اگرچه ،وجی های آن مشابه گلف است، اما حرکت موتور الکتریکی در سرعت کم باعث می شود که احساس ضربه زدن به آن بیشتر شود.
قدرت در Ora از موتور الکتریکی نصب شده در جلو تامین می شود 126 کیلو وات از قدرت و 250 نیوتن متر از گشتاور
چیزهای عجیبی در مورد Ora وجود دارد، اما چیزی فراتر از یک کنجکاوی است.
هر چند دریچه های هوای عقب قابلیت استفاده آن را به ،وان یک خودروی خانوادگی کوچک بهبود می بخشد. آنها چیزی هستند که ما از SUV های کوچک با این قیمت انتظار داریم.
شما به یکی از معدود خودروهایی نگاه میکنید که در سال 2023 با کاهش قیمت مواجه میشوند. MG 4 و BYD Dolphin با قیمت بسیار بالا GWM را مجبور کرده است که در مورد قیمت Ora برای استرالیا تجدید نظر کند و نتیجه آن قیمت اولیه زیر 40,000 دلار قبل از ورود به جادهها است.
اورا به آرامی شتاب میگیرد و تهاجمیترین تنظیمات ترمز احیاکننده در سرعتهای شهر هوشمند است. حیف است که حالت تک پدال در یک منوی فرعی مدفون است و هر بار که ماشین را روشن می کنید باید دوباره فعال شود.
نسبت به قیمت آن به خوبی مجهز شده است و نحوه رانندگی آن جذابیت دارد. این حلشدهترین محصول GWM است که ما از آن استفاده کردهایم، از سواری و هندلینگ گرفته تا سیستمهای ایمنی (هنوز بیش از حد غیرتمند، اما بیش از حد بیش از حد).
بسیاری از خودروهای برقی مقرونبهصرفه احساس میکنند که تمام هزینههای توسعه برای باتری صرف شده است، با کابینها. این مورد در Ora صدق نمی کند، که جذابیت زیادی در نمایشگاه دارد.
به لطف درهای باز شونده، ورود به آن به اندازه کافی آسان است، و گنجاندن یک دسته مرکزی تاشو مورد استقبال قرار می گیرد.
با تزئینات چرم مشکی (یا حداقل چرم مانند) روی صندلیها، دوختهای کنتراست آبی، سوئیچهای کلید ف،ی روی داشبورد، و تنظیمات سرگرمی اطلاعاتی با صفحه دوگانه، هالهای ممتاز (ببخشید) در فضای داخلی وجود دارد.
هاچ بک برقی GWM یک رتبه ایمنی پنج ستاره ANCAP، بر اساس آزمایش Euro NCAP انجام شده در سال 2022.
معلوم شد که شما فقط سوار Ora شدهاید و درایو را برای حرکت انتخاب میکنید، اما هر،ی که آشنا نیست بیهوده تلاش میکند تا ماشین را با استفاده از کلید برق برای کنترل تهویه مطبوع روشن (یا خاموش) کند.
در بیشتر موارد، این کار را می کند.
محدوده استاندارد GWM Ora در داخل چگونه است؟
قیمت گذاری GWM Ora 2023:
محدوده استاندارد GWM Ora: 39990 دلار (-4000 دلار)
GWM Ora Extended Range: $45,990 (-2000 دلار)
GWM Ora Extended Range Ultra: 48,990 دلار (جدید)
GWM Ora Extended Range GT: 51,990 دلار (-2000 دلار)
با این حال، هنوز درجه ای از جلای کم وجود دارد، که می تواند Ora را از آن بالا ببرد رقابتی به متقاعد کننده. فناوری داخلی صیقلیتر، چکمه بزرگتر، و موقعیت من،تر برای نشستن در جلو میتواند به آسانتر شدن توصیه Ora کمک کند.
قیمت محدوده استاندارد GWM Ora چقدر است؟
شکاف بین خودروهای چینی و رقبای کره ای، ژاپنی و اروپایی آنها در فضای احتراق داخلی در حال کاهش است و دوباره در بازار خودروهای الکتریکی تنگ تر می شود.
با توجه به قدرت رقابت آن، 2023 GWM Ora نمی تواند صرفاً مقرون به صرفه باشد – همچنین باید با پولیش رانندگی کنید.
GWM Ora امتیاز حفاظت از سرنشین بزرگسال 92 درصد، رتبه حفاظت از سرنشین کودک 84 درصد، رتبه حفاظت از کاربران آسیب پذیر جاده 74 درصد و رتبه کمک ایمنی 93 درصد را دریافت کرد.
