بررسی رنو کولئوس اینتنس 2022

همه مدل‌ها هشدار ترافیک متقابل عقب و دستیار حفظ خطوط را از دست می‌دهند (که در واقع شما را به یک خط هدایت می‌کند، نه اینکه فقط به شما هشدار دهد)، که در سال 2022 ناامیدکننده است.

  • رنو کولئوس اینتنس 2022

این خودرو در هیچ منطقه خاصی متمایز نیست، اما برای رانندگی محکم است و با در نظر گرفتن قیمت، فضا و لو، زیادی را ارائه می دهد.

این یک احساس به خصوص طبیعی نیست و در ارتباط با صدای ،ل کننده موتور، ظرافت را تضعیف می کند. همچنین در صورت ضربه زدن به پدال گاز از نقطه خیس، چرخ‌های جلو می‌چرخند، چیزی که می‌تواند با پای راست ملایم‌تر یا، اگر سبک شما نیست، Intens چهار چرخ متحرک حل شود.

این کاملاً یک رهبر ک، نیست، اما وقتی قیمت آن را در نظر بگیرید، جایگزین جذابی برای جریان اصلی است.

روی کاغذ، کولئوس کمی عجیب است. این محصول از یک برند فرانسوی است، اما در کره با مشارکت سامسونگ تولید شده است و در همکاری با نیسان ای، تریل ژاپنی توسعه یافته است. با این حال، اجازه ندهید که شما را منصرف کند.

اگرچه X-Trail به زودی با یک مدل جدید جایگزین خواهد شد، Koleos فعلا به کار خود ادامه خواهد داد.

آیا رنو کولئوس ایمن است؟

را رنو کولئوس یک بچه جدید در بلوک نیست – در این مرحله چیزی شبیه به یک ،تمرد بزرگتر است – اما هنوز هم یک بازیکن نسبتا کوچک است. با 1937 تحویل در سال 2021، تنها دوازدهمین پرفروش در ک، خود بود.

اگرچه تمرکز بر روی خطوط استاندارد در کل نیست، اما تعداد شاسی‌بلندهای سایز متوسط ​​بدون کروز تطبیقی ​​در سال 2022 بسیار کم است. این واقعیت که شما نمی تو،د آن را در اینجا دریافت کنید یک نقطه سیاه در برابر Koleos است.

جایی که کولئوس نسبت به رقبای مدرن‌تر خود از دست می‌دهد، ،مت جلوی کمک راننده است.

با این حال، فضای سر در Intens توسط سانروف پانوراما به خطر می افتد. بچه‌ها در آنجا خوشحال خواهند شد، اما نوجوانان قد بلندتر متوجه می‌شوند که سرشان خیلی نزدیک به تیتر خط است.

با گذشت شش سال از عرضه، Koleos هنوز پشت فرمان ظاهر و احساس تازه ای دارد. با طراحی عمودی و زیبا داشبورد و تابلو برق مستقیماً از سطل قطعات رنو، شبیه یک نیسان چروک شده نیست.

طبق سنت رنو، برخی موارد عجیب و غریب ارگونومیک در دست است. کروز کنترل توسط یک سوئیچ در تونل انتقال فعال می شود و یک غلاف کوچک پشت فرمان برای کنترل صدای رسانه شما، رد شدن از آهنگ ها و تغییر ورودی ها وجود دارد.

راننده با یک دوبنده ابزار هیب، روبرو است که یک بازخوان دیجیتالی سرعت و شمارنده دور در مرکز قرار می دهد و در کنار آن گیج های دما و سوخت آنالوگ قرار دارد. شما می‌تو،د طرح‌بندی‌های مختلف صفحه مرکزی را جابه‌جا کنید، اگرچه نمی‌تو،د آن را طوری پیکربندی کنید که نقشه‌هایی مانند خوشه‌های گروه فول،‌واگن را نشان دهد.

هر سرویس از پنج سرویس اول 429 دلار است به جز سرویس چهارم که 999 دلار قیمت دارد.

تمام قیمت ها شامل هزینه های جاده ای نمی شود.

در این تستر خاص، موتور نیروی خود را به چرخ های جلو می فرستد. سیستم چهار چرخ متحرک در Intens در دسترس است.

البته کولئوس تنها SUV سایز متوسط ​​نیست که راحتی را فدای محراب سبک کرده است.

