قیمت Z جدید با بر،ب های 61990 دلاری (دستی) و 64490 دلاری (خودکار) نیسان 370Z Nismo 2021 مقایسه می شود.
فناوری یکی از بزرگترین مشکلات 370Z بود. مدل جدید دارای همان سیستم اطلاعات سرگرمی است که در X-Trail و قشقایی وجود دارد.
کمی شبیه یکی از آن هاست تقریبا اما ماشین ها تقریباً یک ماشین اسپورت، تقریباً یک تور بزرگ، کمی بین دنیاها گیر کرده است. دیدن اینکه نیسان آن را در کجا قرار خواهد داد، بسیار جذاب خواهد بود.
پایه نیسان Z (تستر ما) شروع به کار می کند 73300 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای، و برای مشخصات محدود Proto قبل از در جاده ها به 80700 دلار می رسد.
هر چند جدید یا نه، این یک نمایش دهنده مطلق است. فراری یا لامبورگینی را فراموش کنید، اگر می خواهید چشمان جهان به شما باشد، باید رانندگی کنید.
برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید
با تمرین میتو،د خیلی سریع آن را تقویت کنید و نرمافزار rev-match به این م،ی است که میتو،د روی ترمز، کلاچ و شیفتر بدون نیاز به اضافه ، ژیمناستیک قوزک راست به ،یب تمرکز کنید.
نیسان دومین نشان معروف را در کاتالوگ پشتی خود برای سال 2022 پاک کرده است. آ نیسان مدل Z، اکنون به سادگی نامیده می شود را نیسان z.
این یک گوشه کار نیست، و باعث میشود که سریع کار کنید، اما تعادل دیفرانسیل عقب دوستداشتنی و قدیمی در آن وجود دارد.
با نقطه برداشت پایین و عملکرد سنگین و فنری، کلاچ کمی به آن عادت میکند، و خود شیفتر عملکرد سختی دارد که نیاز به ورودیهای دقیق و عمدی دارد.
فرمان در خارج از مرکز کاملاً کند است، و هنگام فشار دادن شدید، حرکت بدن کمی وجود دارد – هم غلت میزنید و هم هنگام ترمز ، یا شتاب گرفتن شدید، حرکت بدن را به شدت انجام میدهید.
حیف که خیلی صاف و صنعتی به نظر می رسد. نیسان هرگز نتوانسته صدای خودروهای مدرن Z خود را خوب بسازد و Z جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست.
نیسان برای ساخت کابین Z در سطل قطعات کاوش کرده است، اما این بدان م،ا نیست که مکان من،ی برای گذراندن زمان نیست.
بیشتر: همه چیز نیسان Z