اضافه شدن حالت قفل دستی 50/50 برای سیستم چهارچرخ محرک (خود بخشی از حالت برفی است که پدال گاز را مات می کند و ESP را آرام می کند) در جاده های بدون آب بندی مفید است و به رانندگان امکان کنترل بیشتری را بر نحوه عملکرد می دهد. ماشین آنها نسبت به رقبا کار می کند.
سوزوکی S-Cross Prestige در داخل چگونه است؟
بدون دریچه هوا یا درگاه USB، صندلیهای عقب از امکانات رفاهی استاندارد در سایر نقاط ک، برخوردار نیستند.
تعمیر و نگهداری هر 12 ماه یا 10000 کیلومتر مورد نیاز است – هر کدام که زودتر انجام شود.
نکات برجسته S-Cross:
رینگ های آلیاژی 17 اینچی
چراغ های جلو اتوماتیک LED
چراغ های روشنایی روز
چراغ مه شکن جلو
شیشه حریم خصوصی عقب
ورود بدون کلید و شروع
برف پاک کن های حساس به باران
ریل های سقف
سنسور پارک جلو و عقب
صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی
ناوبری ماهواره ای
دوربین مع،
اپل کارپلی سیمی، اندروید اتو
رادیو دیجیتالی
کنترل آب و هوا دو منطقه ای
کروز کنترل تطبیقی
صندلی های پارچه ای دستی
وقتی فقط در حال گشت و گذار در شهر هستید، به طور محجوب با چرخ دنده ها به هم می خورد. هیچ منحنی یادگیری وجود ندارد، همانطور که در مورد برخی از رقبا با گیرب، های دوکلاچه وجود دارد، به این م،ی که هر،ی که از یک خودروی قدیمی خارج می شود بلافاصله احساس می کند که در خانه است. با این اوصاف، نگه داشتن ترمز خودکار و استارت/توقف در حالت آماده به کار، اجزای مفیدی خواهند بود.
دیفرانسیل جلو برای سال 2023 عرضه می شود و با سیستم چهارچرخ متحرک AllGrip در سراسر محدوده جایگزین شده است، و فضای داخلی دارای یک صفحه نمایش جدید و بزرگتر در مدل های پرستیژ است.
سوزوکی S-Cross Prestige چقدر هزینه دارد؟
مدل قدیمی دارای امتیاز پنج ستاره بود، اما بر اساس آزمایش انجام شده در سال 2013 بود. مشخص نیست که آیا سوزوکی مدل جدید را مجدداً برای ،ب رتبه 2022 آزمایش خواهد کرد یا خیر.
کشش سیستم چهار چرخ محرک AllGrip در شرایط خشک محکم است. اگرچه جلوی سوگیری است، اما نمیتو،د با یک بوت دریچه گاز سریع آن را چرت بزنید – فقط گشتاور را به سمت عقب تغییر میدهد و بهخوبی از علامت قلاب میکند.
تبلیغات ساده آن تسکین خوبی است از شیوه جدی بیشتر برندها که خودشان را مطرح می کنند، و دامنه آن به همان اندازه سرگرم کننده است. Swift Sport یک شورش است و Jimny یک قهرمان فرقه است، با لیست انتظار به اندازه کافی طول، که باعث شود RAV4 احساس ناکافی کند.
راننده و سرنشین روی صندلیهای پارچهای سخاوتمندانه با روکشهای چرمی مینشینند. شما بلند می نشینید، با منظره ای فرمانبردار از جاده پیش رو، و فضای کافی برای رانندگان قدبلند وجود دارد تا بدون استرس زیاد راحت شوند.
این S-Cross به روز شده دارای رتبه ایمنی ANCAP نیست.
پنج سرویس اول شما را به صورت ،یبی برمی گرداند [1945دلار.
هزینه اجرای سوزوکی S-Cross Prestige چقدر است؟
ما شاهد 5.4 لیتر در 100 کیلومتر در بزرگراه و حدود 8.0 لیتر در هر 100 کیلومتر در شهر بودیم.
سوزوکی یکی دیگر از SUV های سرگرم کننده برای رانندگی را به شکل ویتارا ارزان تر ارائه می دهد که اگر با این برند ازدواج کرده باشید، ما به دنبال آن هستیم. مانند S-Cross روی پاهایش سبک است و دارای توربوشارژر در پشت است، اما بر،ب قیمت دلپذیرتری دارد.
رانندگی لذت بخش است، فضای زیادی در داخل بسته بندی می شود و دارد ا،ر از فناوری ارائه شده در رقبای خود، اما نمی تواند به جلای یا اصلاح آنها نزدیک شود.
Android Auto سیمی است، در حالی که Apple CarPlay می تواند سیمی یا بی سیم باشد. شایان ذکر است که شما فقط یک پورت USB-A در جلو دارید.
