با وجود قیمت گزاف، Thar 4×4 از نظر امکانات رفاهی موجود بسیار باریک بود که نوع RWD تا حدی به آن توجه میکند. از دست دادن جعبه انتقال 4×4 و اهرم تعویض دنده اختصاصی، فضایی را برای یک پریز اندازه تلفن همراه آزاد می کند. یک تکیه گاه مرکزی بلند با فضای ذخیره سازی به سختی فضای کافی برای نگهداری کیف پول دارد. سرنشینان عقب دارای تکیه گاه دستی با فضای ذخیره سازی در دو طرف هستند که در بالای قوس چرخ ها قرار می گیرد. همچنین یک نقطه شارژ USB نیز وجود دارد که افزودنی بسیار متفکرانه است. جا لیو، یکپارچه عملکرد را حتی بیشتر بهبود می بخشد.
نگاهی دقیق به قلب ماهیندرا تار RWD: موتور D117
چه داغ است:
جایی که Thar احساس کوتاهی می کند در بزرگراه ها است. D117 با سرعت 2500 دور در دقیقه میچرخد در حالی که شما با سرعت 100 کیلومتر در ساعت در 6 حرکت میکنید (A Venue CRde 1.5ltr همین سرعت را در 1750 دور در دقیقه انجام میدهد – فقط برای اینکه در چشم انداز قرار بگیرید). یک کابین عایقشده و یک موتور تصفیهشده، Thar را به طرز شگفتآوری در سرعتهای کروز بیصدا میکند. یک موتور کوچکتر با عملکرد کافی برای بوت ،، نسخه RWD سرعت قابل احترام 14.5 کیلومتر در لیتر را با ،یبی از شرایط رانندگی به ما بازگرداند، ما دیدیم که این رقم تنها در بزرگراه ها به 17.2 کیلومتر در لیتر می رسد – قابل توجه!
سپر تازه شده رنگ 2 رنگی که نسخه 4×4 از آن استفاده می کرد، از بین رفته است، و نوع 4×2 دارای سپرهای تمام مشکی مات در جلو و عقب است – و ما آن را دوست داریم. بدون اینکه سعی کند پیچیده به نظر برسد، شخصیت کلی بوچ را حفظ می کند. 2 رنگ جدید – اورست سفید و برنز شعله ور (ماشین بررسی ما).
یک THAR که فوق العاده VFM است.
همان استایل بوچ.
2 رنگ جدید – سفید اورست و برنز درخشان (انتخاب ما).
راحتی موجودات و سطوح NVH بهبود یافته است.
قابلیت های بی نظیر خارج از جاده با هر SUV 4×2.
مصرف سوخت چشمگیر
نمایش آمار ماجراجویی با گشتاور، قدرت، قطب نما دیجیتال، رول و گام سنج را از دست ندهید – عالی!
سیستم اطلاعات سرگرمی مقاوم در برابر گرد و غبار و آب IP54.
ESP، کروز کنترل، کمک نگهدارنده در تپه، کنترل فرود در تپه، کنترل کشش، TPMS.
Thar بدون توجه به رنگی که دارد، یک چرخاننده سر است، با این حال سایه برنز شعله ور آن را به سادگی به یک نقطه نمایش تبدیل می کند. اگر صاحب یکی از آنها هستید، به نگاه های طول، دیگر کاربران جاده عادت کنید. نوع RWD پلاک 4×4 را در پنل پشتی از دست می دهد و خودرو اکنون دارای نشان جدید ماهیندرا Twin Peaks در اطراف است، همین.
ماهیندا نسل دوم Thar مورد انتظار خود را در سال 2020 روانه بازار کرد. در حالی که با انواع مختلف ،یداران را خشمگین کرد، از نظر قیمت، تریم های برتر هنوز هم برای ا،ر افراد کمی گران بود. ماهیندرا به زودی تا سال 2023 یک استروک استادانه انجام داده و تار را با مزایای چند جانبه جذاب تر و قابل دسترس تر کرده است.
چه چیزی نیست:
اجزای مک،کی کاهش یافته و موتور کوچکتر RWD را با عملکرد 0-100 در مقایسه با برادر 2.0 لیتری خود از بین می برد. با این حال هیچ افتی در قابلیت رانندگی در این SUV وجود ندارد. D117 یک موتور قابل کشش است و افزایش گشتاور آن در 1700 دور در دقیقه باعث القای لبخند می شود.
عملکرد ماهیندرا تار RWD از نظر عملکرد خارج از جاده چگونه است؟
از دست دادن دوربین مع،، ORVM تاشو، تهویه مطبوع خودکار، شستشوی عقب و پاک ، (فقط مهگیر)
بدون خودکار در نوع دیزلی (مبدل گشتاور 6 سرعته فقط با گزینه بنزین ارائه می شود)
کیفیت سواری ناهموار ممکن است به مذاق همه خوش نیاید
ورود و ،وج به سمت صندلیهای عقب هنوز یک امر دست و پا گیر است (هرچند 1 صندلی با نوک رو به پایین بدون زحمت کار میکند).