بررسی فورد فیستا ST 2023

علیرغم اینکه هوشمندهای الکترونیکی در پس زمینه بازی می کنند، فیستا کاملا طبیعی است. شما آن را مانند یک هات هاچ ک،یک رانندگی می کنید، به شدت به پیچ ها می چرخید، دریچه گاز را دستکاری می کنید تا انتهای عقب را وارد بازی کنید، و سپس به دیفرانسیل جلو تکیه می دهید تا شما را به بیرون بکشد.

هست ،صندوق فورد فیستا ST؟ برداشت CarExpert در مورد فورد فیستا ST

فورد می‌گوید هنوز انبار محدودی از این خودرو وجود دارد، اما ما همچنین می‌خواستیم با یکی از بهترین خودروهای اسپرت مقرون‌به‌صرفه خداحافظی کنیم.

مثل هیوندای اما بر خلاف فول، واگن، Fiesta ST فقط دستی است.

این خودرو به صورت استاندارد دارای ترمز اضطراری خودکار (AEB) با هشدار برخورد رو به جلو و تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، ترمزهای ضد قفل و کیسه هوای جلو، جلو و پرده ای است.

اگرچه پایه‌های صندلی‌های کوتاه و استحکام محکم به این م،ی است که این مکان جذاب‌ترین مکان برای گذراندن دوره‌های زم، طول، نیست، اما اگر فراتر از محدوده‌های شهر بروید تا Fiesta را به سرعت طی کنید، احساس خستگی نخواهید کرد.

Apple CarPlay و Android Auto به صورت سیمی هستند و CarPlay در طول زمان پشت فرمان بدون نقص کار می کرد.

بدون دمپرهای تطبیقی ​​و فاصله بین دو محور کوتاه، سواری همیشه در شهر شلوغ است. شما همیشه در حال بالا و پایین رفتن هستید، اگرچه روشی که بدن کنترل می شود به جای خشن بودن، کشیده است.

  • فورد فیستا ST 2023

می تو،د با رها شدن بی پروا آن را به گوشه ها پرت کنید و فیستا با شما آویزان است، جلو را گرفته و بدون زحمت می چرخد. این به برخی از هوشمندهای الکترونیکی چشمگیر است که از مک،ک های با کیفیت پشتیب، می کنند.

  • فورد فیستا ST 2023

سقف مشکی رنگ شده 500 دلار به قیمت بر،ب اضافه می کند و رنگ ممتاز 650 دلار اضافی است.

  • فورد فیستا ST 2023

Fiesta ST هنوز توسط ANCAP یا Euro NCAP آزمایش نشده است، اما Fiesta استاندارد بر اساس آزمایش های انجام شده در سال 2017 دارای رتبه پنج ستاره است.

Fiesta ST همچنان یک انفجار مطلق است. این مایه شرمساری است که استرالیا را ، می کند.

بیشتر: همه چیز فورد فیستا



منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-ford-fiesta-st-review
قیمت فورد فیستا ST چقدر است؟

همراه با قدرت انتقال مک،کی دیفرانسیل لغزش محدود به چرخی که بیشترین ،بندگی را دارد، فیستا یک سیستم بردار گشتاور مبتنی بر ترمز دارد که چرخ‌های درونی را از بین می‌برد تا خودرو از دریفت شدن گسترده جلوگیری کند. همچنین می‌تو،د در سه حالت دریچه گاز و فرمان حرکت کنید.

وقت آن است که با یکی از بهترین هات هاچ های اطراف خداحافظی کنیم.

نیرو از طریق دیفرانسیل لغزش محدود مک،کی به چرخ های جلو منتقل می شود.

فورد محدوده خود را با a پنج سال گارانتی نامحدود کیلومتر.

در جاده های پر دست انداز پشتی، فیستا به جای تلاش برای تسلیم شدن، با سطح نفس می کشد. ماشین به جای اینکه توسط دست اندازهای گوشه وسط منحرف شود، آنها را خیس می کند و از کنار آن می پرد.

چگونه درایو فورد فیستا ST؟

فورد نظارت بر نقاط کور و هشدار ترافیک متقابل عقب را برای سال 2022 حذف کرد.

  • فورد فیستا ST 2023

فاصله محوری کوتاه آن به این م،ی است که دقیقاً یک رزمناو بزرگراهی طبیعی نیست، اما این ماشین شهری می تواند آن را در خارج از شهر هک کند.

داشبورد دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی است که همان نرم افزار SYNC را در مدل پیش از به روز رس، اجرا می کند. این یک سیستم جامد، با منوهای ساده و چیدمان تمیز است، اما در کنار نمایشگرهای عریض که در هیوندای i20 N و فول، واگن پولو GTI وجود دارد، کمی کارآمد به نظر می رسد.

