سوبارو XV فقط با AWD از 33190 دلار تا 42090 دلار قیمت دارد و تویوتا کرولا کراس که به زودی با AWD هیب، جدید عرضه می شود با قیمت 42250 دلار عرضه می شود. حتی میتسوبیشی اکلیپس کراس بزرگتر با کشش تمام پنجه ها بین 35990 تا 41990 دلار قیمت دارد.
یک نقطه تفاوت واقعی، سیستم AllGrip AWD است که در رانندگی معمولی به طور پیشفرض از دیفرانسیل جلو استفاده میکند، اما در صورت ،وم میتواند گشتاور را به طور متغیر به عقب تغییر دهد. انتخاب حالت Sports پاسخ دریچه گاز و زمان تعویض دنده را تغییر می دهد، اگرچه فرمان سنگین تر به نظر نمی رسد.
این S-Cross بهروزرس،شده در حال حاضر فاقد رتبهبندی تصادف ANCAP است. نسخه قدیمی دارای پنج ستاره بود، البته با مهر تاریخ 2013.
این بهترین سیستم اطلاعات سرگرمی سوزوکی است که تا به امروز استفاده کرده ایم، اما هیچ کاری از سیستم های رقیب برندهای دیگر انجام نمی دهد.
خوشبختانه سوزوکی سیستم اطلاعات سرگرمی را بهروزرس، کرده و سطوحی با لایهبندی زیبا در امتداد داشبورد اضافه کرده است – اگرچه درها و ،مت بالای داشبورد همچنان با تریمهای سختتری پوشیده شدهاند.
کل طرح بندی برای کار بسیار ساده است و برای دوام ساخته شده است. با این حال، هیچ یک از آنها بهویژه ممتاز به نظر نمیرسد – که ممکن است قیمت آن نشان دهد.
همه مدلهای سوبارو با FWD ارزانتر نیز عرضه میشوند، و بیایید صادق باشیم – این خودروها به ندرت از آسفالت خارج میشوند. این سوزوکی S-Cross ممکن است نسبتاً مجهز باشد، اما در RRP ارزش قانعکنندهای ندارد. تهیه شدن از اروپا (مجارستان) هزینه را افزایش می دهد.
زیر کاپوت چیه؟
سطوح سر و صدا، ،زش و سختی کاملاً کنترل میشوند، اگرچه درایو کوتاه مقدماتی ما در سطوح تراشههای درشت چیز زیادی را شامل نمیشود. ،تیک های Continental Contact Eco 6 خودروی آزمایشی ما کیفیت خوبی دارند.
وزن کمتر به م،ای عملکرد بیشتر، مصرف سوخت کمتر و هندلینگ چابک تر است.
بیشتر: همه چیز سوزوکی S-Cross