اول به دوم به طور خاص نیاز به یک دست محکم یا کمی صبر دارد، و جابجایی بین دروازه خیلی شهودی نیست.
با نقطه برداشت پایین و عملکرد سنگین و فنری، کلاچ کمی به آن عادت میکند، و خود شیفتر عملکرد سختی دارد که نیاز به ورودیهای دقیق و عمدی دارد.
در بالای شش کیسه هوا، نیسان Z به طیفی از کمکهای راننده فعال دست مییابد که با نزدیک شدن به پایان عمر 370Z از دست رفته بود.
نکات برجسته نیسان Z:
- دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی TFT قابل تنظیم
- صفحه نمایش مرکزی اطلاعات سرگرمی 8.0 اینچی
- Apple CarPlay، Android Auto
- سیستم صوتی Bose 8 بلندگو
- نمایشگر آنالوگ سه گیج (بوست، سرعت فن توربو، ولتاژ)
- گرمکن برقی، صندلیهای چرمی
- تزیین کننده درب جیر
- حذف نویز فعال
- تقویت صدای فعال
- کلید هوشمند با دکمه شروع و هشدار وحشت
- تراز خودکار چراغ های جلو LED
- چراغ های LED در روز
- صندلی راننده برقی 4 جهته با بالابر دستی، ران، تکیه گاه کمری
چه چیزی نصیبت می شود؟
این نشان دهنده مسیری است که صنعت در حال حرکت است. با توجه به پولی که نیسان برای توسعه خودروهای الکتریکی صرف میکند، یک خودروی اسپرت زمینآپ گزینهای برای نیسان نبود.
پایه نیسان Z (تستر ما) شروع به کار می کند 73300 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای، و برای مشخصات محدود Proto قبل از در جاده ها به 80700 دلار می رسد.
همراه با a 1600 کیلوگرم کاهش وزن در دفترچه راهنمای تست در اینجا، قلب (بسیار قوی تر) به Z جدید اجازه می دهد تا سرعت 100 کیلومتر در ساعت را طی کند. 4.7 ث،ه بر اساس آزمایش ما در هنگام راه اندازی.
این یک نمایشگاه واقعی به صورت حضوری است، با ظاهر خودروی مفهومی که غریبهها را در خیابانها میآیند تا بیشتر بدانند، و بدون شک تجربه رانندگی جذاب است.
نیسان به وضوح برای درست ، اصول اولیه فکر کرده است، زیرا پدال های آلیاژی نیز به خوبی فاصله دارند.
البته، میتو،د خستهکننده باشید و فقط به نماهای اصلی X-Trail (یا باید Outlander باشد؟) که در سایر حالتهای رانندگی موجود است، پایبند باشید.
قابل سرویس است، اما برجسته نیست. Apple CarPlay و Android Auto سیمی هستند و سیستم به راحتی قابل پیمایش است اما در هر هیجان واقعی کوتاه است.
فرمان در خارج از مرکز کاملاً کند است، و هنگام فشار دادن شدید، حرکت بدن کمی وجود دارد – هم غلت میزنید و هم هنگام ترمز ، یا شتاب گرفتن شدید، حرکت بدن را به شدت انجام میدهید.
جذابتر از یک اتومات است و رانندگی با خودرویی که تمام اسرار خود را فوراً برای شما فاش نمیکند، شادابتر است. اما مجموعهای از کنترلهای بصریتر به بیراهه نمیروند و Z را به خودرویی راحتتر تبدیل میکند.
هنگامی که جاده خشک است و موتور 3.0 لیتری توئین توربو شما را به صندلی می،باند و شما را در میان ردههای پر گشتاور نگه میدارد. چند ضربه تاخیر توربو زیر 2000 دور در دقیقه وجود دارد، اما هنگامی که سوزن تقویت کننده شروع به سوسو زدن کرد، Z واقعا بلند می شود و بوژ می شود.
یک ب ام و 230i کوپه قبل از جاده با قیمت 70900 دلار به فروش می رسد و تویوتا سوپرا در حال حاضر از 87000 دلار قبل از داخل جاده شروع می شود. فورد موستانگ پرفروش اکنون در استرالیا فروخته می شود تا اینکه نسل بعدی آن در سال 2023 وارد بازار شود.