دوقلوهای دیفرانسیل عقب اکنون وارد نسل دوم خود شده اند و از فرمولی که تویوتا و سوبارو در هنگام عرضه اولین BR-86 (یا باید GRZ؟) در سال 2012 ارائه کرده اند، فاصله زیادی نداشته باشند.
شیفتر کلنگ را در اول قرار دهید و عملکرد سبک و کوتاه فوراً برای صاحبان قبلی آشنا می شود، همانطور که کلاچ کمی فنری است. با این حال، در ث،ه ای که کلاچ را راحت می کنید، واضح است که موتور بزرگ تر جدید در تمام مکان هایی که خودروی نسل اول آن را از دست داده، گشتاور دارد.
تویوتا GR 86 و سوبارو BRZ توسط ANCAP یا Euro NCAP تست تصادف نشده اند.
با وجود هر دو در انبار، این واقعیت که سوبارو BRZ دستی پایه مجهزتر و ارزان تر از 86 است به این م،ی است که این دوقلو است که ما به خانه می بریم. اگر با تویوتا علاقه دارید یا نمی تو،د BRZ تهیه کنید، GR86 پایه یک طرح پشتیبان بد نیست.
تعمیر و نگهداری هر 12 ماه یا 15000 کیلومتر مورد نیاز است و تویوتا قیمت پنج سرویس اول را محدود می کند.
این هنوز هم در جلو محکم است، اما شما می تو،د با آن راحت زندگی کنید، طوری که مزدا MX-5 را ندارید. نه تنها فضای بیشتری دارد، بلکه دارای دو جا لیو، در زیر دسته مرکزی تاشو، جیب های قابل استفاده در در و یک جعبه دستکش است.
تویوتا GR86 در این نسل دوم گامی م،ادار به جلو برداشته است. این قدرتمندتر، ،یب بندی تر و قابل استفاده تر در روز است، اما روح اصلی را از دست نداده است.
این برای دارندگان خودروهای نسل اول آشنا خواهد بود، اما 86 جدید در چند زمینه کلیدی گامی رو به جلو برداشته است.
تست GR86 GT 2023 از اینجا شروع می شود 43240 دلار قبل از سفر.
با قیمت استیکر از 45390 دلار قبل از سفر، محدوده تاپینگ GR86 GTS 3800 دلار گران تر از BRZ معادل با دستی (41590 دلار) است، اما قیمت آن با گیرب، اتوماتیک ی،ان است.