بررسی کیا نیرو هیبرید S 2023

این کیا نیرو هیب، اس هزینه های اینجا تست شده 44380 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای، که معادل 49276 دلار رانندگی در ملبورن است.

کیا نیرو هیبرید S در داخل چگونه است؟

مثل همیشه، این کمک‌های راننده سطح 2 از شما می‌خواهد که همیشه کنترل خودرو را در دست داشته باشید.

در حالی که مصرف سوخت و گارانتی هفت ساله / مسافت پیموده شده نامحدود برجسته هستند، هزینه های خدمات اینگونه نیست.

وقتی این واقعیت را در نظر می گیرید که Niro GT-Line یک صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی اضافه می کند که از ناوبری ماهواره ای، عملکردهای فرمان صوتی تعبیه شده هوش مصنوعی و سیستم های مخابراتی Kia Connect از جمله نظارت از راه دور خودرو و تماس الکترونیکی پشتیب، می کند، می د،د که در نسخه پایه هستید.

صندلی‌های پارچه‌ای و چرم مصنوعی به نظر من در پایه صاف بود و بنابراین در گوشه‌ها از ران‌ها پشتیب، نمی‌،د، اگرچه به صورت الکتریکی حرکت می‌کنند، و در کنار ستون چرخ‌های تلسکوپی به افراد با شکل‌ها و اندازه‌ها اجازه می‌دهند تا موقعیتی ارگونومیک دوستانه پیدا کنند.

ظرفیت بوت ادعایی است 425 لیتر، در حال گسترش به 1419 لیتر با تا شدن صندلی های عقب در زیر زمین یک چرخ یدکی ذخیره‌کننده فضا زندگی می‌کند.

  • کیا نیرو هیب، اس 2023

کیا ادعا می کند الف 1300 کیلوگرم ظرفیت ب،ل ترمز، اما حدا،ر بارگیری 100 کیلوگرم توپ ب،ل.

امتیاز 88 درصد برای حفاظت از سرنشینان بزرگسال، 84 درصد برای حفاظت از سرنشینان کودک، 76 درصد برای حفاظت از کاربران آسیب پذیر جاده و 87 درصد برای ویژگی های کمک ایمنی ،ب شده است.

قیمت کیا نیرو هیبرید S چقدر است؟

در زیر صفحه نمایش و دریچه های هوای افقی باریک، یک فاسیای باریک صفحه نمایش لمسی وجود دارد که شما را هوشمندانه به عملکردهای مختلف کنترل آب و هوا یا میانبرهای کنترل رسانه میانبر می کند. برندهای خودرو این روزها عملکردهای زیادی را در صفحه نمایش قرار می دهند، اما اجرای کیا بصری بود.

کیا قیمت خدمات خود را محدود می کند و فواصل آن سالانه یا 15000 کیلومتر است – هر کدام زودتر اتفاق بیفتد.

کیا نیرو HEV S جدید به نظر ظاهری دارد، رانندگی بسیار خوبی دارد و مصرف سوخت بسیار بالایی دارد.

این دستگاه از Apple CarPlay و Android Auto که به‌صورت بی‌سیم کار می‌کنند (اگرچه هیچ پد شارژی وجود ندارد)، رادیو دیجیتال، دوربین دید عقب، تلفن بلوتوث و پخش صدا و هر دو درگاه USB و USB-C پشتیب، می‌کند. CarPlay بی سیم چند بار دچار مشکل شد و یک پیام خطا نشان داد.

حداقل آینه های جانبی هنگام قفل و باز ، قفل به طور خودکار داخل و خارج می شوند.

بیا دیگه استرالیا جایگزین قدیمی و کوتاه مدت خود شده است نیرو با مدل جدیدی که طراحی بسیار واضح تری در داخل و خارج ارائه می کند.

به طور خلاصه، لیست ویژگی های استاندارد در این پایه Niro HEV S با توجه به هزینه آن خسیس است.

  • کیا نیرو هیب، اس 2023

پشت این یک خوشه دیجیتال واضح و ساده قرار دارد که با تنظیم حالت رانندگی بین Eco و Sport تغییر رنگ می دهد. سرعت و تاخو در کنار یک نمایشگر مرکزی است که داده‌های سفر را به شما نشان می‌دهد، به شما می‌گوید که سیستم ،یبی در چه کاری است، و یک ،میشن زنده از کمک حفظ مسیر را نشان می‌دهد.

فرآیند سوار شدن و راه‌اندازی نیرو S به شما نیاز دارد که جاکلیدی را از جیب خود بگیرید و یک دکمه را فشار دهید، و برای شروع (در سکوت به دلیل موتور الکترونیکی) باید کلید را در بشکه جرقه زنی بچرخ،د – کمی احساس می‌شود. کلاه قدیمی در سال 2022!

