دو مدل 1.3 لیتری هیب، ملایم به اضافه یک 1.2 لیتری «پیشرفته» هیب، ملایم وجود دارد، اما نکات برجسته دو گزینه «E-Tech Full Hybrid» است.
اما فناوری تنها جنبه مهم فضای داخلی استرالیا نیست – چیزهای قدیمی و ساده نیز اهمیت دارند.
آیا رنو استرالیا ایمن است؟
اگر Austral آن را به Down Under برساند، ما انتظار داریم که تحت همان برنامه قرار گیرد.
برداشت CarExpert در مورد رنو استرالیا
هزینه اجرای رنو استرالیا چقدر است؟
قیمت برای بریت،ا حتی هنوز اعلام نشده است. اما به ،وان مرجع، Kadjar ،وجی، که از اسپ،ا تهیه شده بود، یک خط تولید تمام توربوشارژ را به صورت محلی ارائه می کرد و قیمت آن از 29990 دلار به 37990 دلار به اضافه هزینه های جاده ای بود.
به لطف یک کابین انعطاف پذیر که به شما امکان می دهد فضای صندوق عقب را با فضای پا از طریق یک نیمکت کشویی عقب عوض کنید، به همان اندازه جادار است.
آسترال مطمئناً در داخل چندان شبیه میتسوبیشی یا نیسان نیست.
در اروپا، Austral با انتخابی از پنج پیشرانه مختلف عرضه خواهد شد.
نکته مثبت این است که سیستم 4Control فرمان فوق العاده سریعی را به Austral می دهد که باعث می شود احساس بسیار سریع و پاسخگو داشته باشد.
در واقع، به هیچ چیز دیگری در بازار شبیه نیست. مطمئناً، مواد اولیه تقریباً ی،ان هستند – یک صفحه نمایش لمسی عظیم و یک صفحه نمایش ابزار دیجیتال وجود دارد – اما جزئیات کاملاً شبیه رنو هستند.
مسلماً، خودروی آزمایشی ما بر روی چرخهای آلیاژی ۲۰ اینچی عظیم سوار شد، که کمکی نکرد، اما همچنان برخی از دست اندازهاهای تیز را در جادههای نسبتاً هموار مسیر آزمایشی اروپایی ما مشاهده کرد. نوید خوبی ندارد
برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید
این دو 1.2 لیتری E-Tech پیشرانهها یک موتور بنزینی 96 کیلوواتی را با دو موتور الکتریکی ،یب میکنند تا مشتریان را انتخاب کنند 118 کیلو وات یا 146 کیلو وات ،وجی های برق
راهاندازی جدید سرگرمی OpenR مبتنی بر سیستمعامل Android Automotive است و دارای نقشههای داخلی گوگل، تشخیص صدای دستیار Google و فروشگاه برنامه Google Play است. این به روز رس، های نرم افزاری را پشتیب، می کند و می تواند به سیستم صوتی Harmon Kardon متصل شود.
در سرعت های پایین، چرخ های عقب در جهت مخالف چرخ های جلو می چرخند و دایره چرخش را سفت می کنند، در حالی که در سرعت های بالا چرخ ها در همان جهت می چرخند تا پایدارتر شود.
با ،وجی برق نسبتا کم، عملکرد متوسط است، اما راندمان نام بازی است. مدل های هیب، ملایم 1.3 لیتری کم مصرف ترین گزینه ها هستند 6.2 لیتر در 100 کیلومتراما E-Tech Full Hybrids واقعا کارآمد هستند و مصرف کمتری دارند 4.5 لیتر در 100 کیلومتر در آزمون رسمی اقتصاد
از زمان مرگ کجر، رنو از بازار شاسیبلندهای خانوادگی غایب بوده است، اما همه چیز با ورود مدل جدید تغییر میکند استرالیایی.
با هر سه صندلی عقب روی دوندهها، میتوانند تمام مسیر را به جلو بلغزند تا ظرفیت صندوق عقب را با هزینه فضای پا به حدا،ر برسانند، یا میتوانند برای ایجاد فضای واقعاً جادار در پشت صندلیهای جلو، به عقب بروند.
با توجه به رانندگی خودرویی با فرمان چهار چرخ و سیستم تعلیق چند لینک، نمیتو،م در مورد راحتی استرالیا به طور کامل اظهار نظر کنیم، اما به جرات میتوان گفت که رزرو خود را داریم.
این سیستم تعلیق عقب مدرن تری را نیز به همراه دارد، برخلاف ا،ل عقب کمتر پیچیده ای که بر روی خودروهای دو چرخ فرمان نصب می شود.
چنگال و کمی حس از طریق فرمان وجود دارد، در حالی که کنترل بدنه من، باعث می شود تا در جاده های عقب خوب به طور معقولی سرگرم کننده باشد.
