این روزها افراد زیادی برای ،ید یک سدان سفید معمولی ،ید نمی کنند، اما به همین دلیل در اینجا مقداری ارزش برای پول وجود دارد – مطمئناً سراتو به اندازه گذشته ارزان نیست، اما چه خودرویی؟
جمع: 2957 دلار
مدل آزمایشی ما با بسته ایمنی اختیاری عرضه شد که 1500 دلار حق بیمه اضافه میکند. حتی با این وجود، رقبای خود را بر مبنای قیمت ف، در ازای پول پایین میآورد و در جادهها کمتر از 30 هزار دلار درآمد دارد.
برای ،ی که یک وسیله حمل و نقل ساده و بدون سر و صدا با فضای کمی برای استعداد دارد، همچنان یکی از گزینه های نهایی است.
هزینه اجرای کیا سراتو S چقدر است؟
هنوز بازاری برای سدانهای کوچک بدون حاشیه وجود دارد، یا حداقل بیا دیگه با پایه اش اینطور فکر می کند سراتو اس.
قیمت ها شامل هزینه های جاده ای نمی شود
Sport+ و GT دارای رتبه پنج ستاره (2019) هستند، اما مدل های پایه S و Sport دارای رتبه چهار ستاره (2019) هستند، مگر اینکه به دلیل ویژگی های اضافی کمک راننده با بسته ایمنی انتخاب شوند.
شما باید کلید را از جیب خود بردارید و یک دکمه را فشار دهید تا وارد شوید، اما فوب به زیبایی طراحی شده است و به راحتی در تاریکی کار می شود. برای روشن ، خودرو باید کلید را در بشکه احتراق قرار دهید، که به طور فزاینده ای غیر معمول است.
قیمت کیا سراتو 2023:
سراتو اس: 26290 دلار
بسته ایمنی سراتو S: 27290 دلار
سراتو اسپرت: 28390 دلار
بسته ایمنی سراتو اسپرت: 29390 دلار
سراتو اسپرت +: 31440 دلار
سراتو GT: 36090 دلار
برنامه سرویس کیا قطعات و روان کننده ها را پوشش می دهد، مواردی مانند ،تیک های نو، لنت ترمز، لامپ ها یا تسمه های محرک را پوشش نمی دهد – که همه در صورت نیاز هزینه اضافی دارند. این همتراز دوره در صنعت است.
چه چیزی نصیبت می شود؟
فرمان مستقیم و وزن من،ی دارد، کنترل بدنه صاف است و ،مت جلو مشتاق چرخش است. این یک سدان اسپرت نیست، اما به وضوح درجاتی از جلای آن وجود دارد.
موقعیت رانندگی سراتو خوب است و شما را در حالت اسپورت کاملاً پایین میآورد – مطمئناً در مقایسه با تمام SUVهایی که اکنون بر بازار تسلط دارند.
فقط برای یک زمینه کوچک در مورد اندازه سراتو، در طول 4640 میلی متر طول آن تقریباً به اندازه یک سوبارو لیبرتی 2004 (4665 میلی متر) است که امروزه به ،وان خودروهای سایز متوسط طبقه بندی می شد.
Safety Pack واقعاً بیم،ا است، زیرا نظارت بر نقاط کور و کروز کنترل تطبیقی را اضافه میکند – دو مورد از عملکردهای کمک راننده مفیدتر.
صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی بسیار ابتدایی است اما اپل کارپلی بی سیم (که یکی دو بار به طرز آزاردهنده ای حذف شد) و اندروید اتو را ارائه می دهد. به علاوه دوربین مع،، رادیو AM/FM و پخش جری، بلوتوث/USB.
این خودرو به دلایلی محبوب است، زیرا طراحی قطبی کمتری نسبت به هیوندای i30 سدان پایه دارد و قیمتی کمتر از تویوتا کرولا آسنت اسپرت یا مزدا 3 G20 Pure دارد.
این ک، پایه سراتو است و قیمتی برابر با یک سدان یا یک هاچ بک کاربردی تر دارد. اما برای ،، که این یادداشت را از دست داده اند، روزهای ماشین های کوچک 19990 دلاری مدت هاست گذشته است.
سراتو S برای 26290 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای با یک گیرب، اتوماتیک استاندارد که آن را به ارزان ترین سدان اتوماتیک در ک، خود تبدیل می کند.
در حالی که کیا ادعا می کند مصرف سوخت سیکل ،یبی 7.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است، چرخه رانندگی سیکل ،یبی 324.2 کیلومتر من رقم 8.7 لیتر در 100 کیلومتر را نشان می دهد.
همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، تعداد زیادی از پ،تیک های سخت و پالت رنگی نسبتاً ضعیف وجود دارد، اما کیفیت ساخت و تن، آن از استاندارد بالایی برخوردار است. آن دریچههای بیرونی گرد نیز نشاطی از طراحی را اضافه میکنند، اینطور نیست؟
داخل
کلید چرخشی تاشو
صندلی های پارچه ای
کروز کنترل
تهویه مطبوع دستی
دوربین دنده عقب
3 عدد پورت USB
صفحه نمایش 8.0 اینچی لمسی
اپل کارپلی بی سیم
Android Auto بیسیم، سیمی
6 بلندگو
تلفن بلوتوث و پخش جری،
کیا سراتو S در داخل چگونه است؟
موتور مملو از قدرت و گشتاور نیست، اما مانند ا،ر پیشرانه های تنفس طبیعی، واکنش من، و فوری به شتاب در ترافیک توقف/شروع ارائه می دهد.
صندلیهای عقب دارای دریچههای تهویه و یک پورت USB، و فضای پا و سر کافی برای بزرگسالان هستند – من 194 سانتیمتر هستم و میتوانم پشت موقعیت رانندگی خود بنشینم.
بسته ایمنی اختیاری اضافه می کند:
نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک متقابل عقب
تشخیص دوچرخه سوار AEB
هشدار ،وج ایمن
کروز کنترل تطبیقی
کیا سراتو اس چگونه رانندگی می کند؟
قیمت سرویس کیا سراتو:
12 ماه یا 15000 کیلومتر: 279 دلار
24 ماه یا 30000 کیلومتر: 474 دلار
36 ماه یا 45000 کیلومتر: 343 دلار
48 ماه یا 60000 کیلومتر: 612 دلار
60 ماه یا 75000 کیلومتر: 314 دلار
72 ماه یا 90000 کیلومتر: 601 دلار
84 ماه یا 105000 کیلومتر: 334 دلار
در عصر قیمتهای سرسامآور و مشتری، که از جدیدترین ویژگیها و سبکهای بدنه SUV استفاده میکنند، این یک بازگشت به عقب است.
کیا ادعا می کند که سراتو S مصرف سوخت را ارائه می دهد 7.4 لیتر در 100 کیلومتر در چرخه ،یبی در هر دو سبک بدن، با استفاده از 91 RON، اندازه گیری تانک 50 لیتر.
رقبای اصلی عبارتند از:
Hyundai i30 Active Auto: ~ 31500 دلار
مزدا 3 جی 20 خودرو خالص: 32200 دلار
تویوتا کرولا آسنت اسپرت (غیر هیب،): 32800 دلار
از جنبه منفی، صدای غرش ،تیکها بیشتر است که با سرعت به داخل خودرو نفوذ میکند، بهویژه از قیر درشت که در جادههای منطقهای رایج است.
چکمه بسیار بزرگ است 502 لیتر (VDA) اما اگر می خواهید اقلام حجیم را بارگیری کنید، دریچه سراتو دیافراگم بزرگتری ارائه می دهد.
سراتو از فرمان برقی موتوری، سیستم تعلیق جلوی مک فرسون و پرتو پیچشی عقب و همچنین تایرهای Kum، استفاده می کند.
گیرب، استاندارد شش سرعته اتوماتیک واقعاً چیزی را از دست نداده است و نسبت به واحد دوکلاچه GT تعیین کننده تر است.
پشت فرمان مجموعه ای از گیج های آنالوگ و یک کامپیوتر سفری کوچک که شامل یک سرعت سنج دیجیتالی است قرار دارد. میتو،د با استفاده از دکمههای روی پره چرخ سمت راست، در منوهای مختلف بچرخید.
در حالی که ،یداران ناوگان و اجارهای با استخوانهای خالی مشکلی ندارند، ما فقط اعلام میکنیم که با 2000 دلار اضافی میتو،د به سراتو اسپورت ارتقا دهید که ویژگیهای مطلوبی مانند پارچه صندلیهای مختلف، صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی بزرگتر، ناوبری ساتر را اضافه میکند. و رینگ های آلیاژی 17 اینچی.
کیا در حال حاضر قیمت گذاری ملی با پشتوانه تولیدکنندگان را برای سری سراتو ارائه می دهد که معا، ارزش را بیشتر تشدید می کند.