لئون در اصل پسرعموی اسپ،ایی گلف است و آن را پشت فرمان احساس می کند. البته این به این م،ی نیست که یک کپی کربن است.
من، وجود ندارد سطح ورودی مدل، یا حتی کمتوانترین لئون 30 کیلووات بیشتر از گلف پایه دارد، و VZe هیب، پلاگین دارای پیشرانهای است که در جاهای دیگر فول،واگن، اشکودا یا آئودی به صورت محلی عرضه نمیشود.
فضای صندلی عقب تقریباً برابر با ک، است. صندلیهای بزرگ با پشتیهای یکتکه جلوی دید را میگیرند، اما بچهها میتوانند بدون استرس زیاد به آنجا برگردند.
با این حال، هیجان واقعی برای علاقه مندان در VZx نهفته است. این خودرو تقریباً تمام ویژگیهای گلف R یا آئودی S3 را دارد، اما به لطف چیدمان دیفرانسیل جلو، دوز اضافی ،یبی دارد.
دو نقطه ISOFIX و سه نقطه اتصال بالا برای صندلیهای کودک، همراه با دستهای تاشو مرکزی، دریچههای هوا و دو نقطه USB-C وجود دارد.
گزینه های موجود عبارتند از:
- سانروف برقی: 1800 دلار (همه مدل ها)
- بسته ترمز برمبو: 3600 دلار (VZx)
- بسته چرم و صدا: 2450 دلار (V, VZ)
- روکش چرمی
- گرمکن صندلی های جلو
- صندلی راننده برقی با حافظه
- حافظه آینه ای
- داشبورد با دوخت مسی رنگ
- سیستم صوتی بیتس 9 بلندگو
- بسته چرمی: 2050 دلار (VZe)
- روکش چرمی
- گرمکن صندلی های جلو
- صندلی راننده برقی با حافظه
- حافظه آینه ای
- داشبورد با دوخت مسی رنگ