در واقعیت، زرق و برق بودن با ماده ای که شما امیدوارید پشتیب، نمی شود. موقعیت رانندگی برای رانندگان قدبلند ضعیف است – در سن شش و هفت، باید پاهایم را زیر چرخ قرار دهم و در حالتی بنشینم که به طرز ناخوشایندی باز شوند – و برخی از نقاط تماس کاملاً ناخوشایند هستند.
فورچونر از تویوتا نادر است.
Fortuner بر اساس HiLux ute ساخته شده است و نشان می دهد.
کمکهای راننده تویوتا نیز فاقد پیچیدگیهایی هستند که در سال 2022 انتظار دارید. سیستم حفظ خطوط به جای اینکه خودرو را بین خطوط سفید در هنگام سرگرد، هدایت کند، مبتنی بر ترمز است.
امتیاز 95 درصد برای حفاظت از سرنشینان بزرگسال، 84 درصد برای حفاظت از سرنشینان کودک، 88 درصد برای حفاظت از کاربران آسیب پذیر جاده و 78 درصد برای کمک ایمنی دریافت کرد.
Fortuner GXL در تست قیمت بر،بی دارد 55085 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ایاگرچه انتخاب بسته لو، (صندلیهای چرمی، صندلیهای جلو برقی) 2500 دلار به قیمت بر،ب برای بر،ب آزمایشی 57635 دلاری قبل از حضور در جادهها اضافه میکند.
فضای داخلی آنطور که باید طراحی نشده است، همانطور که صندلیهای ردیف سوم روکش کناری نشان میدهند، و این واقعیت که تویوتا از ترافیک میانرده GXL از نقاط کور و عقب عبور میکند، ناامیدکننده است.