سطل ابزار دیجیتالی ساده اما موثر است و طوری طراحی شده است که شبیه یک موتور با،ر باشد. سرعت و دور را بهطور برجسته در مرکز دریافت میکنید، در سمت راست نشانگرهای سوخت و دما، و یک غلاف قابل تنظیم در سمت راست در کنار آن قرار دارند.
سرعت 100 کیلومتر در ساعت یک ادعایی طول می کشد 6.3 ث،ه.
گنجاندن یک دوربین مع، واضح یک پیروزی است، در حالی که پورتهای USB اکنون در زیر بغل پنهان شدهاند تا زم، که عجله دارید کابلها در دسته دنده گره نخورند.
هیچ سنگینی مصنوعی یا سرعت مصنوعی مصنوعی در آن تعبیه نشده است، اما همچنان دقیقاً همان جایی که میخواهید پیش میرود و بازخورد کافی از طریق چرخ و صندلیها وجود دارد تا احساس کنید خودرو در زیر شما چه میکند.
تویوتا GR86 در این نسل دوم گامی م،ادار به جلو برداشته است. این قدرتمندتر، ،یببندیتر و قابل استفادهتر در روز است، اما روح اصلی را از دست نداده است.
تمام قیمت ها شامل هزینه های جاده ای نمی شود
تویوتا GR86 چگونه رانندگی می کند؟
برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید
سوبارو و تویوتا میگویند سنکروهای دستی بهینهسازی شدهاند تا تعویض دنده دوم به سوم سریعتر و روانتر شود، و تغییر از حالت خنثی به اول کمی ترد کمتری داشته باشد، اما گیرب، اساساً مانند قبل است.
با این حال، برخلاف سوبارو، تویوتا به ،تیک میشلین Primacy روی پایه 86 ،بیده است. جایی که BRZ جدید (و 86 GTS) کشش بیشتری نسبت به خودروی قدیمی دارند تا حدی به لطف ،تیکهای استاندارد میشلین پایلوت اسپورت 4S، ،تیک پایه 86 GT. در مرطوب احساس کمی محدود می کند.
همچنین گرانتر از پایه BRZ است که قطعات روغنی خود را با آن به اشتراک می گذارد، اما تج،ات کمتری را بسته بندی می کند.
GR86 GTS اضافه می کند:
- رینگ های آلیاژی 18 اینچی مشکی مات
- چراغهای خمشی فعال (چرخش با فرمان)
- تزئینات داخلی اولتراسوید
- گرمکن صندلی های جلو
- پدال های آلومینیومی، صفحات اسکاج
- چراغ برای آفتابگیر
- هشدار ترافیک متقابل عقب
- م،تور نقطه کور
با خوشحالی بیشتری از پایین دنده دوم یا سوم در اطراف شهر میکشد، و وقتی جاده باز میشود، دره گشتاور وحشتناکی که در میانهبرد آ،ین ماشین قرار دارد، صاف شده است. قرار نیست سینه ات را ،د کند و با سرعت زیادش تو را وادار به التماس رحمت کند، اما به دست آوردن بهترین نتیجه، دیگر کار سختی نیست.
این برای دارندگان خودروهای نسل اول آشنا خواهد بود، اما 86 جدید در چند زمینه کلیدی گامی رو به جلو برداشته است.
تویوتا GR 86 و سوبارو BRZ توسط ANCAP یا Euro NCAP تست تصادف نشده اند.
در مورد صندلی های عقب؟ داشتن آنها خوب است، استفاده از آنها دردناک است مگر اینکه افرادی که سعی می کنند در آنجا بنشینند کوچک باشند. اما آن را از مالک سابق BRZ بگیرید، آنها واقعاً قابل استفاده هستند – و با تا شدن آنها، از آنچه در آنجا جا می شود شگفت زده خواهید شد.
شکی نیست که گیرب، دستی انتخابی از سری GR86 است. پدالها برای تطبیق دور به خوبی فاصله دارند – یک ضرورت با توجه به اینکه هیچ فناوری فعالی برای کمک به شما وجود ندارد – و اینکه مجبور باشید خودتان پارو بزنید کاملاً با زمین ماشین به ،وان یک جانور آنالوگ در دنیای دیجیتالی فزاینده مطابقت دارد.
