این کیا نیرو هیب، اس هزینه های اینجا تست شده 44380 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای، که معادل 49276 دلار رانندگی در ملبورن است.
کیا نیرو هیبرید S در داخل چگونه است؟مثل همیشه، این کمکهای راننده سطح 2 از شما میخواهد که همیشه کنترل خودرو را در دست داشته باشید.
زیر کاپوت چیست؟
اول از همه، مصرف سوخت کاملاً عالی است. من میانگین 4.5 لیتر در 100 کیلومتر در 422.1 کیلومتر رانندگی از جمله توقف در شهری و بزرگراه را در دنیای واقعی به دست آوردم.
به طور کلی کیفیت ساخت محکم به نظر می رسد، اگرچه بسیاری از مواد نسبت به درجه یک، سخت گیرتر هستند. در یک یادداشت سازگار با محیط زیست، سربرگ از مواد PET بازیافتی ساخته شده است، و صندلی ها از Bio PU با Tencel از الیاف درخت اکالیپتوس ساخته شده اند.
ذخایر باتری کوچک از طریق ترمزهای احیا کننده در بازی حفظ می شود، که به همان روشی است که سیستم همه جا حاضر تویوتا کار می کند. نتیجه ادعا شده است که مصرف سوخت سیکل ،یبی فقط است 4.0 لیتر در 100 کیلومتر استفاده از بنزین 91 RON در هر دو چرخه شهری یا روستایی، برابر با 92 گرم CO2 در هر 100 کیلومتر.
Niro GT-Line اضافه می کند:
- AEB مع، برای پارکینگ
- کمک ،وج ایمن (درب را بسته نگه می دارد)
- قفل کودک برقی درب عقب
- دستیار پارک هوشمند از راه دور
- عملکرد تماس الکترونیکی از راه دور
موتور الکتریکی در جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه نصب شده است. 1.32 کیلووات ساعت باتری لیتیوم یونی در زیر صندلی عقب زندگی می کند و این تنظیمات چرخ های جلو را به حرکت در می آورد. هیچ گزینه تمام چرخ متحرک وجود ندارد.
کمکهای کمک راننده آن عموماً به خوبی کالیبره شدهاند – میتوانند در صورت عدم توجه به هنگام حرکت خودروی جلویی به شما هشدار دهند، با سرعت خودروی جلویی مطابقت داشته باشند، برای مدت کوتاهی بین خطوط جاده هدایت شوند و در مواقع اضطراری خود را متوقف کنند. موقعیت های ترمزگیری
از خانواده بزرگتر کیا، میتو،د یک کیا سلتوس GT-Line AWD توربو با قیمت 45290 دلار را نیز ،یداری کنید.
یکی از نکات منفی عدم تنظیم ترمز احیا کننده از طریق پدل ها است که این ویژگی تنها در نسخه GT-Line وجود دارد. با این حال، Niro S دارای حالت های Eco و Sport است که واکنش پیشرانه را در استفاده اولیه دریچه گاز کمی تنظیم می کند.
وقتی شتاب میگیرید، بسیار گیجکننده به نظر میرسد، زیرا از یک گیرب، دوکلاچه با قابلیت تعویض سریع استفاده میکند، در حالی که موتور الکترونیکی اغلب تندشدگیهای مورد انتظار در سرعت پایین را که گاهی اوقات این DCTها دارند، برطرف میکند. گاه به گاه انتقال محرکه قابل توجهی وجود دارد اما در کل بسیار نرم است.
اما من در مورد معا، ارزش برای پول مطمئن نیستم، به خصوص با توجه به لیست بزرگی از ویژگی های مطلوب محدود به نوع GT-Line با مشخصات بالاتر.
همانطور که سرعت 0-100 کیلومتر در ساعت حدود 10 ث،ه نشان داد در سرعت های بالاتر پفش تمام می شود، اما در اطراف شهر سطوح من،ی از پاسخ را ارائه می دهد.
سیستم تعلیق شامل مک فرسون مستقل و طرحهای چند پیوندی عقب با دمپرهای غیرفعال است، در حالی که سیستم فرمان برقی یک دایره تنظیم 10.6 متری را ارائه میکند.
نیرو حدا،ر را دارد رتبه ایمنی پنج ستاره ANCAP با مهر تاریخ 2022
موتور الکتریکی در جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه نصب شده است. 1.32 کیلووات ساعت باتری لیتیوم یونی در زیر صندلی عقب زندگی می کند و این تنظیمات چرخ های جلو را به حرکت در می آورد. هیچ گزینه تمام چرخ متحرک وجود ندارد.
کمکهای کمک راننده آن عموماً به خوبی کالیبره شدهاند – میتوانند در صورت عدم توجه به هنگام حرکت خودروی جلویی به شما هشدار دهند، با سرعت خودروی جلویی مطابقت داشته باشند، برای مدت کوتاهی بین خطوط جاده هدایت شوند و در مواقع اضطراری خود را متوقف کنند. موقعیت های ترمزگیری
از خانواده بزرگتر کیا، میتو،د یک کیا سلتوس GT-Line AWD توربو با قیمت 45290 دلار را نیز ،یداری کنید.
یکی از نکات منفی عدم تنظیم ترمز احیا کننده از طریق پدل ها است که این ویژگی تنها در نسخه GT-Line وجود دارد. با این حال، Niro S دارای حالت های Eco و Sport است که واکنش پیشرانه را در استفاده اولیه دریچه گاز کمی تنظیم می کند.
وقتی شتاب میگیرید، بسیار گیجکننده به نظر میرسد، زیرا از یک گیرب، دوکلاچه با قابلیت تعویض سریع استفاده میکند، در حالی که موتور الکترونیکی اغلب تندشدگیهای مورد انتظار در سرعت پایین را که گاهی اوقات این DCTها دارند، برطرف میکند. گاه به گاه انتقال محرکه قابل توجهی وجود دارد اما در کل بسیار نرم است.
اما من در مورد معا، ارزش برای پول مطمئن نیستم، به خصوص با توجه به لیست بزرگی از ویژگی های مطلوب محدود به نوع GT-Line با مشخصات بالاتر.
همانطور که سرعت 0-100 کیلومتر در ساعت حدود 10 ث،ه نشان داد در سرعت های بالاتر پفش تمام می شود، اما در اطراف شهر سطوح من،ی از پاسخ را ارائه می دهد.
سیستم تعلیق شامل مک فرسون مستقل و طرحهای چند پیوندی عقب با دمپرهای غیرفعال است، در حالی که سیستم فرمان برقی یک دایره تنظیم 10.6 متری را ارائه میکند.
نیرو حدا،ر را دارد رتبه ایمنی پنج ستاره ANCAP با مهر تاریخ 2022
یکی از نکات منفی عدم تنظیم ترمز احیا کننده از طریق پدل ها است که این ویژگی تنها در نسخه GT-Line وجود دارد. با این حال، Niro S دارای حالت های Eco و Sport است که واکنش پیشرانه را در استفاده اولیه دریچه گاز کمی تنظیم می کند.
وقتی شتاب میگیرید، بسیار گیجکننده به نظر میرسد، زیرا از یک گیرب، دوکلاچه با قابلیت تعویض سریع استفاده میکند، در حالی که موتور الکترونیکی اغلب تندشدگیهای مورد انتظار در سرعت پایین را که گاهی اوقات این DCTها دارند، برطرف میکند. گاه به گاه انتقال محرکه قابل توجهی وجود دارد اما در کل بسیار نرم است.
اما من در مورد معا، ارزش برای پول مطمئن نیستم، به خصوص با توجه به لیست بزرگی از ویژگی های مطلوب محدود به نوع GT-Line با مشخصات بالاتر.
همانطور که سرعت 0-100 کیلومتر در ساعت حدود 10 ث،ه نشان داد در سرعت های بالاتر پفش تمام می شود، اما در اطراف شهر سطوح من،ی از پاسخ را ارائه می دهد.
سیستم تعلیق شامل مک فرسون مستقل و طرحهای چند پیوندی عقب با دمپرهای غیرفعال است، در حالی که سیستم فرمان برقی یک دایره تنظیم 10.6 متری را ارائه میکند.
نیرو حدا،ر را دارد رتبه ایمنی پنج ستاره ANCAP با مهر تاریخ 2022