بررسی آفرود میتسوبیشی تریتون GLS 2023

آفرود

سیستم تعلیق در جاده نه خیلی نرم و نه خیلی محکم است. این یک تعادل دلپذیر است که به خوبی به زمین در هنگام رانندگی صاف واکنش نشان می دهد، اما همچنان در شرایط سخت تر، اعتماد و ثبات زیادی را فراهم می کند.

متأسفانه تعدادی چیزهای کوچک وجود دارد که تریتون را عقب نگه می دارد.

  • آفرود میتسوبیشی تریتون GLS 2023

این میتسوبیشی تریتون یکی دیگر از خودروهای قدیمی 4×4 است که در دسته بندی محبوب و چند منظوره کابین دوگانه قرار می گیرد.

  • آفرود میتسوبیشی تریتون GLS 2023

اما این بسیار بیشتر از تغییر است که آن را متمایز می کند. این ویژگی ایمنی و مزایایی است که تریتون از یک دیفرانسیل مرکزی با مک،زم قفل استفاده می کند که به آن اجازه می دهد بین حالت های 2WD، AWD و 4WD سوئیچ کند.

اما صبر کنید… چیزهای بیشتری وجود دارد (همانطور که تبلیغ چاقوی استیک می رود). برای کشش بیشتر و توانایی خارج از جاده، تریتون همچنین از کارخانه با قفل دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود که قابلیت بهبود بیشتری را ارائه می‌دهد و همچنین برای جبران حرکت ضعیف سیستم تعلیق مرتبط با سیستم تعلیق جلو مستقل (IFS) دو کابین 4×4. استفاده می کند.

ممکن است این تجربه رانندگی «عدم مسئولیت» نباشد، اما من قطعاً از طرفداران این سبک از ویژگی های ایمنی هستم.

با استفاده از این روش، تریتون می تواند در جاده در حالت 2WD کار کند تا مصرف سوخت را به حدا،ر برساند و سایش و پارگی اجزای محرک جلو را کاهش دهد. سپس می تواند (با تغییر از 2H به 4H) به ،وان یک AWD کار کند و از مزایای اضافی کشش بهبود یافته، ایمنی، فرمان و هندلینگ در داخل و خارج از جاده لذت ببرد.

هنوز چیزهای زیادی در مورد تریتون وجود دارد، اما در حالی که نکات مثبت وجود دارد، به همان اندازه نکات منفی وجود دارد که این 4×4 من، را از برجسته بودن واقعی بازمی دارد.

به غیر از چند بار سرعت که تریتون زمان خود را صرف کرد تا از 2H به 4H یا برع، تغییر کند. تغییر حالت های خارج از جاده تقریباً آنی بود.

در نگاه اول تریتون ارزش متوسطی عالی برای پول ارائه می‌کند، 10 سال گارانتی و خدمات با قیمت محدود عالی هستند، و بسته به جایی که در آن ایستاده‌اید، بودجه 4×4 گران است. یا یک پیشنهاد عالی با قیمت 10000 دلار زیر فروشندگان برتر.

واضح، مختصر، آسان برای خواندن و آموزنده است. به علاوه پیام‌های خطایی که توضیح می‌دهد چرا نمی‌تو،د یک ویژگی خاص را در یک زمان خاص انتخاب کنید، به صراحت در توضیح اینکه چه چیزی اشتباه است و چگونه آن را برطرف کنید، واضح بود. مثلا؛ برای انتخاب 4L باید در حالت خنثی باشید.

در سرعت در خاک، حالت AWD بسیار خوب کار می کند، و سیستم تعلیق متعادل کارخانه ای کار محکمی را برای کنترل ضربه ها انجام می دهد و در عین حال ،تیک ها را روی زمین ایمن نگه می دارد. برخلاف رنجر، تریتون هنگام سفر در جاده های خاکی پر از دست انداز، در هیچ نقطه ای نزدیک نمی پرید و نمی پرید.

مجهز به چنین سیستمی، تریتون کشش بهتر و گزینه های بیشتری را برای مدیریت انواع شرایط داخل و خارج جاده فراهم می کند، و زم، که شرایط در خارج از جاده سخت می شود، تریتون به همان خوبی، اگر نگوییم بهتر از خودروهای گران قیمت تر عمل می کند. در همین دسته

  • آفرود میتسوبیشی تریتون GLS 2023

شما به GVM نزدیک خواهید شد، اما برای اطمینان می تو،د یک ارتقاء GVM نیز دریافت کنید. با این حال، با جدیت تمام، انتخاب لوازم جانبی کلیدی که با نیازهای شما مطابقت دارند، خودروی آفرودی من، را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

قابلیت مد

هنگامی که در برابر رنجر که اخیراً بازسازی شده است، و همچنین فروش رو به رشد و محصولات جدید این ک، مانند GWM Ute چینی و LDV T60، بسیار مهم تر است. خوشبختانه، یک مدل کاملاً جدید در 12 تا 18 ماه آینده ارائه می شود و باید به این بخش های کلیدی برای بهبود بپردازد.