دفاع از این واقعیت که پایه GR از کیت استاندارد در محدوده سوبارو BRZ مربوطه غافل می شود، سخت است، به خصوص زم، که دامنه گزینه های ایمنی در مدل های دستی در ابتدا بسیار کم است.
همانند BRZ، 86 نیز نسخهای از نرمافزار اطلاعات سرگرمی سوبارو را بر روی یک صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی در وسط داشبورد اجرا میکند. این نسخه نسبت به نسخه مورد استفاده در سوبارو اوت بک کاهش یافته است، اما به سرعت و منطقی عمل می کند.
تعادل زیبایی دارد، و موتور جدید استفاده از آن را آسانتر میکند، وقتی که با ده دهم رانندگی نمیکنید و از محدودکننده خارج میشوید.
،یداران می توانند بین مبدل گشتاور شش سرعته دستی یا اتوماتیک شش سرعته یکی را انتخاب کنند. تستر ما با انتخاب علاقه مندان، دفترچه راهنما، نصب شد.
تست GR86 GT 2023 از اینجا شروع می شود 43240 دلار قبل از سفر.
شکی نیست که کابین به قیمتی ساخته شده است. پ،تیک های ارزان یا سخت زیادی وجود دارد و در مقایسه با هیوندای i20 N یا فورد فیستا ST کمی قدیمی به نظر می رسد، اما تمام نقاط لمسی اصلی باکیفیت هستند.
86 اول از پشت فرمان احساس متمایزی داشت و مدل جدید خیلی از فرمول منحرف نمی شود. فقط یک لمس بزرگتر احساس می شود، و یک لمس در چند زمینه کلیدی بیشتر از قبل اصلاح شده است.
اگر می خواهید با بودجه کمی سرگرم شوید، تویوتا GR86 و سوبارو BRZ باید در لیست ،ید شما بالا باشد.
شیفتر کلنگ را در اول قرار دهید و عملکرد سبک و کوتاه فوراً برای صاحبان قبلی آشنا می شود، همانطور که کلاچ کمی فنری است. با این حال، در ث،های که کلاچ را راحت میکنید، واضح است که موتور بزرگتر جدید در تمام مکانهایی که خودروی نسل اول آن را از دست داده، گشتاور دارد.
مانند طیف وسیعتر تویوتا، GR86 توسط یک پشتیب، میشود پنج سال گارانتی نامحدود کیلومتر.
با قیمت استیکر از 45390 دلار قبل از سفر، محدوده تاپینگ GR86 GTS 3800 دلار گران تر از BRZ معادل با دستی (41590 دلار) است، اما قیمت آن با گیرب، اتوماتیک ی،ان است.
GR86 GTS اضافه می کند:
- نظارت بر نقاط کور
- کمک تغییر خط
- هشدار ترافیک متقابل عقب
کیفیت سواری روی رینگ های آلیاژی 17 اینچی عالی است و باعث می شود 86 به راحتی قابل رانندگی روزانه باشد. اگرچه نقاط کور قابل توجه هستند، اما به اندازه کافی کوچک است و دید به اندازه کافی خوب است تا اطمینان حاصل شود که قرار دادن آن در شهر آسان است.
سوبارو و تویوتا به وضوح بر روی درست ، اصول اولیه برای رانندگان تمرکز کرده اند.
تویوتا GR86 در داخل چگونه است؟
فرمان، دستگیره دنده و اهرم ترمز دستی از جنس چرم تزئین شده اند و دسته ها نرم و لطیف هستند. دوقلوی ساده کنترل تهویه مطبوع نسبت به راه اندازی در خودروی نسل اول ظاهر و ظاهری لو، تر دارد.
بیشتر: همه چیز تویوتا GR86
با خوشحالی بیشتری از پایین دنده دوم یا سوم در اطراف شهر میکشد، و وقتی جاده باز میشود، دره گشتاور وحشتناکی که در میانهبرد آ،ین ماشین قرار دارد، صاف شده است. قرار نیست سینه ات را ،د کند و با سرعت زیادش تو را وادار به التماس رحمت کند، اما به دست آوردن بهترین نتیجه، دیگر کار سختی نیست.
این برای دارندگان خودروهای نسل اول آشنا خواهد بود، اما 86 جدید در چند زمینه کلیدی گامی رو به جلو برداشته است.
تویوتا GR 86 و سوبارو BRZ توسط ANCAP یا Euro NCAP تست تصادف نشده اند.