با یک 42 لیتر تانک روی کشتی، برد نظری رانندگی بالای 1000 کیلومتر است. برای ،ی که می خواهد قبض سوخت خود را کاهش دهد – AKA همه – این یک آمار سرفصل است.

لیست ویژگی‌های Niro S محدود است، با مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی که ما انتظار داریم در یک خودروی حدوداً 50000 دلاری گنجانده نشده است – مگر اینکه به ک، Niro GT-Line بروید.

برای ،، که امکانات بیشتری نسبت به Niro S ارائه می دهد، بسیار مجهزتر هستند کیا نیرو هیب، GT-Line هزینه 50,030 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای یا حدود 55,000 دلار در رانندگی دور است.

تج،ات ایمنی استاندارد شامل:

  • دو کیسه هوای جلو
  • دو کیسه هوای جلو
  • ایربگ های پرده ای
  • ایربگ زانوی راننده
  • ایربگ جلو وسط
  • 3 x اتصال بالا، 2 x ISOFIX
  • ترمز اضطراری خودکار (AEB)
    • تشخیص خودرو، عابر پیاده، دوچرخه سوار
    • کمک اتصال
  • کروز کنترل تطبیقی
  • کمک حفظ خطوط
  • کمک به دنبال خط
  • کمک و اجتناب از برخورد در نقطه کور
  • هشدار توجه راننده، هشدار ،وج از راننده
  • کمک و اجتناب از برخورد متقابل از عقب
  • هشدار ،وج ایمن

یک شکایت مش، ما داریم. پیرایش بیش از حد مشکی پیانو، در مورد نیرو در امتداد تونل، که آهنربایی کمی برای گرد و غبار، ،اش و تابش نور خورشید است.

فضای ذخیره‌سازی زیادی وجود دارد، به‌ویژه کنسول مرکزی بزرگ با لیوان‌های جمع‌شونده و سطل‌های درب من،.

در مقابل، هزینه ورودی تویوتا کرولا کراس هیب، بین 40500 تا 55600 دلار بسته به نوع خودرو، هوندا HR-V e:HEV L 47000 دلار، هاوال جولیون اولترا هیب، 40990 دلار و خودروی سبک است. مزدا CX-30 G20e برقی 41000 دلاری.

دیدگاه CarExpert در مورد کیا نیرو هیب، S

چه چیزی نصیبت می شود؟

با این حال، به ،وان یک SUV کوچک با پیشرانه هیب،، ،یدار، در صف خواهند بود.

  • کیا نیرو هیب، اس 2023

تقاضای زیاد برای Niro در خانه در کره (16000 فروش در روز اول) عرضه استرالیا را محدود کرده است، بنابراین انتظار نداشته باشید که Niro Hybrid را در هر گوشه خیابان ببینید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر ویژگی‌های اضافه شده که با وارد شدن به GT-Line دریافت می‌کنید، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

همانطور که در خودروهای هیب، معمول است، موتور بنزینی معمولاً ماشین را به حرکت در می‌آورد، مگر در سرعت‌های پایین که موتور الکتریکی با باتری شما را به حرکت وادار می‌کند، به این م،ی که معمولاً بی‌صدا روشن می‌شود.

طراحی بسیار جالب است و از زوایای و اشکال جالب استفاده می‌کند – نمونه‌ای از فرمان دو پره غیرمعمول با نام تجاری جدید کیا، که اتفاقاً از پلی‌اورتان اجاره‌ای ساخته شده است تا اینکه در چرم پیچیده شود.

صندلی های عقب به طرز شگفت انگیزی خوب هستند. قد من 194 سانتی متر است و فضای پا، پنجه، زانو و سرم در پشت موقعیت ایده آل رانندگی ام خالی است. همچنین درگاه‌های USB عقب، دریچه‌های ،وجی، لنگرهای ISOFIX/Top-Tether و یک تکیه‌بازو تاشو با جا لیو، وجود دارد.

Niro همچنین برای اطمینان از من، بودن آن برای جاده های منحصر به فرد استرالیا – اولین برنامه توسعه کامل محلی کیا استرالیا از زمان شروع همه گیری کووید – یک برنامه سواری و هندلینگ محلی را انجام داد.

در حالی که سری قدیمی نیرو در انواع هیب،، پلاگین هیب، (PHEV) و تمام الکتریکی (EV) عرضه می شد، این مدل جدید هیب، (HEV) یا فقط EV – در استرالیا، به هر حال.

مدل قدیمی به همان اندازه و،لی بود، در حالی که این نسخه جدید دارای حالت بهتر، دماغه تهاجمی تر، چراغ های عقب جسورتر به شکل بومرنگ و روکش بدنه متضاد است.

Niro HEV GT-Line اضافه می کند:

  • چراغ های جلو پروژکتور LED
  • چرخ های 18 اینچی
  • سنسورهای پارک جلو
  • برف پاک کن های حساس به باران
  • شیشه حریم خصوصی عقب
  • درب عقب برقی
  • گزینه ستون C مشکی براق
  • ورود بدون کلید و شروع
  • صفحات اسکاج ف،ی
  • فرمان “Premium”.
  • صندلی های چرم مصنوعی
  • گرمایش و تهویه صندلی جلو
  • چرخ دنده شیفت با سیم
  • صفحه نمایش لمسی مرکزی 10.25 اینچی
  • خوشه ابزار دیجیتال 10.25 اینچی
  • نمایشگر 10.0 اینچی هد آپ
  • Android Auto سیمی
  • اپل کارپلی سیمی
  • تشخیص صدا، دستورات
  • ناوبری ماهواره ای کارخانه
  • خدمات اپلیکیشن تلماتیک کیا کانکت
  • پد شارژر تلفن بی سیم
  • نورپردازی داخلی محیط، 64 رنگ
  • برنامه صداهای طبیعت

در سمت چپ این صفحه، صفحه‌ای از پ،تیک بی‌رحم است که صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی در این زمینه بسیار کوچک به نظر می‌رسد.

  • کیا نیرو هیب، اس 2023
  • کیا نیرو هیب، اس 2023

قیمت خدمات Niro HEV:

  • 1 سال یا 15000 کیلومتر: 276 دلار
  • 2 سال یا 30000 کیلومتر: 653 دلار
  • 3 سال یا 45000 کیلومتر: 370 دلار
  • 4 سال یا 60000 کیلومتر: 1035 دلار
  • 5 سال یا 75000 کیلومتر: 311 دلار
  • 6 سال یا 90000 کیلومتر: 818 دلار
  • 7 سال یا 105000 کیلومتر: 533 دلار
  • کیا نیرو هیب، اس 2023

در پیچ‌ها بسیار واضح‌تر از مدل پیش‌به‌روزرس، است، کنترل بدنه خوبی در پیچ‌ها و فرمان بسیار پاسخگو و مستقیم ارائه می‌دهد. همچنین به خوبی با دیواره‌های جانبی ،تیک زیاد سوار می‌شود تا به ،وان بالشتک اضافی عمل کند، اگرچه مهار NVH فقط متوسط ​​بود.

با این اوصاف، من توانستم به آرامی با دریچه گاز در حالت EV به آرامی از یک سطح شیب دار پارک خودرو بالا بروم، در حالی که موتور همچنین می تواند در سرعت های بالاتر جدا شود تا زم، که زیاد از آن استفاده نکنید. من یک سرعت 84 کیلومتر در ساعت را در حالت EV از یک تپه خفیف دیدم.

آیا پکیج قانع‌کننده‌تری نسبت به هوندا HR-V e:HEV L یا تویوتا کرولا کراس هیب، جدید ارائه می‌کند؟ روی کاغذ، من می گویم در ک، S همانطور که آزمایش شده است، نیست.

  • کیا نیرو هیب، اس 2023

پیشرانه Niro HEV شامل یک موتور بنزینی 1.6 لیتری تنفس طبیعی ساخت 77 کیلو وات از قدرت و 144 نیوتن متر گشتاور، و همچنین a 32 کیلووات/170 نیوتن متر موتور الکتریکی، برای ،وجی های ،یبی از 104 کیلو وات و 265 نیوتن متر.

از نمای جانبی، هاچ بک بسیار بیشتر از SUV است. برای یک زمینه کوچک، خیلی طول، تر یا عریض تر از هیوندای i30 یا تویوتا کرولا نیست و فاصله محدودی از سطح زمین 160 میلی متر دارد.

  • کیا نیرو هیب، اس 2023

نکات برجسته Niro HEV S:

  • رینگ های آلیاژی 16 اینچی
  • یدکی موقت
  • چراغ های جلو پروژکتور هالوژن
  • چراغ های جلوی حسگر غروب
  • چراغ های LED در روز
  • چراغ های عقب LED
  • آینه های جانبی گرم شونده و برقی تاشو
  • سنسورهای پارک عقب
  • فرمان پلی اورتان
  • کم نور شدن خودکار آینه دید عقب
  • کنترل آب و هوا دو منطقه ای
  • صندلی های پارچه ای و چرم مصنوعی
  • صندلی راننده برقی هشت جهته
  • کلید تاشو، در بشکه می رود
  • صفحه نمایش 8.0 اینچی لمسی
  • رادیو دیجیتال، AM/FM
  • صدای 6 بلندگو
  • 4 x USB (3 x نوع C)
  • اپل کارپلی بی سیم
  • بی سیم Android Auto
  • دوربین دنده عقب

برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید

بیشتر: همه چیز کیا نیرو



منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-kia-niro-hybrid-s-reviewشیفتر دنده از نظر مرسوم بودن خوشایند است، اما مانند چرخ ساخته شده از پ،تیک است که احساس می‌کند بازار ضعیفی دارد.

