموش ، جاده های خاکی اصلی، مکان یابی، هدایت و فعال ، سیستم چهار چرخ محرک آسان است. چراغ های داشبورد به وضوح حالت 4×4 انتخاب شده را نشان می دهند و جعبه انتقال دو برد تعادل خوبی بین دنده های بالا و پایین ایجاد می کند.

افزودن لوازم جانبی پس از فروش می تواند عملکرد چهار چرخ متحرک خارج از جاده را به شدت بهبود بخشد.

نگاه CarExpert

در سرعت در خاک، فرمان رنجر سنگین و مبهم است. مانند بسیاری از این وسایل نقلیه جدیدتر، این محصول از فرمان برقی الکترونیکی کمکی متغیر است. قابل کنترل است، اما هنگامی که با موج‌ها و سوراخ‌های قابلمه و سیستم تعلیق نرم ،یب می‌شود، وسیله نقلیه به درجات مختلف با بدتر شدن مسیر، شناور می‌شود، سرگردان می‌شود و می‌پرد.

  • آفرود فورد رنجر XLT 2023

به اندازه کافی خنده دار، نسل بعدی میله های ARB در واقع نتیجه تیم توسعه عمیق طراحی منحصر به فرد برای فورد رنجر است.

  • آفرود فورد رنجر XLT 2023
    اسپرت V6

در ادامه، یک داستان مشابه و یک تشبیه خوب برای برجسته ، جعبه انتقال دو سرعته و تفاوت‌های مثبت در کنترل و قابلیت رانندگی در زمین‌های سخت زم، که از محدوده بالا (H4) به محدوده پایین (L4) تغییر می‌کنید، است.

  • آفرود فورد رنجر XLT 2023

برای مشاهده گا،ی کامل روی ع، کلیک کنید.

  • آفرود فورد رنجر XLT 2023

این به همین جا ختم نمی شود، با تعدادی از تغییرات منحصر به فرد و تخصصی طراحی بولبار که برای رنجر ایجاد شده است، اکنون در طیف وسیع تری از میله هایی که ARB برای انواع وسایل نقلیه ایجاد می کند، سرریز شده است.

بیشتر: همه چیز فورد رنجر




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-ford-ranger-xlt-off-road-review

تماشا ،: بررسی ویدیویی پل از Ranger Wildtrak Bi-Turbo

دریچه گاز در مقایسه با برخی از خودروهای دیگر به خوبی تنظیم شده است (پاسخ دریچه گاز، منحنی های شتاب و تاخیر موتور به صورت الکترونیکی از طریق ECU کنترل می شوند) و به طور کلی خودرو با توجه به شرایطی که دارد، احساس مطمئنی از پایداری، تحت کنترل بودن و توانایی عبور از زمین های ناهموار و دشوار می دهد. موجودی.

  • آفرود فورد رنجر XLT 2023

مانند ا،ر خودروهای این ک،، هیچ پای، برای لوازم جانبی، ارتقاء، پیچ و مهره و بالابر برای فورد رنجر وجود ندارد. با این حال، آنچه شایان ذکر است، دو موضوع تقریباً منحصر به فرد در مورد تغییر و دسترسی به رنجر است.

  • آفرود فورد رنجر XLT 2023

ایمنی چیزی است که رنجر قطعاً بسیار بهتر از همتایان خود انجام می دهد. این دستگاه دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های ایمنی الکترونیکی است، اما بر خلاف BT-50 و D-Max، کالیبراسیون، واکنش‌پذیری و پاسخ الکترونیکی در رنجر بسیار ظریف‌تر و راحت‌تر تنظیم می‌شوند.

مدلی که ما آزمایش کردیم از موتور 2.0 لیتری Bi-Turbo بهره می برد. پچ پچ و هیجان زیادی در اطراف موتور 3.0 لیتری V6 توربو دیزل وجود دارد و با گشتاور 600 نیوتن متری چرخاندن تایرها جای تعجبی ندارد!

  • آفرود فورد رنجر XLT 2023
    اسپرت بی توربو

آنها نه تنها سخت تر به نظر می رسند، بلکه فاصله بهتری برای کل وسیله نقلیه فراهم می کنند و ،وج از جاده را بسیار آسان تر می کنند. البته تعدادی از معایب برای نصب ،تیک‌های بزرگتر وجود دارد (محدودیت‌های قانونی یکی است)، اما من خیلی هیجان‌زده‌تر از آن هستم که در حال حاضر با آن‌ها کار کنم و به تصویر یک رنجر بزرگ سخت‌گیر که از مسیرها می‌خورد می‌م،م.

واقعاً فقط یک چیز آ، برای اضافه ، وجود دارد. اگر از من بپرسند که بهترین چیز در مورد فورد رنجر چیست، با این واقعیت پاسخ می‌دهم که می‌تو،د آن را در نسخه واگن با اقتدار اورست تهیه کنید، بنابراین هم شما و هم شریکتان می‌تو،د یکی داشته باشید.

با این حال، چیزی که شایان ذکر است، یکی از موارد نفرت حیوان خانگی من و منطقه دیگری است که رنجر حق دارد. جابجایی از عقب به چهار چرخ متحرک و از برد بالا به برد پایین (و دوباره) ساده و آسان است. این به سادگی همان گونه است که باید باشد، با این حال برخی دیگر از تولیدکنندگان (پس از دهه ها) هنوز نمی توانند آن را درست انجام دهند.

آنچه زیر کاپوت است

فضای داخلی به خوبی با خطوط مدرن چراغ‌های جلو مطابقت دارد، اما نتیجه کلی کمی بیش از حد تیز است و باعث می‌شود کابین احساس ناخوشایندی و زیاده‌روی داشته باشد. البته این یک چیز بسیار شخصی است، اما در مقایسه با ایسوزو D-Max و مزدا BT-50 برای مثال، فضای داخلی فورد رنجر کمتر برای این چشم ها جذاب است.

قابلیت مد

این ستوش کاتالیزور تعهد عظیم تیم های طراحی و مهندسی محلی فورد بوده است زیرا بیضی آبی به دنبال کاهش فروش از HiLux است.

چه به نظر برسد که فورد یا تویوتا برنده هستند، برندگان واقعی مشتری، هستند که به طور مداوم با پیشرفت‌ها، ارتقاء و ویژگی‌های جدیدی که HiLux و Ranger را رقابتی نگه می‌دارند، رفتار می‌کنند. پس بیایید پشت فرمان جدیدترین فورد رنجر بنشینیم و ببینیم که چگونه رانندگی می کند.

دومین نکته مورد توجه، که برای علاقه مندان به 4×4 بسیار بیشتر از رانندگان عمومی است، فاصله گارد و در بیشتر موارد، ساختار ناهموار است.

همانطور که قبلاً ذکر شد، رانندگی نرم و بدون دردسر بود، در جاده‌های روستایی می‌پیچید و زم، که پای راست درخواست می‌کرد، جان گرفت.

مانند همه سیستم‌های تعلیق دوگانه مستقل در بازار، حرکت سیستم تعلیق در جلو بسیار محدود است و محور عقب، اگرچه جریان برق (اغلب به ،وان جامد از آن یاد می‌شود) به دلیل پیکربندی‌اش، به این م،است که رنجر سریع است. از تماس با زمین خارج می شود و کشش را از دست می دهد.

آنها می گویند “در بالای صفحه فقط برای یک نفر جا وجود دارد” اما فورد رنجر به قدری از تویوتا هایلو، غافلگیر شده است که در موارد متعدد ،وان پرفروش ترین خودرو را از تویوتا ربوده است.