برای مشاهده جزئیات بیشتر ویژگیهای اضافه شده که با وارد شدن به GT-Line دریافت میکنید، به ادامه مطلب مراجعه کنید.
کیا ادعا می کند الف 1300 کیلوگرم ظرفیت ب،ل ترمز، اما حدا،ر بارگیری 100 کیلوگرم توپ ب،ل.
شیفتر دنده از نظر مرسوم بودن خوشایند است، اما مانند چرخ ساخته شده از پ،تیک است که احساس میکند بازار ضعیفی دارد.
کیا قیمت خدمات خود را محدود می کند و فواصل آن سالانه یا 15000 کیلومتر است – هر کدام زودتر اتفاق بیفتد.
بیا دیگه استرالیا جایگزین قدیمی و کوتاه مدت خود شده است نیرو با مدل جدیدی که طراحی بسیار واضح تری در داخل و خارج ارائه می کند.
نکات برجسته Niro HEV S:
رینگ های آلیاژی 16 اینچی
یدکی موقت
چراغ های جلو پروژکتور هالوژن
چراغ های جلوی حسگر غروب
چراغ های LED در روز
چراغ های عقب LED
آینه های جانبی گرم شونده و برقی تاشو
سنسورهای پارک عقب
فرمان پلی اورتان
کم نور شدن خودکار آینه دید عقب
کنترل آب و هوا دو منطقه ای
صندلی های پارچه ای و چرم مصنوعی
صندلی راننده برقی هشت جهته
کلید تاشو، در بشکه می رود
صفحه نمایش 8.0 اینچی لمسی
رادیو دیجیتال، AM/FM
صدای 6 بلندگو
4 x USB (3 x نوع C)
اپل کارپلی بی سیم
بی سیم Android Auto
دوربین دنده عقب
یکی از نکات منفی عدم تنظیم ترمز احیا کننده از طریق پدل ها است که این ویژگی تنها در نسخه GT-Line وجود دارد. با این حال، Niro S دارای حالت های Eco و Sport است که واکنش پیشرانه را در استفاده اولیه دریچه گاز کمی تنظیم می کند.
کیا نیرو هیبرید S چگونه رانندگی می کند؟
در حالی که مصرف سوخت و گارانتی هفت ساله / مسافت پیموده شده نامحدود برجسته هستند، هزینه های خدمات اینگونه نیست.
کیا نیرو هیبرید S در داخل چگونه است؟
در زیر صفحه نمایش و دریچه های هوای افقی باریک، یک فاسیای باریک صفحه نمایش لمسی وجود دارد که شما را هوشمندانه به عملکردهای مختلف کنترل آب و هوا یا میانبرهای کنترل رسانه میانبر می کند. برندهای خودرو این روزها عملکردهای زیادی را در صفحه نمایش قرار می دهند، اما اجرای کیا بصری بود.
تج،ات ایمنی استاندارد شامل:
دو کیسه هوای جلو
دو کیسه هوای جلو
ایربگ های پرده ای
ایربگ زانوی راننده
ایربگ جلو وسط
3 x اتصال بالا، 2 x ISOFIX
ترمز اضطراری خودکار (AEB)
تشخیص خودرو، عابر پیاده، دوچرخه سوار
کمک اتصال
کروز کنترل تطبیقی
کمک حفظ خطوط
کمک به دنبال خط
کمک و اجتناب از برخورد در نقطه کور
هشدار توجه راننده، هشدار ،وج از راننده
کمک و اجتناب از برخورد متقابل از عقب
هشدار ،وج ایمن
با این حال، به ،وان یک SUV کوچک با پیشرانه هیب،، ،یدار، در صف خواهند بود.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-kia-niro-hybrid-s-review
Niro همچنین برای اطمینان از من، بودن آن برای جاده های منحصر به فرد استرالیا – اولین برنامه توسعه کامل محلی کیا استرالیا از زمان شروع همه گیری کووید – یک برنامه سواری و هندلینگ محلی را انجام داد.
به طور خلاصه، لیست ویژگی های استاندارد در این پایه Niro HEV S با توجه به هزینه آن خسیس است.
موتور الکتریکی در جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه نصب شده است. 1.32 کیلووات ساعت باتری لیتیوم یونی در زیر صندلی عقب زندگی می کند و این تنظیمات چرخ های جلو را به حرکت در می آورد. هیچ گزینه تمام چرخ متحرک وجود ندارد.
Niro GT-Line اضافه می کند:
AEB مع، برای پارکینگ
کمک ،وج ایمن (درب را بسته نگه می دارد)
قفل کودک برقی درب عقب
دستیار پارک هوشمند از راه دور
عملکرد تماس الکترونیکی از راه دور
وقتی این واقعیت را در نظر می گیرید که Niro GT-Line یک صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی اضافه می کند که از ناوبری ماهواره ای، عملکردهای فرمان صوتی تعبیه شده هوش مصنوعی و سیستم های مخابراتی Kia Connect از جمله نظارت از راه دور خودرو و تماس الکترونیکی پشتیب، می کند، می د،د که در نسخه پایه هستید.
هزینه اجرای کیا نیرو هیب، S چقدر است؟
همانطور که در خودروهای هیب، معمول است، موتور بنزینی معمولاً ماشین را به حرکت در میآورد، مگر در سرعتهای پایین که موتور الکتریکی با باتری شما را به حرکت وادار میکند، به این م،ی که معمولاً بیصدا روشن میشود.
در مقابل، هزینه ورودی تویوتا کرولا کراس هیب، بین 40500 تا 55600 دلار بسته به نوع خودرو، هوندا HR-V e:HEV L 47000 دلار، هاوال جولیون اولترا هیب، 40990 دلار و خودروی سبک است. مزدا CX-30 G20e برقی 41000 دلاری.
طراحی بسیار جالب است و از زوایای و اشکال جالب استفاده میکند – نمونهای از فرمان دو پره غیرمعمول با نام تجاری جدید کیا، که اتفاقاً از پلیاورتان اجارهای ساخته شده است تا اینکه در چرم پیچیده شود.
با این اوصاف، من توانستم به آرامی با دریچه گاز در حالت EV به آرامی از یک سطح شیب دار پارک خودرو بالا بروم، در حالی که موتور همچنین می تواند در سرعت های بالاتر جدا شود تا زم، که زیاد از آن استفاده نکنید. من یک سرعت 84 کیلومتر در ساعت را در حالت EV از یک تپه خفیف دیدم.
نیرو حدا،ر را دارد رتبه ایمنی پنج ستاره ANCAP با مهر تاریخ 2022
کمکهای کمک راننده آن عموماً به خوبی کالیبره شدهاند – میتوانند در صورت عدم توجه به هنگام حرکت خودروی جلویی به شما هشدار دهند، با سرعت خودروی جلویی مطابقت داشته باشند، برای مدت کوتاهی بین خطوط جاده هدایت شوند و در مواقع اضطراری خود را متوقف کنند. موقعیت های ترمزگیری
صندلیهای پارچهای و چرم مصنوعی به نظر من در پایه صاف بود و بنابراین در گوشهها از رانها پشتیب، نمی،د، اگرچه به صورت الکتریکی حرکت میکنند، و در کنار ستون چرخهای تلسکوپی به افراد با شکلها و اندازهها اجازه میدهند تا موقعیتی ارگونومیک دوستانه پیدا کنند.
قیمت خدمات Niro HEV:
1 سال یا 15000 کیلومتر: 276 دلار
2 سال یا 30000 کیلومتر: 653 دلار
3 سال یا 45000 کیلومتر: 370 دلار
4 سال یا 60000 کیلومتر: 1035 دلار
5 سال یا 75000 کیلومتر: 311 دلار
6 سال یا 90000 کیلومتر: 818 دلار
7 سال یا 105000 کیلومتر: 533 دلار
چه چیزی نصیبت می شود؟
دیدگاه CarExpert در مورد کیا نیرو هیب، S
این کیا نیرو هیب، اس هزینه های اینجا تست شده 44380 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای ، که معادل 49276 دلار رانندگی در ملبورن است.
تقاضای زیاد برای Niro در خانه در کره (16000 فروش در روز اول) عرضه استرالیا را محدود کرده است، بنابراین انتظار نداشته باشید که Niro Hybrid را در هر گوشه خیابان ببینید.
وقتی شتاب میگیرید، بسیار گیجکننده به نظر میرسد، زیرا از یک گیرب، دوکلاچه با قابلیت تعویض سریع استفاده میکند، در حالی که موتور الکترونیکی اغلب تندشدگیهای مورد انتظار در سرعت پایین را که گاهی اوقات این DCTها دارند، برطرف میکند. گاه به گاه انتقال محرکه قابل توجهی وجود دارد اما در کل بسیار نرم است.
در پیچها بسیار واضحتر از مدل پیشبهروزرس، است، کنترل بدنه خوبی در پیچها و فرمان بسیار پاسخگو و مستقیم ارائه میدهد. همچنین به خوبی با دیوارههای جانبی ،تیک زیاد سوار میشود تا به ،وان بالشتک اضافی عمل کند، اگرچه مهار NVH فقط متوسط بود.
برای ،، که امکانات بیشتری نسبت به Niro S ارائه می دهد، بسیار مجهزتر هستند کیا نیرو هیب، GT-Line هزینه 50,030 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای یا حدود 55,000 دلار در رانندگی دور است.
آیا پکیج قانعکنندهتری نسبت به هوندا HR-V e:HEV L یا تویوتا کرولا کراس هیب، جدید ارائه میکند؟ روی کاغذ، من می گویم در ک، S همانطور که آزمایش شده است، نیست.
لیست ویژگیهای Niro S محدود است، با مجموعهای از ویژگیهایی که ما انتظار داریم در یک خودروی حدوداً 50000 دلاری گنجانده نشده است – مگر اینکه به ک، Niro GT-Line بروید.
حداقل آینه های جانبی هنگام قفل و باز ، قفل به طور خودکار داخل و خارج می شوند.
به طور کلی کیفیت ساخت محکم به نظر می رسد، اگرچه بسیاری از مواد نسبت به درجه یک، سخت گیرتر هستند. در یک یادداشت سازگار با محیط زیست، سربرگ از مواد PET بازیافتی ساخته شده است، و صندلی ها از Bio PU با Tencel از الیاف درخت اکالیپتوس ساخته شده اند.
یک شکایت مش، ما داریم. پیرایش بیش از حد مشکی پیانو، در مورد نیرو در امتداد تونل، که آهنربایی کمی برای گرد و غبار، ،اش و تابش نور خورشید است.
فرآیند سوار شدن و راهاندازی نیرو S به شما نیاز دارد که جاکلیدی را از جیب خود بگیرید و یک دکمه را فشار دهید، و برای شروع (در سکوت به دلیل موتور الکترونیکی) باید کلید را در بشکه جرقه زنی بچرخ،د – کمی احساس میشود. کلاه قدیمی در سال 2022!
سیستم تعلیق شامل مک فرسون مستقل و طرحهای چند پیوندی عقب با دمپرهای غیرفعال است، در حالی که سیستم فرمان برقی یک دایره تنظیم 10.6 متری را ارائه میکند.
از نمای جانبی، هاچ بک بسیار بیشتر از SUV است. برای یک زمینه کوچک، خیلی طول، تر یا عریض تر از هیوندای i30 یا تویوتا کرولا نیست و فاصله محدودی از سطح زمین 160 میلی متر دارد.
صندلی های عقب به طرز شگفت انگیزی خوب هستند. قد من 194 سانتی متر است و فضای پا، پنجه، زانو و سرم در پشت موقعیت ایده آل رانندگی ام خالی است. همچنین درگاههای USB عقب، دریچههای ،وجی، لنگرهای ISOFIX/Top-Tether و یک تکیهبازو تاشو با جا لیو، وجود دارد.
کیا نیرو HEV S جدید به نظر ظاهری دارد، رانندگی بسیار خوبی دارد و مصرف سوخت بسیار بالایی دارد.