بررسی کیا استینگر GT 2022

تا به حال، کیا ا،ر اشکالات را با استینگر پشت فرمان برطرف کرده است.

در زمان عرضه، این خودرو یک قاب مشکی براق در اطراف صفحه نمایش مرکزی خود داشت. اکنون، این یک واحد هموار است که از همان سیستم سرگرمی اطلاعاتی استفاده می کند که در محصولات برتر گروه هیوندای استفاده می کنید. صفحه نمایش بین شماره‌گیرها اکنون دارای سیستم نمایشگر نقطه کور است که در سایر نقاط این محدوده نیز ارائه می‌شود.

خودروهای بزرگ قدرتمند، راحت و دیفرانسیل عقب در سال 2022 به سختی به دست می آیند، اما استینگر همچنان قوی است.

همه مدل های استینگر هر 12 ماه یا 10000 کیلومتر نیاز به سرویس دارند، هر کدام زودتر انجام شود.

در کنار هم قرار گرفتن همه اینها احساس خوبی دارد. حتی پس از پ، از مرسدس بنز ک، C با قیمت تندتر، استینگر با دکمه‌هایی که همانطور که انتظارش را داشتید فشار می‌دادند و تکان می‌خوردند، احساس می‌کرد.

را کیا استینگر مثل سابق تیترها را ترسیم نمی کند، اما همچنان ادامه دارد.

این رتبه بندی بر اساس امتیاز حفاظت از سرنشین بزرگسال 91 درصد، حفاظت از سرنشین کودک 81 درصد، حفاظت از عابران پیاده 78 درصد و کمک ایمنی 70 درصد است.

هیچ یک از رقبای استینگر نمی توانند با ،وجی های آن برابری کنند، و نه دینامیک دیفرانسیل عقب قدیمی آن.

  • کیا استینگر GT 2022

هنوز هم یک لیفت بک سریع و توانا با ظاهری چشم نواز و فضای داخلی مجلل است. جای تعجب نیست که ا،ر فروش استینگر GT V6 است. این بدون شک انتخاب این محدوده است و خالص ترین بی، است که کیا در تلاش بود با خودروی بنزینی پرچمدار خود انجام دهد.

هفت سال خدمات هزینه دارد 4243 دلار با استفاده از برنامه قیمت سقفی کیا.

  • کیا استینگر GT 2022

لمس‌هایی مانند کلیدهای چرخان (که در واقع یک راکر دو طرفه هستند) برای صندلی‌های گرم‌کن و خنک‌شونده کمی خاص‌تر از دکمه‌های معمولی به نظر می‌رسند و نشان می‌دهند که کیا فکر واقعی را در دست‌های کوچک قرار داده است.

کیا استینگر GT چگونه رانندگی می کند؟

همه چیزهایی که برای فشار دادن یا تکان دادن نیاز دارید به راحتی در دسترس هستند و ردیف نقره‌ای سوئیچ‌ها در زیر نمایشگر سطح بالایی به نظر می‌رسند. آنها همچنین پرش بین عملکردهای روی صفحه نمایش لمسی را آسان تر می کنند، که در صورت نشستن طول، مدت، کمی دورتر است.

بهتر است تکیه گاه مرکزی را تا کنید و فقط از عقب به ،وان یک نیمکت دو نفره استفاده کنید.

  • کیا استینگر GT 2022
  • کیا استینگر GT 2022

فضای ذخیره سازی خوب است، با یک پد شارژ تلفن بی سیم در زیر داشبورد، جا لیو، در تونل انتقال، یک سطل ذخیره سازی کم عمق زیر بغل مرکزی و جیب های درب بزرگ.

برداشت CarExpert در مورد کیا استینگر GT

قیمت کیا استینگر GT چقدر است؟

صفحه نمایش 7.0 اینچی کامپیوتر سفری بین صفحه های آنالوگ ساده و شفاف، واضح است و استفاده از آن در حین حرکت آسان است، و دوربین های نقطه کور با توجه به اینکه شکل لیفت بک روی دید روی شانه تأثیر می گذارد، افزودنی مفید هستند.

سبقت گرفتن با توربوی دوقلو V6 در باند گشتاورش بسیار راحت است و در حالی که هرگز مقرون به صرفه نیست، خودرو زم، که با دنده هشت همراه است نسبتا کارآمد است.