تماشا ،: پل تریتون GSR را آفرود می برد!

صدای باد در بزرگراه به خوبی از جلو سرکوب می شود، اما صداهای غوغایی به ندرت از پشت کابین همراه با برخی هارمونیک ها و ارتعاشات عجیب و غریب گاهی اوقات شنیده می شود.

تریتون فروتن ممکن است در سایه پرفروش ترین تویوتا هایلو، و فورد رنجر زندگی کند، اما هنوز هم باید به ،وان یک گزینه در نظر گرفته شود که به بخش وسیع و رو به رشد دو کابین 4×4 نگاه کنیم.

  • آفرود میتسوبیشی تریتون GLS 2023

تریتون توسط a 2.4 لیتری چهار سیلندر توربو دیزل پشتیب، شده توسط یک گیرب، شش سرعته اتوماتیک همانطور که آزمایش شده است، ،وجی 133 کیلو وات (3500 دور در دقیقه) و 430 نیوتن متر (2500 دور در دقیقه).

  • آفرود میتسوبیشی تریتون GLS 2023

با گفتن این موضوع، و به نظر می‌رسد این موضوع در تریتون باشد، وقتی صحبت از کنترل 4×4 به میان می‌آید، چراغ‌های نشانگر خوشه را کنترل می‌کند که مشخص می‌کند در کدام حالت 4×4 هستید و کدام ویژگی روشن یا خاموش است. بهترین در ک، در واقع نشستن و تکان دادن مداوم دکمه‌ها و شماره‌گیرها برای تماشای آی،‌ها و چراغ‌های در حال تغییر که نشان می‌دهند چه چیزی درگیر بوده یا نیست، سرگرم کننده بود.

  • آفرود میتسوبیشی تریتون GLS 2023

تریتون به اندازه‌ای محبوب است که در لیست پرفروش‌ترین تولیدکنندگان لوازم جانبی پس از بازار قرار بگیرد و از این رو هیچ کمبودی در تج،اتی که بتو،د در این برنده کوچک خارج از جاده پرتاب کنید وجود ندارد.

  • آفرود میتسوبیشی تریتون GLS 2023
    تریتون جی اس آر

هر بار که برای گرفتن ع، توقف می‌کردیم و عکاس نمی‌توانست به خودرو برگردد – ما سه بزرگسال (ماشین‌دوست) را به مدت سه ساعت در ماشین داشتیم و حتی پس از خواندن دفترچه راهنما، نمی‌توانستیم بفهمیم که چگونه قفل را باز کنیم. تریتون از داخل در حالی که در حال اجرا بود.

ترفندهایی مانند حالت‌های «سرازیری از تپه» و حالت‌های «، و برف» برای رانندگان کم‌تجربه وجود دارد، با اولین مورد کمک به ترمزگیری و دنده کنترل‌شده در هنگام فرودهای شیب‌دار خارج از جاده، و بعداً محدود ، چرخش چرخ با سرعت‌های کمتر در کشش کم. محیط ها

وقتی با جاده‌های خاکی مواجه می‌شوید، می‌تواند به 4HLc (4 High Locked) تغییر کند و با کشش و کنترل بهتر در موقعیت‌های خارج از جاده و 4×4 رانندگی کند. برای حدا،ر قابلیت و همچنین بهبود اعمال گشتاور و کنترل، تغییر به 4LLc (4 Low Locked) راه اندازی نهایی را برای آفرود فراهم می کند.

به‌ویژه تزئینات داشبورد و درب‌ها قدیمی و کمی ،ل‌کننده هستند. ما می د،م که نسل جدیدی در راه است و امیدواریم به خاطر تریتون، فضای داخلی به طور قابل توجهی بازنگری شود. هر چند در کنار صندلی های راحت، نکات مثبتی نیز وجود دارد. خوشه ابزار ساده و اساسی به راحتی قابل خواندن است و بیش از حد پیچیده نیست.

تریم داخلی نیاز به به روز رس، دارد (میتسوبیشی، لطفاً به مزدا BT-50 نگاهی بیندازید)، و در حالی که نمایشگر دوربین چشم پرنده خوبی در هنگام دنده عقب دارد، ما نتوانستیم نحوه روشن ، آن را در هنگام خارج از جاده روشن کنیم. این شروع لیست علاقه مندی ها است، و آیتم های بیشتری در راه است – چیز خوبی است که یک مدل کاملاً جدید در گوشه و کنار است.

با این حال، دیدن جعبه شش سرعته دیگری که هنوز در حال کار است به جای جعبه‌های هشت سرعتی یا بالاتر که برخی از رقبای جدیدتر از آن استفاده می‌کنند، خوشحال کننده است.

