بررسی رنو استرالیا 2023 | CarExpert

دو مدل 1.3 لیتری هیب، ملایم به اضافه یک 1.2 لیتری «پیشرفته» هیب، ملایم وجود دارد، اما نکات برجسته دو گزینه «E-Tech Full Hybrid» است.

اما فناوری تنها جنبه مهم فضای داخلی استرالیا نیست – چیزهای قدیمی و ساده نیز اهمیت دارند.

آیا رنو استرالیا ایمن است؟

اگر Austral آن را به Down Under برساند، ما انتظار داریم که تحت همان برنامه قرار گیرد.

برداشت CarExpert در مورد رنو استرالیا هزینه اجرای رنو استرالیا چقدر است؟

قیمت برای بریت،ا حتی هنوز اعلام نشده است. اما به ،وان مرجع، Kadjar ،وجی، که از اسپ،ا تهیه شده بود، یک خط تولید تمام توربوشارژ را به صورت محلی ارائه می کرد و قیمت آن از 29990 دلار به 37990 دلار به اضافه هزینه های جاده ای بود.

به لطف یک کابین انعطاف پذیر که به شما امکان می دهد فضای صندوق عقب را با فضای پا از طریق یک نیمکت کشویی عقب عوض کنید، به همان اندازه جادار است.

آسترال مطمئناً در داخل چندان شبیه میتسوبیشی یا نیسان نیست.

در اروپا، Austral با انتخابی از پنج پیشرانه مختلف عرضه خواهد شد.

نکته مثبت این است که سیستم 4Control فرمان فوق العاده سریعی را به Austral می دهد که باعث می شود احساس بسیار سریع و پاسخگو داشته باشد.

  • رنو استرالیا 2023

در واقع، به هیچ چیز دیگری در بازار شبیه نیست. مطمئناً، مواد اولیه تقریباً ی،ان هستند – یک صفحه نمایش لمسی عظیم و یک صفحه نمایش ابزار دیجیتال وجود دارد – اما جزئیات کاملاً شبیه رنو هستند.

مسلماً، خودروی آزمایشی ما بر روی چرخ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی عظیم سوار شد، که کمکی نکرد، اما همچنان برخی از دست اندازهاهای تیز را در جاده‌های نسبتاً هموار مسیر آزمایشی اروپایی ما مشاهده کرد. نوید خوبی ندارد

برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید

این دو 1.2 لیتری E-Tech پیشرانه‌ها یک موتور بنزینی 96 کیلوواتی را با دو موتور الکتریکی ،یب می‌کنند تا مشتریان را انتخاب کنند 118 کیلو وات یا 146 کیلو وات ،وجی های برق

  • رنو استرالیا 2023

راه‌اندازی جدید سرگرمی OpenR مبتنی بر سیستم‌عامل Android Automotive است و دارای نقشه‌های داخلی گوگل، تشخیص صدای دستیار Google و فروشگاه برنامه Google Play است. این به روز رس، های نرم افزاری را پشتیب، می کند و می تواند به سیستم صوتی Harmon Kardon متصل شود.

در سرعت های پایین، چرخ های عقب در جهت مخالف چرخ های جلو می چرخند و دایره چرخش را سفت می کنند، در حالی که در سرعت های بالا چرخ ها در همان جهت می چرخند تا پایدارتر شود.

  • رنو استرالیا 2023

با ،وجی برق نسبتا کم، عملکرد متوسط ​​است، اما راندمان نام بازی است. مدل های هیب، ملایم 1.3 لیتری کم مصرف ترین گزینه ها هستند 6.2 لیتر در 100 کیلومتراما E-Tech Full Hybrids واقعا کارآمد هستند و مصرف کمتری دارند 4.5 لیتر در 100 کیلومتر در آزمون رسمی اقتصاد

از زمان مرگ کجر، رنو از بازار شاسی‌بلندهای خانوادگی غایب بوده است، اما همه چیز با ورود مدل جدید تغییر می‌کند استرالیایی.

با هر سه صندلی عقب روی دونده‌ها، می‌توانند تمام مسیر را به جلو بلغزند تا ظرفیت صندوق عقب را با هزینه فضای پا به حدا،ر برسانند، یا می‌توانند برای ایجاد فضای واقعاً جادار در پشت صندلی‌های جلو، به عقب بروند.

با توجه به رانندگی خودرویی با فرمان چهار چرخ و سیستم تعلیق چند لینک، نمی‌تو،م در مورد راحتی استرالیا به طور کامل اظهار نظر کنیم، اما به جرات می‌توان گفت که رزرو خود را داریم.

این سیستم تعلیق عقب مدرن تری را نیز به همراه دارد، برخلاف ا،ل عقب کمتر پیچیده ای که بر روی خودروهای دو چرخ فرمان نصب می شود.

چنگال و کمی حس از طریق فرمان وجود دارد، در حالی که کنترل بدنه من، باعث می شود تا در جاده های عقب خوب به طور معقولی سرگرم کننده باشد.

صرف نظر از این، ما انتظار داریم استرالیایی با توجه به سطح فناوری ارائه شده، یک پیشنهاد برتر در بخش SUV های کوچک باشد. این فضا را تماشا کنید

  • رنو استرالیا 2023

رنو مدعی است که Austral به لطف کروز کنترل تطبیقی ​​توقف و حرکت، مرکز خطوط، ترمز اضطراری خودکار جلو و عقب (AEB) و سیستم های جلوگیری از ،وج از خط، توانایی رانندگی خودکار سطح 2 را دارد.

در نتیجه، مقام 430 لیتری ظرفیت صندوق عقب هیب، کمی کوچک به نظر می رسد، اما هنوز هم کاربردی است. نیمکت عقب را به جلو بکشید و مدل های غیر هیب، دارای یک 575 لیتری صندوق عقب – بزرگتر از یک BMW X3.

رنو آسترال در داخل چگونه است؟

جای تعجب نیست که اجتناب از صفحه نمایش بزرگ در وسط داشبورد سخت است، بنابراین کار خوبی است که به خوبی کار می کند. گوگل این سیستم را درست مانند صفحه نمایش لمسی ماشین الکتریکی جدید مگان E-Tech تقویت می کند و نتایج برای خود صحبت می کنند.

رنو استرالیا چگونه رانندگی می کند؟

اگر با فرمان نرم نباشید، کمی تکان می‌خورد، اما به سرعت به آن عادت می‌کنید، و پاداش‌های انجام این کار بسیار زیاد است.

به طرز عجیبی، Advanced ملایم هیب، کمترین قدرت را از همه دارد 96 کیلو وات از آن موتور 1.2 لیتری سه سیلندر بنزینی، در حالی که موتورهای 1.3 لیتری در ارائه می شوند 103 کیلو وات و 116 کیلو وات ،وجی ها.

با توجه به اینکه Austral برای بازار ما تایید نشده است، حتی حدس زدن هزینه آن در استرالیا دشوار است – به خصوص که محدوده اروپا و بریت،ا منحصراً پیشرانه های الکتریکی خواهند بود.

مدل های با مشخصات بالا با فرمان چهار چرخ عرضه می شوند که می تواند چرخ های عقب را تا 5 درجه بچرخاند و دایره چرخش خودرو را به 10.1 متر کاهش می دهد.

بیشتر: رنو آسترال فاش شد




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-renault-austral-review

در حالی که نسخه‌های اسپریت آلپاین آسترال قدرت یا گشتاور اضافی در اختیار ندارند، اما به لطف رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی خا،تری برش الماس، طراحی متفاوت جلوپنجره، ریل‌های سقف مشکی و مشکی به جای کروم، اسپرت‌تر به نظر می‌رسند. قطعات برش

رنو در حالی که برای بازار ما تایید نشده است، و انتظار نمی رود تا اولین سال آینده وارد بازار شود، رنو امیدوار است که استرالیا بتواند پیشرفت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد، که علیرغم اینکه مبتنی بر پایه های مشابه با نسل جدید قشقایی بود، با مشکل مواجه شد.

نسل جدید نیسان قشقایی که در ماه‌های آینده عرضه خواهد شد، از 33890 دلار تا 47390 دلار برای نسخه بنزینی توربوشارژ قیمت خواهد داشت و مدل هیب، سری e-Power احتمالاً در قیمت 45000 تا 55000 دلار خواهد بود.

هیب، های ملایم با گیرب، های شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک در دسترس هستند، در حالی که هیب، های کامل با یک گیرب، چند حالته پیچیده با 15 ،یب ادعایی عرضه می شوند.

این سیستم که 4Control نام دارد، چرخ‌های عقب را تا پنج درجه می‌چرخاند تا چابکی و پایداری در سرعت بالا را بهبود بخشد.

شاید آسترال آن چیزی نیست که رنو آن را تغییر می‌دهد، اما خودرویی بسیار جذاب‌تر از مدل قبلی خود ی،ی Kadjar است.

قیمت رنو استرالیا چقدر است؟

به ،وان بخشی از استراتژی بلندمدت رنو برای استفاده بیشتر از مارک آلپاین، آسترال اولین خودرویی خواهد بود که پکیج تریم اسپریت آلپاین را ارائه می دهد.

در ،مت داخلی دوخت آبی، تودوزی جیر مصنوعی، پدال‌های آلومینیومی و یک فرمان که با ،یبی از چرم ناپا و جیر تقلبی پوشانده شده است، وجود دارد. یک گزینه رنگ مات ساتن شیل خا،تری نیز منحصر به مدل های اسپریت آلپاین است.

