2022 Alto K10 دارای فرمان برقی (به جز در تریم پایه) و یک شعاع گردش کوچک، که باعث می شود رانندگی در اطراف ترافیک شهر یک امر آسان باشد. با این حال، انتظار بازخورد فرمان و غیره از دستگاه غیرمنصفانه است. جای تعجب نیست که ما هیچ کدام را دریافت نکردیم. کیفیت سواری و سطوح NVH Alto K10 با توجه به بخشی که به آن تعلق دارد، من، است. ماروتی ادعا می کند که مصرف سوخت 24.39 کیلومتر در لیتر برای نسخه MT و 24.9 کیلومتر در لیتر برای AMT است. در رانندگی خود با نسخه AMT، علیرغم ترافیک سنگین شهری و برخی نقاط تپهای، میتو،م بازده سوخت 20 کیلومتر در لیتر را مدیریت کنیم. است،اج 22-23 kmpl در بزرگراه های مستقیم باز نباید چالشی باشد.
حکم
Alto K10 دارای ظاهری معمولی و بیهوده از هاچ بک کوچک است. در حالی که همتای آن، S-Presso میتواند نظرات دوگانهای از ،یداران احتمالی داشته باشد، ما تقریباً مطمئن هستیم که ا،ر مشتریان ظاهر Alto K10 را مدرن و در عین حال ساده خواهند یافت. این طراحی نیز منطقی است زیرا همه ،یداران Alto K10 نسل هزاره یا بخشی از جمعیت GenZ نیستند.افرادی که معمولاً پذیرای طرحهای عجیبتر و رادیکالتر هستند).
وارد Alto K10 شوید و این احتمال وجود دارد که از فضایی که مدل 2022 ارائه می دهد شگفت زده شوید. فاصله بین دو محور تنها 20 میلی متر افزایش یافته است، اما به باز ، فضای قابل توجهی برای سرنشینان کمک کرده است.
بررسی جدید Maruti Alto K10
در غیر این صورت، میتوانست ویژگیهای خاصی مانند IRVM با کمنور دستی، تنظیم ارتفاع برای صندلی راننده، فرمان قابل تنظیم، برف پاک کن عقب و شیشههای برقی برای سرنشینان عقب را در نظر بگیرد. این ویژگیها عملکرد بهتری دارند و معمولاً فریبنده نیستند. در شرایط فعلی بازار، Alto K10 با رقابت محدودی از S-Presso و Kwid روبرو خواهد شد. با توجه به نام تجاری Alto، شرکای گسترده و گسترده در کانال Maruti و رقابت محدود، تعجب نخواهیم کرد که Alto K10 از نظر فروش پیشتاز این بخش باشد.
Maruti نسل قبلی Alto K10 را با شروع استانداردهای BS6 متوقف کرده بود. اکنون در سال 2022، Maruti این دریچه را بازگردانده است، البته در یک آواتار جدید. از نظر فنی، مدل 2022 یک محصول نسل سوم است که نشان Alto K10 را حمل می کند. ما اخیرا برای درایو رسانه ای Alto K10 دعوت شده بودیم و در اینجا اولین برداشت های ما است.
نمای خارجی جدید Maruti Alto K10
در مورد جزئیات صحبت می کنیم، همه صندلی ها راحت هستند و دارای بالشتک من، هستند. شما می تو،د به راحتی برنامه ریزی کنید که 4 بزرگسال هندی سایز معمولی را در ماشین همراه داشته باشید و مطمئن باشید که هر کدام از آنها راحت می نشینند. 3 سرنشین بزرگسال در عقب ممکن است تحت فشار قرار گیرند، در درجه اول به دلیل عرض محدود دریچه.
در بخش ایمنی، Alto K10 دارای ABS با EBD، قفل مرکزی درب، کیسه هوای دوگانه جلو و سنسورهای پارک مع، است. گمانه زنی ها حاکی از آن است که این مدل می تواند 6 ایربگ را نیز در خود جای دهد. این می تواند منجر به توقف تولید ،و 800 استاندارد شود که ممکن است با 6 ایربگ سازگار نباشد و این نسل سوم Alto K10 ممکن است در آینده به پیشنهاد جدید ماروتی تبدیل شود.
پیشرانه
در مورد ویژگیها، تریم VXi+ فهرست من،ی از ویژگیهای راحتی موجودات را دریافت میکند. نکته برجسته بدون شک سیستم اطلاعات سرگرمی ماروتی با صفحه لمسی است که با Apple CarPlay و Android Auto سازگار است و در مرکز صحنه قرار می گیرد. مدل FATC را از دست می دهد (تهویه مطبوع خودکار) اما دارای تهویه مطبوع قابل تنظیم دستی است. به نظر ما، این یک حرکت معقول بود، زیرا به سختی مشتری، وجود داشتند که در مورد FATC حساس باشند. تا آنجا که به خنک کننده مربوط می شود، برای خودرویی در اندازه آن کافی به نظر می رسید.