در مورد صندلی های عقب؟ داشتن آنها خوب است، استفاده از آنها دردناک است مگر اینکه افرادی که سعی می کنند در آنجا بنشینند کوچک باشند. اما آن را از مالک سابق BRZ بگیرید، آنها واقعاً قابل استفاده هستند – و با تا شدن آنها، از آنچه در آنجا جا می شود شگفت زده خواهید شد.
شکی نیست که گیرب، دستی انتخابی از سری GR86 است. پدالها برای تطبیق دور به خوبی فاصله دارند – یک ضرورت با توجه به اینکه هیچ فناوری فعالی برای کمک به شما وجود ندارد – و اینکه مجبور باشید خودتان پارو بزنید کاملاً با زمین ماشین به ،وان یک جانور آنالوگ در دنیای دیجیتالی فزاینده مطابقت دارد.
دفاع از این واقعیت که پایه GR از کیت استاندارد در محدوده سوبارو BRZ مربوطه غافل می شود، سخت است، به خصوص زم، که دامنه گزینه های ایمنی در مدل های دستی در ابتدا بسیار کم است.
همانند BRZ، 86 نیز نسخهای از نرمافزار اطلاعات سرگرمی سوبارو را بر روی یک صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی در وسط داشبورد اجرا میکند. این نسخه نسبت به نسخه مورد استفاده در سوبارو اوت بک کاهش یافته است، اما به سرعت و منطقی عمل می کند.
تعادل زیبایی دارد، و موتور جدید استفاده از آن را آسانتر میکند، وقتی که با ده دهم رانندگی نمیکنید و از محدودکننده خارج میشوید.
،یداران می توانند بین مبدل گشتاور شش سرعته دستی یا اتوماتیک شش سرعته یکی را انتخاب کنند. تستر ما با انتخاب علاقه مندان، دفترچه راهنما، نصب شد.
تست GR86 GT 2023 از اینجا شروع می شود 43240 دلار قبل از سفر.
شکی نیست که کابین به قیمتی ساخته شده است. پ،تیک های ارزان یا سخت زیادی وجود دارد و در مقایسه با هیوندای i20 N یا فورد فیستا ST کمی قدیمی به نظر می رسد، اما تمام نقاط لمسی اصلی باکیفیت هستند.
86 اول از پشت فرمان احساس متمایزی داشت و مدل جدید خیلی از فرمول منحرف نمی شود. فقط یک لمس بزرگتر احساس می شود، و یک لمس در چند زمینه کلیدی بیشتر از قبل اصلاح شده است.
اگر می خواهید با بودجه کمی سرگرم شوید، تویوتا GR86 و سوبارو BRZ باید در لیست ،ید شما بالا باشد.
شیفتر کلنگ را در اول قرار دهید و عملکرد سبک و کوتاه فوراً برای صاحبان قبلی آشنا می شود، همانطور که کلاچ کمی فنری است. با این حال، در ث،های که کلاچ را راحت میکنید، واضح است که موتور بزرگتر جدید در تمام مکانهایی که خودروی نسل اول آن را از دست داده، گشتاور دارد.
مانند طیف وسیعتر تویوتا، GR86 توسط یک پشتیب، میشود پنج سال گارانتی نامحدود کیلومتر.
با قیمت استیکر از 45390 دلار قبل از سفر، محدوده تاپینگ GR86 GTS 3800 دلار گران تر از BRZ معادل با دستی (41590 دلار) است، اما قیمت آن با گیرب، اتوماتیک ی،ان است.
GR86 GTS اضافه می کند:
- نظارت بر نقاط کور
- کمک تغییر خط
- هشدار ترافیک متقابل عقب
کیفیت سواری روی رینگ های آلیاژی 17 اینچی عالی است و باعث می شود 86 به راحتی قابل رانندگی روزانه باشد. اگرچه نقاط کور قابل توجه هستند، اما به اندازه کافی کوچک است و دید به اندازه کافی خوب است تا اطمینان حاصل شود که قرار دادن آن در شهر آسان است.
سوبارو و تویوتا به وضوح بر روی درست ، اصول اولیه برای رانندگان تمرکز کرده اند.
