بررسی کیا EV9 2024 | CarExpert

سپس قیمت وجود دارد. در استرالیا، این گران‌ترین کیا تا به حال خواهد بود، با قیمت بالای 100000 دلار، قبل از اینکه در جاده‌ها هزینه بالایی داشته باشد.

در کنار همان سیستم‌های محور و حفظ خطوط ارائه شده در سری کنونی کیا، راه‌اندازی پیشرفته‌تر در صورت نشان دادن، خطوط را برای شما تغییر می‌دهد، علامت‌گذاری خطوط درست است، چیزی در نقطه کور شما وجود ندارد و شما نمی‌پیچید. چرخ.

EV9 که ما در کره ج،ی سوار شدیم یک ماشین با مشخصات بالا بود که روی چرخ‌های 21 اینچی سوار می‌شد. مشخصات نهایی استرالیا مشخص نشده است، اما ما می د،م که خودرویی که Down Under دریافت می کنیم دارای سیستم تعلیق سفارشی است.

  • 2024 EV9 باشید

EV9 یک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید را برای کیا معرفی می‌کند و بهبودی نسبت به تنظیماتی است که در حال حاضر در این محدوده ارائه می‌شود.

هنگامی که از آن استفاده می کنید، سیستم ترمز احیا کننده به آرامی و هوشمندانه کالیبره می شود. فراتر از لحظه های گهگاهی که از کروز کنترل خارج می شود، دوباره فعال می شود،

کیا به وضوح ت، واقعی برای بی صدا نگه داشتن EV9 انجام داده است. به طور طبیعی هیچ صدایی از موتورها وجود ندارد، اما سر و صدای ،تیک و صدای باد نیز به طور موثری از آن جلوگیری می شود. علاوه بر صدای خش‌خش باد در اطراف ستون‌های جلویی، در داخل نیز آرام است.

گران ترین کیا در حال حاضر EV6 GT است که قیمت بر،ب آن 99590 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای است.

کیا همچنین توجه دقیقی به ایمنی غیرفعال کرده است و با استناد به “اولین فناوری ساختار اتصال ستون B در حال ثبت اختراع در جهان که دارای همپوش، گسترده بین مانع تصادف و رکاب کناری است” توجه کرده است.

نظرات قبلی مدیران کیا استرالیا به قیمت بالای 130000 دلار قبل از هزینه های جاده ای اشاره می کند. این باعث می شود که آن را با Polestar 3 (132,900 دلار) و BMW iX xDrive40 (135,900 دلار) روبرو کنیم.

مشخصات سری کیا EV9 استرالیا هنوز مشخص نشده است. همچنین این خودرو هنوز در بسیاری از بازارهای مشابه بازار ما به فروش نمی رسد، که باعث می شود حدس زدن دقیقاً چه ویژگی هایی در این خودرو به صورت محلی ارائه شود، چالش برانگیز است.

با توجه به اینکه ما ماشین را در کره رانندگی کردیم، EV9 نسل بعدی دستیار رانندگی در بزرگراه کیا را به نمایش گذاشت.

چه چیزی نصیبت می شود؟

در خارج، زبان طراحی را پیش‌نمایش می‌کند که از طریق برند کیا فیلتر می‌شود، زیرا گستره خودروهای الکتریکی خود را با ظاهری که مستقیماً از دنیای خودروهای مفهومی خارج شده است، گسترش می‌دهد.

از ظاهری مفهومی گرفته تا فضای داخلی مدرن، این یک SUV خانوادگی با اعتماد به نفس برای عصر الکتریکی است.

این 2024 EV9 باشید به نظر می رسد یک خودروی مفهومی زنده شده است، اما چیزی بیش از یک بی،ه سبک است.

زیر کاپوت چیه؟

در داخل، آن چیزی که قرار است بیاید را نیز تعیین می کند – نه تنها در مورد ظاهر آن، بلکه زم، که صحبت از مواد بازیافتی می شود که در سرتاسر ظاهر می شوند.

  • 2024 EV9 باشید

ما هنوز نمی د،م، اما می د،م که گران خواهد بود.

  • 2024 EV9 باشید

بله، برخی از عملکردها هنوز در نمایشگر کوچک بین صفحه نمایش راننده و صفحه لمسی پنهان هستند، اما شما به ندرت نیاز به استفاده از آنها دارید. این یک برد است.

در تصاویر کمی بیش از حد به نظر می رسد، اما شخصاً خودروی بسیار زیبایی است – به ما اعتماد کنید، وقتی یکی در آینه دید عقب شما ظاهر شد، متوجه خواهید شد.

حرکت به سمت بسته باتری دوربرد ظرفیت را افزایش می دهد 99.8 کیلووات ساعت. این خودرو با دیفرانسیل عقب ارائه می شود که برای افراد ادعا شده خوب است 541 کیلومتر محدوده در چرخه تست WLTP و الف 9.4 ث،ه سرعت تا 100 کیلومتر در ساعت.

انتخابی از چرخ های 19، 20 و 21 اینچی بسته به مشخصات موجود است.

این یک فروشنده بزرگ نخواهد بود. ما گزارش کرده‌ایم که در سال 2024 فقط 100 واحد در ماه به استرالیا می‌آیند، پس از تخصیص اولیه حدود 400 واحد در پایان سال جاری.

کیا در دام دکمه های کشتن عمده فروشی نیفتاده است. یک سری میانبر در زیر صفحه نمایش لمسی مرکزی وجود دارد که به شما امکان می دهد از عملکردی به عملکرد دیگر بپرید، و چهار کلید کناری سوئیچ چراغ خطر به شما امکان می دهد بدون اینکه چشم خود را از جاده بردارید، با کنترل آب و هوا کار کنید.

،یبی از ترمز فیزیکی و ترمز احیا کننده به این م،ی است که بهتر از آنچه شما انتظار دارید به سمت بالا حرکت می کند، اگرچه هیچ راه فراری از این واقعیت وجود ندارد که یک SUV بزرگ و سنگین خانوادگی در جاده های تنگ است.

قیمت خدمات تایید نشده است، اگرچه مهندسان کیا تایید کرده اند که قیمت باید مشابه قیمت EV6 مربوطه باشد.

این چیزی بیش از یک کبودی خط مستقیم است. EV9 بهتر از حد انتظار عمل می کند. وقتی بدنه را به گوشه‌ای می‌چرخ،د، به خوبی کنترل می‌شود و کشش تمام چرخ متحرک به این م،ی است که می‌تو،د قدرت را به دست آورید و همه چیز تکه تکه نمی‌شود.

در مورد ردیف سوم؟ اینجا بیشتر هیوندای پالیسید است تا کیا کارناوال، اما صندلی های ششم و هفتم واقعا قابل استفاده هستند.

روی صندلی‌های راحتی که با چرم باکیفیت تزئین شده‌اند، بلند می‌نشینید و منظره روی کاپوت پهن شبیه رنجروور است. ما از یک طرف کره به طرف دیگر رانندگی کردیم… و دوباره با EV9 برگشتیم بدون آن که نشانه ای از بی حسی یا کمردرد داشته باشیم.

محدوده ادعا شده است 418 کیلومتر در چرخه تست WLTP و سرعت 100 کیلومتر در ساعت طول می کشد 8.2 ث،ه.

فضای ذخیره سازی در جلو زیاد است. کف تخت اجازه می دهد تا فضایی به اندازه کیف دستی یا کوله پشتی در زیر تونل مرکزی وجود داشته باشد و تونل محل قرارگیری لیوان، شارژر تلفن بی سیم و یک سطل بزرگ مرکزی است.

برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید

GT-Line هنوز در کره به فروش نرسیده است، اما دارای طیف منحصر به فردی از پوشش های دو رنگ پشت فرمان است.

درایو ما به شدت به سمت بزرگراه‌های کره‌ای هموار شده بود، بنابراین زم، که EV9 به استرالیا می‌رسد باید زمان بیشتری را پشت فرمان بگذر،م تا به فکر نهایی خود بم،م – اما دیدن ،یبی از عملکرد، ظرافت و راحتی آن سخت است. پایین زیر.

همچنین با سیستم چهار چرخ متحرک در دسترس است. راه اندازی دو موتوره ،یبی را ایجاد می کند 283 کیلو وات از قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور، اگرچه با ارتقاء ،ید از فروشگاه کیا کانکت، می توان آن را تا 700 نیوتن متر افزایش داد.

کیا EV9 چگونه رانندگی می کند؟

گرافیک مدرن‌تر به نظر می‌رسد، و پیمایش آن آسان‌تر است – با نمادهای کوچک کمتر، دسترسی کوتاه‌تر به دکمه‌های ،me/back به سبک Android، و درجه‌ای از تمایز نسبت به تنظیمات در خودروهایی مانند Picanto. با این حال، اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو هنوز هم بدون نمایش هستند، اما در سال 2023 به اندازه کافی خوب نیستند.

البته قبل از قضاوت نهایی، باید ماشین را در جاده های B استرالیا تجربه کنیم.

  • 2024 EV9 باشید

محدوده ادعا شده است 497 کیلومتر در چرخه تست WLTP، و سرعت 100 کیلومتر در ساعت به یک ادعا نیاز دارد 5.3 ث،ه با کوک 700 نیوتن متر

  • 2024 EV9 باشید

حس واقعی فضا وجود دارد که نه تنها به دلیل اندازه بسیار زیاد EV9، بلکه از کف تخت، پنجره های بلند و داشبورد ساده است. به نظر می رسد و احساس می کند که یک مفهوم زنده شده است.

طیف کاملی از ویژگی های ایمنی در دسترس خواهد بود، از جمله:

  • ترمز اضطراری خودکار
  • کمک نقطه کور
  • کمک حفظ خطوط
  • دستیار محدود سرعت هوشمند
  • کمک ترافیک عقب
  • کروز کنترل تطبیقی ​​مبتنی بر ناوبری

هر سه مدل قادر به شارژ سریع تا 350 کیلووات در دوشاخه عمومی DC هستند، اگرچه در دنیای واقعی شاهد هستیم که خودروهای برقی کیا و هیوندای در حدود 230 کیلووات قدرت دارند.

انتظار می رود قیمت ها از حدود 90000 دلار برای Air دیفرانسیل عقب با باتری کوچکتر شروع شود و بیش از 100000 دلار برای GT-Line AWD پیشرو باشد.

اوه، و سیستم صوتی Meridian که برای آزمایش کنندگان ما نصب شده است، کاملاً ضربه می زند. این بسیار دقیق و واضح است، زیرا ما سیستم‌هایی را با نام تجاری مشابه از خودروهای لو، گران‌تر اروپایی و بریت،ایی می‌شناسیم و دوست داریم.

  • 2024 EV9 باشید
قیمت کیا EV9 چقدر است؟

در پایان، آن را در برابر خودروهای احتراق داخلی مانند مزدا CX-90 D50e Azami (93,865 دلار) و Volvo XC90 B5 Plus (95,990 دلار) قرار می دهد.

بهترین اقتصادی که دیدیم 5.5 کیلومتر در هر کیلووات، معادل 18.2 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر بود – بدترین آن حدود 4.0 کیلومتر بر کیلووات، معادل 25 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر بود.

کره ج،ی تقریباً 99 درصد بزرگراه است، بر اساس درایو پرتاب ما، و در سرعت 100 کیلومتر در ساعت، EV9 کاملاً محکم به نظر می رسد.

هزینه اجرای کیا EV9 چقدر است؟

اما شکی نیست که وقتی دماغه باشکوه کیا در آینه‌هایشان ظاهر می‌شود، عده‌ای را وادار می‌کند تا در مورد کیا متفاوت فکر کنند.

  • 2024 EV9 باشید

در کره، کیت استاندارد شامل:

  • ،وجی داخلی V2L
  • صفحه نمایش درایور 12.3 اینچی
  • صفحه نمایش 12.3 اینچی اطلاعات سرگرمی
  • نمایشگر 5.0 اینچی کنترل آب و هوا
  • شیشه جلو دو لایه لمینت
  • روکش بیرونی مشکی
  • انتخاب پوشش داخلی
    • مشکی خا،تری
    • خا،تری/سفید
    • مشکی/قهوه ای
  • کنترل آب و هوای سه منطقه ای

صندلی‌های قایق در خودروهای با مشخصات بالا که سوار می‌شدیم گرم و خنک می‌شوند، و حتی در ساعت شش و هفت من فضای سر و پا زیادی داشتم. پنجره‌های بزرگ و مفهومی خودرو به این م،ی است که دید به بیرون عالی است و درهای بزرگ عقب، ورود و ،وج را آسان می‌کنند.

در سرعت‌های پایین، خودروی کره‌ای کاملاً سفت بود، چرخ‌های بزرگ به نحوی به چاله‌ها می‌خوردند که خمیدگی مجلل آن را کمی تضعیف می‌کرد، اما در سرعت‌های بالاتر به خوبی جا می‌افتد. هیچ شناور ماشین بزرگی وجود ندارد، و تاج‌های بزرگ‌تری را در ماشین می‌گیرد و در یک حرکت تمیز فرو می‌رود.

همچنین دارای قابلیت V2L است که به صاحبان این امکان را می دهد تا لوازم خانگی را به یک سوکت سه پین ​​3.6 کیلوواتی وصل کنند و کیا توانایی اتصال به شبکه (از طریق جعبه دیواری من،) را از طریق فروشگاه اشتراک خود به فروش می رساند.

EV9 هنوز مورد آزمایش تصادف قرار نگرفته است، اما کیا می‌گوید که امتیاز پنج ستاره Euro NCAP را هدف قرار داده است.

قبل از اینکه نرم‌افزار هوشمند کنترل موتور، گشتاور را در اطراف حرکت دهد تا شما را مستقیماً ردیابی کند، در واقع می‌تو،د هنگام حرکت دریچه گاز در جاده‌های خیس، نشانه‌ای از کشیدن فرمان را احساس کنید. هدایت گشتاور در یک SUV 2.7 تنی؟ فقط یک اشاره وجود دارد، اما بله – به آینده الکتریکی خوش آمدید.

