بررسی تویوتا GR86 GT 2023

نکات برجسته GR86 GT:

  • رینگ های آلیاژی 17 اینچی
  • چراغ های جلو LED
  • صندلی های جلو پارچه مشکی
  • فرمان چرمی، دنده
  • کنترل آب و هوا دو منطقه ای
  • خوشه ابزار دیجیتال 7.0 اینچی
  • سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی
  • رادیو دیجیتال DAB+
  • Apple CarPlay، Android Auto
  • سیستم صوتی 6 بلندگو
  • ورود بدون کلید و شروع
  • ترمز اضطراری خودکار (فقط خودکار)
  • هشدار ،وج از خط (فقط خودکار)
  • 7 ایربگ
  • نظارت بر فشار باد ،تیک
  • کروز کنترل

GR86 GTS اضافه می کند:

  • رینگ های آلیاژی 18 اینچی مشکی مات
  • چراغهای خمشی فعال (چرخش با فرمان)
  • تزئینات داخلی اولتراسوید
  • گرمکن صندلی های جلو
  • پدال های آلومینیومی، صفحات اسکاج
  • چراغ برای آفتابگیر
  • هشدار ترافیک متقابل عقب
  • م،تور نقطه کور
  • تویوتا GR86 GT 2023

هیچ سنگینی مصنوعی یا سرعت مصنوعی مصنوعی در آن تعبیه نشده است، اما همچنان دقیقاً همان جایی که می‌خواهید پیش می‌رود و بازخورد کافی از طریق چرخ و صندلی‌ها وجود دارد تا احساس کنید خودرو در زیر شما چه می‌کند.

همچنین گرانتر از پایه BRZ است که قطعات روغنی خود را با آن به اشتراک می گذارد، اما تج،ات کمتری را بسته بندی می کند.

سرعت 100 کیلومتر در ساعت یک ادعایی طول می کشد 6.3 ث،ه.

تویوتا و سوبارو نیازی نداشتند که با فرمان خودرو که از همان ابتدا درست بود دست و پنجه نرم کنند. خوشبختانه این کار را نکرده اند.

اگرچه شاسی محرک عقب، موتور تنفس طبیعی و فضای داخلی ساده اما کاربردی وجود دارد، یک چیز کلیدی در GR86 جدید تغییر کرده است.

  • تویوتا GR86 GT 2023

با این حال، برخلاف سوبارو، تویوتا به ،تیک میشلین Primacy روی پایه 86 ،بیده است. جایی که BRZ جدید (و 86 GTS) کشش بیشتری نسبت به خودروی قدیمی دارند تا حدی به لطف ،تیک‌های استاندارد میشلین پایلوت اسپورت 4S، ،تیک پایه 86 GT. در مرطوب احساس کمی محدود می کند.

بدون ناوبری ماهواره ای، اگر می خواهید نقشه برداری داشته باشید، باید به Apple CarPlay یا Android Auto متصل شوید.

آیا تویوتا GR86 ایمن است؟

تویوتا GR86 چگونه رانندگی می کند؟

اگرچه تویوتا تصمیمات عجیبی در مورد مشخصات فنی گرفته است.

برداشت CarExpert در مورد تویوتا GR86

اگر می خواهید با بودجه کمی سرگرم شوید، تویوتا GR86 و سوبارو BRZ باید در لیست ،ید شما بالا باشد.

فرمان، دستگیره دنده و اهرم ترمز دستی از جنس چرم تزئین شده اند و دسته ها نرم و لطیف هستند. دوقلوی ساده کنترل تهویه مطبوع نسبت به راه اندازی در خودروی نسل اول ظاهر و ظاهری لو، تر دارد.

این واقعیت که تویوتا تج،ات ایمنی استاندارد سوبارو را در دفترچه راهنمای BRZ کنار گذاشته است، به سختی قابل بخشش است. بسته به دیدگاه شما، این یک حذف ناامیدکننده در سال 2022 خواهد بود، یا تسکین مبارکی از ،ش آهسته خودمختاری به زندگی ما.

86 اول از پشت فرمان احساس متمایزی داشت و مدل جدید خیلی از فرمول منحرف نمی شود. فقط یک لمس بزرگتر احساس می شود، و یک لمس در چند زمینه کلیدی بیشتر از قبل اصلاح شده است.

،یداران می توانند بین مبدل گشتاور شش سرعته دستی یا اتوماتیک شش سرعته یکی را انتخاب کنند. تستر ما با انتخاب علاقه مندان، دفترچه راهنما، نصب شد.

گنجاندن یک دوربین مع، واضح یک پیروزی است، در حالی که پورت‌های USB اکنون در زیر بغل پنهان شده‌اند تا زم، که عجله دارید کابل‌ها در دسته دنده گره نخورند.

مانند طیف وسیع‌تر تویوتا، GR86 توسط یک پشتیب، می‌شود پنج سال گارانتی نامحدود کیلومتر.

هر کدام شما را به عقب برمی گردانند 280 دلار صرف نظر از اینکه کدام انتقال را انتخاب می کنید، به طور قابل توجهی BRZ را کاهش می دهد.

  • تویوتا GR86 GT 2023

سوبارو و تویوتا به وضوح بر روی درست ، اصول اولیه برای رانندگان تمرکز کرده اند.

در مورد صندلی های عقب؟ داشتن آنها خوب است، استفاده از آنها دردناک است مگر اینکه افرادی که سعی می کنند در آنجا بنشینند کوچک باشند. اما آن را از مالک سابق BRZ بگیرید، آنها واقعاً قابل استفاده هستند – و با تا شدن آنها، از آنچه در آنجا جا می شود شگفت زده خواهید شد.

سطل ابزار دیجیتالی ساده اما موثر است و طوری طراحی شده است که شبیه یک موتور با،ر باشد. سرعت و دور را به‌طور برجسته در مرکز دریافت می‌کنید، در سمت راست نشانگرهای سوخت و دما، و یک غلاف قابل تنظیم در سمت راست در کنار آن قرار دارند.

با خوشحالی بیشتری از پایین دنده دوم یا سوم در اطراف شهر می‌کشد، و وقتی جاده باز می‌شود، دره گشتاور وحشتناکی که در میانه‌برد آ،ین ماشین قرار دارد، صاف شده است. قرار نیست سینه ات را ،د کند و با سرعت زیادش تو را وادار به التماس رحمت کند، اما به دست آوردن بهترین نتیجه، دیگر کار سختی نیست.

فرمان کوچک مستقیماً از خودروی نسل قبلی فیس لیفت شده برداشته شده است و در خودرویی مانند این احساس درستی دارد. هیچ ته صاف یا پارویی برای پرت ، حواس وجود ندارد، اگرچه غلاف دکمه های کوچک روی دو پره به راحتی در صورت داشتن دست های بزرگ به راحتی ضربه می خورند.

چه چیزی نصیبت می شود؟

انتقال از چنگ زدن به لغزش می‌تواند به سرعت اتفاق بیفتد، اگرچه کمک‌های الکترونیکی در دسترس هستند تا در صورت پرمو شدن شرایط، شما را در حالت عادی دستگیر کنند.

قدرت در تویوتا GR 86 از a موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر با،ر تنفس طبیعی، راندن چرخ های عقب. اوج قدرت است 174 کیلو وات و اوج گشتاور است 250 نیوتن متر22 کیلووات و 38 نیوتن متر در خودروی قدیمی افزایش یافته است.

تویوتا GR86 در داخل چگونه است؟

GR86 GTS اضافه می کند:

  • نظارت بر نقاط کور
  • کمک تغییر خط
  • هشدار ترافیک متقابل عقب
  • تویوتا GR86 GT 2023

جایی که اولین تویوتا 86 با قیمت چشم نواز 29990 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای عرضه شد، 2023 GR86 GT کتابچه راهنمای در تست اینجا قبل از جاده ها بالای 43000 دلار شروع می شود.

دفاع از این واقعیت که پایه GR از کیت استاندارد در محدوده سوبارو BRZ مربوطه غافل می شود، سخت است، به خصوص زم، که دامنه گزینه های ایمنی در مدل های دستی در ابتدا بسیار کم است.

همانند BRZ، 86 نیز نسخه‌ای از نرم‌افزار اطلاعات سرگرمی سوبارو را بر روی یک صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی در وسط داشبورد اجرا می‌کند. این نسخه نسبت به نسخه مورد استفاده در سوبارو اوت بک کاهش یافته است، اما به سرعت و منطقی عمل می کند.

قیمت تویوتا GR86 چقدر است؟

سوبارو و تویوتا می‌گویند سنکروهای دستی بهینه‌سازی شده‌اند تا تعویض دنده دوم به سوم سریع‌تر و روان‌تر شود، و تغییر از حالت خنثی به اول کمی ترد کمتری داشته باشد، اما گیرب، اساساً مانند قبل است.

آیا GR86 جدید برای توجیه بر،ب شروع تندتر آن به اندازه کافی سرگرم کننده است یا فقط باید به سوبارو BRZ ب،بید؟

  • تویوتا GR86 GT 2023

GR86 دارای یک 50 لیتری م،ن سوخت، و نوشیدنی 98 RON حق بیمه بدون سرب. مصرف سوخت ادعا شده است 9.4 لیتر در 100 کیلومتر در چرخه ،یبی، که ما در هفته پشت فرمان کاملاً با آن مطابقت داشتیم.

زیر کاپوت چیه؟

انتخاب GT اتوماتیک به شما کمک می کند:

  • ترمز اضطراری خودکار
  • کروز کنترل تطبیقی
  • هشدار ،وج از خط
  • کمک نور بالا
  • ترمز اضطراری خودکار مع،

شکی نیست که گیرب، دستی انتخابی از سری GR86 است. پدال‌ها برای تطبیق دور به خوبی فاصله دارند – یک ضرورت با توجه به اینکه هیچ فناوری فعالی برای کمک به شما وجود ندارد – و اینکه مجبور باشید خودتان پارو بزنید کاملاً با زمین ماشین به ،وان یک جانور آنالوگ در دنیای دیجیتالی فزاینده مطابقت دارد.

برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید

پیشرانه 2.4 لیتری مانند قبل دارای صدای کمی ناهنجار است که برای کمی درامر بیشتر پشت فرمان به داخل کابین لوله شده است، اما در ،مت بالایی مانند قبل درشت یا شلوغ نیست.

  • تویوتا GR86 GT 2023

این رقم در مدل مشابه سوبارو BRZ تقریباً 3000 دلار است، اگرچه انتخاب 86 GT اتوماتیک معا، را تغییر می دهد – جایی که BRZ اتوماتیک 3800 دلار گران تر از دستی است، 86 دستی و اتوماتیک قیمت ی،، دارند.

ایده قابل دسترس‌تر ، بیش فرم، با ،تیک‌های متمرکز بر راندمان ایده خوبی است، اما تجربه ما با BRZ در تایرهای ،بنده‌اش این است که وقتی می‌خواهید همچنان بازیگوش به نظر می‌رسد.

صندلی‌های اینجا با پارچه‌ای باکیفیت تزئین شده‌اند و ،یب من،ی از راحتی تقویت‌کننده و طول،‌مدت را برای خودرویی که روزانه و با عصب،ت رانندگی می‌کند، ارائه می‌دهد. آنها کمی پایین تر از قبل در کابین قرار گرفته اند تا فضای بیشتری را آزاد کنند.

تعادل زیبایی دارد، و موتور جدید استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند، وقتی که با ده دهم رانندگی نمی‌کنید و از محدودکننده خارج می‌شوید.