  • کیا استینگر GT 2022

فروش لیفت بک بزرگ و قدرتمند در استرالیا همچنان قوی باقی مانده است، زیرا استینگر جای خالی هولدن کومودور SS و فورد فال، XR8 را برای ،یداران خصوصی و نیروهای پلیس پر می کند.

فقط باید کمی بلندتر باشد. این واقعیت که بسیار بی صدا است، آن را به یک رزمناو بزرگراهی بزرگ تبدیل می کند (ما به آن خواهیم رسید)، اما حتی اگزوز دو حالته کیا که به ،وان بخشی از تازه سازی اواسط عمر اضافه شده است، V6 مبهم را به یک خواننده اپرا تبدیل نکرده است. این فقط یک ب، V6 آنودین را ارائه می دهد و هرگز آنقدر بلند نیست که شما را هیجان زده کند.

تلنگر زدن به اسپورت، سواری را سفت می‌کند، تکیه‌گاه صندلی‌ها را کمی محکم‌تر می‌کند و کمی به فرمان وزن می‌افزاید، اما هرگز استینگر را سبک‌تر نمی‌کند.

استینگر ممکن است قدرتمند باشد، اما یک خودروی اسپرت من، نیست. این یک گرند تور بسیار توانا است که مایل ها در بزرگراه را برای صبحانه می خورد، با سواری عالی در Comfort که به استینگر اجازه می دهد تا بزرگراه های متوسط ​​کشور استرالیا را بدون عرق ریختن خیس کند.

تماشا ،: بررسی عملکرد اتکو از استینگر GT

این غرغر از طریق مبدل گشتاور هشت سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب فرستاده می شود.

تج،ات ایمنی استاندارد شامل:

  • ترمز اضطراری خودکار (AEB)
    • تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار
    • کمک اتصال
  • هشدار برخورد رو به جلو،
  • کمک حفظ خطوط
  • کمک به دنبال خط
  • کیسه هوای پرده ای جلو، جلو، جانبی با کیسه زانوی راننده
  • دوربین دنده عقب
  • سنسورهای پارک عقب
  • هشدار سرنشین عقب
  • هشدار توجه راننده
  • هشدار ،وج خودرو پیشرو
  • کروز کنترل تطبیقی
زیر کاپوت چیه؟

حتی استینگر با قیمت بسیار بالا و دارای بر،ب است فقط 65000 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای خجالتی است.

به نظر می رسد گزارش ها از مرگ استینگر دائما در حال چرخش است، اما درک اینکه چرا کیا هنوز از آن تبر می زند دشوار است. نه تنها این یک فروشنده نسبتاً قوی در استرالیا است، بلکه همچنان خودرویی است که مردم را وادار می‌کند بپرسند «واقعاً آیا این یک کیا است؟».

  • کیا استینگر GT 2022

کیا علاوه بر خدمات خود، هفت سال خدمات با قیمت محدود ارائه می دهد گارانتی هفت ساله و نامحدود کیلومتر.

Stinger GT-Line اضافه می کند:

  • موتور 3.3 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو
  • ترمز برمبو
  • دمپرهای تطبیقی
  • تزئینات چرم ناپا
  • شیب و فرمان تلسکوپی با قابلیت تنظیم الکترونیکی
  • کیا استینگر GT 2022

یکی از چیزهایی که همیشه در مورد استینگر درست بوده است، اصول اولیه است. موقعیت رانندگی یکی از بهترین‌ها در تجارت است، صندلی‌هایی که پایین می‌آیند و برای رانندگی در مسافت‌های طول، ایده‌آل هستند، به لطف ،یبی از بالشتک و تقویت‌کننده. تلسکوپ فرمان با تنظیم الکتریکی دقیقاً برای ملاقات با رانندگان قد بلندتر ظاهر می شود و در دستان شما احساس بسیار خوبی دارد.

هنگامی که کیا استینگر توسط ANCAP آزمایش شد 2017، امتیازی دریافت کرد پنج ستاره.

این یک بار با ظاهری تازه و فناوری بیشتر به روز شده است، اما اساساً همان خودرویی است که در سال 2017 معرفی شد. این چیز خوبی است.

آیا کیا استینگر GT ایمن است؟

روش‌های بهتری برای پیمودن مسافت‌های طول، نسبت به قیمت وجود دارد – یا برای یک مقدار منصفانه بیشتر از قیمت.

جایی که سواری در خیابان های شلوغ شهر کمی شلوغ به نظر می رسد، در جاده باز حسی دراز دارد. تقریباً صدای باد یا جاده وجود ندارد، و سیستم صوتی به اندازه‌ای است که می‌تواند دنیای اطراف شما را غرق کند.

Stinger GT-Line و GT اضافه می کنند:

  • هشدار ،وج ایمن
  • کمک نقطه کور
  • نمایشگر نقطه کور
  • کمک ترافیک عقب
  • سنسورهای پارک جلو
  • دوربین های دید فراگیر
  • کیا استینگر GT 2022

وقتی به پدال گاز تکیه می‌کنید، فقط یک نفس تأخیر دارید، اما وقتی توربوشارژرها در حدود 2000 دور در دقیقه می‌چرخند، استینگر شما را روی صندلی‌تان می‌فشارد و در افق سریع‌تر از هر خودروی بزرگ دیگری با همان قیمت کنونی Commodore SS می‌چرخد. فال، XR8 مرده است.

با این اوصاف، فرمان سریع است و ،مت جلو وفادار است، به این م،ی که می‌تو،د استینگر را با دقت بیشتری نسبت به آنچه انتظار دارید به گوشه‌ها برس،د.

جذابیت Stinger از زم، که چند سال پیش عرضه شد، از جذابیت آن کاسته نشده است.

اگرچه فضای پا قابل قبول است و وجود دریچه های تهویه و یک شارژر USB بچه ها و دستگاه هایشان را در آنجا راضی نگه می دارد.

سرعت 100 کیلومتر در ساعت یک ادعایی طول می کشد 4.9 ث،ه، و مدعی مصرف سوخت است 10.2 لیتر در 100 کیلومتر در چرخه ،یبی

شما برای پرش از ارزان ترین V6، 330S، به GT هزینه زیادی پرداخت می کنید.

در حالی که صحبت از دستیارهای الکترونیکی است، دستیار حفظ مسیر در استینگر کاملاً کاربردی است و سیستم محور محور (که هدف آن حفظ خودرو در وسط خط است، نه اینکه شما را به سمت عقب هدایت کند. وسط وقتی ول می‌شوید) خیلی جذاب است. خوشبختانه، دومی را می توان برای همیشه خاموش کرد.

اگرچه هیچ کدام از این دو عدد روی کاغذ راهگشا نیستند، اما جایگاه بار پهن و مسطح است و اگر دوچرخه یا اشیاء حجیم دیگر حمل می کنید، شکل لیفت بک بسیار کاربردی تر از یک سدان معمولی است.

نکات برجسته Stinger 200S:

  • سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی
  • Apple CarPlay و Android Auto با سیم
  • ناوبری ماهواره ای
  • رادیو دیجیتال DAB
  • چراغ های جلو LED
  • دوربین دنده عقب
  • سنسورهای پارک عقب
  • نور بالا اتوماتیک
  • چراغ های جلو اتوماتیک
  • ورود بدون کلید و شروع
  • شروع از راه دور
  • تریم صندلی “Sports Premium”.
  • صندلی راننده برقی در هشت جهت
  • برف پاک کن های حساس به باران
  • دست و پارو شیفتر
  • ترمز دستی الکترونیکی
  • شیب و ستون فرمان تلسکوپی
  • رینگ های آلیاژی 18 اینچی
  • سیستم صوتی شش بلندگو
  • کنترل آب و هوا دو منطقه ای
هزینه اجرای کیا استینگر GT چقدر است؟

فضای صندوق بار در زیر آن لیفت بک عظیم و برقی است 406 لیتر با صندلی های عقب در جای خود، و 1114 لیتر با آنها تا شده

با نمایش مجموعه‌ای از گوشه‌ها، تعادل دیفرانسیل عقب خودرو بلافاصله مشخص می‌شود. کشش ،تیک‌های عقب در حالت خشک خوب است، اما پای راست سنگین و نگرش قابل انجام، عقب را وارد بازی می‌کند. کنترل کشش در حالت عادی سریع عمل می کند، و به این م،ی است که می تو،د بدون ترس در مسیر دریچه گاز فرو بروید.

صندلی‌های روکش چرمی در این GT با یک الگوی دوخت برجسته به پایان رسیده‌اند که ،مت شش تکه، بخشی تاج و تخت است و نور محیطی تازه‌تر شده است.

  • کیا استینگر GT 2022
  • کیا استینگر GT 2022

رقبای خالص بسیار اندک هستند. با از بین رفتن هولدن کومودور SS و فورد فو، XR8، همراه با کرایس، 300، استینگر با فول، واگن آرتئون 206TSI R-Line چهار چرخ متحرک (71240 دلار) و نسخه‌های پایه سری 3 بی‌ام‌و (73500 دلار) و آئودی A400 دلار رقابت می‌کند. (63900 دلار).

جالب اینجاست که استینگر می تواند روی 91 RON معمولی بدون سرب اجرا شود و دارای یک 60 لیتر م،ن سوخت.

  • کیا استینگر GT 2022

کیا می‌گوید این خودروی 5.0 ث،ه‌ای تا سرعت 100 کیلومتر بر ساعت است، اما در دنیای واقعی، در باند گشتاور، سریع‌تر از آن احساس می‌شود.

سیستم اطلاعات سرگرمی 10.25 اینچی جدید، چه خوب و چه بد، کیا و هیوندای خالص است. پاسخگویی سریع و پیمایش آسان است… اما دستیابی به آن کمی طول، است، و این واقعیت که عملکرد اصلی در سمت چپ نمایشگر است، زم، که در حالت ت،یم صفحه نمایش اجرا می شود، نشان می دهد که سیستم برای رانندگی در سمت چپ ساخته شده است.

چه چیزی نصیبت می شود؟

قدرت در کیا استینگر GT از یک دو توربوشارژر 3.3 لیتری V6 با 274 کیلو وات و 510 نیوتن متر.

کیا استینگر GT در داخل چگونه است؟

قیمت کیا استینگر 2022:

  • کیا استینگر 200S: 51250 دلار
  • کیا استینگر 330S: 55030 دلار
  • کیا استینگر GT-Line: 58930 دلار
  • کیا استینگر GT: 64960 دلار

فضای صندلی‌های عقب با وجود ابعاد بزرگ بیرونی خودرو، عالی نیست. خط سقف شیب دار فضای سر را برای سرنشینان قد بلندتر ایجاد می کند، و تونل گیرب، درشت به این م،ی است که صندلی وسط چندان من، نیست.

تمام قیمت ها شامل هزینه های جاده ای نمی شود.

  • کیا استینگر GT 2022

Stinger GT-Line بیش از 200S اضافه می کند:

  • سنسورهای پارک جلو
  • دوربین های دید فراگیر
  • کمک نقطه کور
  • کمک ترافیک عقب
  • هشدار ،وج ایمن
  • نور بالا اتوماتیک
  • چراغ های فعال در پیچ ها
  • تزئینات چرمی
  • گرمکن و تهویه صندلی های جلو
  • صندلی سرنشین برقی هشت جهته
  • سانروف
  • فرمان روکش چرمی کف تخت با گرمکن
  • صفحه نمایش خوشه ابزار 7.0 اینچی
  • پدال های آلیاژی
  • نمایشگر سر بالا
  • تزئینات داخلی جیر برای سقف، ستون ها و گیره ها
  • شارژ گوشی بی سیم
  • سیستم صوتی هارمن/کاردون 15 بلندگو
  • نور محیطی با قابلیت تنظیم رنگ
  • رینگ های آلیاژی 19 اینچی

بیشتر: همه چیز کیا استینگر




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2022-kia-stinger-review

Stinger 330S اضافه می کند:

  • دو توربوشارژر 3.3 لیتری V6
  • ترمز برمبو
  • دیفرانسیل لغزش محدود مک،کی
  • اگزوز دو حالته

موتور V6 توربوشارژ دوقلو در استینگر یک هیولای قدرتمند است و باعث می‌شود خودرو در رانندگی روزانه به سرعت احساس کند.

برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید