فناوری یکی از بزرگترین مشکلات 370Z بود. مدل جدید دارای همان سیستم اطلاعات سرگرمی است که در X-Trail و قشقایی وجود دارد.
همراه با a 1600 کیلوگرم کاهش وزن در دفترچه راهنمای تست در اینجا، قلب (بسیار قوی تر) به Z جدید اجازه می دهد تا سرعت 100 کیلومتر در ساعت را طی کند. 4.7 ث،ه بر اساس آزمایش ما در هنگام راه اندازی.
این یک گوشه کار نیست، و باعث میشود که سریع کار کنید، اما تعادل دیفرانسیل عقب دوستداشتنی و قدیمی در آن وجود دارد.
نیسان به وضوح برای درست ، اصول اولیه فکر کرده است، زیرا پدال های آلیاژی نیز به خوبی فاصله دارند.
با ظاهری قدیمی و ،یبی از قطعات 370Z و Infiniti Q60 در زیر پوست، این خودرو کاملاً جدیدی نیست.
این کمی از یک واحد شل در مرطوب است. پای خود را پایین بگذارید و حتی با فعال بودن تمام کمکهای راننده، ،تیکهای عقب را با شروع بوست روشن میکند و اگر کار معقول را انجام ندهید، آنها را به چرخش در میآورد و به عقب برمیگردید.
نیسان Z توسط الف پوشانده شده است پنج سال گارانتی نامحدود کیلومتر.
پایه نیسان Z (تستر ما) شروع به کار می کند 73300 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای، و برای مشخصات محدود Proto قبل از در جاده ها به 80700 دلار می رسد.
حتی در حالتی که دریچه گاز سبک به نظر میرسد، میتو،د صدای عقب را شروع کنید. قدیمی است، احساسی که با شیفتر دستی سنگین و کمی درهم تشدید می شود.
این نشان دهنده مسیری است که صنعت در حال حرکت است. با توجه به پولی که نیسان برای توسعه خودروهای الکتریکی صرف میکند، یک خودروی اسپرت زمینآپ گزینهای برای نیسان نبود.
بیشتر: همه چیز نیسان Z