شکی نیست که کابین به قیمتی ساخته شده است. پ،تیک های ارزان یا سخت زیادی وجود دارد و در مقایسه با هیوندای i20 N یا فورد فیستا ST کمی قدیمی به نظر می رسد، اما تمام نقاط لمسی اصلی باکیفیت هستند.

نسخه‌های دستی GR86 GT سطح پایه نیز هیچ گونه ویژگی فعال کمک راننده را از دست می‌دهند.

تمام قیمت ها شامل هزینه های جاده ای نمی شود

  • تویوتا GR86 GT 2023

بیشتر: همه چیز تویوتا GR86



منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-toyota-gr86-gt-review

کیفیت سواری روی رینگ های آلیاژی 17 اینچی عالی است و باعث می شود 86 به راحتی قابل رانندگی روزانه باشد. اگرچه نقاط کور قابل توجه هستند، اما به اندازه کافی کوچک است و دید به اندازه کافی خوب است تا اطمینان حاصل شود که قرار دادن آن در شهر آسان است.

هزینه راه اندازی تویوتا GR86 چقدر است؟

دوقلوهای دیفرانسیل عقب اکنون وارد نسل دوم خود شده‌اند و از فرمولی که تویوتا و سوبارو در هنگام عرضه اولین BR-86 (یا باید GRZ؟) در سال 2012 ارائه کرده‌اند، فاصله زیادی نداشته باشند.

شیفتر کلنگ را در اول قرار دهید و عملکرد سبک و کوتاه فوراً برای صاحبان قبلی آشنا می شود، همانطور که کلاچ کمی فنری است. با این حال، در ث،ه‌ای که کلاچ را راحت می‌کنید، واضح است که موتور بزرگ‌تر جدید در تمام مکان‌هایی که خودروی نسل اول آن را از دست داده، گشتاور دارد.

تویوتا GR 86 و سوبارو BRZ توسط ANCAP یا Euro NCAP تست تصادف نشده اند.

با وجود هر دو در انبار، این واقعیت که سوبارو BRZ دستی پایه مجهزتر و ارزان‌تر از 86 است به این م،ی است که این دوقلو است که ما به خانه می بریم. اگر با تویوتا علاقه دارید یا نمی تو،د BRZ تهیه کنید، GR86 پایه یک طرح پشتیبان بد نیست.

  • تویوتا GR86 GT 2023

تعمیر و نگهداری هر 12 ماه یا 15000 کیلومتر مورد نیاز است و تویوتا قیمت پنج سرویس اول را محدود می کند.

این هنوز هم در جلو محکم است، اما شما می تو،د با آن راحت زندگی کنید، طوری که مزدا MX-5 را ندارید. نه تنها فضای بیشتری دارد، بلکه دارای دو جا لیو، در زیر دسته مرکزی تاشو، جیب های قابل استفاده در در و یک جعبه دستکش است.

تویوتا GR86 در این نسل دوم گامی م،ادار به جلو برداشته است. این قدرتمندتر، ،یب‌بندی‌تر و قابل استفاده‌تر در روز است، اما روح اصلی را از دست نداده است.

این برای دارندگان خودروهای نسل اول آشنا خواهد بود، اما 86 جدید در چند زمینه کلیدی گامی رو به جلو برداشته است.

قیمت تویوتا GR86 2023:

  • تویوتا GR86 GT: 43240 دلار
  • تویوتا GR86 GTS: 45390 دلار

فضای بوت ادعا شده است 237 لیتر.

در ،یب با داشبورد بازطراحی شده، جیب‌های باریک‌تر درها و دستگیره‌های هوشمندتر درب، صندلی‌های پایین واقعاً فضای بیشتری را برای رانندگان قد بلند باز می‌کنند.

تست GR86 GT 2023 از اینجا شروع می شود 43240 دلار قبل از سفر.

با قیمت استیکر از 45390 دلار قبل از سفر، محدوده تاپینگ GR86 GTS 3800 دلار گران تر از BRZ معادل با دستی (41590 دلار) است، اما قیمت آن با گیرب، اتوماتیک ی،ان است.