تا به حال، کیا ا،ر اشکالات را با استینگر پشت فرمان برطرف کرده است.
در زمان عرضه، این خودرو یک قاب مشکی براق در اطراف صفحه نمایش مرکزی خود داشت. اکنون، این یک واحد هموار است که از همان سیستم سرگرمی اطلاعاتی استفاده می کند که در محصولات برتر گروه هیوندای استفاده می کنید. صفحه نمایش بین شمارهگیرها اکنون دارای سیستم نمایشگر نقطه کور است که در سایر نقاط این محدوده نیز ارائه میشود.
خودروهای بزرگ قدرتمند، راحت و دیفرانسیل عقب در سال 2022 به سختی به دست می آیند، اما استینگر همچنان قوی است.
همه مدل های استینگر هر 12 ماه یا 10000 کیلومتر نیاز به سرویس دارند، هر کدام زودتر انجام شود.
در کنار هم قرار گرفتن همه اینها احساس خوبی دارد. حتی پس از پ، از مرسدس بنز ک، C با قیمت تندتر، استینگر با دکمههایی که همانطور که انتظارش را داشتید فشار میدادند و تکان میخوردند، احساس میکرد.
را کیا استینگر مثل سابق تیترها را ترسیم نمی کند، اما همچنان ادامه دارد.
این رتبه بندی بر اساس امتیاز حفاظت از سرنشین بزرگسال 91 درصد، حفاظت از سرنشین کودک 81 درصد، حفاظت از عابران پیاده 78 درصد و کمک ایمنی 70 درصد است.
هیچ یک از رقبای استینگر نمی توانند با ،وجی های آن برابری کنند، و نه دینامیک دیفرانسیل عقب قدیمی آن.
هنوز هم یک لیفت بک سریع و توانا با ظاهری چشم نواز و فضای داخلی مجلل است. جای تعجب نیست که ا،ر فروش استینگر GT V6 است. این بدون شک انتخاب این محدوده است و خالص ترین بی، است که کیا در تلاش بود با خودروی بنزینی پرچمدار خود انجام دهد.
هفت سال خدمات هزینه دارد 4243 دلار با استفاده از برنامه قیمت سقفی کیا.
کیا استینگر GT چگونه رانندگی می کند؟
همه چیزهایی که برای فشار دادن یا تکان دادن نیاز دارید به راحتی در دسترس هستند و ردیف نقرهای سوئیچها در زیر نمایشگر سطح بالایی به نظر میرسند. آنها همچنین پرش بین عملکردهای روی صفحه نمایش لمسی را آسان تر می کنند، که در صورت نشستن طول، مدت، کمی دورتر است.
بهتر است تکیه گاه مرکزی را تا کنید و فقط از عقب به ،وان یک نیمکت دو نفره استفاده کنید.
فضای ذخیره سازی خوب است، با یک پد شارژ تلفن بی سیم در زیر داشبورد، جا لیو، در تونل انتقال، یک سطل ذخیره سازی کم عمق زیر بغل مرکزی و جیب های درب بزرگ.
برداشت CarExpert در مورد کیا استینگر GT
صفحه نمایش 7.0 اینچی کامپیوتر سفری بین صفحه های آنالوگ ساده و شفاف، واضح است و استفاده از آن در حین حرکت آسان است، و دوربین های نقطه کور با توجه به اینکه شکل لیفت بک روی دید روی شانه تأثیر می گذارد، افزودنی مفید هستند.
سبقت گرفتن با توربوی دوقلو V6 در باند گشتاورش بسیار راحت است و در حالی که هرگز مقرون به صرفه نیست، خودرو زم، که با دنده هشت همراه است نسبتا کارآمد است.
فروش لیفت بک بزرگ و قدرتمند در استرالیا همچنان قوی باقی مانده است، زیرا استینگر جای خالی هولدن کومودور SS و فورد فال، XR8 را برای ،یداران خصوصی و نیروهای پلیس پر می کند.
فقط باید کمی بلندتر باشد. این واقعیت که بسیار بی صدا است، آن را به یک رزمناو بزرگراهی بزرگ تبدیل می کند (ما به آن خواهیم رسید)، اما حتی اگزوز دو حالته کیا که به ،وان بخشی از تازه سازی اواسط عمر اضافه شده است، V6 مبهم را به یک خواننده اپرا تبدیل نکرده است. این فقط یک ب، V6 آنودین را ارائه می دهد و هرگز آنقدر بلند نیست که شما را هیجان زده کند.
تلنگر زدن به اسپورت، سواری را سفت میکند، تکیهگاه صندلیها را کمی محکمتر میکند و کمی به فرمان وزن میافزاید، اما هرگز استینگر را سبکتر نمیکند.
استینگر ممکن است قدرتمند باشد، اما یک خودروی اسپرت من، نیست. این یک گرند تور بسیار توانا است که مایل ها در بزرگراه را برای صبحانه می خورد، با سواری عالی در Comfort که به استینگر اجازه می دهد تا بزرگراه های متوسط کشور استرالیا را بدون عرق ریختن خیس کند.
زیر کاپوت چیه؟
حتی استینگر با قیمت بسیار بالا و دارای بر،ب است فقط 65000 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای خجالتی است.
به نظر می رسد گزارش ها از مرگ استینگر دائما در حال چرخش است، اما درک اینکه چرا کیا هنوز از آن تبر می زند دشوار است. نه تنها این یک فروشنده نسبتاً قوی در استرالیا است، بلکه همچنان خودرویی است که مردم را وادار میکند بپرسند «واقعاً آیا این یک کیا است؟».
کیا علاوه بر خدمات خود، هفت سال خدمات با قیمت محدود ارائه می دهد گارانتی هفت ساله و نامحدود کیلومتر.
Stinger GT-Line اضافه می کند:
- موتور 3.3 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو
- ترمز برمبو
- دمپرهای تطبیقی
- تزئینات چرم ناپا
- شیب و فرمان تلسکوپی با قابلیت تنظیم الکترونیکی
آیا کیا استینگر GT ایمن است؟
روشهای بهتری برای پیمودن مسافتهای طول، نسبت به قیمت وجود دارد – یا برای یک مقدار منصفانه بیشتر از قیمت.
جایی که سواری در خیابان های شلوغ شهر کمی شلوغ به نظر می رسد، در جاده باز حسی دراز دارد. تقریباً صدای باد یا جاده وجود ندارد، و سیستم صوتی به اندازهای است که میتواند دنیای اطراف شما را غرق کند.
Stinger GT-Line و GT اضافه می کنند:
- هشدار ،وج ایمن
- کمک نقطه کور
- نمایشگر نقطه کور
- کمک ترافیک عقب
- سنسورهای پارک جلو
- دوربین های دید فراگیر
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2022-kia-stinger-review
Stinger 330S اضافه می کند:
- دو توربوشارژر 3.3 لیتری V6
- ترمز برمبو
- دیفرانسیل لغزش محدود مک،کی
- اگزوز دو حالته
موتور V6 توربوشارژ دوقلو در استینگر یک هیولای قدرتمند است و باعث میشود خودرو در رانندگی روزانه به سرعت احساس کند.
برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید