سیستم تعلیق در جاده نه خیلی نرم و نه خیلی محکم است. این یک تعادل دلپذیر است که به خوبی به زمین در هنگام رانندگی صاف واکنش نشان می دهد، اما همچنان در شرایط سخت تر، اعتماد و ثبات زیادی را فراهم می کند.
متأسفانه تعدادی چیزهای کوچک وجود دارد که تریتون را عقب نگه می دارد.
این میتسوبیشی تریتون یکی دیگر از خودروهای قدیمی 4×4 است که در دسته بندی محبوب و چند منظوره کابین دوگانه قرار می گیرد.
اما این بسیار بیشتر از تغییر است که آن را متمایز می کند. این ویژگی ایمنی و مزایایی است که تریتون از یک دیفرانسیل مرکزی با مک،زم قفل استفاده می کند که به آن اجازه می دهد بین حالت های 2WD، AWD و 4WD سوئیچ کند.
اما صبر کنید… چیزهای بیشتری وجود دارد (همانطور که تبلیغ چاقوی استیک می رود). برای کشش بیشتر و توانایی خارج از جاده، تریتون همچنین از کارخانه با قفل دیفرانسیل عقب عرضه میشود که قابلیت بهبود بیشتری را ارائه میدهد و همچنین برای جبران حرکت ضعیف سیستم تعلیق مرتبط با سیستم تعلیق جلو مستقل (IFS) دو کابین 4×4. استفاده می کند.
ممکن است این تجربه رانندگی «عدم مسئولیت» نباشد، اما من قطعاً از طرفداران این سبک از ویژگی های ایمنی هستم.