این خودرو دارای زواید کم است، اما در لمس های معقول زیاد است، در پاها احساس سبکی می کند و وزوز می کند، دارای برش های خفیف جاده ای است، در داخل زیبا و مطبوع است و نسبت به سایر سوزوکی ها فناوری بیشتری ارائه می دهد.
سوزوکی نسخه به شدت ارتقا یافته ای را راه اندازی کرده است S-Cross SUV کوچک، که به پرچمدار جدید آن در بالای ویتارا تبدیل می شود.
بهروزرس، جامع طراحی جذابتر و کاملاً جدید، سیستم اطلاعات سرگرمی مدرنتر و سیستم AllGrip All-Wheel Drive (AWD) این شرکت را به صورت استاندارد به ارمغان میآورد.
همه مدلهای سوبارو با FWD ارزانتر نیز عرضه میشوند، و بیایید صادق باشیم – این خودروها به ندرت از آسفالت خارج میشوند. این سوزوکی S-Cross ممکن است نسبتاً مجهز باشد، اما در RRP ارزش قانعکنندهای ندارد. تهیه شدن از اروپا (مجارستان) هزینه را افزایش می دهد.
هزینه اجرای سوزوکی اس کراس چقدر است؟
S-Cross ،وجی مانند بسیاری از خودروهای ک،، فقط چرخمحرک جلو (FWD) بود، اما سوزوکی این مدل را به،وان توانمندتر و سزاوار قیمت ممتاز جلو میبرد.
ظرفیت بوت است 430 لیتر، به حدا،ر گسترش می یابد 1230 لیتر با صندلیهای عقب پایین، ۶۰:۴۰ تا شده است. یک طبقه بارگیری دو طبقه، وان های ذخیره سازی کوچک، و یک سوکت 12 ولت، به علاوه یک چرخ یدکی موقت در زیر وجود دارد.
متأسفانه، درجه S-Cross ورودی با یک صفحه نمایش لمسی کوچکتر 7.0 اینچی که شما را به Apple CarPlay/Android Auto سیمی تنزل می دهد و یک دوربین دید عقب – هر چند هنوز از ناوبری ماهواره ای تعبیه شده برخوردار هستید.
این سیستم از طریق یک سیستم AWD متغیر با حالت قفل 50:50 در دسترس اجرا می شود، اما تایرهای جلو را روی آسفالت ترجیح می دهد.
ویژگی های ایمنی استاندارد عبارتند از:
- 6 ایربگ
- ISOFIX x 2، اتصالات بالا x 3
- AEB با تشخیص عابر پیاده، دوچرخه سوار
- هشدار ،وج از خط
- نظارت بر نقاط کور
- هشدار ترافیک متقابل عقب
- کروز کنترل تطبیقی
این شرکت قیمت خدمات را برای مدل بهروزرس،شده اعلام نکرده است، اما برای مدل 2022 S-Cross با همان موتور، سقف سرویسدهی آن 329 دلار برای سرویسهای اول، سوم و پنجم، 429 دلار برای سرویس دوم و 529 دلار برای سرویس چهارم اعلام شده بود. .
از منظری دیگر، هیوندای ،ا N، یک SUV با عملکرد من،، کمتر از 5000 دلار بیشتر از S-Cross Prestige در RRP قیمت دارد.
خوشبختانه سوزوکی سیستم اطلاعات سرگرمی را بهروزرس، کرده و سطوحی با لایهبندی زیبا در امتداد داشبورد اضافه کرده است – اگرچه درها و ،مت بالای داشبورد همچنان با تریمهای سختتری پوشیده شدهاند.
برای توضیح این موضوع، یک کیا سلتوس با AWD اختیاری بین 37,290 تا 42,700 دلار در جاده ها بسته به درجه مشخصات قیمت دارد، در حالی که مزدا CX-30 با نصب AWD بین 39,690 تا 47,690 دلار قیمت دارد. فول، واگن T-Roc R-Line AWD به روز شده 44700 دلار قیمت دارد.
سوزوکی S-Cross با سیستم AWD بسیار گرانتر از مدل قدیمی FWD است – در واقع بین 10000 تا 12500 دلار. ورودی S-Cross قبل از هزینه های جاده ای 40490 دلار هزینه دارد، صعود به 44490 دلار برای S-Cross Prestige.