نکات برجسته Fiesta ST:

  • رینگ های آلیاژی 18 اینچی
  • دیفرانسیل لغزش محدود مک،کی
  • کنترل راه اندازی
  • دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی قابل تنظیم
  • سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی Sync 3
  • ناوبری ماهواره ای از جمله به روز رس، ترافیک زنده
  • Apple CarPlay، Android Auto
  • صدای با کیفیت B&O با 10 بلندگو
  • رادیو دیجیتال DAB+
  • چراغ های جلو ماتری، LED
  • نور بالا تطبیقی
  • حالت های درایو قابل انتخاب
  • روکش چرم و جیر
  • صندلی های فورد پرفورمنس با قابلیت تنظیم برقی
  • ورودی نزدیکی با شروع دکمه ای
  • فرمان روکش چرمی، ترمز دستی، شیفتر
  • کروز کنترل
  • نورپردازی محیط
  • کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک تک منطقه ای
  • پدال های آلیاژی
  • برف پاک کن های حساس به باران
  • سنسورهای پارک عقب
  • دوربین دنده عقب

برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید

با این حال، ما آنچه را که می تو،م به دست آوریم، می گیریم.

البته شایان ذکر است، اسلات شارژ تلفن بی‌سیم اگر برای آینه‌کاری به برق وصل شده باشید، کار خوبی برای نگهداری گوشی انجام نمی‌دهد، و جای لیوان‌ها به‌گونه‌ای طراحی نشده‌اند که به آیفون 13 پرو م، احساس خوشایندی بدهد.

البته همین اخطار در مورد رقبای آن نیز صدق می کند و با توجه به انتخاب نشستن در پشت یک FiST و یک سوبارو BRZ، حالت اول کاملاً ارجح است. با آن

فضای بوت است 311 لیتر با صندلی های عقب در جای خود، به بیش از 1000 لیتر با آنها تا شده

  • فورد فیستا ST 2023

فورد فیستا ST در داخل چگونه است؟

تمام کنترل‌های کلیدی مانند آیتم‌های باکیفیت هستند. فرمان کاملاً چاق است، دسته دنده از ف، سرد ساخته شده است و ترمز دستی با چرم نرم پیچیده شده است.

فرمان گوشتی بلافاصله اعتماد به نفس را القا می کند و دماغه فقط در جایی که شما می خواهید می رود.

فقط یک مشت فیستای فیس لیفت شده قبل از سقوط تبر، با ظاهری بازسازی شده، فضای داخلی به روز شده و گشتاور بیشتر از قبل، به استرالیا رسیدند. چرا ما با بررسی فیس لیفت شده FiST با توجه به اینکه در شرف حذف تدریجی است، زحمت می کشیم؟

با آ،ین آپدیت فیستا کمی پشت فرمان تغییر کرده است. صفحه‌های آنالوگ از بین رفته‌اند و با یک خوشه دیجیتال 12.3 اینچی جایگزین شده‌اند و صندلی‌های Recaro برای واحدهای با برند فورد پرفورمنس ساخته شده‌اند.

لیوان‌ها فضایی برای فنجان‌های قهوه دارند، اما بطری‌های بزرگ‌تر نیستند، اگرچه شکاف بزرگ‌تری در درها وجود دارد.

وقتی ضربات کوبنده تمام شد و زمان بازگشت به خانه فرا رسید، می‌تو،د به رده ششم بروید، سرعت کروز را روی 100 کیلومتر در ساعت تنظیم کنید و استراحت کنید. صدای غرش جاده‌ای از میشلن‌های سطح پایین به‌طور مخفیانه وارد می‌شود، اما موتور در یک کروز نرم و بی‌صدا است، و استریو صدای آن را به خود جلب می‌کند.

تماشا ،: بررسی ویدیویی پل از MY21 Fiesta ST

Fiesta ST یکی از سرزنده‌ترین دریچه‌های کوچک در اطراف است، اما به قیمت رانندگی روزانه تمام نشده است.

Fiesta ST هر 12 ماه یا 15000 کیلومتر نیاز به سرویس دارد – هر کدام زودتر انجام شود.

در 33490 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ایفیستا ST با هیوندای i20 N (35990 دلار، در حال حاضر به دلیل تقاضا خارج از فروش) و فول، واگن پولو GTI (38850 دلار) رو به رو می شود.

گشتاور زیادی برای بیرون کشیدن FiST از گوشه‌ها وجود دارد، و هنگامی که به دریچه گاز متعهد می‌شوید، توربوشارژر سه‌گانه به طور قاطعانه در میان‌برد حرکت می‌کند.

زیر کاپوت چیست؟

دستی شش سرعته فورد پرفورمنس ک،یک است. فوق العاده نرم است و می تواند با سرعت نور از روی دروازه ها عبور کند. پدال‌ها برای تطبیق دور کاملاً قرار داده شده‌اند، که شما را تشویق می‌کند در جاده‌های تنگ از رتبه چهارم به پایین شیرجه بزنید، نه اینکه ماشین را در رتبه سوم قرار دهید.

چه چیزی نصیبت می شود؟

پ،تیک های سخت زیادی در اطراف وجود دارد، اما در یک خودروی اسپورت فشرده و مقرون به صرفه قابل قبول است.

  • فورد فیستا ST 2023
  • فورد فیستا ST 2023

موقعیت رانندگی به خودی خود با توجه به اندازه فیستا من، است، با فضای کافی برای رانندگان قدبلند تا پشت فرمان راحت باشند.

  • فورد فیستا ST 2023
  • فورد فیستا ST 2023

فورد فیستا ST 2022 منحصراً با یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندر بنزینی توربوشارژ تولید 147 کیلو وات و 320 نیوتن متر و به یک گیرب، شش سرعته دستی متصل می شود.

آب کم عمق را تایید کرده است Fiesta ST (یا باید FiST باشد؟) در استرالیا به دلیل چالش های عرضه در اروپا که در آن ساخته شده است، مرده است. Focus ST بزرگتر نیز در حال نابودی است.

صندلی‌ها همچنان طوری طراحی شده‌اند که راننده‌های باریک را محکم در جای خود نگه دارند، به این م،ی که مالکان با پشتی پهن باید هر بار که برای رانندگی می‌روند، به آغوش گرمی عادت کنند.

موتور یک انفجار سه سیلندر بی‌نظیر و کوبنده را که پشت آن ضربه‌ها و ،‌هایی است در حالت اسپرت ایجاد می‌کند. این یک موسیقی متن فیلم لبخند برانگیز است و فیستا را با یک شخصیت منحصر به فرد آغشته می کند.

بیضی آبی در درجه اول بر لذت رانندگی تمرکز کرده است، اما این به دور از یک پونی یک ترفند است. این یک اندازه عالی برای زندگی در شهر است، و وقتی صحبت از راحتی موجودات به میان می‌آید، کم می‌خواهد.

امتیاز 87 درصد برای حفاظت از سرنشینان بزرگسال، 84 درصد برای محافظت از سرنشینان کودک، 64 درصد برای حفاظت از عابران پیاده و 60 درصد برای کمک ایمنی به دست آمده است.

چقدر می شود هزینه اجرای فورد فیستا ST؟

به چاله‌ها یا سرعت‌گیرها برخورد نمی‌کند، و کنترل محکم بدنه به این م،ی است که هدفمندتر از دریچه‌های شهری معمولی به نظر می‌رسد – که البته نکته همین است. زم، که جاده جالب شود، سود می دهد.

فورد چهار سال خدمات با قیمت محدود ارائه می دهد. چهار سرویس اول حدا،ر قیمت دارند 299 دلار.

  • فورد فیستا ST 2023

یک گزینه دوکلاچه در شهر دوستانه تر خواهد بود، اما برای اجرای این وسیله در ترافیک به گوساله های پمپاژ شده نیاز ندارید. اشاره اضافی به وزنی که در اینجا نسبت به هیوندای i20 N دریافت می کنید، در واقع تعدیل کلاچ را آسان تر می کند.

برخلاف برخی از موتورهای کوچک و توربو، EcoBoost در فیستا بدون تمام شدن پف، به خط قرمز خود می‌پیچد و صدایی سه سیلندر کوبنده دارد. علیرغم افزایش گشتاور در سال 2022، به سختی می توان تفاوت زیادی در عملکرد ST در دنیای واقعی احساس کرد – که بد نیست، با توجه به اینکه قبلاً چیز کوچکی بود.

مصرف سوخت ادعا شده است 6.3 لیتر در 100 کیلومتر در چرخه ،یبی، و Fiesta ST 95 RON پرمیوم بدون سرب می نوشد.

  • فورد فیستا ST 2023

مایه شرمساری است که Fiesta ST نهایی یک مدل معمولی است – در عین حال تج،ات ایمنی حیاتی را از دست داده است – به جای نسخه ویژه ای که بر شخصیت جوشان خودرو حتی بیشتر می شود.

فضای صندلی‌های عقب در هیچ یک از این دریچه‌های شهری من، نیست، اگرچه فیستا پنج در به‌خوبی قابل استفاده است. بچه‌ها و بزرگ‌سالان کوچک‌تر از پشت خوب هستند، اما فضای خوش‌آمدگویی برای هر ،ی که به رشد کامل نزدیک می‌شود نیست.

موتور کوچک به طرز چشمگیری در محدوده دور پایین قابل جابجایی است، با خوشحالی از دور 2000 دور در دقیقه سوم حرکت می کند، اگرچه کلاچ با وزن هوشمند و دستی شش سرعته نرم به این م،ی است که کار ، با گیرب، در اطراف شهر مشکلی ندارد.