هوندا سیتی دیگر با قیمت زیر روپیه شروع نخواهد شد. قیمت استیکر 10 لک به ،وان نسل چهارم متوقف شده است. برای جبران، هوندا یک تریم پایه جدید – SV (INR 11.49 lakhs) برای مدل نسل 5 معرفی کرده است. تریم پایه جدید با هدف مقرون به صرفه نگه داشتن محدوده قیمت اولیه برای ا،ر ،یداران علاقه مند است. علاوه بر این، نوع دیزلی دیگر در دسترس نخواهد بود، اما هیب، اکنون در تریم V نیز موجود خواهد بود. ارائه مقرون به صرفه تر برای هیبریدها. علاوه بر این، تغییرات کلی با هدف حفظ رقابت شهر در بازار است.
موتور بنزینی 1.5 لیتری هوندا سیتی با راندمان سوخت 18.4 کیلومتر در لیتر برای رانندگی در شهر و بزرگراه عالی است. این خودرو در یک جعبه دنده 6 سرعته دستی یا یک گیرب، متغیر پیوسته (CVT) با حالت دستی 7 سرعته موجود است که در مقایسه با گیرب، های اتوماتیک سنتی، تعویض دنده های نرم تر و بهره وری سوخت را بهبود می بخشد. سیتی هیب، راندمان سوخت فوقالعادهای دارد و تنها 89.5 گرم در کیلومتر دیا،ید کربن تولید میکند و به 27.13 کیلومتر در لیتر میرسد. سیستم هیب، حدا،ر توان ،وجی 93 کیلووات (126 ، بخار) را برای شتاب گیری نرم ،یب می کند. ظرفیت م،ن بنزین 40 لیتر است و سیستم دو موتور الکتریکی-هیبرید هوندا 253 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
تست رانندگی با فیس لیفت هوندا سیتی 2023: حکم ما
فیس لیفت هوندا سیتی 2023 با آلیاژهای به روز، چانه به روز شده و چند ویژگی اضافی ارائه می شود. با این حال، لیفت صورت چیزی بیش از این تغییرات زیبایی است. هوندا چندین ترفند برای بهبود تجربه کلی رانندگی انجام داده است. هوندا با استانداردهای اجباری Bharat VI – Stage 2، سه مدل خود را که شامل نسل چهارم هوندا سیتی میشود، متوقف میکند. این بدان م،است که هوندا تنها سه مدل خواهد داشت که در واقع تنها 2 مدل در فروش خواهد بود – نسل پنجم سیتی، نسل پنجم سیتی هیب، و آمیز.

راهنمای هوندا سیتی فیس لیفت 2023: طراحی، ویژگی ها و عملکرد

از نظر عملکرد، دفترچه راهنمای بنزینی یک گزینه عالی برای یک سواری نیمه لو، یا یک ماشین هیج، مقرون به صرفه است، در حالی که CVT بنزینی برای رانندگی آرام من، تر است. e:HEV یک گزینه معقول و منحصربفرد است که بازدهی سوخت عالی و عملکرد خوب دارد. به طور کلی، فیس لیفت هوندا سیتی 2023 نسبت به نسخه پیش از فیس لیفت خود، ارتقاء و بهبودهایی را ارائه می دهد و هر یک از این سه مدل بر اساس نیازهای رانندگی روزانه، نقاط قوت خود را دارند.
این سدان سایز متوسط جذابیت ،ید آرم، عملی خود را برای خانوادههای طبقه متوسط هندی حفظ میکند، در حالی که طراحی جدید و بهروزرس،هایی را در خود جای داده است که حسی از اسپرت و ظرافت را اضافه میکند.
Honda Sensing: سیستم پیشرفته کمک راننده در فیس لیفت هوندا سیتی 2023
فیس لیفت ارتقاهایی را در طراحی و ویژگی های خود ارائه می دهد. جلوپنجره شطرنجی جدید سدان، آلیاژهای به روز شده، دیفیوزر پیچیده شده با فیبر کربن و اسپوی، یکپارچه در درب صندوق عقب، حسی از اسپرت بودن را به ظاهر زیبای آن می بخشد. تریم های رده بالا دارای ،اصر اسپرت تری هستند، در حالی که سایر تریم ها به روز رس، های ظریف تری دارند.
گزینه رنگ آبی ابسیدین جدید هوندا سیتی
سیتی از یک دوربین دید عریض جلو که روی شیشه جلو نصب شده است برای گرفتن اطلاعات از جاده استفاده می کند و طیف وسیعی از ویژگی های مفید را ارائه می دهد. مجموعه ایمنی شامل سیستم ترمز کاهش برخورد، هشدار ،وج از خط با سیستم کاهش ،وج از جاده، سیستم اعلان ،وج خودرو سرب، کمک حفظ خطوط، کروز کنترل تطبیقی و نور بالا خودکار است.

