نتیجه این است که EQG نسبت به سایر آفرودهای موتور احتراق داخلی، حتی آنهایی که دارای سه دیفرانسیل قفل شونده مانند G-Cl، هستند، کشش بهتری در موارد خشن دارد. علاوه بر این، این نرمافزار به این م،ی است که راهاندازی چهار موتوره تمام مزایای دیافراگمهای قفلشونده را بدون معایب ارائه میدهد – به عبارت دیگر، حدا،ر کشش را دریافت میکنید و همچنان میتو،د در گوشهها حرکت کنید.
این مرسدس بنز EQG سه دکمه روی داشبورد هم دارد، اما هیچ کدام ربطی به دیفرانسیل ندارند. زیرا EQG اینطور نیست دارند هر دیفرانسیل در عوض، این ک، G با باتری دارای چهار موتور الکتریکی است که هر چرخ یکی را به حرکت در می آورد.
حتی در صورت ترمز دستی، EQG احساس برتری می کند. مانند ا،ر خودروهای برقی، ترمزگیری تا 0.3 گرم در EQG به طور کامل از طریق regen انجام می شود. بنابراین در ،مت سراشیبی خارج از جاده، تمام ترمزها از طریق Regen انجام می شود و موتورهای الکترونیکی با هم کار می کنند تا مطمئن شوند که کشش همیشه حفظ می شود.
خارج از جاده؟ Sc،ssau می گوید: «قابلیت مهمتر از برد است.
هنوز هیچ قدرت یا گشتاور ،وجی اعلام نشده است، همچنین Sc،ssau نمیگوید باتری چقدر بزرگ است یا EQG چقدر فاصله بین شارژ را طی میکند. با این حال، منصفانه است که پیشنهاد کنیم که EQG آجری هیچ رکوردی در محدوده EV نخواهد ش،ت.
Sc،ssau فقط می گوید که عملکرد EQG در جاده “باورن،ی” خواهد بود. شاید اشاره ای به عملکرد بهتر آن از AMG G63 با قدرت 430 کیلووات/850 نیوتن متر، که ادعا می شود می تواند تنها در 4.5 ث،ه از حالت س، به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد، بهتر خواهد بود.
شاسی مجزای قدیمی که زیربنای ک، G است، پیشرانه EV با فناوری پیشرفته را قابل دوام میکند. با حذف سختافزار احتراق داخلی، ناحیه بین محورها و داخل ریلهای قاب، مک، طبیعی برای بستهبندی و محافظت از یک باتری بزرگ فراهم میکند و در هر دو طرف فضایی برای موتورهای الکترونیکی وجود دارد.
مانند ک، G معمولی، EQG دارای سه حالت رانندگی خارج از جاده است. دنباله، سنگ، و ماسه، و رول روی فنرهای فولادی با دمپرهای تطبیقی. دو نمونه اولیه مورد استفاده برای سواری ما در مسیرهای شیب دار و ص،ه ای در نزدیکی Perpignan در ج، فرانسه دارای ،تیک Falken Wildpeak A/T 265/60 روی چرخ های آلیاژی 18 اینچی بودند.
در بخشهای سراشیبی، حالت Creeper Mode نرمتر و پیشروتر از هر سیستم کنترل فرود در تپه در یک آفرود معمولی است. به این دلیل که سرعت با کنترل گشتاور در هر چرخ از طریق هر موتور الکترونیکی کنترل می شود و نه با اعمال ترمز. Sc،ssau میگوید: «موتورهای الکترونیکی هنگام هماهنگی خود بسیار سریعتر از ترمزها واکنش نشان میدهند.
بسته به جهتی که می خواهید بروید، دست و پا زدن سمت چپ یا راست روی فرمان را نگه دارید و پدال گاز را مشت کنید.
یک پیشرانه چهار موتوره EV اجازه می دهد تا گشتاوری که به هر چرخ می رود تحت هر شرایطی به طور مستقل کنترل شود و سیستم برد پایین EQG که تقریباً کاهش دو به یک دنده را ارائه می دهد، این کنترل را در موارد شدید حتی دقیق تر می کند. زمین
با فشار دادن دکمه مرکزی روی داشبورد EQG، برد کم را انتخاب میکند، که به لطف یک سیستم دنده کاهش در شفت ،وجی هر موتور است. فشار دادن دکمه سمت چپ به شما امکان می دهد EQG را برای یک چرخش – به م،ای واقعی کلمه – بگیرید.
و دکمه سوم روی داشبورد EQG برای چیست؟ ما نمی د،م. با ،ب نواری پوشانده شده بود و وقتی از او پرسیده شد، فابیان شوسائو به سادگی لبخند زد و گفت: “این دکمه جادویی است”.
EQG مانند G-Cl، دارای یک محور مستقل چند پیوندی و در عقب یک محور غیر مستقل است.
برای ثبت، ما جلسه سه ساعته خود را با وضعیت شارژ باتری در 73 درصد و برد پیش بینی شده 217 کیلومتر آغاز کردیم که با سطح شارژ باتری مشخص شده 61 درصد و برد 160 کیلومتر به پایان رسید.
EQG از همان ابتدا به ،وان یک خودروی برقی چهار موتوره در نظر گرفته شد و نه فقط به این دلیل که بتواند مانند یک تاپ برای ویدیوهای کلیک طعمه بچرخد. همانطور که هر آفرود جدی می داند، ترفند مذاکره در زمین های شدید حفظ کشش است و این به م،ای کنترل گشتاور روی چرخ ها است.
در برخی مواقع، در صعودهای شیب دار با رویدادهای مفصلی بالا، EQG تقریباً متوقف می شد زیرا موتور در هر چرخ به آرامی گشتاور ،وجی خود را تا مرز ،بندگی افزایش می داد. اما در حالی که هر موتور به طور مستقل کار می کند، هر چهار موتور نیز به طور هماهنگ برای حفظ حرکت EQG کار می کنند.
جابجایی بین تنظیمات با کلیک ، روی پدل های روی فرمان انجام می شود که معمولاً برای تعویض دستی دنده اتوماتیک 9 سرعته در ک، G با موتور احتراقی استفاده می شود.
برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید
به خط تیره a نگاه کنید مرسدس بنز ک، G و شما سه دکمه را پیدا خواهید کرد. هر کدام یک تفاوت را قفل می کنند – عقب، وسط و جلو – برای زم، که مسیر واقعاً سخت می شود. حتی G63 که توسط AMG بهینه شده است، آنها را دارد.
بیشتر: همه چیز مرسدس بنز ک، G