بررسی میتسوبیشی اوتلندر LS 2023

هزینه اجرای میتسوبیشی اوتلندر LS چقدر است؟

تعمیر و نگهداری هر 12 ماه یا 15000 کیلومتر، هر کدام که زودتر انجام شود، مورد نیاز است.

این بدان م،ا نیست که یک کامیون است. با فرمان سبک و دید همه جانبه من،، خودرویی است که به‌رغم اندازه‌اش می‌توان از خیابان‌های تنگ شهری یا پارک‌های زیرزمینی عبور کرد، و دوربین مع، نمای من،ی از آنچه پشت سر شماست ارائه می‌کند.

مجموعه کمک راننده میتسوبیشی محکم است، اما برجسته نیست. کروز کنترل تطبیقی ​​روان و هوشمند است، اما سیستم کمکی حفظ بین خطوط کاملاً آرام است و اگر به خطوط سفید برخورد نکنید، خودرو را به طور فعال در مرکز قرار نمی‌دهد.

جیب های درب با خوشحالی یک بطری آب را می بل،د، و فضای زیادی برای میان وعده های سفر جاده ای در سطل ذخیره سازی زیر بغل وجود دارد.

  • میتسوبیشی اوتلندر LS 2023
  • میتسوبیشی اوتلندر LS 2023

آنها همچنین در پوشش هفت نفره با انتخاب دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ محرک در دسترس هستند که در میان رقبای بیشتر گرا منحصر به فرد است.

با وجود اینکه نیمکت ردیف دوم به سمت جلو می‌چرخد، دسترسی به ردیف سوم کم است. زم، که به آنجا رسیدید، فضای سر بسیار ناامید کننده است و فضای پا نسبت به رقبایی مانند فول، واگن تیگوان آلسپیس تنگ تر است.

تماشا ،: بررسی ویدیویی پل از Outlander Exceed

اوتلندر جدید یک لباس می پوشد رتبه ایمنی پنج ستاره ANCAP بر اساس آزمایش های انجام شده در سال 2022.

Outlander LS اضافه می کند:

  • شیشه حریم خصوصی
  • نورد محموله کور
  • فرمان روکش چرمی، شیفتر
  • ورود بدون کلید و شروع
  • شارژ گوشی بی سیم
  • برق USB برای سرنشینان عقب
  • کم نور شدن خودکار آینه دید عقب
  • آینه های درب گرم شونده و برقی تاشو
  • چراغ های جلو اتوماتیک با نور بالا خودکار
  • تزئین بیرونی نقره ای، ریل سقف
  • چراغ های مه شکن LED
  • برف پاک کن های حساس به باران

آ،ین اوتلندر محکم بود اما در جاده غیرقابل توجه بود، و ماشین جدید در آن مسیرهای تایر حرکت می کند.

قیمت میتسوبیشی اوتلندر LS چقدر است؟

نکات برجسته Outlander ES:

اگرچه CVT گیملی سعی می‌کند با تغییر دادن دنده‌های تقلبی زیر دریچه گاز سنگین، مبدل گشتاور را تقلید کند، هیچ چیز خوشایندی در مورد نحوه عملکرد Outlander با دو سرنشین وجود ندارد، چه برسد به هفت نفر.

اصول اولیه در جلو خوب هستند. صندلی راننده که به صورت دستی تنظیم می‌شود، پشتیب، می‌کند، و موقعیت رانندگی راحت‌تر از حالت قبلی Outlander است.

Outlander LS با قیمت بر،ب یک پله بالاتر از سطح پایه قرار دارد 39490 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای.

درک اینکه چرا کمی خارج از مرکز نصب شده است، با توجه به نزدیک بودن به یک خودروی کاملاً جدید، دشوار است، اما دید شما را زیاد منحرف نمی کند.

  • میتسوبیشی اوتلندر LS 2023

این بزرگ‌تر است، فناوری‌های بیشتری را در خود جای داده است، و دارای بر،ب قیمتی تندتر از همیشه است، زیرا میتسوبیشی به نظر می‌رسد به بازارهای بالا رفته و با جمعیت دیوانه‌کننده SUV‌های سایز متوسط ​​روبه‌رو شود.

