با وجود قد و وزن بدنه سواری بالا، iX1 مرکز ثقل نسبتاً پایینی دارد و این باعث میشود چرخش بدنه به حداقل برسد.
iX1 از شارژ AC تک فاز و سه فاز تا 11 کیلو وات پشتیب، می کند، اگرچه می تو،د به صورت اختیاری این شارژ را تا 22 کیلو وات افزایش دهید. از شارژ DC تا 130 کیلو وات پشتیب، می کند.
کارهای ساده، مانند تغییر دما، هنوز به راحتی قابل دسترسی هستند، اما مانورهای پیچیده تر کمی دشوارتر از آن چیزی هستند که می توانند باشند.
همه چیز به خوبی مهندسی شده و برای ماندگاری ساخته شده است، در حالی که کابین با چرم نرم و پ،تیک های لمسی و بادوام تزئین شده است.
اما این کار خوبی است که سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خوب است، زیرا BMW با ا،ر تابلو برق های معمولی کنار گذاشته است. حتی کنترلهای بخاری به صفحه نمایش منتقل شدهاند، با یک نوار وظیفه کوچک در پایین برای قرار دادن تنظیمات.
شرم آور است که iX1 به کنتر، چرخشی iDrive مشابه مدل قبلی خود – یا سری 3 اخیراً به روز شده – دسترسی ندارد، اما این نباید از کیفیت سیستم اطلاعات سرگرمی جدید کاسته شود.
انتظار می رود برای iX1 بیش از محدوده بنزینی حق بیمه بپردازید، اگرچه قیمت دقیق آن هنوز تایید نشده است.
اما در حالی که سواری ممکن است در سرعت بهترین باشد، ماشین در اطراف شهر در بهترین حالت خود قرار دارد، جایی که موتورهای الکتریکی بیصدا شما را از A به B میرسانند.
تج،ات ایمنی استاندارد در محدوده بنزین در استرالیا شامل:
- AEB با تشخیص عابر پیاده، دوچرخه سوار
- نظارت بر نقاط کور
- هشدار ترافیک متقابل عقب
- کمک حفظ خطوط
- هشدار ،وج ایمن
- تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
- کروز کنترل تطبیقی با stop/go
- دوربین های دید فراگیر
- سنسور پارک جلو و عقب
هزینه اجرای BMW iX1 چقدر است؟
آن سیستم ،یبی از a 64.7 کیلووات ساعت بسته باتری با دو موتور الکتریکی برای تولید در مجموع 230 کیلو وات و به مشتریان طیف وسیعی از بین 413 تا 438 کیلومتر با یک بار شارژ
BMW به ساخت خودروهایی با رانندگی عالی شهرت دارد، و در حالی که iX1 فوق العاده نیست، قطعا یکی از بهترین ها در ک، خود است.
iX1 با ولوو XC40 Recharge Pure Electric (72990 دلار تا 79990 دلار) و مرسدس بنز EQA (78513 دلار تا 96900 دلار) به همراه تسلا مدل Y (72300 تا 96700 دلار) رو به رو خواهد شد. تمام قیمت ها شامل هزینه های جاده ای نمی شود.