پرچمدار Prestige دارای یک صفحه نمایش لمسی 9.0 اینچی به جای واحد 7.0 اینچی است که در مدل پایه وجود دارد، با ناوبری ماهواره ای داخلی و یک دوربین دید فراگیر فلاش که با یک پرواز 360 درجه از خودرو شروع به کار می کند.
ظرفیت بوت است 430 لیتر، به حدا،ر گسترش می یابد 1230 لیتر با صندلیهای عقب پایین، ۶۰:۴۰ تا شده است. یک طبقه بارگیری دو طبقه، وان های ذخیره سازی کوچک، و یک سوکت 12 ولت، به علاوه یک چرخ یدکی موقت در زیر وجود دارد.
دربهای کوچک، کامل با درجهای تزئینی که وقتی پنجره را پایین میکشید بهطور محسوسی حرکت میکنند، همچنین کار چند، برای افزایش احساس کیفیت انجام نمیدهند.
هشدار برخورد رو به جلو سوزوکی کمی خوشحال کننده است و در مواقعی که هیچ شانسی برای برخورد وجود ندارد، زنگ هشداری را به صدا در می آورد، اگرچه هیچ ترمز فانتومی از سیستم ترمز اضطراری خودکار را تجربه نکردیم.
راحتی سواری من، است، اما S-Cross بر روی سرعتگیرها و چالهها حرکت میکند، به گونهای که منشأ بودجه آن را آشکار میکند. نه تنها برجستگی های تیزتر بیش از آنچه که باید احساس می شوند، سر و صدای بیشتری در داخل کابین وجود دارد که از یک خودروی 45 هزار دلاری در هنگام برخورد با آن ها انتظار دارید.
موتور S-Cross بدون تغییر باقی می ماند. این یک 1.4 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت و گشتاور ،وجی از 103 کیلو وات و 220 نیوتن متر به ترتیب.
حتی با سانروف، فضای زیادی برای سر وجود دارد، و پنجرههای بلند به این م،ی است که پشت فرمان هوا مطبوع است. در دنیایی که تحت سلطه کراس اوورهایی با سقفهای شیبدار است که فضای سر را از بین میبرند، S-Cross ایستاده به طرز طراوتآمیزی به راحتی در ترافیک قرار میگیرد.
زیر صفحه نمایش لمسی یک دوشاخه ساده و آسان برای کنترل آب و هوا وجود دارد که یک صفحه نمایش اصلی دما و حالت تهویه مطبوع شما را نشان می دهد.
S-Cross یک نمونه ک،یک از ماشین من،، قیمت اشتباه است.
قیمت نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و سوزوکی S-Cross را با پسران بزرگ در گوشهای سخت از بازار رقابتی خودروهای جدید استرالیا به پایان میرساند.
با این حال، هیچ کمکی برای حفظ خط فعال برای هدایت شما به خط وجود ندارد، با این حال، خط محوری وجود ندارد تا با در دست گرفتن فعال تر فرمان، بار را در رانندگی های طول، بزرگراه کاهش دهد. هر دو ویژگی هایی هستند که در رقبای با قیمت مشابه رایج شده اند.
S-Cross یکی از لذتبخشترین شاسیبلندهای کوچک است که به لطف وزن کم آن وجود دارد.
فضای ذخیره سازی در جلو من، است، با دو جا لیو، باز، یک سطل ذخیره سازی من، زیر بغل و یک شیار در پایه داشبورد. شما یک شارژر تلفن بی سیم دریافت نمی کنید، که واقعا باید با این قیمت.
در 4305 میلی متر طول، و 1785 میلی متر عرض S-Cross از سلتوس یا میتسوبیشی اکلیپس کراس کوچکتر است، اما در صندلی عقب جادار است. فضای پا در پشت یک راننده بزرگسال من، است و به لطف نمای جعبه ای، فضای سر من،ی وجود دارد.
این خودرو حدود 200 کیلوگرم سبک تر از مزدا CX-30 2.0 لیتری است و حتی در ظاهر پرچمدار Prestige وزنی کمتر از یک تویوتا کرولا هاچ بک دارد، که به شکل عملکرد قوی و هندلینگ زیرک جواب می دهد.
بهتر است پول 4000 دلاری را به جیب بزنید و مدل پایه را انتخاب کنید.
این خودرو از طریق یک سیستم چهار چرخ متغیر با حالت قفل 50:50 در دسترس حرکت می کند، اما برای صرفه جویی در مصرف سوخت، ،تیک های جلو روی آسفالت را ترجیح می دهد. گیرب، شش سرعته اتوماتیک مبدل گشتاور بدون آپشن دستی است.