EV9 یک پرچمدار شایسته برای کیا است.

  • 2024 EV9 باشید

به خوبی کار می‌کند و به کاهش بار در رانندگی‌های طول، بزرگراه کمک می‌کند، اگرچه مشخص نیست که آیا ما مجموعه کامل را در استرالیا دریافت خواهیم کرد یا خیر.

یک بار دیگر، باید هر بار که ماشین را روشن می کنید، حالت iPedal را به صورت دستی فعال کنید. درک دلیل این امر دشوار است، با توجه به اینکه رانندگی با یک پدال بخش جذابی از تجربه خودروهای الکتریکی است – و یکی از برندهای دیگر پیش‌فرض است.

با توجه به وزن EV9 در حدود 2700 کیلوگرم، عملکرد در خودروی چهار چرخ محرک با مشخصات بالا قابل توجه است. گردن شما را مانند یک تسلا مدل X از خط خارج نمی کند، اما شما را به صندلی خود می ،باند و شما را تا سقف قانونی و فراتر از آن نگه می دارد. همه آزمایش کننده های ما دارای موتورهای 700 نیوتن متری بودند.

برداشت CarExpert در مورد کیا EV9

لیوان‌ها، دریچه‌های تهویه روی سقف و درگاه‌های USB همگی قابل بازگشت هستند – همانطور که کیسه‌های هوای پرده‌ای تا ردیف سوم کشیده شده‌اند.

دریچه‌های تهویه سقفی با کنترل‌های اختصاصی برای سرنشینان عقب، پرده‌های آفتابگیر دستی روی شیشه‌های عقب، درگاه‌های USB، و یک سطل ذخیره‌سازی عظیم در زیر تونل مرکزی، امکانات رفاهی آنجا را تکمیل می‌کنند.

همانند سایر خودروهای e-GMP، فرمان باز نمی شود کاملا به اندازه کافی دور از داشبورد است، اما این تنها مشکل واقعی ماست.

کیا سینک آشپزخانه را ردیف دوم انداخته است. یک خودروی شش نفره در سایر نقاط جهان موجود است، اما به استرالیا نمی آید. اگرچه این بدان م،است که صندلی‌های کاپیت، چرخان و ماساژ را از دست می‌دهیم، حتی نیمکت سه‌نفره‌ای که پایین می‌آید بسیار شیک است.

بیشتر: همه چیز کیا EV9



منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2024-kia-ev9-review

کیا EV9 پایه دارای یک 77.1 کیلووات ساعت بسته باتری لیتیوم یون، تغذیه a 150 کیلووات/350 نیوتن متر موتور الکتریکی در محور عقب.

  • 2024 EV9 باشید
کیا EV9 در داخل چگونه است؟

ما برای اولین بار از EV9 قبل از ورود به استرالیا در اوا، امسال به کره ج،ی پرواز کردیم – و تحت تأثیر قرار گرفتیم.

EV9 Earth اضافه می کند:

  • صفحه نمایش 12.0 اینچی هد آپ
  • صندلی های جلو “راحتی”.
  • نور محیط داخلی قابل تنظیم
  • جزئیات بیرونی مشکی براق
آیا کیا EV9 ایمن است؟

بله، این یک بی،ه مد است، اما همچنین کاربردی است.

کیا سه برنامه خدمات پیش پرداخت را برای EV6 ارائه می دهد که سه سال قیمت 594 دلار، پنج سال قیمت 1089 دلار و هفت سال قیمت 1584 دلار است.

بیا دیگه یک قهرمان جدید دارد

بزرگ، راحت و با تکنولوژی بالا، EV9 از همان لحظه ای که در را باز می کنید، مانند یک پرچمدار شایسته برای کیا به نظر می رسد.

  • 2024 EV9 باشید

وقتی صحبت از ترمز احیا کننده شد، نحوه عملکرد سیستم با آنچه در مورد EV6 دانستیم مطابقت دارد. با استفاده از پدال‌های پشت فرمان، می‌توان آن را از حالتی که وجود ندارد به تجربه کامل با یک پدال تغییر داد.

EV9 توسط a گارانتی هفت ساله و نامحدود کیلومتر مانند طیف وسیع تر کیا.

  • 2024 EV9 باشید

هنگامی که صندلی‌های ردیف دوم کج و لغزنده شوند، دسترسی به اندازه کافی ساده است، و پس از بازگشت به آنجا فضای پای کافی برای بچه‌ها یا نوجوانان جوان‌تر دارید… به شرطی که نیمکت به سمت جلو کشیده شود. همانطور که در ا،ر شاسی‌بلندهای بزرگ با سه ردیف صندلی وجود دارد، با عقب‌کشیدن آن، هیچ فضایی وجود ندارد.