سرکوب صدا در سرعت 100 کیلومتر در ساعت در جاده های روستایی متوسط ​​چشمگیر است و موتور در یک کروز ثابت می شود.

پنج سرویس اول مجموعا هزینه دارند 995 دلار در طرح خدمات با قیمت محدود میتسوبیشی.

قدرت در Outlander غیر هیب، از a موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی بنزینی. باعث میشود 135 کیلو وات از قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور، و از طریق یک CVT به چرخ های جلو فرستاده می شود.

با این حال، جامد ،وما چیز بدی نیست. اگر می‌خواهید یک حمل‌ونقل خانوادگی بی‌زحمت داشته باشید، اوتلندر با گارانتی طول، و خدمات مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد.

مصرف سوخت ادعا شده است 7.7 لیتر در 100 کیلومتر، و ماشین دارای یک 55 م،ن سوخت. 91 RON معمولی بدون سرب می نوشد.

دریچه های تهویه را در آنجا باز می کنید، و پشتی صندلی مرکزی تا می شود تا یک تکیه گاه بازو ایجاد شود. متأسفانه هنگامی که آن را تا می‌کنید، هیچ چیز مانع از این نمی‌شود که کیف‌ها از چکمه به داخل کابین سر بخورند. ا،ر رقبا دارای دسته‌های تاشو هستند بدون اینکه شما را مجبور به سازش‌های مشابه کنند.

مدل های پایه اوتلندر ES و LS هنوز نسبت به رقبای خود قیمت بالایی دارند و تج،ات استاندارد زیادی را در خود جای داده اند.

برداشت CarExpert در مورد میتسوبیشی اوتلندر LS

اوتلندر هنوز هم یکی از شاسی بلندهای سایز متوسط ​​بودجه محور است و آن را پشت فرمان احساس می کند. بزرگ و مطبوع است، اما صندلی‌های پارچه‌ای خا،تری، صفحه‌های کنترل تهویه مطبوع پ،تیکی، و صفحه نمایش رایانه سفری این واقعیت را نشان می‌دهند که به مدل پایه نزدیک است.

LS به ،وان یک ،ید هوشمند شکل می گیرد، با توجه به اینکه همه چیز مورد نیاز شما را با قیمت من، ارائه می دهد. اگرچه اسپایر لو،‌تر وسوسه‌انگیز است، اما LS با چرخ‌های کوچک‌ترش انتخاب نرم‌تر و هوشمندانه‌تری است.

  • میتسوبیشی اوتلندر LS 2023

این لحن تعلیق آرام خودرو را در ا،ر موارد به یک رزمناو پا بلند تبدیل می‌کند، اگرچه سخت‌تر از آنچه که واقعاً باید به دست‌اندازهای تیز و مفاصل انبساط برخورد می‌کند. همچنین می‌تواند روی تاج‌ها و شیب‌ها شناور شود و لحظه‌ای طول بکشد تا ته نشین شود.

همچنین شایان ذکر است که شیشه عقب نسبت به رقبای خود چقدر کوچک است – این مانند یک سوراخ است.

اوتلندر یک حمل‌کننده خانوادگی من، است، اما ما مشکوک هستیم که باید دوباره بهتر شود.

رایانه سفری بین شماره‌گیری‌های ساده اطلاعات زیادی ارائه می‌کند، اما شلوغ است و گرافیک آن در مقایسه با آنچه فول، واگن ارائه می‌دهد، ساده به نظر می‌رسد. میتسوبیشی یک دسته ابزار دیجیتال را در مدل های بالاتر ارائه می دهد.

  • میتسوبیشی اوتلندر LS 2023
  • میتسوبیشی اوتلندر LS 2023

Outlander LS اضافه می کند:

  • AEB در مع،
  • هشدار ترافیک متقابل عقب
  • میتسوبیشی اوتلندر LS 2023

امتیاز حفاظت از سرنشین بزرگسال 83 درصد، رتبه حفاظت از سرنشین کودک 92 درصد، رتبه حفاظت از کاربران آسیب پذیر جاده 81 درصد و رتبه کمک ایمنی 83 درصد دریافت کرده است.

فضای پا با صندلی های عقب در جای خود کمی بالاتر از حد متوسط ​​برای ک، است. نیمکت ردیف دوم به سبک استادیوم به این م،ی است که بینایی برای بچه های کوچک خوب است، اما همچنین به این م،ی است که مسافران پاهای بلند احساس می کنند که زانوهایشان به بالای صندلی ،بیده است.

یک موتور بنزینی را پرتاب کنید که صرفاً با دو نفر قابل سرویس است و سخاوتمندانه می تواند اینطور توصیف شود سخت کوش با هفت نفر در هیئت مدیره، و اوتلندر قوی است تا خاص.

چه چیزی نصیبت می شود؟

با تزئینات چرمی و برجسته های نقره ای، فرمان مانند یک کالای با کیفیت به نظر می رسد. این را نمی توان برای ساقه های شاخص شکننده گفت.

  • میتسوبیشی اوتلندر LS 2023
  • میتسوبیشی اوتلندر LS 2023

سرنشینان ردیف سوم دریچه‌های تهویه ندارند، اگرچه یک لیوان لیوان در قالب پ،تیکی روی قوس چرخ‌ها بریده می‌شوند.

در آزمون اینجا است میتسوبیشی اوتلندر LS FWD 7 سرنشین 2023، یک پله بالاتر از مدل پایه. آیا معا، ارزش جمع می شود؟

گرافیک آن بلوک و ابتدایی است و در بعضی مواقع دچار تاخیر می شود. Apple CarPlay بی‌سیم لطفی است که به شما امکان می‌دهد بدون اینکه آیفون خود را از جیب خود بیرون بیاورید، نرم‌افزار کارخانه را کنار بگذارید. با این حال، کاربران اندروید هنوز نیاز به اتصال دارند.

زیر کاپوت چیه؟

برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید

بیشتر: همه چیز میتسوبیشی اوتلندر




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-mitsubi،-outlander-ls-review

فضای ذخیره‌سازی زیادی در جلو وجود دارد، از جا لیو، دوگانه گرفته تا پد شارژ بی‌سیم در پایه داشبورد.

میتسوبیشی اوتلندر LS در داخل چگونه است؟

محدوده بنزینی (PHEV نیز موجود است) برای مدل LS پنج صندلی دیفرانسیل جلو از 35990 دلار در جاده ها شروع می شود و برای Exceed Tourer تا 52490 دلار در جاده ها افزایش می یابد.

  • میتسوبیشی اوتلندر LS 2023

کمی ناامید کننده است که میتسوبیشی برای پیشبرد بازی بیشتر کار نکرده است، زیرا صفحه نمایش بزرگ برای متمایز شدن در سال 2022 کافی نیست.

نصب یا پایین آوردن صندلی های ردیف سوم ساده است، اما تکیه گاه های سر یکپارچه نیستند. درعوض، زم، که می‌خواهید از صندلی‌ها استفاده کنید، باید آن‌ها را نصب کنید و در زم، که نیستید، آن‌ها را با محموله زیر زمین ذخیره کنید.

آیا میتسوبیشی اوتلندر LS ایمن است؟

ابعاد بیرونی درشت Outlander به این م،ی است که فضای پای ثابتی در ردیف دوم وجود دارد. شما بزرگسالان با سایز کامل را پشت بزرگسالان با سایز کامل جا می‌دهید، و نیمکت آنقدر پهن است که می‌تواند سه نوجوان را بدون استرس زیاد در خود جای دهد.

که دوباره گسترش می یابد به 1461 لیتر با آنها تا شده صندوق عقب خود بهترین در بین این سه خودرو است. کف کاملاً صاف است و هیچ پله یا سوراخ ناخوشایندی در آنجا وجود ندارد.

سرنشینان صندلی عقب دارای دریچه هوا و دو درگاه USB هستند، اما کنترل دما ندارند.

  • میتسوبیشی اوتلندر LS 2023
    Outlander Aspire

ما از کیفیت سواری در مدل‌های گران‌تر با چرخ‌های بزرگ‌تر انتقاد کرده‌ایم، اما در LS بسیار خوب است. بر روی دست اندازهای کوچک شهر به خوبی شناور است و هرگز مانند برخی از همتایان گران قیمت خود احساس شلوغی نمی کند.

  • میتسوبیشی اوتلندر LS 2023

Outlander دارای یک گارانتی پنج ساله 100000 کیلومتری به ،وان استاندارد، اما گسترش یافته است 10 سال و 200000 کیلومتر اگر در شبکه نمایندگی میتسوبیشی با استفاده از برنامه خدمات با قیمت محدود آن سرویس می دهید.

درب صندوق عقب بزرگ است و به برق کمک نمی کند، اما به اندازه کافی سبک است که باز شود و دارای دسته ای است که بستن آن را برای صاحبان کوتاه قد آسان تر می کند.

  • میتسوبیشی اوتلندر LS 2023

با این حال، این خودرو بسیار زیباتر از قبل است، با یک حس بزرگ خودرویی که آن را برای افرادی که آرزوی منظره‌ای عالی از جاده پیش رو دارند، دوست‌داشتنی می‌کند.

حداقل میتسوبیشی کنترل‌های آب و هوای من، را کنار نگذاشته است، بنابراین برای تنظیم دما و سرعت فن نیازی به جستجو در صفحه لمسی ندارید.

اکنون وارد نسل سوم خود شده است میتسوبیشی اوتلندر همه بزرگ شده است

تج،ات زیادی را با قیمت اولیه من، ارائه می دهد و وعده صندلی های نیمه وقت در ردیف سوم را ارائه می دهد، اما فناوری داخلی آن است. خوب به جای چشمگیر بودن، و نحوه بسته بندی آن کمی مورد نظر است.

ادعایی وجود دارد 163 فضای صندوق عقب با صندلی های ردیف سوم در جای خود، گسترش می یابد 478 لیتر با آنها تا شده

این یکی از جدیدترین شاسی‌بلندهای سایز متوسط ​​موجود در بازار است، بنابراین درک اینکه چرا فناوری عرضه شده در سایر نقاط این بخش ارائه نمی‌شود، دشوار است.

به ،وان یکی از مدل های جدیدتر در این ک،، منطقی است که انتظار داشته باشیم اوتلندر یک استاندارد کننده فناوری باشد. در واقع، مجموعه ای کامل از ویژگی ها را ارائه می دهد، اما به نظر نمی رسد یا احساس خاصی به روز می کند.

سیستم چهار چرخ متحرک در این مدل ارائه می شود، اگرچه باید ۲۵۰۰ دلار اضافی برای این امتیاز بپردازید.

تج،ات ایمنی استاندارد شامل:

  • 8 کیسه هوا شامل جلو وسط و زانوی راننده
  • ترمز اضطراری خودکار (AEB)
  • نظارت بر نقاط کور با کمک ترمز
  • نظارت بر توجه راننده
  • هشدار ،وج از خط
  • کمک حفظ خط
  • هشدار تغییر خط اضطراری با ترمز خودکار
  • کروز کنترل تطبیقی
  • دوربین دنده عقب
  • سنسور پارک جلو و عقب
  • تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی

بیشتر از پیشرفت ملایم بخواهید و دورهای بیشتر و سر و صدای بیشتری دریافت خواهید کرد، اما نه بیشتر از یک ضربه به عقب. برای ارائه عملکرد خود نیاز به دور بالاتری نسبت به رقبای توربوشارژ دارد، که به این م،ی است که پر سر و صداتر و کمتر تصفیه شده است.

میتسوبیشی اوتلندر LS چگونه رانندگی می کند؟

با این حال، میتسوبیشی ،یداران ارزش محور در دوران گذار را فراموش نکرده است.

  • میتسوبیشی اوتلندر LS 2023

همانطور که از یک موتور کم مصرف و بدون توربو همراه با CVT انتظار دارید، پیشرانه در اوتلندر کافی است اما نه بیشتر. در رانندگی معمولی محجوب است و عموماً در باندی بین 2000 تا 3000 دور در دقیقه کار می کند که در آن صدا یا ،زش زیادی به شما نمی رسد.

طبق وب‌سایت میتسوبیشی استرالیا، این معادل قیمت 43700 دلاری در نیوساوت و، است.