بررسی سوزوکی S-Cross Prestige 2023

اضافه شدن حالت قفل دستی 50/50 برای سیستم چهارچرخ محرک (خود بخشی از حالت برفی است که پدال گاز را مات می کند و ESP را آرام می کند) در جاده های بدون آب بندی مفید است و به رانندگان امکان کنترل بیشتری را بر نحوه عملکرد می دهد. ماشین آنها نسبت به رقبا کار می کند.

سوزوکی S-Cross Prestige در داخل چگونه است؟

بدون دریچه هوا یا درگاه USB، صندلی‌های عقب از امکانات رفاهی استاندارد در سایر نقاط ک، برخوردار نیستند.

تعمیر و نگهداری هر 12 ماه یا 10000 کیلومتر مورد نیاز است – هر کدام که زودتر انجام شود.

نکات برجسته S-Cross:

  • رینگ های آلیاژی 17 اینچی
  • چراغ های جلو اتوماتیک LED
  • چراغ های روشنایی روز
  • چراغ مه شکن جلو
  • شیشه حریم خصوصی عقب
  • ورود بدون کلید و شروع
  • برف پاک کن های حساس به باران
  • ریل های سقف
  • سنسور پارک جلو و عقب
  • صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی
  • ناوبری ماهواره ای
  • دوربین مع،
  • اپل کارپلی سیمی، اندروید اتو
  • رادیو دیجیتالی
  • کنترل آب و هوا دو منطقه ای
  • کروز کنترل تطبیقی
  • صندلی های پارچه ای دستی

وقتی فقط در حال گشت و گذار در شهر هستید، به طور محجوب با چرخ دنده ها به هم می خورد. هیچ منحنی یادگیری وجود ندارد، همانطور که در مورد برخی از رقبا با گیرب، های دوکلاچه وجود دارد، به این م،ی که هر،ی که از یک خودروی قدیمی خارج می شود بلافاصله احساس می کند که در خانه است. با این اوصاف، نگه داشتن ترمز خودکار و استارت/توقف در حالت آماده به کار، اجزای مفیدی خواهند بود.

دیفرانسیل جلو برای سال 2023 عرضه می شود و با سیستم چهارچرخ متحرک AllGrip در سراسر محدوده جایگزین شده است، و فضای داخلی دارای یک صفحه نمایش جدید و بزرگتر در مدل های پرستیژ است.

سوزوکی S-Cross Prestige چقدر هزینه دارد؟

مدل قدیمی دارای امتیاز پنج ستاره بود، اما بر اساس آزمایش انجام شده در سال 2013 بود. مشخص نیست که آیا سوزوکی مدل جدید را مجدداً برای ،ب رتبه 2022 آزمایش خواهد کرد یا خیر.

کشش سیستم چهار چرخ محرک AllGrip در شرایط خشک محکم است. اگرچه جلوی سوگیری است، اما نمی‌تو،د با یک بوت دریچه گاز سریع آن را چرت بزنید – فقط گشتاور را به سمت عقب تغییر می‌دهد و به‌خوبی از علامت قلاب می‌کند.

  • سوزوکی S-Cross Prestige 2023

تبلیغات ساده آن تسکین خوبی است از شیوه جدی بیشتر برندها که خودشان را مطرح می کنند، و دامنه آن به همان اندازه سرگرم کننده است. Swift Sport یک شورش است و Jimny یک قهرمان فرقه است، با لیست انتظار به اندازه کافی طول، که باعث شود RAV4 احساس ناکافی کند.

راننده و سرنشین روی صندلی‌های پارچه‌ای سخاوتمندانه با روکش‌های چرمی می‌نشینند. شما بلند می نشینید، با منظره ای فرمانبردار از جاده پیش رو، و فضای کافی برای رانندگان قدبلند وجود دارد تا بدون استرس زیاد راحت شوند.

این S-Cross به روز شده دارای رتبه ایمنی ANCAP نیست.

پنج سرویس اول شما را به صورت ،یبی برمی گرداند [1945دلار.

  • سوزوکی S-Cross Prestige 2023

کف چکمه دو طبقه به شما امکان می دهد بین یک لبه بارگذاری صاف یا یک فضای اضافی انتخاب کنید.

آیا S-Cross جدید و پرطرفدار، یکی دیگر از ضعیف‌های دوست‌داشتنی سوزوکی است یا افزایش قیمت باعث شده است که این شاسی‌بلند دوست داشتنی سخت شود؟

سوزوکی رقم مصرف سوخت سیکل ،یبی را نقل می کند 6.2 لیتر در 100 کیلومتر، برابر با انتشار از 145 گرم در کیلومتر.

چه چیزی نصیبت می شود؟

S-Cross دارای نمای مدرن‌تری از داشبورد بال‌شکل مدل قبلی است، با تزئینات چرمی روی داشبورد جلوتر از راننده و سرنشین، و تزئینات نقره‌ای در دریچه‌های هوا. فقط Prestige آن مقدار اضافی نقره‌ای را دارد. مدل پایه دارای دریچه های مشکی است.

شما یک تکیه‌گاه مرکزی تاشو با جا لیو، دریافت می‌کنید، اما اگر در تابستان بچه‌ها را حمل می‌کنید، نبود دریچه‌های هوا در آنجا مشکل‌ساز است.

آیا سوزوکی S-Cross Prestige ایمن است؟

سوزوکی یک گارانتی پنج ساله، کیلومتر نامحدود با کمک جاده ای و خدمات با قیمت محدود.

اگر به دنبال S-Cross هستید، Prestige آن چیزی نیست که ما آن را انتخاب می کنیم. اگرچه کیت استاندارد بیشتری دارد، اما با توجه به قیمت، در داخل آن احساس برتری ندارد.

آ،ین مورد اضافه شده به محدوده آن است S-Cross. این بزرگترین خودرویی است که سوزوکی ارائه می‌کند، با توجه به اینکه گرند ویتارا مدت‌هاست که از بین رفته است، و ظاهر جدیدی دارد که باید برای طیف وسیع‌تری از مردم در دنیای پر رقابت شاسی‌بلندهای کوچک ظاهر شود.

  • سوزوکی S-Cross Prestige 2023

گرمکن‌های صندلی در Prestige کارایی خاصی ندارند، و بالشتک‌های صندلی کوتاه آنچنان پشتیب، در درایوهای طول،‌تر ارائه نمی‌دهند، اما مکان کافی برای گذراندن مدت زمان طول، است.

  • سوزوکی S-Cross Prestige 2023
  • سوزوکی S-Cross Prestige 2023

اگرچه پدال‌های پ،تیکی پشت فرمان وجود دارد، اما استفاده از آن‌ها رضایت‌بخش نیست – مبدل گشتاور نیز وقتی کنترل دستی را در دست می‌گیرید، احساس تند و تیز نمی‌کند.

پاي خود را پايين بگذاريد و به آرامي از پايين پايين كشيده شود، با يك حركت من، در پشت از ميان برد. وقتی پدال گاز را دفن می‌کنید، گیرب، شش سرعته اتوماتیک روی دنده‌ها آویزان می‌شود و اگر عجله دارید، می‌خواهد از کار بیفتد.

سوزوکی استرالیا دوست نداشتنش سخته

مجموعه ویژگی‌ها قوی است و چیدمان بهتر از آنچه در سیستم‌های اطلاعات سرگرمی سوزوکی دیده‌ایم است، اما صفحه‌نمایش لمسی پ،تیکی ارزان‌تر است و پیمایش صاف را به یک کابوس تبدیل می‌کند. نسبت به آنچه مزدا یا فول، واگن ارائه می دهد کمی پس مارکت به نظر می رسد که در این قیمت به اندازه کافی خوب نیست.

  • سوزوکی S-Cross Prestige 2023
  • سوزوکی S-Cross Prestige 2023
هزینه اجرای سوزوکی S-Cross Prestige چقدر است؟

ما شاهد 5.4 لیتر در 100 کیلومتر در بزرگراه و حدود 8.0 لیتر در هر 100 کیلومتر در شهر بودیم.

  • سوزوکی S-Cross Prestige 2023

نسخه‌ی چهارچرخ متحرک کیا سلتوس GT-Line با قیمت 42700 دلار در جاده‌ها قیمت دارد، در حالی که مزدا CX-30 G25 Astina AWD دارای قیمت بر،ب 44690 دلاری است. فول، واگن T-Roc R-Line به روز شده با پیشرانه 140 کیلوواتی خود با قیمت 44700 دلار قبل از در جاده ها به فروش می رسد. اگر به فکر رفتن به برق هستید، با پول MG ZS EV نیز فاصله زیادی ندارید.

بیشتر: همه چیز سوزوکی S-Cross



منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-suzuki-s-cross-prestige-review
زیر کاپوت چیست؟ سوزوکی S-Cross Prestige چگونه رانندگی می کند؟

سوزوکی یکی دیگر از SUV های سرگرم کننده برای رانندگی را به شکل ویتارا ارزان تر ارائه می دهد که اگر با این برند ازدواج کرده باشید، ما به دنبال آن هستیم. مانند S-Cross روی پاهایش سبک است و دارای توربوشارژر در پشت است، اما بر،ب قیمت دلپذیرتری دارد.

رانندگی لذت بخش است، فضای زیادی در داخل بسته بندی می شود و دارد ا،ر از فناوری ارائه شده در رقبای خود، اما نمی تواند به جلای یا اصلاح آنها نزدیک شود.

Android Auto سیمی است، در حالی که Apple CarPlay می تواند سیمی یا بی سیم باشد. شایان ذکر است که شما فقط یک پورت USB-A در جلو دارید.

پرچمدار Prestige دارای یک صفحه نمایش لمسی 9.0 اینچی به جای واحد 7.0 اینچی است که در مدل پایه وجود دارد، با ناوبری ماهواره ای داخلی و یک دوربین دید فراگیر فلاش که با یک پرواز 360 درجه از خودرو شروع به کار می کند.

ظرفیت بوت است 430 لیتر، به حدا،ر گسترش می یابد 1230 لیتر با صندلی‌های عقب پایین، ۶۰:۴۰ تا شده است. یک طبقه بارگیری دو طبقه، وان های ذخیره سازی کوچک، و یک سوکت 12 ولت، به علاوه یک چرخ یدکی موقت در زیر وجود دارد.

درب‌های کوچک، کامل با درج‌های تزئینی که وقتی پنجره را پایین می‌کشید به‌طور محسوسی حرکت می‌کنند، همچنین کار چند، برای افزایش احساس کیفیت انجام نمی‌دهند.

  • سوزوکی S-Cross Prestige 2023

هشدار برخورد رو به جلو سوزوکی کمی خوشحال کننده است و در مواقعی که هیچ شانسی برای برخورد وجود ندارد، زنگ هشداری را به صدا در می آورد، اگرچه هیچ ترمز فانتومی از سیستم ترمز اضطراری خودکار را تجربه نکردیم.

سوزوکی S-Cross حتی با استانداردهای 2022 با افزایش قیمت زیادی روبرو شده است. مدل قدیمی فقط دیفرانسیل جلو بود و از 30490 دلار قبل از هزینه در جاده شروع به کار کرد.

اگرچه خود موتور به شدت فریاد نمی زند، اما کابین در بزرگراه بسیار پر سر و صدا می شود. صدای ،تیک ها و خش خش باد از آینه ها بیشتر از حد ایده آل است، اگرچه بدتر از رقبای اروپایی در ،تیک اسپرت نیست.

S-Cross با فرمان سبک و مستقیم و جلوه‌ای باصفا، دوست دارد به گونه‌ای پرتاب شود که تعداد کمی از شاسی‌بلندها قابل مقایسه باشند. مانند یک ویتارا بیش از حد رشد کرده است، با مقدار من،ی از بدنه و ،بندگی زیاد.

موتور توربوشارژ سوزوکی (با نام جذاب BoosterJet) دقیقاً مانند یک جانور قدرتمند بر روی کاغذ نیست، اما با جرم بسیار کمی برای حرکت در دنیای واقعی احساس می‌کند.

راحتی سواری من، است، اما S-Cross بر روی سرعت‌گیرها و چاله‌ها حرکت می‌کند، به گونه‌ای که منشأ بودجه آن را آشکار می‌کند. نه تنها برجستگی های تیزتر بیش از آنچه که باید احساس می شوند، سر و صدای بیشتری در داخل کابین وجود دارد که از یک خودروی 45 هزار دلاری در هنگام برخورد با آن ها انتظار دارید.

  • سوزوکی S-Cross Prestige 2023

موتور S-Cross بدون تغییر باقی می ماند. این یک 1.4 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت و گشتاور ،وجی از 103 کیلو وات و 220 نیوتن متر به ترتیب.

حتی با سانروف، فضای زیادی برای سر وجود دارد، و پنجره‌های بلند به این م،ی است که پشت فرمان هوا مطبوع است. در دنیایی که تحت سلطه کراس اوورهایی با سقف‌های شیب‌دار است که فضای سر را از بین می‌برند، S-Cross ایستاده به طرز طراوت‌آمیزی به راحتی در ترافیک قرار می‌گیرد.

S-Cross Prestige اضافه می کند:

  • رینگ های آلیاژی صیقلی 17 اینچی
  • سانروف پانوراما
  • صفحه نمایش 9.0 اینچی لمسی
  • اپل کارپلی بی سیم
  • دوربین 360 درجه
  • لهجه های صندلی چرمی
  • گرمکن صندلی های جلو
  • سوزوکی S-Cross Prestige 2023

به جای هیوندای Venue و کیا استونیک، قیمت تند جدید S-Cross را در میان برخی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای کوچک در کشور به همراه نسخه‌های ابتدایی شاسی‌بلندهای متوسط ​​قرار می‌دهد.

اگر 10000 دلار ارزانتر از آنچه هست بود، قابل بخشش بود. نحوه قیمت گذاری آن، نادیده گرفتن آن غیرممکن است.

