XM در آرام ترین حالت خود مانند یک خودروی الکتریکی است. پیش فرض حالت هیب، دارد که به شدت به موتور الکتریکی زیر 140 کیلومتر بر ساعت تکیه می کند، و بعید است که بیشتر سفرها به موتور 4.4 لیتری V8 نیاز داشته باشند، مگر اینکه به اوج عملکرد نیاز داشته باشید.
XM دارای یک 25.7 کیلووات ساعت باتری، با برد فقط الکتریکی 82-88 کیلومتر در چرخه WLTP می توان آن را با برق AC تا 7.4 کیلو وات شارژ کرد.
چه کاری را خوب انجام می دهد؟ این سریعتر از آنچه حق دارد است، فضای داخلی به طور م،اداری لو، تر از آنچه در X5 ارائه می شود است، و شکی نیست که تحریک کننده است. به سختی می توان یک SUV 300000 دلاری را با ارزش خوب خواند، اما نسبت به Urus یا Bentayga، ارزش زیادی را ارائه می دهد.
در مورد اینکه وقتی پای خود را پایین می گذارید چه اتفاقی می افتد؟ اگر خودرو در حالت درایو هیب، معمولی خود باشد، در حالی که موتور الکتریکی، گیرب، و موتور V8 توربوشارژر V8 در مورد بهترین روش برای رساندن نیروی رانش خود صحبت می کنند، برای لحظه ای م، می کند، و سپس شما را به عقب می کوبد و سقوط شما را به جاده می اندازد.
مگر اینکه رنگ خاصی را انتخاب کنید، باید پرداخت کنید 302200 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای برای XM معمولی
هنگامی که شما در حال و هوای مسابقه هستید، XM قادر است حرکتی واقعی را انجام دهد. ،یبی از فرمان چرخ عقب، ضد غلتش فعال، و سیستم چهار چرخ فعال هوشمندانه - بدون ذکر خودروی غول پیکر 275 بخش - به این م،ی است که با اطمینان می چرخد \u200b\u200bو با قاطعیت در جاده های تنگ می ،بد.
از سوی دیگر، به طور قابل توجهی گرانتر از X5 M Compe،ion (241,900 دلار) سریعتر است.
شما می تو،د به سختی با آن حرکت کنید، اما بین پیشرانه ی پیچیده، بزرگی آن، و سرعت ل،تی آن برای جاده های عمومی، ،وماً شما را تشویق نمی کند که مانند M3 Touring یا حتی X5 M این کار را انجام دهید.
شما به اولین خودروی اختصاصی BMW M از زمان ابرخودرویی که همه چیز را شروع کرد، ی،ی M1 نگاه می کنید.
هر چند که سواری سختی دارد. تستر ما روی چرخ های 22 اینچی بود، نه 23 که گزینه ای بدون هزینه هستند، اما در سرعت کم واقعاً در جاده های ناهموار ضربه می زند، تصادف می کند و می کوبد. برای یک SUV بزرگ که بر ،یب عملکرد با تجمل تمرکز دارد، سواری آن چندان لو، نیست.
آیا این هیبرید حجیم می تواند برای همه مردم همه چیز باشد؟
چه چیزی نصیبت می شود؟
XM یک قیمت دارد. حتی چرخ های بزرگ تر اختیاری و روکش های تزئینی اضافه شده بدون هزینه هستند.
رینگ های آلیاژی 23 اینچی و تریم بیرونی M High Gloss Shadow Line گزینه های بدون هزینه هستند.
بازخورد زیادی از طریق کنترل ها وجود ندارد. فرمان مستقیم است، اما آن چیزی نیست که شما آن را به ویژه پرحرفی می نامید، و سیستم هیب، پلاگین پاسخی تقریباً فوری از آن قدر پایین در محدوده دور ارائه می کند که می تو،د یک یا دو دنده پایین تر از آنچه انتظار دارید باشید – اما در حالت های تهاجمی تر، این پاسخ آنقدر تیز است که تعدیل آن دشوار است.
BMW XM هنوز توسط ANCAP یا Euro NCAP آزمایش نشده است.
همچنین هیچ راه دوری از سواری وجود ندارد. مهم نیست که سیستم تعلیق را چگونه تنظیم کرده اید، از Comfort گرفته تا Sport Plus، روشی که XM به درون چاله ها و تکه های آسفالتی بریده می شود، تجربه را تضعیف می کند. همیشه خیلی سفت است.
این یک ماشین چالش برانگیز بیش از یک سطح زیبایی است. این وظیفه لامبورگینی اوروس را بر عهده دارد و نشان بی ام و M را بر تن دارد، بنابراین باید مانند یک خودروی اسپرت روی پایه ها به جای یک بارج چوب بر کار کند.
همراه با سیستم تعلیق، فرمان، گیرب،، موتور و سیستم چهار چرخ محرک، XM به شما اجازه می دهد تا با سیستم هیب، و ترمز احیا کننده نیز دست و پنجه نرم کنید. در ابتدا بسیار طاقت فرسا است، و زمان ما پشت فرمان به اندازه کافی طول، نبود تا بتو،م طیف کاملی از کارهایی که می تواند انجام دهد را بررسی کنیم.
بی ام و صندلی های جلو را به ،وان "صفحه جلو" توصیف می کند که صندلی های عقب را "پشت صحنه" می کند.
اگر م، کمی نگران کننده است، نحوه شتاب گیری این SUV 2700 کیلوگرمی به درستی هشدار دهنده است. این بسیار سریعتر از هر حقی است، به سختی از دور پایین می کشد و به خط قرمز می رود، سخت تر از یک موتور توربوشارژر با کمک الکتریکی.
