خودروی مورد آزمایش با تویوتا RAV4 GXL 2WD (37950 دلار)، هیوندای توسان الیت 2.0 FWD (39400 دلار) و کیا اسپورتیج SX+ 2.0 FWD (41500 دلار) مطابقت دارد.
ما مزدا CX-5 Ma، Sport 2023 تستر، با فضای داخلی و موتور ابتداییتر خود، زنگها و سوتهای زیادی برای پنهان شدن ندارد. این CX-5 در نزدیک به خالص ترین شکل خود است.
این یکی از سایزهای متوسط کم صداتر است، اما شما همیشه از زم، که موتور نزدیک به خط قرمز است، آگاه هستید. اگر دائماً افراد و وسایل زیادی را حمل می کنید، موتور توربوشارژر قوی تر گزینه بهتری است. اگر همیشه در بزرگراه هستید، دیزل ارزش نگاه ، را دارد.
با این حال، چند ویژگی کلیدی را از دست داده است، زیرا به نظر میرسد شما را به سمت مدل گرانتر Touring AWD سوق دهد. ورود بدون کلید باید استاندارد باشد، و زمان آن فرا رسیده است که مزدا از ارائه سیستم اطلاعات سرگرمی جیر جیر MZD Connect در هر چیزی غیر از ابتدایی ترین CX-3 دست بردارد – به نظر می رسد که سرعت آن خیلی خنده دار نیست.
قیمت ها شامل هزینه های جاده ای نمی شود
زیر کاپوت چیست؟
موتورهای توربو بنزینی و توربو دیزل در جاهای دیگر این محدوده ارائه می شوند، اما در مدل پایه Ma، Sport موجود نیستند.
حداقل رابط داخلی به اندازه کافی ساده است که بتوان با استفاده از کنتر، چرخشی پیمایش کرد، بنابراین منحنی یادگیری کم عمق است.
CX-5 امتیاز 95 درصد برای محافظت از سرنشین بزرگسال، 80 درصد برای محافظت از سرنشین کودک، 78 درصد برای محافظت از عابر پیاده و 59 درصد برای کمک ایمنی ،ب کرد.
قیمت مزدا CX-5 2022:
دستی مزدا CX-5 Ma، 2.0 FWD: 32390 دلار
مزدا CX-5 Ma، 2.0 FWD: 34390 دلار
مزدا CX-5 Ma، Sport 2.5 FWD: 38190 دلار
مزدا CX-5 Ma، Sport 2.5 AWD: 40690 دلار
مزدا CX-5 Touring 2.5 AWD: 42580 دلار
مزدا CX-5 Touring Active 2.5 AWD: 42880 دلار
مزدا CX-5 Touring Active 2.2D AWD: 45880 دلار
مزدا CX-5 GT SP 2.5 AWD: 48990 دلار
مزدا CX-5 GT SP 2.5T AWD: 51,490 دلار
مزدا CX-5 Akera 2.5 AWD: 50880 دلار
مزدا CX-5 Akera 2.5T AWD: 53,480 دلار
مزدا CX-5 Akera 2.2D AWD: 53880 دلار
در مورد چکمه؟ با ادعایی 438 لیتر از فضا با نیمکت عقب تاشو 40/20/40 در جای خود، رقبای بزرگتری مانند هیوندای توسان را روی کاغذ دنبال می کند. در عمل، این یک فضای مسطح و وسیع با فضای کافی برای بلعیدن مجموعه ای از چوب گلف یا ،ید یک هفته ای است.
تا ، صندلیهای عقب آزاد میشود 1342 لیتر از فضا در زیر زمین یک چرخ یدکی 17 اینچی در محدوده CX-5 قرار دارد.
مزدا CX-5 Ma، Sport FWD چگونه رانندگی می کند؟
گرانتر CX-5 Akera و موتورهای توربوشارژ آن معمولاً سرفصل اخبار را به خود اختصاص میدهند، اما اگر میخواهید بد،د که آیا یک شاسیبلند سایز متوسط بر پایههای قوی ساخته شده است، ،وماً بهترین مدلها برای آزمایش نیستند.
هر،ی که ساعتهای طول، را در بزرگراه سپری کند، از کروز کنترل تطبیقی و دستیار حفظ مسیر که بهخوبی تنظیم شده است، قدرد، میکند، که سعی نمیکنند هنگام حرکت به سمت خطوط سفید، چرخ را از دستان شما جدا کنند.
قورت دادن با این قیمت راحت تر از مدل های سطح بالا است، اما داشبورد دیجیتالی به روزتر باعث می شود CX-5 مدرن تر احساس شود.
روکش چمدان هوشمندانه طراحی شده است. برای بارگیری خودرو نیازی به برداشتن آن نیست، بلکه با درب عقب آن را بلند کنید.
دیدگاه CarExpert در مورد مزدا CX-5 Ma، Sport FWD
تمام نسخههای مزدا CX-5 یک رتبه ایمنی پنج ستاره ANCAP بر اساس آزمایش های انجام شده در سال 2017.
ناامید کننده است که مزدا سیستم جدیدتر 10.25 اینچی مزدا کانکت خود را در محدوده CX-5 عرضه نکرده است و در عوض آن را برای GT SP و بالاتر ذخیره کرده است.
نقطه برتری Ma، Sport در سادگی آن است. اینجا هیچ منحنی یادگیری وجود ندارد.
دو ISOFIX و سه نقطه اتصال بالا برای نصب صندلی کودک وجود دارد.
این موتور پر از پانچ نیست، اما موتور 2.5 لیتری بنزینی در بیشتر موارد کافی است. در دورهای پایین نرم و بیصدا است و گیرب، شش سرعته اتوماتیک طوری تنظیم شده است که وقتی عجله ندارید، بدون مزاحمت از دندههای پایین عبور کند.
Ma، Sport نشان می دهد که CX-5 یک چیز خوب است، حتی بدون همه زنگ ها و سوت ها. فقط حیف است که مزدا با افزودن چند ویژگی انتخابی، آن را قانع کننده تر نکرده است.
این گرانترین CX-5 دیفرانسیل جلو است که میتو،د ب،ید. Touring و بالاتر فقط چهار چرخ متحرک هستند.
مزدا CX-5 Ma، Sport 2.5 FWD در تست اینجا قیمت گذاری شده است 38190 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای3800 دلار بیشتر از مدل پایه CX-5 Ma، اتوماتیک با موتور کوچکتر 2.0 لیتری بنزینی.
با بالشتک های نرم و تزئینات پارچه ای گرم و راحت، صندلی ها مکان خوبی برای گذراندن وقت هستند. تنظیمات دستی کافی برای راحتی راننده قد بلندتر وجود دارد و فرمان با روکش چرمی یک مورد با کیفیت است.
موقعیت رانندگی خوب است، با تنظیمات فراوان برای بدنههای با اندازههای مختلف، و از دست دادن سانروف سرسبز ارائه شده در سایر نقاط این محدوده، باعث میشود Ma، Sport در مقایسه با Akera کمی کمتر احساس تنگهراسی در پشت فرمان داشته باشد.
تعمیر و نگهداری هر 10000 کیلومتر یا 12 ماه یکبار مورد نیاز است و پنج سرویس اول مجموعاً 1777 دلار با استفاده از برنامه خدمات با قیمت محدود مزدا هزینه دارند.
CX-5 به خوبی در بزرگراه کنترل می شود و به سرعت روی تاج ها می نشیند. همچنین به طرز چشمگیری پشت فرمان قرار گرفته است، به این م،ی که این یک شاسی بلند پایه است که می تو،د مسافت های طول، را با خوشحالی طی کنید.
همه نسخههای مشابهی از طیف مدلهای مربوطه خود هستند و همگی از نظر قیمت در یک مکان قرار دارند.