فیس لیفت هوندا سیتی 2023 با به روز رس، های فنی و ایمنی قابل توجهی همراه است. قابل توجه ترین، گنجاندن فناوری هوندا Sensing در مدل های بنزینی است. برخلاف سالهای گذشته که این ویژگی برای تریمهای رده بالا در نظر گرفته شده بود، هوندا Sensing اکنون بهصورت استاندارد از تریم V ارائه میشود. این سیتی بنزینی را به اولین سدان در سگمنت خود تبدیل میکند که از عملکرد پیشرفته سیستم کمک راننده (ADAS) بهره میبرد.
علاوه بر این، مدلهای e:HEV اکنون با کروز کنترل تطبیقی همراه با سرعت پایین نیز ارائه میشوند که به ویژه در ترافیک شهری مفید است. این ویژگیها با هم کار میکنند تا حدا،ر ایمنی و راحتی رانندگی را تضمین کنند، و فیس لیفت City را به انتخابی ایدهآل برای رانندگ، تبدیل میکند که به فناوری پیشرفته و ایمنی در وسایل نقلیه خود اهمیت میدهند. فیس لیفت هوندا سیتی 2023 در سه نسخه مختلف عرضه می شود: دستی بنزینی، بنزینی CVT و e:HEV. هر سه مدل نقاط قوت خود را دارند، دفترچه راهنمای بنزینی تجربه رانندگی سرگرم کننده ای را با iVTEC ارائه می دهد و بنزینی CVT برای رانندگی آرام من، تر است. e:HEV که بهره وری سوخت دیوانه کننده ای دارد (ما 30 کیلومتر در لیتر را مدیریت کردیم) و عملکرد خوب، یک گزینه معقول و منحصر به فرد است.
مقایسه راندمان سوخت و عملکرد – 2023 هوندا سیتی بنزین، CVT بنزین و e:HEV
با توقف نیمی از خط تولید خود و معرفی تریم پایه جدید، هوندا در حال ایجاد تغییرات قابل توجهی در محصولات خود است. فیس لیفت هوندا سیتی 2023 در این ماه عرضه شده است. آن را با چند به روز رس، است که فراتر از سطح ارائه می شود.
ارتقاهای طراحی هوندا سیتی: نگاهی دقیق تر به ویژگی های ظاهری اسپرت و زیبا
هوندا یک گزینه رنگ کاملاً جدید آبی Obsidian را معرفی کرده است که جذاب به نظر می رسد، اما ،یداران می توانند گزینه های رنگ دیگری را نیز انتخاب کنند. فضای داخلی عمدتاً با تغییرات جزئی ثابت مانده است. الگوی فیبر کربن روی خط تیره به جای ،صر الگوی چوب قبلی در e:HEV. سیستم اطلاعات سرگرمی به روز شده و وضوح دوربین عقب بهبود یافته است. هوندا همچنین چراغ های محیطی را برای بهبود تجربه کابین برای مسافران اضافه کرده است.

در طول مدیا درایو، متوجه شدیم که تفاوتی در نحوه رانندگی City در مقایسه با نسخه پیش از فیس لیفت وجود ندارد، به جز اضافه شدن ویژگی های ADAS. در حالی که برخی از ویژگیها مانند تنظیم صندلی برقی و صندلیهای دارای تهویه هنوز وجود ندارند، معرفی ADAS تا حدی غیبت آنها را جبران میکند. سطوح NVH راحت هستند، اما در طول انتقال حالت رانندگی، e:HEV می تواند کمی بلند شود.

بهروزرس، یک حرکت هوشمندانه برای هوندا است، زیرا عرضه نسل بعدی Verna نزدیک است. با به روز رس،، هوندا موقعیت خود را به ،وان پیشرو در بخش تثبیت می کند. نسل پنجم سیتی اکنون برای سازنده ژاپنی اهمیت بیشتری دارد. از نظر قابلیت اطمینان، فیس لیفت هوندا سیتی 2023 انتخاب محکمی است. به طور کلی، به روز رس، ها شهر را در این بخش رقابتی تر می کند. در صورتی که هیوندای یک تغییر رادیکال بازی را وارد نکند، هوندا قرار است جایگاه خود را به ،وان پیشرو در بخش با فیس لیفت سیتی حفظ کند.
منبع: https://www.rushlane.com/2023-،nda-city-facelift-review-what-you-need-to-know-before-you-buy-12462997.html