اصول اولیه عالی هستند. راننده و سرنشین در صندلیهای اسپرت با استحکام زیاد مینشینند و رانندگان قدبلند برای راحت شدن مشکلی نخواهند داشت.
مصرف سوخت ادعا شده است 6.7 لیتر در 100 کیلومتر در سیکل ،یبی، ما شاهد 8.1 لیتر در 100 کیلومتر در یک بزرگراه با دوز سالم رانندگی با روحیه بودیم.
سوخت بدون سرب Premium 95 RON حداقل مورد نیاز است و م،ن سوخت نگه می دارد 50 لیتر.
چیست Cupra Leon VZ مانند داخل؟
دمپرهای تطبیقی را میتوان در طیف وسیعی از آهنگها تغییر داد، از آرامتر از حالت Comfort تا محکمتر از حالت تهاجمی Cupra. در حالی که فرمان، موتور و اگزوز همگی قابل تنظیم هستند.
همانطور که از کابین مدرن گروه فول، واگن انتظار دارید، صفحه نمایش ها در اینجا نمایشگر هستند. صفحه نمایش لمسی یک واحد 12 اینچی است که از نرمافزار Cupra استفاده میکند که در سریهای VW Golf و Skoda Octavia به همراه همان لغزندههای لمسی زیر برای کنترل صدا و دما ارائه شده است.
نکات برجسته Leon V:
- رینگ های آلیاژی 18 اینچی
- چراغ های جلو LED
- چراغ های LED در روز
- چراغ های مه شکن با عملکرد پیچ
- چراغ های عقب LED
- چراغ های جلو اتوماتیک
- نور بالا اتوماتیک
- برف پاک کن های حساس به باران
- شیشه های عقب رنگی
- خوشه کابین دیجیتال 10.25 اینچی
- صفحه نمایش لمسی 12 اینچی اطلاعات سرگرمی
- اپل کارپلی بیسیم، اندروید اتو
- شارژر تلفن بی سیم
- 4 عدد پورت USB-C
- فرمان گرمکن، روکش چرمی
- آینه های جانبی تاشو با گرمکن برقی
- دست و پارو شیفتر
- روشنایی محیط قابل تنظیم
- تیتر سیاه
- صندلی های سطلی اسپرت پارچه ای به رنگ مشکی
- انتخاب مشخصات راننده
- کنترل شاسی دینامیک
- فرمان پیشرونده
- ورود بدون کلید و شروع
- کم نور شدن خودکار آینه دید عقب
- کنترل آب و هوا 3 منطقه ای
- پانل های آستانه نور،
- پدال های آلومینیومی
- کمک پارک نیمه مستقل
Leon VZ برداشتی متعادل از فرمول هات هچ است.
زیر پوست، VZ قطعات روغنی خود را با یکی از شناخته شده ترین هات هاچ های جهان به اشتراک می گذارد: فول، واگن گلف GTI.
در جاده های پر دست انداز بین ملبورن و تپه های خالی از سکنه، همه چیز در حالت تهاجمی Cupra قفل شده است، انتظار می رود سیستم تعلیق، که در جایی بین Comfort و Sport تنظیم شده بود، ،یب من،ی باشد.
سانروف برقی: 1800 دلار (همه مدل ها)
قدرت در Leon VZ از یک می آید موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی (موتور EA888 مورد استفاده در گروه فول، واگن) ساخت 180 کیلو وات و 370 نیوتن متر.
با این اوصاف، لئون در بزرگراه های استرالیا به دام آشنا می افتد. با تنظیم سرعت 100 کیلومتر در ساعت، صدای غرش جادهای زیادی از چرخهای 19 اینچی شنیده میشود که شما را مجبور میکند استریو را بچرخ،د تا آن را غرق کنید.
فرمان دقیق و مستقیم است، بنابراین به راحتی میتو،د خودرو را در جایی که میخواهید قرار دهید و گشتاور زیادی وجود دارد تا شما را از پیچها به بیرون در محدوده دورهای پایین بکشاند.
این یک کپی کربن نیست. لئون در کنار نمای بیرونی زاویه دارتر، فضای داخلی منحصر به فردی نسبت به پسر عموی خود در آلمان دارد و مهندسان مقر کوپرا در بارسلونا می گویند که رانندگی کمی زنده تر و با شخصیت تر ارائه کرده اند.
امتیاز حفاظت از سرنشین بزرگسال 91 درصد، رتبه حفاظت از سرنشین کودک 88 درصد، رتبه حفاظت از کاربران جاده آسیب پذیر 71 درصد و رتبه کمک ایمنی 80 درصد دریافت کرده است.
Cupra همچنین سه سال خدمات برنامه ریزی شده تکمیلی را با تمام مدل ها انجام می دهد که نشان دهنده صرفه جویی در حدود 1200 تا 1500 دلار بر اساس هزینه های اشکودا و فول، واگن است.
Leon VZ دارای یک قیمت درایو 57,490 دلار در سراسر کشور، و لیست قیمت از 52990 دلار قبل از سفر.
دو نقطه ISOFIX و سه نقطه اتصال بالا برای صندلیهای کودک، همراه با دستهای تاشو مرکزی، دریچههای هوا و دو نقطه USB-C وجود دارد.
این خودرو همچنین با هیوندای i30 Hatch N DCT (49200 دلار) روبرو می شود. فورد فو، ST از استرالیا رفته است، رنو مگان RS در راه است، و هوندا سیویک تایپ R یک جانور جدی تر است، با گیرب، دستی و بر،ب قیمتی که از هفت شروع می شود.
کوپرا شروع گرمی در استرالیا دارد.
قیمت ها شامل هزینه های جاده ای نمی شود
زیر کاپوت چیست؟
قیمت Cupra Leon VZ 2023:
- Cupra Leon V: 43,990 دلار (47,990 دلار با ماشین)
- Cupra Leon VZ: 52,990 دلار (57,490 دلار با ماشین دور)
- Cupra Leon VZe: 60,490 دلار (بر اساس ایالت متفاوت است)
- Cupra Leon VZx: 61,490 دلار (65,490 دلار با ماشین)
کابین دیجیتالی زیبا است و دارای گرافیک منحصربهفرد مطابق با وظایف اسپورتتر Cupra است. فرمان به خودی خود در دستان شما احساس خوبی دارد و به جای اینکه کنترل های لمسی در جای دیگری پخش شوند، دکمه های من،ی دارد.
مجموعه کاملی از کمکهای راننده فعال برای حفظ فاصله با خودروی جلویی، نگه داشتن شما در بین خطوط سفید و هشدار درباره موانع پنهان در نقطه کور در سرعتهای بزرگراه وجود دارد که همه آنها به طور هوشمندانه کالیبره شدهاند.
لئون نیز به طور م،اداری ارزان تر از گلف است. به نظر خوشمزه میاد
چه چیزی نصیبت می شود؟
Cupra صدای تقلبی در خودرو را طوری تنظیم کرده است که با صدایی که در سایر نقاط گروه فول، واگن دریافت می کنید کمی متفاوت باشد و شخصیت خاص خود را دارد.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-cupra-leon-vz-review
از طریق یک گیرب، هفت سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو فرستاده می شود. سرعت 100 کیلومتر در ساعت یک ادعایی طول می کشد 6.4 ث،ه.
در حالت Comfort قفل شده است، یک راننده روزانه قادر است. کیفیت سواری بهتر از آن چیزی است که در جادههای شلوغ انتظار میرود، و موتور توربوشارژ دارای مقدار زیادی گشتاور است.
این برند اسپ،ایی که از SEAT زیر چتر گروه فول، واگن جدا شده است، پس از افتتاح رسمی سفارشات در اواسط سال 2022، در مسیر تحویل بیش از 1000 خودرو در سال جاری قرار دارد و به اندازه کافی سفارش دارد تا دوباره 500 دستگاه بیشتر از آن انجام دهد.
برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید