شما هرگز نمی تو،د i30 N را به خسته کننده بودن متهم کنید. از اگزوز باسسی گرفته تا استایل عجیب و غریب، پر از شخصیت است.
فضای صندلی عقب در i30 سدان N قابل قبول است، زیرا این خودرو یک سدان جمع و جور است تا رقیب من، تویوتا کمری.
با این حال، از فرمولی که توسط برادران هاچ بک و SUV تعیین شده است، فاصله زیادی ندارد.
برای مثال، در یک پیست، میتو،د همه چیز را تا 11 بچرخ،د، اما در جادهای پردستانداز B، میتو،د از موتور و گیرب، تا انتها به سمت بالا لذت ببرید، اما سیستم تعلیق نرم شد تا از منحرف شدن شما در اواسط مسیر جلوگیری کند. برآمدگی های گوشه ای
همراه با i20 N جدید و دریچه های به روز شده i30 N و جدید Kona N SUV، سال گذشته شاهد رونمایی از هیوندای i30 سدان N.
حدا،ر گشتاور بین 2100 تا 4700 دور در دقیقه در دسترس است. گیرب، هشت سرعته دوکلاچه یک گزینه بدون هزینه است، اما آزمایشگر ما به یک جعبه دنده شش سرعته دستی مجهز شده بود.
در آرامترین حالت از سه حالت تعلیق، هیوندای راحتتر از هات هاچ متوسط است. این یک کار چشمگیر انجام می دهد و سرنشینان را از جوش های کوچکتر در جاده جدا می کند و با جاده از روی تاج ها و شیب های بزرگراه تنفس می کند.
فرمان چاق و پردار هیوندای خاص است. نه تنها در دستان شما احساس بسیار خوبی دارد، بلکه دارای دو دکمه حالت قابل برنامه ریزی و یک دکمه قرمز روشن برای تطبیق چرخش خودکار است. هر دو ظاهر جالبی دارند و واقعاً راههای مفیدی برای باز ، لایههای سفارشیسازی پیشنهادی هستند.
i30 سدان هنوز توسط ANCAP آزمایش نشده است. از آنجایی که i30 Sedan/Elantra در اروپا فروخته نمی شود، هیچ رتبه بندی Euro NCAP برای استفاده به ،وان مرجع نیز وجود ندارد.
آیا هیوندای i30 سدان N ایمن است؟
در حالت خیس، اگر با دریچه گاز ملایم نباشید، در دنده اول و دوم، محور i30 N به سختی لگدمال میکند، اما این از خودروهای دیفرانسیل جلو قابل انتظار است.
قیمت هیوندای i30 سدان N چقدر است؟
موقعیت دنده، موقعیت دریچه گاز، نیروهای G. همه آنها را می توان به صورت زنده از طریق صفحه نمایش لمسی با استفاده از گرافیکی که در داخل به نظر نمی رسد، ردیابی کرد گراند توریسم.
تج،ات ایمنی استاندارد شامل:
AEB با تشخیص عابر پیاده
کمک نقطه کور
کمک ترافیک عقب
هشدار توجه راننده
کمک نور بالا (نور بالا خودکار)
کمک به دنبال خط (مرکز)
کمک حفظ خطوط
هشدار ،وج خودرو پیشرو
هشدار سرنشین عقب
هشدار ،وج ایمن
سنسور پارک جلو و عقب
دوربین دنده عقب
نظارت بر فشار باد ،تیک
6 ایربگ
هیوندای i30 سدان N در داخل چگونه است؟
خوشبختانه با زدن دکمه روی فرمان خاموش می ماند، حتی اگر ماشین را دوباره خاموش و روشن کنید.
چه چیزی نصیبت می شود؟
هیوندای i30 سدان N چگونه رانندگی می کند؟
برداشت CarExpert در مورد هیوندای i30 سدان N
فقدان کروز کنترل تطبیقی کمی نادیده گرفته شده است، با توجه به اینکه می د،م از نظر فنی امکان استفاده از آن در خودروهای دستی وجود دارد، اما کمک حفظ بین خطوط در رانندگی های طول، مفید است. با این حال، محور محوری هیوندای بیش از حد تهاجمی است و در برخی مواقع به نظر می رسد که به جای کمک به راننده، سعی در تسلط بر خودرو دارد.
