برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید
اگرچه خود موتور به شدت فریاد نمی زند، اما کابین در بزرگراه بسیار پر سر و صدا می شود. صدای ،تیک ها و خش خش باد از آینه ها بیشتر از حد ایده آل است، اگرچه بدتر از رقبای اروپایی در ،تیک اسپرت نیست.
مدل قدیمی دارای امتیاز پنج ستاره بود، اما بر اساس آزمایش انجام شده در سال 2013 بود. مشخص نیست که آیا سوزوکی مدل جدید را مجدداً برای ،ب رتبه 2022 آزمایش خواهد کرد یا خیر.
اگرچه پدالهای پ،تیکی پشت فرمان وجود دارد، اما استفاده از آنها رضایتبخش نیست – مبدل گشتاور نیز وقتی کنترل دستی را در دست میگیرید، احساس تند و تیز نمیکند.
ما شاهد 5.4 لیتر در 100 کیلومتر در بزرگراه و حدود 8.0 لیتر در هر 100 کیلومتر در شهر بودیم.
سوزوکی S-Cross Prestige چگونه رانندگی می کند؟
S-Cross دارای نمای مدرنتری از داشبورد بالشکل مدل قبلی است، با تزئینات چرمی روی داشبورد جلوتر از راننده و سرنشین، و تزئینات نقرهای در دریچههای هوا. فقط Prestige آن مقدار اضافی نقرهای را دارد. مدل پایه دارای دریچه های مشکی است.
سوزوکی یک گارانتی پنج ساله، کیلومتر نامحدود با کمک جاده ای و خدمات با قیمت محدود.
نسخهی چهارچرخ متحرک کیا سلتوس GT-Line با قیمت 42700 دلار در جادهها قیمت دارد، در حالی که مزدا CX-30 G25 Astina AWD دارای قیمت بر،ب 44690 دلاری است. فول، واگن T-Roc R-Line به روز شده با پیشرانه 140 کیلوواتی خود با قیمت 44700 دلار قبل از در جاده ها به فروش می رسد. اگر به فکر رفتن به برق هستید، با پول MG ZS EV نیز فاصله زیادی ندارید.
سوزوکی رقم مصرف سوخت سیکل ،یبی را نقل می کند 6.2 لیتر در 100 کیلومتر، برابر با انتشار از 145 گرم در کیلومتر.
زیر صفحه نمایش لمسی یک دوشاخه ساده و آسان برای کنترل آب و هوا وجود دارد که یک صفحه نمایش اصلی دما و حالت تهویه مطبوع شما را نشان می دهد.
تبلیغات ساده آن تسکین خوبی است از شیوه جدی بیشتر برندها که خودشان را مطرح می کنند، و دامنه آن به همان اندازه سرگرم کننده است. Swift Sport یک شورش است و Jimny یک قهرمان فرقه است، با لیست انتظار به اندازه کافی طول، که باعث شود RAV4 احساس ناکافی کند.
ظرفیت بوت است 430 لیتر، به حدا،ر گسترش می یابد 1230 لیتر با صندلیهای عقب پایین، ۶۰:۴۰ تا شده است. یک طبقه بارگیری دو طبقه، وان های ذخیره سازی کوچک، و یک سوکت 12 ولت، به علاوه یک چرخ یدکی موقت در زیر وجود دارد.
مجموعه ویژگیها قوی است و چیدمان بهتر از آنچه در سیستمهای اطلاعات سرگرمی سوزوکی دیدهایم است، اما صفحهنمایش لمسی پ،تیکی ارزانتر است و پیمایش صاف را به یک کابوس تبدیل میکند. نسبت به آنچه مزدا یا فول، واگن ارائه می دهد کمی پس مارکت به نظر می رسد که در این قیمت به اندازه کافی خوب نیست.
دربهای کوچک، کامل با درجهای تزئینی که وقتی پنجره را پایین میکشید بهطور محسوسی حرکت میکنند، همچنین کار چند، برای افزایش احساس کیفیت انجام نمیدهند.
S-Cross یک نمونه ک،یک از ماشین من،، قیمت اشتباه است.
دیفرانسیل جلو برای سال 2023 عرضه می شود و با سیستم چهارچرخ متحرک AllGrip در سراسر محدوده جایگزین شده است، و فضای داخلی دارای یک صفحه نمایش جدید و بزرگتر در مدل های پرستیژ است.
Android Auto سیمی است، در حالی که Apple CarPlay می تواند سیمی یا بی سیم باشد. شایان ذکر است که شما فقط یک پورت USB-A در جلو دارید.
S-Cross ممکن است فهرست تج،ات سخاوتمندانهتر و سیستم چهار چرخ متحرک داشته باشد، اما این چیزی نیست که شما آن را خوب میخو،د. این گران ترین خودرویی است که سوزوکی حتی در استرالیا فروخته است.