CarPlay عالی به نظر می رسد و به طور کلی به ورودی ها به سرعت پاسخ می دهد، در حالی که نرم افزار کارخانه قابل سرویس است اما کمی بد است. گرافیک ساده است و گم شدن در زیر منوها سخت است.

Intens دیفرانسیل جلو نقطه‌ای شیرین در این محدوده است، به شرطی که بتو،د با سواری کنار بیایید.

  • رنو کولئوس اینتنس 2022

فضای ذخیره سازی فراوان است. یک سطل مرکزی عمیق، چهار جا لیو، (دو لیوان در اندازه کامل و دو عدد پیکولو) و یک فضای باز به اندازه تلفن روی تونل انتقال وجود دارد که توسط سطل های درب بزرگ پشتیبان شده است. رنو برخلاف هموطنان خود در پژو و سیتروئن، جعبه فیوز را در خودروهای فرمان راست خود جابجا می کند تا یک جعبه دستکش قابل استفاده ایجاد کند.

هنگامی که Koleos توسط ANCAP در سال 2017 آزمایش شد، امتیازی دریافت کرد پنج ستاره.

این SUV در سال 2016 معرفی شد و در سال 2021 به‌روزرس، شد.

  • رنو کولئوس اینتنس 2022

بیشتر از عملکرد ملایم بخواهید و موتور در کولئوس کمی خسته به نظر می رسد. گشتاور خاصی ندارد، بنابراین باید سخت کار کرد تا بچرخد، و گیرب، در دام CVT می افتد که شعله ور می شود و سپس با شتاب شدید، دورها را نگه می دارد.

  • رنو کولئوس اینتنس 2022

جای افتخار در وسط داشبورد متعلق به یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی عمودی با Apple CarPlay و Android Auto است. اگرچه نمایشگرهای عمودی در حال رایج شدن هستند، Koleos خیلی زود به مهم، رفته بود.

زیر کاپوت چیه؟

رنو ت، برای ایجاد حس اسپرت به کولئوس نکرده است. فرمان در سرعت کم سبک است، که باعث می شود کولئوس نسیمی برای پارک در فضاهای تنگ شهری داشته باشد و دوربین دنده عقب و آینه های خودکار هیچ بهانه ای برای ،اش دادن چرخ ها باقی نمی گذارد. خودرو خود را به داخل پارکینگ هدایت می‌کند و راننده نیز دریچه گاز را کنترل می‌کند.

  • رنو کولئوس اینتنس 2022

رنو علاوه بر گارانتی پنج ساله و نامحدود کیلومتر، پنج سال خدمات با قیمت محدود ارائه می‌کند.

همراه با پرفروش‌ترین خودروهای قدیمی مانند تویوتا راو4، مزدا CX-5 و هیوندای توسان، بازار اخیراً به مجموعه‌ای از رقبای کمتر شناخته‌شده مانند هاوال و ام‌جی گسترش یافته است.

علیرغم افزایش قیمت اخیر، اگر به دنبال یک شاسی بلند سایز متوسط ​​هستید، Koles Intens یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها باقی مانده است.

کولئوس سزاوار عشق بیشتری نسبت به ،یداران استرالیایی است.

فضای صندلی‌های عقب با یک استثنا قابل توجه در کولئوس یک نکته برجسته است. فضای پا، حتی پشت سر رانندگان قد بلند، عالی است و پشتی‌ها به‌گونه‌ای که بچه‌ها راحت‌تر باشند، خم می‌شوند. نیمکت پهن است، کف تقریباً صاف است، و دریچه‌های هوا برای اندازه‌گیری خوب در پشت آن وجود دارد.

در یک سفر دریایی مستقر می شود، اما رسیدن به آنجا با عجله همیشه خوشایند نیست. در سرعت‌های بزرگراه، موتور در پس‌زمینه زمزمه می‌کند و مصرف سوخت به محدوده متوسط ​​6.0 لیتر در 100 کیلومتر کاهش می‌یابد.

آشنایی منحنی یادگیری را صاف می‌کند (در واقع وقتی می‌د،د چه اتفاقی می‌افتد، غلاف رسانه در واقع کاملاً هوشمندانه است)، اما کنترل‌ها در رقبای خسته‌کننده‌تر در اولین برداشت آسان‌تر قابل درک هستند.