برخی از ارگونومی ها نیز کمی مبهم هستند. دستگیره دنده خود یک کالای با کیفیت است، اما یک بطری نوشیدنی معمولی که در جا لیو، قرار دارد، هنگام تعویض دنده مانع جلوی ساعد من میشود و جیبهای باریک درب فضا ندارند.
قیمت سدان N ساده است. ماشین هزینه دارد 49000 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای صرف نظر از اینکه شما به دنبال گیرب، شش سرعته دستی یا هشت سرعته دوکلاچه هستید. انتخاب سانروف 2000 دلار به قیمت بر،ب اضافه می کند.
در جادههای شهری متوسط کمی غرش جادهها شنیده میشود، اما غیرقابل تحمل نیست – بهویژه وقتی در نظر بگیرید که چه چیزی در هایپر دریچههای آلم، و سدانهای گرانتر آلم، روی ،تیک ،بناک آنها ارائه میشود.
نیرو از یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ می آید و رانندگان مشتاق می توانند نحوه رفتار دمپرها، موتور، اگزوز و گیرب، را بر اساس خلق و خوی خود پیکربندی کنند.
هیوندای از i30 سدان N با یک پنج سال گارانتی نامحدود کیلومتر که رانندگی در مسیر غیر رقابتی را پوشش می دهد.
فول، واگن، هوندا، رنو، فورد و تویوتا همگی دریچههای عملکرد محور تولید میکنند، اما هیچ یک رقیب سدان برای i30 ارائه نمیکنند. تنها رقیب واقعی سوبارو WRX است که در پوشش دستی RS با تج،ات مشابه، قیمتی برابر با 50490 دلار دارد.
i30 Sedan N موفق به انجام یک ترفند نادر است.
i30 سدان N که به این شکل تنظیم شده است، خودرویی جذاب و لذتبخش برای رانندگی سریع در جادههای استرالیا است.
برای مشاهده گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید
به هر حال ما منحرف می شویم. بهترین بخش بسته N این است که می تو،د انتخاب کنید و انتخاب کنید که چقدر می خواهید عصب، باشد.
برای مشاهده نحوه قرارگیری WRX و i30، بررسی کنید مقایسه ما.
اگرچه این با آنچه هوندا در سیویک تایپ R ارائه میکند همخو، ندارد، تغییر در i30 وزن خوبی دارد و عملکرد نرمی دارد.
نه، نقشه برداری را به روشی که خودروهای گروه فول، واگن انجام می دهند انجام نمی دهد، اما همچنان بهتر از واحدهای آنالوگ در هاچ بک i30 N است.
هرچند محدودیت هایی برای کارهایی که می تواند انجام دهد وجود دارد.
صندلیهای i30 N با استحکام زیاد در اطراف ران، پشتیب، زیادی در گوشهها ارائه میکنند، اما برای رفتوآمد روزانه نیز به اندازه کافی راحت هستند.
نه تنها این، بلکه نیم قدمی مدرنتر از i30 Hatch N به لطف زیرساختها و فضای داخلی بهروزتر به نظر میرسد. اگر تمام چیزی که به آن اهمیت می دهید این است که سریع حرکت کنید، مطمئناً سدان ابزار بهتری نسبت به هاچ بک است.
مصرف سوخت ادعا شده است 8.2 لیتر در 100 کیلومتر، و باید آن را پر کنید 47 لیتر م،ن سوخت با 95 RON بدون سرب.
اگرچه این گوشهتراشی جدیتر از ،، است که قبلاً آن را تجربه کردهاند، اما همچنان میتواند در رفتوآمدهای روزانه بدون ایجاد سردردهای زیادی انجام شود. حداقل این چیزی است که هیوندای می گوید…