نمرات پایه دارای صندلی های پارچه ای هستند و Prestige لهجه های چرمی را به تکیه گاه ها اضافه می کند. در هر دو ک،، حرکات صندلی به صورت دستی است.
یک نقطه تفاوت واقعی، سیستم AllGrip AWD است که در رانندگی معمولی به طور پیشفرض از دیفرانسیل جلو استفاده میکند، اما در صورت ،وم میتواند گشتاور را به طور متغیر به عقب تغییر دهد. انتخاب حالت Sports پاسخ دریچه گاز و زمان تعویض دنده را تغییر می دهد، اگرچه فرمان سنگین تر به نظر نمی رسد.
آیا سوزوکی اس کراس ایمن است؟
سوزوکی رقم مصرف سوخت سیکل ،یبی را نقل می کند 6.2 لیتر در 100 کیلومتر، برابر با انتشار از 145 گرم در کیلومتر.
فواصل زم، سالانه یا 10000 کیلومتر بود، هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد، و ما انتظار داریم که مدل 2023 برنامه مشابهی داشته باشد. ما با سوزوکی تماس گرفتهایم تا این جزئیات را تأیید کنیم و زم، که بیشتر بد،م داستان را بهروزرس، خواهیم کرد.
سوزوکی S-Cross جدید که ظاهر بهتری دارد، به شیوهای کاملاً «سوزوکی» دوستداشتنی است.
در مسیرهای سبک یا سفر برفی کاملاً قادر است.
این بهترین سیستم اطلاعات سرگرمی سوزوکی است که تا به امروز استفاده کرده ایم، اما هیچ کاری از سیستم های رقیب برندهای دیگر انجام نمی دهد.
نکتهای که باید به آن توجه داشته باشم این است که، در حالی که در یک جاده پر پیچ و خم شناخته شده، مذاکره در S-Cross بسیار سرگرمکننده بود، ترمزها به سرعت حفظ گرمای بیش از حد را نشان دادند – و من از سرعت مجاز بالاتر نمیرفتم.
S-Cross هم اندازه مدل قبلی است و از فاصله بین دو محور ی،ان استفاده می کند، حتی اگر ظاهر فریبنده باشد.
بیشتر: همه چیز سوزوکی S-Cross
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-suzuki-s-cross-review
بلافاصله مشخص می شود که سوزوکی چگونه وزن S-Cross را پایین نگه داشته است و درب ها بسیار سبک هستند.
علیرغم این ابعاد جمع و جور، فضای پای عقب و فضای پا من، بزرگسالان است، اگرچه هیچ دریچه عقب یا نقطه USB وجود ندارد – فقط یک جا لیو،-تکیه بازو. نمرات پرستیژ با سانروف فضای سر محدودی در عقب ارائه میکند و عملی را کاهش میدهد.
سوزوکی اس کراس چگونه رانندگی می کند؟
گیرب، شش سرعته اتوماتیک مبدل گشتاور است.
این S-Cross بهروزرس،شده در حال حاضر فاقد رتبهبندی تصادف ANCAP است. نسخه قدیمی دارای پنج ستاره بود، البته با مهر تاریخ 2013.
سوزوکی یک گارانتی پنج ساله، کیلومتر نامحدود با کمک جاده ای و خدمات با قیمت محدود.
اما واقعاً به هیچ وجه بالاتر از لیست طول، رقبای سرسخت متمایز نیست، و احساس داخلی و لیست ویژگیهای آن واقعاً مطابق با قیمت درخواستی نیست.
سوزوکی اس کراس در داخل چگونه است؟
کل طرح بندی برای کار بسیار ساده است و برای دوام ساخته شده است. با این حال، هیچ یک از آنها بهویژه ممتاز به نظر نمیرسد – که ممکن است قیمت آن نشان دهد.
می د،د که دوربین 360 را در پایه گم کرده اید، زیرا دکمه میانبر سخت در Prestige با یک جای خالی ارزان قیمت جایگزین شده است.
وزن کمتر به م،ای عملکرد بیشتر، مصرف سوخت کمتر و هندلینگ چابک تر است.