هزینه اجرای کیا نیرو هیب، S چقدر است؟ آیا کیا نیرو هیبرید S ایمن است؟ زیر کاپوت چیست؟

اول از همه، مصرف سوخت کاملاً عالی است. من میانگین 4.5 لیتر در 100 کیلومتر در 422.1 کیلومتر رانندگی از جمله توقف در شهری و بزرگراه را در دنیای واقعی به دست آوردم.

کیا نیرو هیبرید S چگونه رانندگی می کند؟

به طور کلی کیفیت ساخت محکم به نظر می رسد، اگرچه بسیاری از مواد نسبت به درجه یک، سخت گیرتر هستند. در یک یادداشت سازگار با محیط زیست، سربرگ از مواد PET بازیافتی ساخته شده است، و صندلی ها از Bio PU با Tencel از الیاف درخت اکالیپتوس ساخته شده اند.

ذخایر باتری کوچک از طریق ترمزهای احیا کننده در بازی حفظ می شود، که به همان روشی است که سیستم همه جا حاضر تویوتا کار می کند. نتیجه ادعا شده است که مصرف سوخت سیکل ،یبی فقط است 4.0 لیتر در 100 کیلومتر استفاده از بنزین 91 RON در هر دو چرخه شهری یا روستایی، برابر با 92 گرم CO2 در هر 100 کیلومتر.

Niro GT-Line اضافه می کند:

  • AEB مع، برای پارکینگ
  • کمک ،وج ایمن (درب را بسته نگه می دارد)
  • قفل کودک برقی درب عقب
  • دستیار پارک هوشمند از راه دور
  • عملکرد تماس الکترونیکی از راه دور
  • کیا نیرو هیب، اس 2023

موتور الکتریکی در جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه نصب شده است. 1.32 کیلووات ساعت باتری لیتیوم یونی در زیر صندلی عقب زندگی می کند و این تنظیمات چرخ های جلو را به حرکت در می آورد. هیچ گزینه تمام چرخ متحرک وجود ندارد.

کمک‌های کمک راننده آن عموماً به خوبی کالیبره شده‌اند – می‌توانند در صورت عدم توجه به هنگام حرکت خودروی جلویی به شما هشدار دهند، با سرعت خودروی جلویی مطابقت داشته باشند، برای مدت کوتاهی بین خطوط جاده هدایت شوند و در مواقع اضطراری خود را متوقف کنند. موقعیت های ترمزگیری

از خانواده بزرگ‌تر کیا، می‌تو،د یک کیا سلتوس GT-Line AWD توربو با قیمت 45290 دلار را نیز ،یداری کنید.

یکی از نکات منفی عدم تنظیم ترمز احیا کننده از طریق پدل ها است که این ویژگی تنها در نسخه GT-Line وجود دارد. با این حال، Niro S دارای حالت های Eco و Sport است که واکنش پیشرانه را در استفاده اولیه دریچه گاز کمی تنظیم می کند.

وقتی شتاب می‌گیرید، بسیار گیج‌کننده به نظر می‌رسد، زیرا از یک گیرب، دوکلاچه با قابلیت تعویض سریع استفاده می‌کند، در حالی که موتور الکترونیکی اغلب تند‌شدگی‌های مورد انتظار در سرعت پایین را که گاهی اوقات این DCTها دارند، برطرف می‌کند. گاه به گاه انتقال محرکه قابل توجهی وجود دارد اما در کل بسیار نرم است.

اما من در مورد معا، ارزش برای پول مطمئن نیستم، به خصوص با توجه به لیست بزرگی از ویژگی های مطلوب محدود به نوع GT-Line با مشخصات بالاتر.

همانطور که سرعت 0-100 کیلومتر در ساعت حدود 10 ث،ه نشان داد در سرعت های بالاتر پفش تمام می شود، اما در اطراف شهر سطوح من،ی از پاسخ را ارائه می دهد.

سیستم تعلیق شامل مک فرسون مستقل و طرح‌های چند پیوندی عقب با دمپرهای غیرفعال است، در حالی که سیستم فرمان برقی یک دایره تنظیم 10.6 متری را ارائه می‌کند.

نیرو حدا،ر را دارد رتبه ایمنی پنج ستاره ANCAP با مهر تاریخ 2022