صرف نظر از این، ما انتظار داریم استرالیایی با توجه به سطح فناوری ارائه شده، یک پیشنهاد برتر در بخش SUV های کوچک باشد. این فضا را تماشا کنید
رنو استرالیا چگونه رانندگی می کند؟
اگر با فرمان نرم نباشید، کمی تکان میخورد، اما به سرعت به آن عادت میکنید، و پاداشهای انجام این کار بسیار زیاد است.
به طرز عجیبی، Advanced ملایم هیب، کمترین قدرت را از همه دارد 96 کیلو وات از آن موتور 1.2 لیتری سه سیلندر بنزینی، در حالی که موتورهای 1.3 لیتری در ارائه می شوند 103 کیلو وات و 116 کیلو وات ،وجی ها.
با توجه به اینکه Austral برای بازار ما تایید نشده است، حتی حدس زدن هزینه آن در استرالیا دشوار است – به خصوص که محدوده اروپا و بریت،ا منحصراً پیشرانه های الکتریکی خواهند بود.
مدل های با مشخصات بالا با فرمان چهار چرخ عرضه می شوند که می تواند چرخ های عقب را تا 5 درجه بچرخاند و دایره چرخش خودرو را به 10.1 متر کاهش می دهد.
در حالی که نسخههای اسپریت آلپاین آسترال قدرت یا گشتاور اضافی در اختیار ندارند، اما به لطف رینگهای آلیاژی 20 اینچی خا،تری برش الماس، طراحی متفاوت جلوپنجره، ریلهای سقف مشکی و مشکی به جای کروم، اسپرتتر به نظر میرسند. قطعات برش
رنو در حالی که برای بازار ما تایید نشده است، و انتظار نمی رود تا اولین سال آینده وارد بازار شود، رنو امیدوار است که استرالیا بتواند پیشرفت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد، که علیرغم اینکه مبتنی بر پایه های مشابه با نسل جدید قشقایی بود، با مشکل مواجه شد.
نسل جدید نیسان قشقایی که در ماههای آینده عرضه خواهد شد، از 33890 دلار تا 47390 دلار برای نسخه بنزینی توربوشارژ قیمت خواهد داشت و مدل هیب، سری e-Power احتمالاً در قیمت 45000 تا 55000 دلار خواهد بود.
هیب، های ملایم با گیرب، های شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک در دسترس هستند، در حالی که هیب، های کامل با یک گیرب، چند حالته پیچیده با 15 ،یب ادعایی عرضه می شوند.
این سیستم که 4Control نام دارد، چرخهای عقب را تا پنج درجه میچرخاند تا چابکی و پایداری در سرعت بالا را بهبود بخشد.
شاید آسترال آن چیزی نیست که رنو آن را تغییر میدهد، اما خودرویی بسیار جذابتر از مدل قبلی خود ی،ی Kadjar است.
قیمت رنو استرالیا چقدر است؟
به ،وان بخشی از استراتژی بلندمدت رنو برای استفاده بیشتر از مارک آلپاین، آسترال اولین خودرویی خواهد بود که پکیج تریم اسپریت آلپاین را ارائه می دهد.
در ،مت داخلی دوخت آبی، تودوزی جیر مصنوعی، پدالهای آلومینیومی و یک فرمان که با ،یبی از چرم ناپا و جیر تقلبی پوشانده شده است، وجود دارد. یک گزینه رنگ مات ساتن شیل خا،تری نیز منحصر به مدل های اسپریت آلپاین است.
همه آنها به تنهایی چرخهای جلو را میرانند – سیستم تمام چرخ محرک حتی به،وان یک آپشن در دسترس نیست – اما با انتخابی از گیرب، عرضه میشوند.
در بیشتر موارد، همه پ،تیکها قوی و قابل لمس هستند، اما تعداد انگشت شماری از اجزای آن کمی کناره را پایین میآورند. با این حال، حس خوبی دارد مانند هر چیزی از فورد یا هوندا.
در حالی که سیستم چهار چرخ متحرک در دسترس نیست، سیستم فرمان چهار چرخ جدید رنو موجود است.
کیفیت ساخت به طور کلی بسیار خوب است و همه چیز به خوبی به هم ،بیده است، اما یک یا دو شکایت در مورد کیفیت مواد وجود دارد.
در سفرهای طول،تر نیز، به لطف مجموعهای از موتورهای پیشرفته، خوب است، هرچند که این اثر کمی به دلیل صدای زیاد جاده از بین میرود.
این صفحه نمایش لمسی با یک صفحه نمایش ابزار دیجیتال که همچنین واضح و واضح است به آن ملحق می شود، اما برخی از داده ها در مکان های کمی عجیب و غریب ظاهر می شوند، بنابراین برای عادت ، به آن زمان کمی نیاز دارید. خوشبختانه، یک نمایشگر هدآپ نیز برای ارائه مهم ترین اطلاعات روی شیشه جلو در دسترس است.
سایر ویژگی های ایمنی موجود عبارتند از نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک متقابل عقب، دوربین های دید فراگیر، دستیار پارک خودکار و چراغ های جلو ماتری، LED.