تویوتا GR86 در داخل چگونه است؟
کیفیت سواری روی رینگ های آلیاژی 17 اینچی عالی است و باعث می شود 86 به راحتی قابل رانندگی روزانه باشد. اگرچه نقاط کور قابل توجه هستند، اما به اندازه کافی کوچک است و دید به اندازه کافی خوب است تا اطمینان حاصل شود که قرار دادن آن در شهر آسان است.
سوبارو و تویوتا به وضوح بر روی درست ، اصول اولیه برای رانندگان تمرکز کرده اند.
فرمان، دستگیره دنده و اهرم ترمز دستی از جنس چرم تزئین شده اند و دسته ها نرم و لطیف هستند. دوقلوی ساده کنترل تهویه مطبوع نسبت به راه اندازی در خودروی نسل اول ظاهر و ظاهری لو، تر دارد.
بیشتر: همه چیز تویوتا GR86
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-toyota-gr86-gt-review
هر کدام شما را به عقب برمی گردانند 280 دلار صرف نظر از اینکه کدام انتقال را انتخاب می کنید، به طور قابل توجهی BRZ را کاهش می دهد.
جایی که اولین تویوتا 86 با قیمت چشم نواز 29990 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای عرضه شد، 2023 GR86 GT کتابچه راهنمای در تست اینجا قبل از جاده ها بالای 43000 دلار شروع می شود.
پیشرانه 2.4 لیتری مانند قبل دارای صدای کمی ناهنجار است که برای کمی درامر بیشتر پشت فرمان به داخل کابین لوله شده است، اما در ،مت بالایی مانند قبل درشت یا شلوغ نیست.
با وجود هر دو در انبار، این واقعیت که سوبارو BRZ دستی پایه مجهزتر و ارزانتر از 86 است به این م،ی است که این دوقلو است که ما به خانه می بریم. اگر با تویوتا علاقه دارید یا نمی تو،د BRZ تهیه کنید، GR86 پایه یک طرح پشتیبان بد نیست.
انتخاب GT اتوماتیک به شما کمک می کند:
- ترمز اضطراری خودکار
- کروز کنترل تطبیقی
- هشدار ،وج از خط
- کمک نور بالا
- ترمز اضطراری خودکار مع،
فضای بوت ادعا شده است 237 لیتر.
این واقعیت که تویوتا تج،ات ایمنی استاندارد سوبارو را در دفترچه راهنمای BRZ کنار گذاشته است، به سختی قابل بخشش است. بسته به دیدگاه شما، این یک حذف ناامیدکننده در سال 2022 خواهد بود، یا تسکین مبارکی از ،ش آهسته خودمختاری به زندگی ما.
جایی که اولین تویوتا 86 با قیمت چشم نواز 29990 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای عرضه شد، 2023 GR86 GT کتابچه راهنمای در تست اینجا قبل از جاده ها بالای 43000 دلار شروع می شود.
پیشرانه 2.4 لیتری مانند قبل دارای صدای کمی ناهنجار است که برای کمی درامر بیشتر پشت فرمان به داخل کابین لوله شده است، اما در ،مت بالایی مانند قبل درشت یا شلوغ نیست.
با وجود هر دو در انبار، این واقعیت که سوبارو BRZ دستی پایه مجهزتر و ارزانتر از 86 است به این م،ی است که این دوقلو است که ما به خانه می بریم. اگر با تویوتا علاقه دارید یا نمی تو،د BRZ تهیه کنید، GR86 پایه یک طرح پشتیبان بد نیست.
انتخاب GT اتوماتیک به شما کمک می کند:
- ترمز اضطراری خودکار
- کروز کنترل تطبیقی
- هشدار ،وج از خط
- کمک نور بالا
- ترمز اضطراری خودکار مع،
فضای بوت ادعا شده است 237 لیتر.
این واقعیت که تویوتا تج،ات ایمنی استاندارد سوبارو را در دفترچه راهنمای BRZ کنار گذاشته است، به سختی قابل بخشش است. بسته به دیدگاه شما، این یک حذف ناامیدکننده در سال 2022 خواهد بود، یا تسکین مبارکی از ،ش آهسته خودمختاری به زندگی ما.
این واقعیت که تویوتا تج،ات ایمنی استاندارد سوبارو را در دفترچه راهنمای BRZ کنار گذاشته است، به سختی قابل بخشش است. بسته به دیدگاه شما، این یک حذف ناامیدکننده در سال 2022 خواهد بود، یا تسکین مبارکی از ،ش آهسته خودمختاری به زندگی ما.