  • رنو کولئوس اینتنس 2022
  • رنو کولئوس اینتنس 2022

صدای باد و جاده در جاده‌های هموار به خوبی مهار می‌شود، اما وقتی وارد استرالیا می‌شوید، برخی از غرش‌های جاده‌ای از ،تیک‌ها روی سطح‌های تراشه‌ای درشت که معمولاً هنگام ورود به استرالیای منطقه‌ای رایج است، می‌بینید. اگرچه سواری معمولاً در سرعت های بالاتر ثابت می شود، اما همان وضوح موجود در شهر هرگز از بین نمی رود.

  • رنو کولئوس اینتنس 2022

علیرغم داستان منشأ کمی پیچیده‌اش، کولئوس اینتنس پرطرفدار، وقتی روی صندلی راننده با روکش چرمی آن می‌نشینید، به نظر رنو می‌آید.

را متمرکز می افزاید:

  • سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی 8.7 اینچی پرتره با Android Auto، Apple CarPlay و ناوبری ماهواره ای
  • سیستم کمک پارکینگ
  • روکش چرم ناپا (مشکی یا خا،تری شنی)
  • صندلی های جلو دارای تهویه
  • صندلی راننده برقی با ماساژور و حافظه
  • صندلی برقی سرنشین
  • سیستم صوتی درجه یک Bose 11 بلندگو
  • سانروف پانوراما
  • چراغ های جلو LED
  • نورپردازی محیط
  • درب عقب برقی
  • رینگ های آلیاژی 19 اینچی

شایان ذکر است که سیستم صوتی قدرتمند Bose که بیس بیشتری نسبت به مشابه در ا،ر رقبای SUV دارد.

ما حدود 8.5 لیتر در 100 کیلومتر را پس از رانندگی مختلط، با یک انحراف جزئی نسبت به جاده باز دیدیم.

رنو کولئوس 2021 هر 12 ماه یا 30000 کیلومتر نیاز به سرویس دارد، هر کدام زودتر انجام شود.

را ذن می افزاید:

  • سنسور پارک جلو و کنار
  • روکش چرم مصنوعی
  • گرمکن صندلی های جلو
  • صندلی برقی راننده
  • نظارت بر نقاط کور
  • ورودی نزدیکی با شروع دکمه ای
  • آینه های بیرونی تاشو برقی
  • رینگ های آلیاژی 18 اینچی

رنو کولئوس از تنفس طبیعی استفاده می کند موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی تولید 126 کیلو وات از قدرت و 226 نیوتن متر گشتاور، متصل به یک انتقال پیوسته متغیر.

با این حال، این خودرو از تویوتا RAV4 Cruiser FWD بنزینی (43250 دلار) گران‌تر است.

  • رنو کولئوس لایف 2022: 35000 دلار
  • رنو کولئوس ذن 2022: 38800 دلار
  • Renault Koleos 2022 Black Edition: 40500 دلار
  • Renault Koleos Intens 2022: 45000 دلار
  • Renault Koleos Intens AWD 2022: 47500 دلار
هزینه اجرای رنو کولئوس چقدر است؟

رنو به خوبی توانسته است استعداد طراحی سنتی خود را با ارگونومی ساده و مستحکم متعادل کند که باعث ناراحتی افرادی که از برندهای دیگر وارد می‌شوند را آزار نمی‌دهد، و شواهد کمی دال بر این واقعیت وجود دارد که استخوان‌های خود را با یک نیسان به اشتراک می‌گذارد.

یک دکمه ولوم من، خوب خواهد بود، و همچنان باید چند دکمه را فشار دهید تا سرعت فن تهویه هوا را تغییر دهید.

سیستم کروز کنترل، حتی در این Intens با مشخصات بالا، فاصله‌ای با خودروی جلویی ایجاد نمی‌کند، و سیستم حفظ خطوط نمی‌تواند هنگام سرگرد، شما را بین خطوط سفید به عقب برگرداند. در عوض، فقط می تواند با صدای وزوز از طریق بلند،ا به شما هشدار دهد.

تمامی مدل های رنو کولئوس به صورت استاندارد دارای ترمز اضطراری خودکار با هشدار برخورد از جلو، هشدار ،وج از خط، ترمزهای ضد قفل و کیسه هوای جلو، جلو و پرده ای هستند.