فرمان برای چنگک زدن و دستیابی تنظیم میشود و در پشت آن دو گیج آنالوگ با یک کامپیوتر سفری دیجیتالی بین آنها قرار گرفته است – از جمله سرعت.
دیدگاه CarExpert در مورد سوزوکی S-Cross
جنبه های حمل و نقل داخلی زیادی وجود دارد، از جمله کنترل آب و هوا، چرخ، دکمه های در، تونل مرکزی و تعویض دنده.
پیشرانه بدون تغییر حمل می شود: این یک است 1.4 لیتری توربو بنزین با قدرت و گشتاور ،وجی از 103 کیلو وات و 220 نیوتن متر به ترتیب.
متأسفانه، درجه S-Cross ورودی با یک صفحه نمایش لمسی کوچکتر 7.0 اینچی که شما را به Apple CarPlay/Android Auto سیمی تنزل می دهد و یک دوربین دید عقب – هر چند هنوز از ناوبری ماهواره ای تعبیه شده برخوردار هستید.
این سیستم از طریق یک سیستم AWD متغیر با حالت قفل 50:50 در دسترس اجرا می شود، اما تایرهای جلو را روی آسفالت ترجیح می دهد.
ویژگی های ایمنی استاندارد عبارتند از:
- 6 ایربگ
- ISOFIX x 2، اتصالات بالا x 3
- AEB با تشخیص عابر پیاده، دوچرخه سوار
- هشدار ،وج از خط
- نظارت بر نقاط کور
- هشدار ترافیک متقابل عقب
- کروز کنترل تطبیقی
این شرکت قیمت خدمات را برای مدل بهروزرس،شده اعلام نکرده است، اما برای مدل 2022 S-Cross با همان موتور، سقف سرویسدهی آن 329 دلار برای سرویسهای اول، سوم و پنجم، 429 دلار برای سرویس دوم و 529 دلار برای سرویس چهارم اعلام شده بود. .
از منظری دیگر، هیوندای ،ا N، یک SUV با عملکرد من،، کمتر از 5000 دلار بیشتر از S-Cross Prestige در RRP قیمت دارد.
خوشبختانه سوزوکی سیستم اطلاعات سرگرمی را بهروزرس، کرده و سطوحی با لایهبندی زیبا در امتداد داشبورد اضافه کرده است – اگرچه درها و ،مت بالای داشبورد همچنان با تریمهای سختتری پوشیده شدهاند.
برای توضیح این موضوع، یک کیا سلتوس با AWD اختیاری بین 37,290 تا 42,700 دلار در جاده ها بسته به درجه مشخصات قیمت دارد، در حالی که مزدا CX-30 با نصب AWD بین 39,690 تا 47,690 دلار قیمت دارد. فول، واگن T-Roc R-Line AWD به روز شده 44700 دلار قیمت دارد.
سوزوکی S-Cross با سیستم AWD بسیار گرانتر از مدل قدیمی FWD است – در واقع بین 10000 تا 12500 دلار. ورودی S-Cross قبل از هزینه های جاده ای 40490 دلار هزینه دارد، صعود به 44490 دلار برای S-Cross Prestige.
نمرات پایه دارای صندلی های پارچه ای هستند و Prestige لهجه های چرمی را به تکیه گاه ها اضافه می کند. در هر دو ک،، حرکات صندلی به صورت دستی است.
یک نقطه تفاوت واقعی، سیستم AllGrip AWD است که در رانندگی معمولی به طور پیشفرض از دیفرانسیل جلو استفاده میکند، اما در صورت ،وم میتواند گشتاور را به طور متغیر به عقب تغییر دهد. انتخاب حالت Sports پاسخ دریچه گاز و زمان تعویض دنده را تغییر می دهد، اگرچه فرمان سنگین تر به نظر نمی رسد.
آیا سوزوکی اس کراس ایمن است؟
این شرکت قیمت خدمات را برای مدل بهروزرس،شده اعلام نکرده است، اما برای مدل 2022 S-Cross با همان موتور، سقف سرویسدهی آن 329 دلار برای سرویسهای اول، سوم و پنجم، 429 دلار برای سرویس دوم و 529 دلار برای سرویس چهارم اعلام شده بود. .
از منظری دیگر، هیوندای ،ا N، یک SUV با عملکرد من،، کمتر از 5000 دلار بیشتر از S-Cross Prestige در RRP قیمت دارد.
خوشبختانه سوزوکی سیستم اطلاعات سرگرمی را بهروزرس، کرده و سطوحی با لایهبندی زیبا در امتداد داشبورد اضافه کرده است – اگرچه درها و ،مت بالای داشبورد همچنان با تریمهای سختتری پوشیده شدهاند.
برای توضیح این موضوع، یک کیا سلتوس با AWD اختیاری بین 37,290 تا 42,700 دلار در جاده ها بسته به درجه مشخصات قیمت دارد، در حالی که مزدا CX-30 با نصب AWD بین 39,690 تا 47,690 دلار قیمت دارد. فول، واگن T-Roc R-Line AWD به روز شده 44700 دلار قیمت دارد.
سوزوکی S-Cross با سیستم AWD بسیار گرانتر از مدل قدیمی FWD است – در واقع بین 10000 تا 12500 دلار. ورودی S-Cross قبل از هزینه های جاده ای 40490 دلار هزینه دارد، صعود به 44490 دلار برای S-Cross Prestige.
نمرات پایه دارای صندلی های پارچه ای هستند و Prestige لهجه های چرمی را به تکیه گاه ها اضافه می کند. در هر دو ک،، حرکات صندلی به صورت دستی است.
یک نقطه تفاوت واقعی، سیستم AllGrip AWD است که در رانندگی معمولی به طور پیشفرض از دیفرانسیل جلو استفاده میکند، اما در صورت ،وم میتواند گشتاور را به طور متغیر به عقب تغییر دهد. انتخاب حالت Sports پاسخ دریچه گاز و زمان تعویض دنده را تغییر می دهد، اگرچه فرمان سنگین تر به نظر نمی رسد.
سوزوکی رقم مصرف سوخت سیکل ،یبی را نقل می کند 6.2 لیتر در 100 کیلومتر، برابر با انتشار از 145 گرم در کیلومتر.
فواصل زم، سالانه یا 10000 کیلومتر بود، هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد، و ما انتظار داریم که مدل 2023 برنامه مشابهی داشته باشد. ما با سوزوکی تماس گرفتهایم تا این جزئیات را تأیید کنیم و زم، که بیشتر بد،م داستان را بهروزرس، خواهیم کرد.
سوزوکی S-Cross جدید که ظاهر بهتری دارد، به شیوهای کاملاً «سوزوکی» دوستداشتنی است.
در مسیرهای سبک یا سفر برفی کاملاً قادر است.
این بهترین سیستم اطلاعات سرگرمی سوزوکی است که تا به امروز استفاده کرده ایم، اما هیچ کاری از سیستم های رقیب برندهای دیگر انجام نمی دهد.
نکتهای که باید به آن توجه داشته باشم این است که، در حالی که در یک جاده پر پیچ و خم شناخته شده، مذاکره در S-Cross بسیار سرگرمکننده بود، ترمزها به سرعت حفظ گرمای بیش از حد را نشان دادند – و من از سرعت مجاز بالاتر نمیرفتم.
S-Cross هم اندازه مدل قبلی است و از فاصله بین دو محور ی،ان استفاده می کند، حتی اگر ظاهر فریبنده باشد.
بیشتر: همه چیز سوزوکی S-Cross
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-suzuki-s-cross-review
بلافاصله مشخص می شود که سوزوکی چگونه وزن S-Cross را پایین نگه داشته است و درب ها بسیار سبک هستند.
علیرغم این ابعاد جمع و جور، فضای پای عقب و فضای پا من، بزرگسالان است، اگرچه هیچ دریچه عقب یا نقطه USB وجود ندارد – فقط یک جا لیو،-تکیه بازو. نمرات پرستیژ با سانروف فضای سر محدودی در عقب ارائه میکند و عملی را کاهش میدهد.
سوزوکی اس کراس چگونه رانندگی می کند؟
گیرب، شش سرعته اتوماتیک مبدل گشتاور است.
این S-Cross بهروزرس،شده در حال حاضر فاقد رتبهبندی تصادف ANCAP است. نسخه قدیمی دارای پنج ستاره بود، البته با مهر تاریخ 2013.
سوزوکی یک گارانتی پنج ساله، کیلومتر نامحدود با کمک جاده ای و خدمات با قیمت محدود.
اما واقعاً به هیچ وجه بالاتر از لیست طول، رقبای سرسخت متمایز نیست، و احساس داخلی و لیست ویژگیهای آن واقعاً مطابق با قیمت درخواستی نیست.
سوزوکی اس کراس در داخل چگونه است؟
کل طرح بندی برای کار بسیار ساده است و برای دوام ساخته شده است. با این حال، هیچ یک از آنها بهویژه ممتاز به نظر نمیرسد – که ممکن است قیمت آن نشان دهد.
می د،د که دوربین 360 را در پایه گم کرده اید، زیرا دکمه میانبر سخت در Prestige با یک جای خالی ارزان قیمت جایگزین شده است.
وزن کمتر به م،ای عملکرد بیشتر، مصرف سوخت کمتر و هندلینگ چابک تر است.
فرمان برای چنگک زدن و دستیابی تنظیم میشود و در پشت آن دو گیج آنالوگ با یک کامپیوتر سفری دیجیتالی بین آنها قرار گرفته است – از جمله سرعت.
دیدگاه CarExpert در مورد سوزوکی S-Cross
فواصل زم، سالانه یا 10000 کیلومتر بود، هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد، و ما انتظار داریم که مدل 2023 برنامه مشابهی داشته باشد. ما با سوزوکی تماس گرفتهایم تا این جزئیات را تأیید کنیم و زم، که بیشتر بد،م داستان را بهروزرس، خواهیم کرد.
سوزوکی S-Cross جدید که ظاهر بهتری دارد، به شیوهای کاملاً «سوزوکی» دوستداشتنی است.
در مسیرهای سبک یا سفر برفی کاملاً قادر است.
این بهترین سیستم اطلاعات سرگرمی سوزوکی است که تا به امروز استفاده کرده ایم، اما هیچ کاری از سیستم های رقیب برندهای دیگر انجام نمی دهد.
نکتهای که باید به آن توجه داشته باشم این است که، در حالی که در یک جاده پر پیچ و خم شناخته شده، مذاکره در S-Cross بسیار سرگرمکننده بود، ترمزها به سرعت حفظ گرمای بیش از حد را نشان دادند – و من از سرعت مجاز بالاتر نمیرفتم.
S-Cross هم اندازه مدل قبلی است و از فاصله بین دو محور ی،ان استفاده می کند، حتی اگر ظاهر فریبنده باشد.
بیشتر: همه چیز سوزوکی S-Cross
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-suzuki-s-cross-review
بلافاصله مشخص می شود که سوزوکی چگونه وزن S-Cross را پایین نگه داشته است و درب ها بسیار سبک هستند.
علیرغم این ابعاد جمع و جور، فضای پای عقب و فضای پا من، بزرگسالان است، اگرچه هیچ دریچه عقب یا نقطه USB وجود ندارد – فقط یک جا لیو،-تکیه بازو. نمرات پرستیژ با سانروف فضای سر محدودی در عقب ارائه میکند و عملی را کاهش میدهد.
سوزوکی اس کراس چگونه رانندگی می کند؟
گیرب، شش سرعته اتوماتیک مبدل گشتاور است.
این S-Cross بهروزرس،شده در حال حاضر فاقد رتبهبندی تصادف ANCAP است. نسخه قدیمی دارای پنج ستاره بود، البته با مهر تاریخ 2013.
سوزوکی یک گارانتی پنج ساله، کیلومتر نامحدود با کمک جاده ای و خدمات با قیمت محدود.
اما واقعاً به هیچ وجه بالاتر از لیست طول، رقبای سرسخت متمایز نیست، و احساس داخلی و لیست ویژگیهای آن واقعاً مطابق با قیمت درخواستی نیست.
سوزوکی اس کراس در داخل چگونه است؟
سوزوکی S-Cross جدید که ظاهر بهتری دارد، به شیوهای کاملاً «سوزوکی» دوستداشتنی است.
در مسیرهای سبک یا سفر برفی کاملاً قادر است.
این بهترین سیستم اطلاعات سرگرمی سوزوکی است که تا به امروز استفاده کرده ایم، اما هیچ کاری از سیستم های رقیب برندهای دیگر انجام نمی دهد.
نکتهای که باید به آن توجه داشته باشم این است که، در حالی که در یک جاده پر پیچ و خم شناخته شده، مذاکره در S-Cross بسیار سرگرمکننده بود، ترمزها به سرعت حفظ گرمای بیش از حد را نشان دادند – و من از سرعت مجاز بالاتر نمیرفتم.
S-Cross هم اندازه مدل قبلی است و از فاصله بین دو محور ی،ان استفاده می کند، حتی اگر ظاهر فریبنده باشد.
بیشتر: همه چیز سوزوکی S-Cross
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-suzuki-s-cross-review
بلافاصله مشخص می شود که سوزوکی چگونه وزن S-Cross را پایین نگه داشته است و درب ها بسیار سبک هستند.
علیرغم این ابعاد جمع و جور، فضای پای عقب و فضای پا من، بزرگسالان است، اگرچه هیچ دریچه عقب یا نقطه USB وجود ندارد – فقط یک جا لیو،-تکیه بازو. نمرات پرستیژ با سانروف فضای سر محدودی در عقب ارائه میکند و عملی را کاهش میدهد.
سوزوکی اس کراس چگونه رانندگی می کند؟
این بهترین سیستم اطلاعات سرگرمی سوزوکی است که تا به امروز استفاده کرده ایم، اما هیچ کاری از سیستم های رقیب برندهای دیگر انجام نمی دهد.
نکتهای که باید به آن توجه داشته باشم این است که، در حالی که در یک جاده پر پیچ و خم شناخته شده، مذاکره در S-Cross بسیار سرگرمکننده بود، ترمزها به سرعت حفظ گرمای بیش از حد را نشان دادند – و من از سرعت مجاز بالاتر نمیرفتم.
S-Cross هم اندازه مدل قبلی است و از فاصله بین دو محور ی،ان استفاده می کند، حتی اگر ظاهر فریبنده باشد.
بیشتر: همه چیز سوزوکی S-Cross
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-suzuki-s-cross-review
بلافاصله مشخص می شود که سوزوکی چگونه وزن S-Cross را پایین نگه داشته است و درب ها بسیار سبک هستند.
علیرغم این ابعاد جمع و جور، فضای پای عقب و فضای پا من، بزرگسالان است، اگرچه هیچ دریچه عقب یا نقطه USB وجود ندارد – فقط یک جا لیو،-تکیه بازو. نمرات پرستیژ با سانروف فضای سر محدودی در عقب ارائه میکند و عملی را کاهش میدهد.
گیرب، شش سرعته اتوماتیک مبدل گشتاور است.
این S-Cross بهروزرس،شده در حال حاضر فاقد رتبهبندی تصادف ANCAP است. نسخه قدیمی دارای پنج ستاره بود، البته با مهر تاریخ 2013.
سوزوکی یک گارانتی پنج ساله، کیلومتر نامحدود با کمک جاده ای و خدمات با قیمت محدود.
اما واقعاً به هیچ وجه بالاتر از لیست طول، رقبای سرسخت متمایز نیست، و احساس داخلی و لیست ویژگیهای آن واقعاً مطابق با قیمت درخواستی نیست.
کل طرح بندی برای کار بسیار ساده است و برای دوام ساخته شده است. با این حال، هیچ یک از آنها بهویژه ممتاز به نظر نمیرسد – که ممکن است قیمت آن نشان دهد.
می د،د که دوربین 360 را در پایه گم کرده اید، زیرا دکمه میانبر سخت در Prestige با یک جای خالی ارزان قیمت جایگزین شده است.
وزن کمتر به م،ای عملکرد بیشتر، مصرف سوخت کمتر و هندلینگ چابک تر است.
فرمان برای چنگک زدن و دستیابی تنظیم میشود و در پشت آن دو گیج آنالوگ با یک کامپیوتر سفری دیجیتالی بین آنها قرار گرفته است – از جمله سرعت.
جنبه های حمل و نقل داخلی زیادی وجود دارد، از جمله کنترل آب و هوا، چرخ، دکمه های در، تونل مرکزی و تعویض دنده.
پیشرانه بدون تغییر حمل می شود: این یک است 1.4 لیتری توربو بنزین با قدرت و گشتاور ،وجی از 103 کیلو وات و 220 نیوتن متر به ترتیب.