بررسی کابریولت کلاس E مرسدس بنز 2023

تعمیر و نگهداری هر 25000 کیلومتر یا 12 ماه، هر کدام که زودتر انجام شود، مورد نیاز است.

پدال نرم است و تعدیل آن سخت است زیرا سیستم هیب، ملایم 48 ولت انرژی برداشت می کند. وزن بیشتر و افزایش منطقی تر فشار ترمز خوش آمدید.

ک، E کابریولت که معمولاً متعلق به شاسی‌بلندهای خانواده بزرگ یا آفرود است، دارای سیستم تعلیق بادی زیر پوستی به ،وان استاندارد در استرالیا است. برای خودرویی که بر روی چرخ‌های 20 اینچی سوار می‌شود، کار خوبی برای فیلتر ، ناهمواری‌های کوچک شهری انجام می‌دهد، اگرچه وقتی به دست‌اندازهای بزرگ‌تری برخورد می‌کند، واقعاً وزن آن را احساس می‌کنید.

  • مرسدس بنز ک، E کابریولت 2023
هست ،صندوق مرسدس بنز E350 کابریولت؟

قدرت در E350 کابریولت از یک می آید موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی ساخت 220 کیلو وات و 400 نیوتن متر. دیفرانسیل عقب است و گیرب، 9 سرعته اتوماتیک استاندارد است.

این مرسدس بنز ک، E کابریولت ممکن است در بستر مرگ باشد

برداشت CarExpert در مورد مرسدس بنز E350 کابریولت

E350 Cabriolet با چرم بژ و مشکی، چوب سفید صیقلی روی داشبورد و دو صفحه نمایش با وضوح بالا در جلوی راننده، اولین تاثیر قوی را بر جای می گذارد.

از مرسدس بنز یک دراپ تاپ اسپرت می خواهید؟ یک مرسدس AMG SL ب،ید.

نکات برجسته E200 Coupe:

  • طراحی بیرونی AMG Line
  • رینگ های آلیاژی 19 اینچی 10 پره AMG
  • دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی
  • سیستم اطلاعات سرگرمی 12.3 اینچی MBUX
  • ناوبری ماهواره ای
  • Apple CarPlay، Android Auto
  • دستیار پارک اکتیو پارکترونیک
  • دوربین دید فراگیر
  • ادغام برنامه Mercedes me Connect
  • شارژ تلفن هوشمند بی سیم
  • نور محیطی 64 رنگ
  • صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی با حافظه سه موقعیت
  • گرمکن صندلی های جلو
  • روکش چرمی
  • شیشه حریم خصوصی عقب
  • سیستم تعلیق کنترل چابکی با میرایی انتخابی غیرفعال
  • ورود/شروع بدون کلید
  • دسترسی به بوت هندزفری
  • چراغ های جلو LED با کمک نور بالا تطبیقی
  • چراغ های عقب LED
  • دوربین های 360 درجه
  • مرسدس بنز ک، E کابریولت 2023
  • مرسدس بنز ک، E کابریولت 2023

آیا باید عجله کنید و یک کابریولت ک، E را قبل از تمام شدن آن ب،ید؟

  • مرسدس بنز ک، E کابریولت 2023

با تابش نور خورشید به داخل چرم سفید، لبخند زدن همسرتان در صندلی سرنشین و پخش موسیقی در استریو Burmester، خودروهای زیادی در آنجا وجود ندارند که احساس کنید شبیه E-Cl، Cabriolet می‌شود.

اگر یک کانورتیبل بزرگ می‌،ید تا احساس خوبی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم AMG E53 را انتخاب کنید. کمی ضربه اضافی و اگزوز احساسی تر، لایه دیگری از لذت را به E350 اضافه می کند.

چگونه مرسدس بنز E350 درایو کابریولت؟

ما بزرگسالان کاملاً بالغ را در سفرهای کوتاه با فضای پا من، و فضای سر کافی در زیر سقف بسته من، می‌کنیم، اما شما نمی‌خواهید مدت طول، را در آنجا بگذر،د.

  • مرسدس بنز ک، E کابریولت 2023
  • مرسدس بنز ک، E کابریولت 2023

ادعایی وجود دارد 385 لیتر، اما زم، که از دهانه اولیه عبور کردید، خود فضای بار دارای یک پنجره باریک است. با این حال، به لطف دیافراگم باز در عقب، مجموعه ای از چوب های گلف را می بلعد.

خط E-Cl، توسط a پنج سال گارانتی نامحدود کیلومتر.

قدرت در E350 از یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ می آید که به نظر کافی است، اما هرگز بیشتر از آن نیست. در ورودی‌های دریچه گاز سبک، نرم و بی‌صدا است، اما پای خود را پایین بگذارید و آن احساس آرام و خطی را که در یک مرسدس بنز بزرگ می‌خواهید، ندارد.

سدان ک، E امتیاز 95 درصد برای حفاظت از سرنشینان بزرگسال، 90 درصد برای سرنشینان کودک، 77 درصد برای تشخیص عابر پیاده و 62 درصد برای کمک ایمنی ،ب کرد.

با قیمت استیکر از 147153 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ایE350 Cabriolet دارای حق بیمه 14000 دلاری نسبت به E-Cl، کوپه و 17000 دلار حق بیمه نسبت به سدان چهار در E ک، است.

ما شاهد 10.9 لیتر در هر 100 کیلومتر در طول یک هفته بودیم که به شدت به رانندگی در شهر منحرف شده بود.

  • مرسدس بنز ک، E کابریولت 2023

هنگامی که به ،یبی از تند کشیدن، فشار دادن دکمه ها و چرخش شماره گیری مورد نیاز برای پیمایش در سیستم وارد شدید، به اندازه کافی ساده است – و هی مرسدس کنترل‌های صوتی به خوبی کار می‌کنند – اما سیستم‌های رقیب در ابتدا بصری‌تر هستند. این واقعیت که شما فقط آینه‌بندی تلفن هوشمند سیمی دارید و Apple CarPlay در یک پنجره کوچک روی صفحه نمایش قرار دارد، ناامیدکننده است.

چیست مرسدس بنز E350 کابریولت مانند داخل؟

فضای صندلی‌های عقب واقعاً چیزی نیست که اتومبیل‌هایی مانند این دارند، اما E-Cl، فضایی در آنجا دارد تا دوستان خود را برای یک سفر دریایی در کنار ساحل بیاورد.

راننده و سرنشین پایین نشسته اند و به روی کاپوت بلند نگاه می کنند و یک بازوی موتوری کوچک در دست است تا کمربند ایمنی را به شما ببندد. بهشتی که آقا باید دستش را از بالای شانه او دراز کند.

  • مرسدس بنز ک، E کابریولت 2023
  • مرسدس بنز ک، E کابریولت 2023

سدان ک، E نسل W213 بر اساس آزمایشات انجام شده توسط Euro NCAP در سال 2016 دارای رتبه ایمنی پنج ستاره ANCAP است – اگرچه E350 سدان در حال حاضر رتبه بندی نشده است. نسخه های کوپه و کابریولت نیز رتبه بندی نشده اند.

چنین مشکلی در فرمان وجود ندارد، که در حالت پیش‌فرض Comfort Drive وزن خوبی دارد. این 4841 میلی متر طول قرار دادن رزمناو در شهر آسان است و مجموعه دوربین های موجود به این م،ی است که هیچ بهانه ای برای ،اشیدن چرخ وجود ندارد.

  • مرسدس بنز ک، E کابریولت 2023

این موتور با صدای کامل صدای پارس دارد، اگرچه هر،ی که امیدوار است موسیقی متن گران‌تری را تجربه کند، باید به AMG E53 شش سیلندر نگاه کند.

  • مرسدس بنز ک، E کابریولت 2023

E350 کوپه و کابریولت اضافه می کنند:

  • رینگ های آلیاژی 20 اینچی AMG چند شاخه ای
  • سیستم تعلیق بادی کنترل بدنه هوا
  • چراغ های جلو چند پرتو LED
  • رنگ متالیک

بسته خدمات سه ساله شما را به عقب بر می گرداند 2800 دلار، چهار سال قیمت گذاری شده است 3750 دلارو هزینه های پنج ساله 5600 دلار.

  • مرسدس بنز ک، E کابریولت 2023

برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید

شما نمی تو،د شیشه جلو را تکان دهید، اما مواقعی وجود دارد که بدنه آن به اندازه کوپه یا سدان احساس نمی شود. در واقع، این چیزی نیست که ا،ر مالکان را نگران کند، و همچنین مشکلی منحصر به فرد ک، E نیست.

همانطور که در چندین مدل مدرن مرسدس بنز وجود دارد، پدال ترمز در ک، E می تواند کمی حساس و سخت باشد تا در سرعت های پایین تعدیل شود.

قیمت مرسدس بنز E350 کابریولت چقدر است؟

تج،ات ایمنی استاندارد شامل:

  • کروز کنترل تطبیقی ​​با stop/go
  • ترمز اضطراری خودکار (AEB)
  • کمک تغییر خط
  • کمک نقطه کور
  • کمک ترافیک عقب
  • کمک فرمان فراری
چه چیزی نصیبت می شود؟

موقعیت رانندگی عالی است و به رانندگ، که پاهای بلند دارند اجازه می دهد تا به سمت بیرون کشیده شوند، و فرمان چاق یک مورد با کیفیت است. مایه شرمساری است که مرسدس بنز اصرار دارد خودروهای خود را با چیزی که می تواند پیچیده ترین کنترل چرخ در اتومبی،، باشد، نصب کند.

در مورد فضای صندوق عقب؟ رویه نرم تاشو به شدت آسیب دیده است.

هیچ راه دوری از این واقعیت وجود ندارد که سقف سقوط کرده است، اما مرسدس بنز کار بزرگی را انجام می دهد تا بدترین باد را در خارج از کابین حفظ کند.

سیستم اطلاعات سرگرمی ،یبی از فناوری قدیمی و جدید مرسدس بنز را ارائه می دهد. صفحه نمایش ها آ،ین نرم افزار MBUX را اجرا می کنند، به این م،ی که دارای ،میشن های نرم و گرافیک مدرن هستند، اما کنترل کننده روی تونل انتقال، صفحه چرخشی از سیستم قدیمی COMAND است.

در کنار گرمایش، سرمایش و طیف وسیعی از تنظیمات الکترونیکی استانداردی که از مرسدس بنز انتظار داریم، صندلی‌های جلو دارای یک AirScarf هستند که وقتی سقف پایین است، هوای گرم را در پشت گردن شما می‌وزاند.

گیرب، 9 سرعته اتوماتیک به طور هوشمندانه در نسبت ها در هنگام کروز حرکت می کند، و به اندازه کافی هوشمندانه است که می تواند تقریباً تمام مسیر را روی دنده ها آویزان کند تا وقتی که دریچه گاز را می بندید خط قرمز قرار گیرد.

به جای دکمه های من،، لغزنده های لمسی دارد که کارهای ساده را سخت تر می کند.

سرعت 100 کیلومتر در ساعت یک ادعایی طول می کشد 6.1 ث،ه، و صاف ، شما انجام خواهد شد 210 کیلومتر در ساعت. مصرف سوخت ادعا شده 7.8 لیتر در 100 کیلومتر، و ماشین 98 RON پریمیوم بدون سرب می نوشد. م،ن سوخت اندازه گیری می کند 66 لیتر.

چقدر می شود هزینه اجرای مرسدس بنز E350 کابریولت؟

دسترسی از طریق درهای بلند کمی تنگ است، حتی اگر صندلی‌های جلو تا حد امکان به جلو کشیده شوند، بنابراین ایجاد یک ورودی یا ،وجی زیبا می‌تواند کمی مشکل باشد.

رقبا در زمین لاغر هستند. برای آئودی S5 کابریولت 126400 دلار قبل از سفر در جاده ها می پردازید و BMW M440i xDrive Convertible دارای بر،ب 141900 دلاری قبل از ورود به جاده است. با این حال، هر دو کوچکتر از E هستند.

  • مرسدس بنز ک، E کابریولت 2023

تستر ما پکیج Vision (3400 دلار) و درهای بسته برقی (700 دلار) را نصب کرد، که بر،ب را قبل از هزینه در جاده به 151253 دلار افزایش داد.

این یک رزمناو آرام است که برای غوطه ور ، خورشید به سبک طراحی شده است، نه یک سلاح همه جانبه برای ت،یب جاده های ساحلی. به شرطی که با آن راحت باشید، E-Cl، یک چیز بسیار دوست داشتنی برای رانندگی است.

E-Cl، Cabriolet ممکن است در سال 2022 یک بازیکن خاص باشد، اما این واقعیت را تغییر نمی دهد که یک رزمناو دوست داشتنی است.

این کانورتیبل همچنین دارای مرسدس بنز AirScarf است که هوای گرم را در پشت گردن شما می‌وزاند و دارای یک پخش‌کننده هوای پاپ‌آپ در بالای شیشه جلو برای صاف ، وسایل داخل کابین با سرعت در هنگام افتادن سقف است.

انداختن بالا در E به اندازه کافی ساده است. شما فقط یک سوئیچ کوچک را جلوتر از سطل ذخیره سازی مرکزی با سرعت کمتر از 60 کیلومتر در ساعت بردارید و صفحه نرم بی سر و صدا به کار خود ادامه می دهد.

ک، E دارای 9 کیسه هوا به‌،وان استاندارد، همراه با حلقه فعال است که با تشخیص واژگونی خودرو، شلیک می‌کند.

جایگزین‌های ظریف‌تری در دسترس هستند، اما شما یک کانورتیبل برای ،یب ، با پس‌زمینه ن،یدید. سقف بلند شده، ممکن است فریب بخورید و فکر کنید در یک کوپه سقف سخت جلو نشسته اید.

E-Cl، Cabriolet به جای اینکه احساس کنید مانند یک ماشین آ، هفته هستید که باید در سفرهای طول، تر آن را تحمل کنید، یک ماشین کاملاً گرد است که به طور اتفاقی سقف نرم تاشو دارد. فقط مطمئن شوید که بسته بندی را سبک کرده اید…

بین عجله برای توسعه خودروهای الکتریکی و شیفتگی جدید و جه، به SUV ها، کانورتیبل ک،یک مورد توجه ،یداران قرار نگرفته است. در مرسدس بنز، این بدان م،است که نسل بعدی C-Cl، و E-Cl، کوپه و کابریولت احتمالاً به یک مدل جدید به نام CLE تبدیل خواهند شد.

هنگامی که آن را رها کنید، کابین به طور شگفت‌انگیزی فضایی خاموش است. دکمه دیگری در کنار سوئیچ باز شدن سقف، یک بادگیر را بالا می‌برد که از یک اسپوی، روی شیشه جلو و یک واحد توری پشت صندلی‌های عقب برای کاهش ضربه زدن استفاده می‌کند.

مرسدس بنز برخی از بهترین کمک های راننده را در تجارت دارد.

مانند ا،ر کانورتیبل ها، برخی مصالحه ها را به همراه دارد. احساس سنگینی می کند، صندوق عقب آن کوچک است و نسبت به سدان گران است، اما این ،ید واقعاً منطقی نیست.

بیشتر: همه چیز مرسدس بنز ک، E



منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-mercedes-benz-e-cl،-cabriolet-review

این موتور توسط یک سیستم هیب، ملایم 48 ولتی پشتیب، می‌شود که برای استارت/ایست نرم‌تر طراحی شده است و هنگامی که دریچه گاز را ثابت می‌کنید، تقویت بیشتری ایجاد می‌کند.

راحتی سواری در سرعت 100 کیلومتر در ساعت بسیار عالی است و عایق در ،مت نرم بالا به طور جدی چشمگیر است. به ندرت نشانه‌ای از باد در اطراف درزگیرهای پنجره دیده می‌شود، و غرش ،تیک‌ها روی قیر خشن‌تر استرالیا حفظ می‌شود – مشکلی که در بسیاری از خودروهای اروپایی وجود دارد.

هیچ چرخ یدکی وجود ندارد، فقط یک قوطی چوب برای وصله ، یک سوراخ در صورتی که در تنگنا هستید وجود دارد.

زیر کاپوت چیست؟

کروز کنترل تطبیقی ​​برای حفظ فاصله با خودروی جلویی بسیار عالی عمل می‌کند، کمک حفظ خطوط به‌طور نامحسوسی زم، که به سمت خطوط سفید منحرف می‌شوید مداخله می‌کند، و عملکرد تغییر لاین در واقع خودرو را به لاین بعدی هدایت می‌کند. .

هنوز در کابریولت ک، E فعلی کمی حیات وجود دارد. با از بین رفتن کانورتیبل ک، S بزرگتر و گران‌تر، در حال حاضر پرچم‌دار مجموعه مرسدس بنز است و در حال حاضر با… هیچ چیز، واقعاً رقابت می‌کند. ب‌ام‌و سری 5 کانورتیبل تولید نمی‌کند و بزرگ‌ترین مدل آئودی A5 است.