این موتور برقی قویتر را ندارد، اما در صورتی که احساس میکنید از چراغهای راهنمایی دور هستید، ،تیکها به اندازه کافی ضربه میزنند.
چه چیزی نصیبت می شود؟
آیا محدوده استاندارد GWM Ora ایمن است؟
برخلاف Polestar 2 یا Tesla Model 3 که با قرار دادن بدنه خود روی صندلی راننده فوراً روشن می شوند، سیستم در Ora برای شروع به کار ضربه می زند.
پنج سال کمک جاده ای و پنج سال خدمات با قیمت محدود نیز ارائه می شود.
میتو،د از ضامنهای روی داشبورد برای پرش مستقیم به کنترلهای تهویه مطبوع استفاده کنید، اما تنظیمات مربوط به ترمز احیاکننده در یک منوی فرعی وجود دارد که برای رسیدن به آن فشارهای زیادی نیاز است. خوب است که GWM یک دکمه فیزیکی برای حالتهای درایو شما دارد، اما بسیار کمتر از میانبر برای رانندگی با یک پدال مفید است.
با لبهای قابل توجه و باز شدن باریک، فروشگاه هفتگی را اداره میکند، اما با بیش از چند کیسه یک شبه مشکل دارد – و قطعاً مجموعهای از چوب گلف را نمیبلعد.
برداشت CarExpert در محدوده استاندارد GWM Ora
فضای صندلی های عقب با توجه به اندازه Ora به طرز شگفت آوری خوب است. نه تنها فضای سر من،ی وجود دارد، بلکه فضای پای کافی برای قرار دادن بزرگسالان پشت سر بزرگسالان وجود دارد.
رانندگی با یک پدال یک تمایز کلیدی برای خودروهای الکتریکی است که به رانندگان اجازه می دهد تا از ترمز احیا کننده برای کاهش سرعت خودرو بدون فشار دادن پدال ترمز استفاده کنند و دسترسی به آن باید آسان تر باشد.
به طراحی منحصربهفرد آن نگاه کنید، که بخشهای یکپارچهسازی و آیندهنگر است، و یک دریچه شهری با ادعای برد رقابتی، فضای داخلی مدرن و قیمتی که آن را به یکی از مقرونبهصرفهترین خودروهای برقی کشور تبدیل میکند، خواهید دید.
GWM همچنین در ،مت جلوی کمک راننده فعال پیشرفت کرده است، اگرچه هنوز کار برای انجام دادن وجود دارد. نظارت بر راننده به هیچ وجه به اندازه قبل بیش فعال نیست، اما حفظ خط اضطراری هنوز خیلی مشتاق است که درگیر شود، و هشدار ترمز قبل از برخورد مستعد گریه گرگ است.
معاوضه با فضای صندلی عقب؟ فضای بوت ادعا شده است 228 لیتر، در حال گسترش به 858 لیتر با تا شدن صندلی های عقب
Ora Ultra اضافه می کند:
درب عقب برقی
سانروف پانوراما
فرمان گرم کن
عملکرد حافظه صندلی راننده
گرمکن، تهویه، صندلی های جلو ماساژور
GWM Ora توسط a گارانتی هفت ساله و نامحدود کیلومتر مانند طیف گسترده تر باتری به مدت هشت سال پوشیده شده است.
راضی نیست که به رقبای خود اجازه دهد همه برند چینی سرگرم کننده را داشته باشند GWM آماده است تا حمله الکتریکی خود را به استرالیا انجام دهد.
تسلا مدل 3 و مدل Y در شانگهای، BYD Atto 3 در چانگژو، MG ZS EV در ژنگژو، در حالی که Polestar 2 و Volvo XC40/C40 در چنگدو تولید میشوند – و این تازه شروع است.
نکات برجسته Ora Standard Range + Extended Range:
رینگ های آلیاژی 18 اینچی
چراغ های جلو LED
خوشه ابزار دیجیتال 10.25 اینچی
سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی
Apple CarPlay، Android Auto
شارژر تلفن بی سیم
صندلی های چرمی
صندلی راننده برقی 6 جهته
صندلی سرنشین برقی 4 جهته
کم نور شدن خودکار آینه دید عقب
دوربین دید فراگیر
کروز کنترل تطبیقی
سنسورهای پارک عقب
صدای باد و غرش ،تیک ها به خوبی مهار می شود، که همیشه در خودروهای برقی مقرون به صرفه صدق نمی کند. هنگام مکالمه با یک مسافر با سرعت بالا، حتی در بزرگراه های ناهموار کشور استرالیا، احساس نمی کنید که در حال رقابت با پس زمینه ایستا هستید.