فکر میکنم کمی ،انه است، اما مطمئن هستم که بچههای شما فکر میکنند که سرگرم کننده است. اوه، و در مورد بچهها، Venue Elite یک حالت آرام نیز دارد، بنابراین میتو،د صدا را برای زیباییهای خفته پشت پایین نگه دارید.
در حالی که بسیاری از رقبا دارای موتورهای توربوشارژ استاندارد هستند – از جمله GWM Haval Jolion، Chery Omoda 5، Nissan Juke، Ford Puma، Renault Captur، VW T-Cross، Skoda Kamiq – یا حداقل گزینه یکی (Kia Stonic)، محل برگزاری مسابقات. یک منطقه آزاد القایی اجباری باقی می ماند.
فضای ذخیرهسازی صندلیهای عقب خیلی فراتر از این نمیرود – یک جیب نقشه مشبک روی یکی از پشتیهای صندلی جلو وجود دارد، و بس. بدون دسته وسط، بدون جا لیو،. دریچه های هوای جهت دار نیز وجود ندارد (اما یک کابین کوچک است)، اما حداقل در مشخصات Elite شما یک جفت پورت شارژ USB-C در پشت دارید.
به نظر میرسد که Elite چند آیتم من، در ،یب دارد، و بیش از Active هزینه اضافی 2500 دلاری به نظر میرسد که پول خوبی ،ج شده است. بسیاری از برندها فقط برای یک سانروف چنین پولی می خواهند.
Hyundai Venue Elite چقدر هزینه دارد؟
در موضوع ذخیره سازی، آرایه بسیار خوبی در پیشنهاد وجود دارد. قفسه فوق برای قرار دادن تلفن یا کیف پول من، است، در حالی که جا لیو، بین صندلی ها معقول است، و یک تکیه گاه مرکزی سرپوشیده نیز وجود دارد.
شرم آور است که هیوندای همچنان گران ترین مدل ها را وادار می کند که بیشترین تکنولوژی را داشته باشند. فکر میکنم ،یداران مدلهای پایه یا نسخههای Active از آن دنده نیز استقبال میکنند، حتی اگر قیمت کمی بالاتر باشد.
همانطور که گفته شد گیرب، خودکار در سرعت بالاتر بسیار ناممکن است، اما در سرعت های شهر کار خوبی انجام می دهد. در رانندگی استاپ استارت نسبت به هاوال جولیون یا چری اومودا 5 بسیار خوشایندتر است، حتی اگر آن مدلها دارای عملکرد توربو نباشند.
همچنین از نظر تغییرات، تغییر به صفحه نمایش دیجیتال برای راننده ارزشمند است. یک «خوشه نظارت» 4.2 اینچی وجود دارد که شامل تمام اطلاعات سفر و برخی از کنترلهای خودرو، بهعلاوه یک سرعتسنج دیجیتالی و دور شمارنده است.
من دوست دارم نظر شما را بدانم – لطفاً یک شکاف در نظرات داشته باشید!
چکمه بزرگتر از چیزی است که فکر می کنید، با یک 355 لیتری ظرفیت. این در حالی است که کف چکمه در موقعیت پایین قرار دارد، زیرا در مکان برجسته به طور قابل توجهی کوچکتر است.
چقدر می شود هزینه اجرای Hyundai Venue Elite؟
در مورد هزینه سوخت، رقم رسمی مصرف سوخت سیکل ،یبی است 7.2 لیتر در 100 کیلومترکه برای یک SUV کوچک بسیار با،ت، اما این به موتور قدیمی آن مربوط می شود. این کارآمدترین چیز در دنیای واقعی نیز نیست – در ،یبی از رانندگی شاهد بازگشت 8.0 لیتر در 100 کیلومتر بودم.
این ظاهر دو رنگ آبی با تزئینات جین را داشت – و آن را از هر چیز دیگری در بخش متمایز می کرد.
این مکان برخلاف برخی از رقبا از یک موتور بنزینی بدون توربوشارژ بهره می برد. این یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری تولید 90 کیلو وات قدرت (6300 دور در دقیقه) و 151 نیوتن متر (4850 دور در دقیقه). بنابراین، همانطور که می بینید، این موتور به سختی کار می کند، و دور بیشتر می چرخد.
مکان برگزاری Elite اضافه می کند:
نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک متقابل عقب
مکان برگزاری Elite اضافه می کند:
Bluelink، با اشتراک 5 ساله رایگان (جدید)
2 عدد ،وجی USB-C (عقب) (جدید)
آینه دید عقب الکتروکروماتیک (جدید)
ناوبری ماهواره ای (شامل به روز رس، های 10 ساله نقشه)
رادیو دیجیتال DAB+
صدای محیط Sounds of Nature
سانروف (N/A با گزینه سقف دو رنگ)
ورود بدون کلید و شروع
شیشه حریم خصوصی عقب
کنترل آب و هوا تک منطقه ای
چراغ های ،یبی عقب LED
حذف بیسیم Apple CarPlay، Android Auto (فقط با سیم)
این دیفرانسیل جلو است و یک گیرب، شش سرعته اتوماتیک وجود دارد – این استاندارد در ک، های Elite و Active است، اما یک جعبه دنده شش سرعته دستی در مدل پایه موجود است.
چیست Hyundai Venue Elite در داخل شبیه است؟
با این حال، نسخهی بهروزشدهی Venue آنقدرها احساس خاصی در داخل ندارد، زیرا در Elite دیگر به آن روکش تمیز و مرتبی نخواهید رسید.
بنابراین، به جرات می توان گفت که درجه الیت از نظر فنی و حفاظت از سایر کاربران جاده ایمن ترین انتخاب است.
به جای یک دکمه روی چرخ مانند بسیاری از مدل های دیگر هیوندای، باید OK را روی چرخ نگه دارید، سپس چند فرمان روی صفحه را فشار دهید.
اما چیزی که واقعاً عجیب است این است که فرمان برقی در سرعتهای پایینتر فوقالعاده سنگین میشود – مثلاً وقتی در یک خیابان تنگ در حال انجام یک پیچ سه یا پنج نقطهای هستید، وقتی شروع به چرخاندن میکنید، وزن فرمان سنگین میشود. چرخ، و سپس روشن می شود.
Venue Active اضافه می کند:
سیستم صوتی 6 بلندگو
تقویتکنندههای صندلی «ممتاز».
فرمان و شیفتر با روکش چرمی
آینه های بیرونی تاشو برقی
رینگ های آلیاژی 17 اینچی
چراغ های LED در روز
چراغ های موقعیت یابی LED
چراغ های خمشی استاتیک
این محل برگزاری هیوندای 2023 محدوده تغییرات و بهروزرس،های استاندارد دنده را شاهد بوده است، و این اولین فرصت ما است که ببینیم آیا میتواند جهش قیمتی را که همراه با آن بوده است را توجیه کند یا خیر.
این خودرو کمی محکم روی لبههای تیز و تغییر سطح میرود، اما با سرعت بالا، سیستم تعلیق کمی آرام میشود، علیرغم این واقعیت که میتو،د سطح جاده را کمی بیشتر از سایر SUVهای زیباتر احساس کنید.