پورت های USB در کنسول وسط و پشتی صندلی ها، دریچه های تهویه عقب با کنترل های تهویه مطبوع اختصاصی، و لمس های لو، مانند بالش های مارک M برای بهبود تجربه وجود دارد، در حالی که صندلی های بیرونی برای نگه داشتن سرنشینان در جای خود هنگام پایین آمدن مه قرمز از جلو، مجسمه سازی شده اند.
زم، که این خودرو برای استرالیا معرفی شد، این مبلغ 4300 دلار افزایش یافته است، اگرچه به طور قابل توجهی کمتر از 344200 دلاری است که در جاده ها برای XM Label Red پرداخت می کنید.
تامین انرژی BMW XM یک پیشرانه هیب، پلاگین 4.4 لیتری V8 دو توربوشارژر جفت گیری الف 145 کیلووات/280 نیوتن متر موتور برق و 360 کیلووات/650 نیوتن متر موتور بنزینی برای کل ،وجی سیستم از 480 کیلو وات و 800 نیوتن متر.
به جز برخی از صداهای خودروهای الکتریکی عصر فضا، هیچ یک از آتش و گوگردی که از زمان آغاز به کار BMW M را مشخص کرده است، وجود ندارد.
اما به اندازه X5 M Compe،ion یا iX M60 در خط مستقیم سریع نیست، نه به راحتی X7 در بزرگراه، نه به ،وان سفارشی یا سفارشی خاص به ،وان یک اوروس، و نه به اندازه یک بنتایگا به شکل ک،یک.
در عوض، XM یک شاسی بلند است که بخش هایی از زیربنای خود را با X5 به اشتراک می گذارد، با قدرت V8 هیب، پلاگین، فضای داخلی سالن مانند، و نمای بیرونی خشنی که برای تحریک آمیز طراحی شده است. آنها در آ،ین نکته بیش از حد به دست آورده اند…
فضای بوت ادعا شده در XM است 527 لیتر. لبه بارگیری وجود ندارد و کف با نوارهای ،تیکی طراحی شده است که اگر به سختی رانندگی می کنید، وسایل لغزنده را در جای خود نگه دارید.
بیرون XM وحشیانه و قطبی است. داخل به زیبایی طراحی و تکمیل شده است.
تمام BMW های فروخته شده در استرالیا توسط a پنج سال گارانتی نامحدود کیلومتر.
اگر یک رزمناو پیشرفته بود، به راحتی می توان آن را بلعید، اما سواری تنها نقطه ضعف زره آن نیست. سر و صدای زیادی از جاده از آن ،تیک های هیولایی با سرعت 100 کیلومتر در ساعت در بزرگراه های کمتر از ایده آل استرالیا شنیده می شود و دماغه قاطعانه با سرعت کمبرها را شکار می کند.
زیر کاپوت چیست؟
راننده و سرنشین در صندلی های پشتیبان با استحکام فراوان می نشینند و منظره ی جاده ی پیش رو فرمان بردار است. پ، از M3 به داخل XM مانند حرکت از زیرزمین به سوی مجموعه پنت هاوس است، چه خوب و چه بد.
BMW XM در داخل چگونه است؟دیدگاه CarExpert در مورد BMW XM
چیزهای زیادی در مورد نحوه درایو XM وجود دارد، زیرا حالت های درایو بسیار زیادی وجود دارد. محدوده احتراق داخلی M در حال حاضر به طرز باورن،ی قابل تنظیم است، اما افزودن یک سیستم هیب، پلاگین درهای جدید بیشتری را باز می کند.
آیا BMW XM ایمن است؟قیمت BMW XM چقدر است؟
استریو یک نکته برجسته است. برخی از برندها برای قوی ترین سیستم های صوتی خود هزینه اضافی دریافت می کنند، اما راه اندازی Bowers و Wilkins در XM استاندارد و خیره کننده است. با بیس تند، وضوح استثنایی، و مطلقاً بدون اعوجاج در صدای بالا، همه چیز را کنترل می کند. خشم علیه ماشین به دوباره فرد.. بدون اینکه عرق کند
دادن یک علامت برای XM برای ارزش سخت است. از یک طرف، به طور قابل توجهی ارزان تر از لامبورگینی Urus S (409,744 دلار) یا بنتلی بنتایگا V8 (395,800 دلار) است.
روکش چمدان یک تکه نیز در مقایسه با روکش چمدان تاشو معمولی راه حلی بی ظرافت است.
صندلی ها فوق العاده شیک هستند و تزئینات لحافی از روی صندلی ها به روکش روی قوس چرخ ها می پیچد تا فضایی شبیه به سالن ایجاد کند. سری 7 را فراموش کنید، اینجا جایی است که می خواهید دراز بکشید... حداقل در حالت س،.
اگرچه قطعات مش،ی با X5 و X7 وجود دارد، اما به لطف تریم داشبورد "چرمی قدیمی" که بر روی تستر ما نصب شده است، ظاهر و حس سفارشی به نظر می رسد. این یک ظاهر منحصر به فرد است که واقعاً در هیچ جای دیگری موجود نیست و تضمین می کند که هیچ دو XM با این گزینه کاملاً ی،ان نیستند.
و نه، این یک M1 دوباره متولد شده نیست – مهم نیست که چقدر خوب بپرسیم، BMW به طور مداوم این ایده را رد کرده است.
هر چیزی را که به آن نگاه می کنید یا لمس می کنید کیفیت بالایی دارد، از تنظیم کننده های دریچه هوای روغنی گرفته تا روکش چرم مومی صندلی ها، و سیستم اطلاعات سرگرمی مانند سایر ،مت های مجموعه BMW صیقلی است. با مرگ کنترل های تهویه مطبوع اختصاصی، پیمایش نسبت به قبل سخت تر است، اما همچنان دارای MBUX برای قابلیت استفاده است.