در این تستر خاص، موتور نیروی خود را به چرخ های جلو می فرستد. سیستم چهار چرخ متحرک در Intens در دسترس است.
البته کولئوس تنها SUV سایز متوسط \u200b\u200bنیست که راحتی را فدای محراب سبک کرده است.
CarPlay عالی به نظر می رسد و به طور کلی به ورودی ها به سرعت پاسخ می دهد، در حالی که نرم افزار کارخانه قابل سرویس است اما کمی بد است. گرافیک ساده است و گم شدن در زیر منوها سخت است.
Intens دیفرانسیل جلو نقطه ای شیرین در این محدوده است، به شرطی که بتو،د با سواری کنار بیایید.
فضای ذخیره سازی فراوان است. یک سطل مرکزی عمیق، چهار جا لیو، (دو لیوان در اندازه کامل و دو عدد پیکولو) و یک فضای باز به اندازه تلفن روی تونل انتقال وجود دارد که توسط سطل های درب بزرگ پشتیبان شده است. رنو برخلاف هموطنان خود در پژو و سیتروئن، جعبه فیوز را در خودروهای فرمان راست خود جابجا می کند تا یک جعبه دستکش قابل استفاده ایجاد کند.
این SUV در سال 2016 معرفی شد و در سال 2021 به روزرس، شد.
بیشتر از عملکرد ملایم بخواهید و موتور در کولئوس کمی خسته به نظر می رسد. گشتاور خاصی ندارد، بنابراین باید سخت کار کرد تا بچرخد، و گیرب، در دام CVT می افتد که شعله ور می شود و سپس با شتاب شدید، دورها را نگه می دارد.
جای افتخار در وسط داشبورد متعلق به یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی عمودی با Apple CarPlay و Android Auto است. اگرچه نمایشگرهای عمودی در حال رایج شدن هستند، Koleos خیلی زود به مهم، رفته بود.
زیر کاپوت چیه؟
رنو ت، برای ایجاد حس اسپرت به کولئوس نکرده است. فرمان در سرعت کم سبک است، که باعث می شود کولئوس نسیمی برای پارک در فضاهای تنگ شهری داشته باشد و دوربین دنده عقب و آینه های خودکار هیچ بهانه ای برای ،اش دادن چرخ ها باقی نمی گذارد. خودرو خود را به داخل پارکینگ هدایت می کند و راننده نیز دریچه گاز را کنترل می کند.
رنو علاوه بر گارانتی پنج ساله و نامحدود کیلومتر، پنج سال خدمات با قیمت محدود ارائه می کند.
همراه با پرفروش ترین خودروهای قدیمی مانند تویوتا راو4، مزدا CX-5 و هیوندای توسان، بازار اخیراً به مجموعه ای از رقبای کمتر شناخته شده مانند هاوال و ام جی گسترش یافته است.
علیرغم افزایش قیمت اخیر، اگر به دنبال یک شاسی بلند سایز متوسط \u200b\u200bهستید، Koles Intens یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها باقی مانده است.
کولئوس سزاوار عشق بیشتری نسبت به ،یداران استرالیایی است.
فضای صندلی های عقب با یک استثنا قابل توجه در کولئوس یک نکته برجسته است. فضای پا، حتی پشت سر رانندگان قد بلند، عالی است و پشتی ها به گونه ای که بچه ها راحت تر باشند، خم می شوند. نیمکت پهن است، کف تقریباً صاف است، و دریچه های هوا برای اندازه گیری خوب در پشت آن وجود دارد.
در یک سفر دریایی مستقر می شود، اما رسیدن به آنجا با عجله همیشه خوشایند نیست. در سرعت های بزرگراه، موتور در پس زمینه زمزمه می کند و مصرف سوخت به محدوده متوسط \u200b\u200b6.0 لیتر در 100 کیلومتر کاهش می یابد.
آشنایی منحنی یادگیری را صاف می کند (در واقع وقتی می د،د چه اتفاقی می افتد، غلاف رسانه در واقع کاملاً هوشمندانه است)، اما کنترل ها در رقبای خسته کننده تر در اولین برداشت آسان تر قابل درک هستند.
صدای باد و جاده در جاده های هموار به خوبی مهار می شود، اما وقتی وارد استرالیا می شوید، برخی از غرش های جاده ای از ،تیک ها روی سطح های تراشه ای درشت که معمولاً هنگام ورود به استرالیای منطقه ای رایج است، می بینید. اگرچه سواری معمولاً در سرعت های بالاتر ثابت می شود، اما همان وضوح موجود در شهر هرگز از بین نمی رود.
علیرغم داستان منشأ کمی پیچیده اش، کولئوس اینتنس پرطرفدار، وقتی روی صندلی راننده با روکش چرمی آن می نشینید، به نظر رنو می آید.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=oTewynBw4jg[/embed]