اگرچه Austral همچنین قطعاتی را از شرکای اتحاد رنو، نیسان و میتسوبیشی قرض می‌گیرد، اما این شرکت فرانسوی ادعا می‌کند که دنیاهایی جدا از پسرعموهای محبوب خود است. اما آیا این فاصله ساختن یا ش،تن فرد تازه وارد است؟

رنو معتقد است که سیستم هیب، در شهر حتی بهتر است و تا 80 درصد مواقع از نیروی الکتریکی به تنهایی استفاده می کند.

زیر کاپوت چیست؟

همه آن‌ها به تنهایی چرخ‌های جلو را می‌رانند – سیستم تمام چرخ محرک حتی به‌،وان یک آپشن در دسترس نیست – اما با انتخابی از گیرب، عرضه می‌شوند.

در بیشتر موارد، همه پ،تیک‌ها قوی و قابل لمس هستند، اما تعداد انگشت شماری از اجزای آن کمی کناره را پایین می‌آورند. با این حال، حس خوبی دارد مانند هر چیزی از فورد یا هوندا.

در حالی که سیستم چهار چرخ متحرک در دسترس نیست، سیستم فرمان چهار چرخ جدید رنو موجود است.

کیفیت ساخت به طور کلی بسیار خوب است و همه چیز به خوبی به هم ،بیده است، اما یک یا دو شکایت در مورد کیفیت مواد وجود دارد.

در سفرهای طول،‌تر نیز، به لطف مجموعه‌ای از موتورهای پیشرفته، خوب است، هرچند که این اثر کمی به دلیل صدای زیاد جاده از بین می‌رود.

با توجه به اینکه این خودرو در حال حاضر در استرالیا به فروش نمی رسد، هیچ شاخص دقیقی از قیمت خدمات وجود ندارد، اما کپچر 1.3 لیتری توربو و آرکانا (بدون فناوری هیب،) برای پنج بازدید اول 399، 399، 399، 789 و 399 دلار قیمت داشتند.

سواری مشکوک، عملکرد محدود و فقدان قابلیت تمام چرخ متحرک ممکن است باعث شود برخی از مشتریان در جستجوی یک خودروی خانوادگی جدید به جای دیگری بگردند.

چه چیزی نصیبت می شود؟

این صفحه نمایش لمسی با یک صفحه نمایش ابزار دیجیتال که همچنین واضح و واضح است به آن ملحق می شود، اما برخی از داده ها در مکان های کمی عجیب و غریب ظاهر می شوند، بنابراین برای عادت ، به آن زمان کمی نیاز دارید. خوشبختانه، یک نمایشگر هدآپ نیز برای ارائه مهم ترین اطلاعات روی شیشه جلو در دسترس است.

سایر ویژگی های ایمنی موجود عبارتند از نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک متقابل عقب، دوربین های دید فراگیر، دستیار پارک خودکار و چراغ های جلو ماتری، LED.

  • رنو استرالیا 2023

Austral هنوز توسط Euro NCAP آزمایش نشده است و بنابراین در حال حاضر فاقد رتبه ایمنی است.

ما طرفداران خاصی از روکش سوراخ کشویی تکیه گاه بازو-اسلش-مقطعی هستیم که مانند اهرم های گاز یک بوئینگ 747 آن را به جلو و عقب می لغزید.

رنو استرالیا محدوده خودروهای سواری خود را با یک پنج سال گارانتی نامحدود کیلومتر.

در اینجا برای مق، با نیسان قشقایی، تویوتا راو 4 و کیا اسپورتیج، آسترال در لیست آرزوهای استرالیا قرار دارد که مجهز به فناوری بهتر و موتورهای کارآمدتر نسبت به نسل قبلی خود و همچنین طراحی مدرن تر است.

حداقل در ک،‌های سطح بالا، کابین مجهز به صفحه‌نمایش ابزار دقیق 12.3 اینچی، صفحه نمایش لمسی 12.0 اینچی اطلاعات-سرگرمی پرتره است که به سمت راننده زاویه دارد و یک نمایشگر 9.3 اینچی هدآپ که روی صفحه نمایش داده می‌شود. شیشه جلو

فناوری بهتر، کابین جادار و نوید اقتصاد قوی به آن جذابیت واقعی می بخشد، اما بدون اشکال نیست.

این سیستم احتمالاً به دلیل ارتباط با فناوری تلفن Android، نسبت به سایر موارد بصری‌تر به نظر می‌رسد، اما آی،‌های بزرگ و پاسخ‌های نرم کمک می‌کنند تا استفاده از آن راحت باشد. همچنین دارای فناوری ناوبری مفید Google Maps است که باعث می‌شود GPS قدیمی کمی عقب‌تر احساس شود.