پس از Maruti 800 افسانه ای، این پلاک Maruti Alto است که احتمالاً می تواند ادعا کند که یکی از شناخته شده ترین مارک ها در سراسر کشور در فضای 4 چرخ است. در حالی که تلویزیون های متعدد از برندهای مختلف ممکن است ادعای حضور برند خود را در هر گوشه و کنار کشور داشته باشند، نام تجاری Alto غیرقابل انکار است که با اختلاف زیادی در بخش خودروهای 4 چرخ پیشتاز است. می تو،د ،وس را به ،وان خودروی خانوادگی در شهرها، دورافتاده ترین روستاهای کشور پیدا کنید. این به وضوح قابلیت های دوسویه ،و را برجسته می کند.
Alto K10 از جدیدترین موتور بنزینی 1 لیتری K10C سوزوکی استفاده می کند. این موتور قادر به تولید 66 ، بخار قدرت و 89 نیوتن متر حدا،ر گشتاور است. موتور به خوبی پالایش شده است و شتاب سریعی را برای رانندگی در شهر ارائه می دهد. با این حال، آنچه عملکرد را کاهش می دهد، تنظیم AMT است. واحدی که ما رانندگی میکردیم، گاهی اوقات پس از مدتی در حالت خنثی بودن، تغییر دنده به جلو برایش مشکل بود (بیایید بگوییم در یک چراغ توقف).
بررسی جدید Maruti Alto K10
Alto K10 2022 یک محصول عملی ساده و بی م،ی است که میراث نمادین ،و را به جلو خواهد برد. به نظر ما، Maruti باید سعی می کرد قیمت ها را کمی پایین تر نگه دارد، زیرا با قیمت فعلی، Alto K10 واقعاً از نظر ضریب VFM در صدر ج، نیست.
بررسی جدید Maruti Alto K10
در حالی که طراحی کابین کاملاً جدید است، شما همچنان بخشهای آشنای زیادی خواهید دید. Maruti قطعات قابل توجهی را از محصولات موجود خود قرض گرفته است، به ،وان مثال دسته ابزار، کلیدهای شیشه برقی، دستگیره های کاربردی و غیره.
بررسی جدید Maruti Alto K10
ال،ای لانه زنبوری از جلوپنجره نیز روی روکش چرخهایی که عرضه میشوند حمل میشوند. در ،مت عقب نیز، موضوع طراحی ساده همچنان ادامه دارد. این هاچ بک از طراحی ساده عقب با چراغ های عقب ،یبی بهره می برد. در طول سال ها مانند بسیاری از تولید کنندگان، Maruti نیز به آرامی شروع به دور شدن از ارائه نشان های مختلف کرده است. Alto K10 نیز بر روی درب صندوق عقب خود صداهای متفاوتی دریافت نمی کند.
فضای داخلی
در کنار، سادگی در طراحی همچنان ادامه دارد، زیرا تیم ماروتی بیش از حد هاچ بک را با بریدگی ها و چین ها پر نکرده است. چرخهای 13 اینچی کمی کوچک به نظر میرسند، اما ما معتقدیم که این میتوانست بین کارایی و زیبایی ظاهری معامله کند. با پلاک نامی مانند ،و، بهره وری سوخت باید دست به دست می شد. و این کار را کرد.
ویژگی برجسته طراحی جلوی Alto K10 جلوپنجره لانه زنبوری مشکی آن است که هوشمند و بالغ به نظر می رسد. واحدهای چراغ جلو از نظر طراحی ساده هستند و نشانگرهایی را در آنها ادغام می کنند. ردی از الگوی لانه زنبوری را می توان در واحدهای چراغ جلو نیز یافت. هیچ چراغ مه شکن یا DRL موجود نیست. می تو،د DRL ها را به ،وان بخشی از لوازم جانبی از Maruti دریافت کنید.
بررسی جدید Maruti Alto K10
نسل جدید Maruti Alto K10 در هند با قیمت اولیه 3.99 میلیون روپیه عرضه شد.
بررسی جدید Maruti Alto K10
لیست ویژگیها همچنین شامل کلیدهای شیشه برقی نصب شده روی داشبورد برای سرنشینان جلو و کنترلهای صوتی روی فرمان است. یکی از ویژگی های بخش اول از پایان Maruti، معرفی 4 بلندگو است که با توجه به بخش، تجربه موسیقی خوبی را ارائه می دهد.