به کمبود ،وجی نسبت به VZ توجهی نداشته باشید، لئون پایه یک دریچه فوقالعاده مرتب است و بسیار توانمندتر است که اعداد ممکن است نشان دهند، به خصوص در چرخش – و به خصوص در مرطوب.
به اعداد و ارقام اهمیتی ندهید، زیرا در شرایط لغزنده در حال تنظیم سرعت هستیم و لئون پایه نمی تواند بیشتر از این احساس کند که در خانه است. در حقیقت، من امیدوارم که هوای نامساعد برای چند روز برقرار شود، پیشرفتی که در حال انجام آن هستیم و لذتی که داریم.
در این میان، هنوز هم موجودی مدلهای ارزانتر 2023 با قیمت اصلیشان وجود دارد – از جمله Leon V که در اینجا تست شده است از 43990 دلار قبل از جاده یا 47990 دلار در رانندگی دور.
کوپرا با استفاده از چرم لمسی سوراخ دار که با لوگوی مسی رنگ منحصربفرد و تزئینات درخشان خود، فرمان های کف تخت را بهتر از بسیاری دیگر انجام می دهد. رینگ به خودی خود ضخامت کاملی دارد و باعث میشود که راننده به سرعت تغییر جهت دهد.
تمامی قیمت ها بدون راننده است.
زیر کاپوت چیست؟
Cupra به تازگی قیمت لئون را برای سال 2024 خود تا 1700 دلار افزایش داده است و رادیو DAB+ را به لیست تج،ات استاندارد خود اضافه کرده است تا به جبران آن کمک کند – اما خودروهایی که تحت تأثیر آن قرار گرفته اند هنوز فروکش نکرده اند.