دیدگاه CarExpert در مورد سوزوکی S-Cross Prestige

زیر صفحه نمایش لمسی یک دوشاخه ساده و آسان برای کنترل آب و هوا وجود دارد که یک صفحه نمایش اصلی دما و حالت تهویه مطبوع شما را نشان می دهد.

S-Cross یک نمونه ک،یک از ماشین من،، قیمت اشتباه است.

قیمت نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و سوزوکی S-Cross را با پسران بزرگ در گوشه‌ای سخت از بازار رقابتی خودروهای جدید استرالیا به پایان می‌رساند.

با این حال، هیچ کمکی برای حفظ خط فعال برای هدایت شما به خط وجود ندارد، با این حال، خط محوری وجود ندارد تا با در دست گرفتن فعال تر فرمان، بار را در رانندگی های طول، بزرگراه کاهش دهد. هر دو ویژگی هایی هستند که در رقبای با قیمت مشابه رایج شده اند.

S-Cross یکی از لذت‌بخش‌ترین شاسی‌بلندهای کوچک است که به لطف وزن کم آن وجود دارد.

فضای ذخیره سازی در جلو من، است، با دو جا لیو، باز، یک سطل ذخیره سازی من، زیر بغل و یک شیار در پایه داشبورد. شما یک شارژر تلفن بی سیم دریافت نمی کنید، که واقعا باید با این قیمت.

در 4305 میلی متر طول، و 1785 میلی متر عرض S-Cross از سلتوس یا میتسوبیشی اکلیپس کراس کوچکتر است، اما در صندلی عقب جادار است. فضای پا در پشت یک راننده بزرگسال من، است و به لطف نمای جعبه ای، فضای سر من،ی وجود دارد.

این خودرو حدود 200 کیلوگرم سبک تر از مزدا CX-30 2.0 لیتری است و حتی در ظاهر پرچمدار Prestige وزنی کمتر از یک تویوتا کرولا هاچ بک دارد، که به شکل عملکرد قوی و هندلینگ زیرک جواب می دهد.

بهتر است پول 4000 دلاری را به جیب بزنید و مدل پایه را انتخاب کنید.

  • سوزوکی S-Cross Prestige 2023

این خودرو از طریق یک سیستم چهار چرخ متغیر با حالت قفل 50:50 در دسترس حرکت می کند، اما برای صرفه جویی در مصرف سوخت، ،تیک های جلو روی آسفالت را ترجیح می دهد. گیرب، شش سرعته اتوماتیک مبدل گشتاور بدون آپشن دستی است.

ویژگی های ایمنی استاندارد عبارتند از:

  • 6 ایربگ
  • کروز کنترل تطبیقی
  • AEB با تشخیص عابر پیاده، دوچرخه سوار
  • نظارت بر نقاط کور
  • هشدار ترافیک متقابل عقب
  • هشدار ،وج از خط
  • سوزوکی S-Cross Prestige 2023

برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید

هر ،ی که یک سوئیفت یا بالینو رانده باشد، فرمان، شیفتر و ترمز دستی را تشخیص می‌دهد، که چیز زیادی در مورد اه، ممتاز S-Cross Prestige نمی‌گوید. اگرچه دسته‌های بالشتک‌شده، چرخ‌های روکش چرمی و صندلی‌های روکش‌شده با چرم تا حدودی باعث می‌شود تا فضای این خودرو بهتر شود، اما هیچ‌چیز از منشأ اقتصادی خودرو فراری نیست.

S-Cross ممکن است فهرست تج،ات سخاوتمندانه‌تر و سیستم چهار چرخ متحرک داشته باشد، اما این چیزی نیست که شما آن را خوب می‌خو،د. این گران ترین خودرویی است که سوزوکی حتی در استرالیا فروخته است.

Prestige با سانروف خود تا حدودی در ،مت سرنشینان آسیب می بیند، اما این در همه ک، رایج است. بچه ها و بزرگسالان کوتاه قد در آنجا جا می شوند، اما نوجوانان یا بزرگسالان قد بلندتر سرشان به آستر سقف می خورد.

سوزوکی S-Cross را با طیف من،ی از کمک‌های راننده تج، می‌کند. کروز کنترل تطبیقی ​​عملکرد خوبی در حفظ فاصله با خودروی جلویی دارد، و هشدار ،وج از خط به اندازه‌ای هوشمند است که فقط زم، که در حال عبور از خطوط سفید هستید، مداخله کند.

خودروی فیس لیفت شده فقط چهارچرخ محرک است و قبل از سوار شدن به جاده با قیمت 40490 دلار به فروش می رسد. Prestige در آزمون در اینجا دارای یک بر،ب 44490 دلاری قبل از سفر، 12500 دلار در خودروی پیش از آپدیت معادل افزایش یافت. آخ.