Koleos Zen و Intens همچنین دارای م،تورینگ نقطه کور هستند.

نگاه CarExpert

این امتیاز بر اساس امتیاز حفاظت از سرنشین بزرگسال 84 درصد، امتیاز حفاظت از سرنشین کودک 79 درصد، امتیاز حفاظت از کاربران آسیب پذیر جاده 62 درصد و امتیاز کمک ایمنی 52 درصد است.

را زندگی دارای ویژگی های استاندارد زیر است:

  • سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی با Android Auto و Apple CarPlay
  • چراغ های جلو اتوماتیک
  • برف پاک کن های حساس به باران
  • کنترل آب و هوا دو منطقه ای
  • ترمز دستی برقی
  • دوربین دنده عقب با سنسور پارک عقب
  • کروز کنترل
  • سیستم صوتی 11 بلندگو
  • رینگ های آلیاژی 17 اینچی

CVT کاملاً صاف است و به شرطی که عجله نداشته باشید، مشتری خوشحالی است که فقط در شهر می چرخد. صدای موتور به حداقل می رسد و گیرب، به طور کلی دورها را در سرعت های شهری پایین نگه می دارد تا پیشرفتی بدون سر و صدا داشته باشد.

راننده و سرنشین هر دو روی صندلی‌های روکش چرم ناپا با قابلیت تنظیم برقی، پشتیب، از ران‌های قابل افزایش به صورت دستی، ماساژ، گرمایش و سرمایش می‌نشینند. نگاه ، به آنها خوب است و استحکام خوبی برای بالاتنه شما ارائه می دهد، اگرچه تنظیم شیب بیشتر برای پایه صندلی باعث می شود خودرو برای رانندگان پاهای بلند سازگارتر باشد.

اگرچه سن خود را در جلوی کمک راننده فعال احساس می کند. این واقعیت که نمی‌تو،د کروز کنترل تطبیقی ​​دریافت کنید، ناامیدکننده است، به‌علاوه تمرکز روی خطوط و هشدار ترافیک متقابل عقب.

اگر در حال حاضر به دنبال یک SUV با سایز متوسط ​​هستید، خیلی راحت می تو،د غرق شوید.

رنو کولئوس در داخل چگونه است؟ چه چیزی نصیبت می شود؟

مصرف سوخت ادعا شده 8.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است و م،ن سوخت 60 لیتری 91 RON معمولی بدون سرب مصرف می کند.

فضای صندوق عقب در زیر درب عقب (با عملکرد آهسته) 458 لیتر است و صندلی‌های عقب در جای خود قرار دارند و با تا شدن آنها به 1690 لیتر افزایش می‌یابد. برخلاف نیسان در X-Trail مربوطه، رنو هرگز کولئوس هفت نفره را ارائه نکرده است.

  • رنو کولئوس اینتنس 2022

برای مشاهده گا،ی کامل روی ع، کلیک کنید.

بیشتر: همه چیز رنو کولئوس



منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2022-renault-koleos-intens-review
رنو کولئوس چگونه رانندگی می کند؟

دو پورت USB برای بچه هایی که می خواهند آیپد خود را در حال حرکت شارژ کنند مفید است و مختص Intens است.

کولئوس با موتور 2.5 لیتری بنزینی تنفس طبیعی و دو چرخ متحرک خود، یک ترقه نیست.

راحتی سواری نقطه اصلی زره ​​کولئوس است. در جاده‌های هموار قرار دارد، اما درزهای انبساط و ضربه‌های تیزتر مانند چاله‌ها به‌شدت در کابین احساس می‌شوند و باعث ایجاد ،ز در ساختار خودرو می‌شوند. رینگ های آلیاژی پر زرق و برق و ،تیک های با مشخصات پایین تر Intens را سرزنش کنید. Zen که در سال 2020 بررسی کردیم، سواری بسیار دوستانه‌تری روی چرخ‌های کوچکتر خود داشت.

رنو در تریم چرمی کوتاهی نکرده است. ظاهر و احساس گر، دارد و در ،یب با چوب بلوند روی داشبورد، قطعات تزئینی چرمی در اطراف کنسول می، و چرخ پایین تخت به اینتنس کمک می‌کند تا احساس خوبی اروپایی و لو، داشته باشد.

  • رنو کولئوس اینتنس 2022
  • رنو کولئوس اینتنس 2022