اما با در نظر گرفتن همه چیز، و با توجه به قیمت، تریتون عملکرد من،ی دارد که با سیستم 4×4 برتر و اعتبار من، خارج از جاده در مقایسه با بسیاری از رقبا، آنچه را که در پالایش کابین فاقد آن است، جبران می‌کند.

اولین چیزی که هنگام ورود به کابین متوجه می شوید صندلی ها هستند. آنها به خوبی مستحکم هستند، ظاهری راحت و در عین حال محکم دارند، ظاهری جذاب با کمی سادگی دارند، و به وضوح می‌گویند: نشستن روی آنها بسیار زیبا است. تقویت کننده ها نیز در هنگام خارج از جاده مورد توجه قرار می گیرند.

برای کامل ، تعریفی که باعث می‌شود «4WD» یک «AWD» نباشد، و بخش عمده‌ای از قابلیت ،بندگی آن را به آن می‌دهد، جعبه انتقال باید یک جعبه انتقال کم و زیاد و در نهایت یک جعبه انتقال با سرعت دوگانه قفل یا قفل داشته باشد. قابل قفل شدن

بیشتر: همه چیز میتسوبیشی تریتون



منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-mitsubi،-triton-gls-off-road-review

به این ترتیب، تریتون هیچ شکار یا تغییری در مسائل و کنه‌ها آنطور که باید بدون هیاهو یا مزاحمت ندارد.

همانطور که در این بررسی به تفصیل توضیح خواهم داد، تریتون در بسیاری از زمینه ها بهترین ها را دارد، اما جذابیت فروش، شهرت و هیاهوی آن مانند فورد رنجر و تویوتا نمی درخشد. HiLux.

بدون اینکه بیش از حد عمیق به مک،ک همه چیز بپردازیم. AWD (همه چرخ محرک) زم، عمل می کند که وسیله نقلیه دارای یک دیفرانسیل سوم نصب شده در مرکز باشد که در جعبه انتقال قرار دارد. تعدادی از SUV ها و خودروهای اسپرت AWD هستند، اما این قفل دیفرانسیل مرکزی است که تفاوت را ایجاد می کند و یک AWD فروتن را به یک 4WD (چهار چرخ متحرک) من، تبدیل می کند.

برای یک وسیله نقلیه استاندارد (به بخش قابلیت مد در زیر مراجعه کنید) تریتون در شرایط سخت و خارج از کابین بسیار متعادل است. احساس امنیت و ثبات می کند. و در 4LLc با درگیر بودن قفل دیفرانسیل عقب، یک آف رودر بسیار توانا است.

ایمنی چیزی است که تریتون بر خلاف ایسوزو D-Max و مزدا BT-50، و تا حدی فورد رنجر، حق دارد. برای مثال، تریتون هیچ واکنش تهاجمی و بیش از حد واکنشی به هشدارهای برخورد و تغییر خط ندارد.

با یک یا دو ارتقاء درگیر خود نشوید، با اضافه ، سیستم تعلیق پس از فروش، از سیستم برتر 4×4 تریتون استفاده کنید. ،تیک های بزرگتر؛ میله های ، نر، جانبی و عقب؛ سایبان و قفسه سقف؛ چراغ های رانندگی؛ یک وینچ؛ یک رادیو UHF و یک چادر روی پشت بام.

این نه بهتر و نه بدتر از رقبای با قیمت مشابه در بازار است، اما کافی است و کار را بدون ش،تن هیچ رکورد سرعت زمینی انجام می دهد.

در کنار چراغ‌های نشانگر با قابلیت دنبال ، آسان روی دسته داشبورد، سیستم 4×4 تریتون یکی از بهترین‌ها در ک، خود و قطعاً یکی از مورد علاقه‌های من است.

برداشت CarExpert در مورد میتسوبیشی تریتون GLS

احساس و ارتفاع پدال ترمز قابل تنظیم بود، عملکرد قفل خودکار فوق العاده آزاردهنده شد.

برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید

ما در آوریل 2020، تریتون را با «ظاهر جدید» به عقب برگرداندیم، درست زم، که جهان در حال دیوانه شدن همه گیر بود، و ما آن را دوست داشتیم. اگرچه تغییر زیادی نکرده است و در حالی که ظاهر ناهموار هنوز جذابیت زیادی دارد، در داخل و خارج قدیمی شده است و به شدت نیاز به یک پا بلند دارد.

فقط یک زنگ هشدار قابل تحمل و یک چراغ هشدار برای نشان دادن یک مشکل وجود دارد، و بر خلاف سایر موارد، شما را به اندازه کافی آرام می‌گذارد تا واکنش نشان دهید و تصحیح کنید، نه شوکه شدن و جنگیدن با چیزی که وسیله نقلیه به شما تحمیل می‌کند.

آنچه زیر کاپوت است