علیرغم اینکه هوشمندهای الکترونیکی در پس زمینه بازی می کنند، فیستا کاملا طبیعی است. شما آن را مانند یک هات هاچ ک،یک رانندگی می کنید، به شدت به پیچ ها می چرخید، دریچه گاز را دستکاری می کنید تا انتهای عقب را وارد بازی کنید، و سپس به دیفرانسیل جلو تکیه می دهید تا شما را به بیرون بکشد.
فورد میگوید هنوز انبار محدودی از این خودرو وجود دارد، اما ما همچنین میخواستیم با یکی از بهترین خودروهای اسپرت مقرونبهصرفه خداحافظی کنیم.
مثل هیوندای اما بر خلاف فول، واگن، Fiesta ST فقط دستی است.
این خودرو به صورت استاندارد دارای ترمز اضطراری خودکار (AEB) با هشدار برخورد رو به جلو و تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، ترمزهای ضد قفل و کیسه هوای جلو، جلو و پرده ای است.
اگرچه پایههای صندلیهای کوتاه و استحکام محکم به این م،ی است که این مکان جذابترین مکان برای گذراندن دورههای زم، طول، نیست، اما اگر فراتر از محدودههای شهر بروید تا Fiesta را به سرعت طی کنید، احساس خستگی نخواهید کرد.
Apple CarPlay و Android Auto به صورت سیمی هستند و CarPlay در طول زمان پشت فرمان بدون نقص کار می کرد.
بدون دمپرهای تطبیقی و فاصله بین دو محور کوتاه، سواری همیشه در شهر شلوغ است. شما همیشه در حال بالا و پایین رفتن هستید، اگرچه روشی که بدن کنترل می شود به جای خشن بودن، کشیده است.
می تو،د با رها شدن بی پروا آن را به گوشه ها پرت کنید و فیستا با شما آویزان است، جلو را گرفته و بدون زحمت می چرخد. این به برخی از هوشمندهای الکترونیکی چشمگیر است که از مک،ک های با کیفیت پشتیب، می کنند.
سقف مشکی رنگ شده 500 دلار به قیمت بر،ب اضافه می کند و رنگ ممتاز 650 دلار اضافی است.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-ford-fiesta-st-review
همراه با قدرت انتقال مک،کی دیفرانسیل لغزش محدود به چرخی که بیشترین ،بندگی را دارد، فیستا یک سیستم بردار گشتاور مبتنی بر ترمز دارد که چرخهای درونی را از بین میبرد تا خودرو از دریفت شدن گسترده جلوگیری کند. همچنین میتو،د در سه حالت دریچه گاز و فرمان حرکت کنید.
وقت آن است که با یکی از بهترین هات هاچ های اطراف خداحافظی کنیم.
نیرو از طریق دیفرانسیل لغزش محدود مک،کی به چرخ های جلو منتقل می شود.
فورد محدوده خود را با a پنج سال گارانتی نامحدود کیلومتر.
در جاده های پر دست انداز پشتی، فیستا به جای تلاش برای تسلیم شدن، با سطح نفس می کشد. ماشین به جای اینکه توسط دست اندازهای گوشه وسط منحرف شود، آنها را خیس می کند و از کنار آن می پرد.
فورد نظارت بر نقاط کور و هشدار ترافیک متقابل عقب را برای سال 2022 حذف کرد.