ما به ظرفیت سازی برای تولید کاتد و پالایش لیتیوم در ایالات متحده ادامه می دهیم.
این وسیله نقلیه هم از نظر فناوری و هم از لحاظ معماری، مرزهای زیادی را خواهد ش،ت – تا حد زیادی با طرز فکر ما در مورد مهندسی و ساخت خودرو.
این شرکت در گزارش درآمد سه ماهه دوم سال 2023 خود گفت: «ما اکنون در حال آزمایش خودروهای Cybertruck در سراسر جهان برای صدور گواهینامه و اعتبار نهایی هستیم.
این ع، در حین آزمایش در شرایط خاکی گرفته شده است و با ،وان “ساخته شده برای انجام کار واقعی” نوشته شده است.
مشخص نیست که آیا این طرح برف پاک کن برای مدل تولیدی خواهد بود یا خیر.
این اولین بار نیست که ما برف پاک کن را در عمل می بینیم. در اوایل سال جاری، Cybertruck تحت آزمایش تونل باد قرار گرفت و برای اولین بار تیغه برف پاک کن منفرد را در عمل نشان داد.
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در سال 2021 توییت کرد که این شرکت هنوز راه حل آس، برای مشکل برف پاک کن ها پیدا نکرده است.
طبق قانون، تولیدکنندگان باید خودروها را با آینه های جانبی حمل کنند، اما مالکان مجاز به تغییر خودروهای خود هستند.
این ممکن است منحصر به فرد ترین محصول خودرو در دهه های اخیر باشد. با آن آزمایش و آزمایش فناوری های جدید همراه است. تا آنجا که می د،م، Cybertruck اولین زیر 19 فوتی خواهد بود. [5791mm] کامیون (من، در گاراژ) که دارای چهار در و 6+ فوت است. [1828mm] بستر.
خط تولید هنوز در مراحل ساخت خود است و تسلا اعلام کرد “ما پیشرفت قابل توجهی در بهبود عملکرد خطوط تولید 4680 سلولی خود داشته ایم”.
تسلا ع،ی از آزمایش Cybertruck خود منتشر کرده است که نشان می دهد برف پاک کن عظیم خود در حال کار است – و به نظر می رسد فقط نیمی از شیشه جلو را تمیز می کند.
بر اساس ع،، به نظر می رسد بخش بزرگی از سمت سرنشین شیشه جلو هنوز ،یف است. برخلاف تیغه های برف پاک کن های سنتی، زم، که از آنها استفاده نمی شود، تیغه Cybertruck به صورت عمودی در سمت راست شیشه جلو قرار می گیرد.
سایر مدل های تسلا یک سیستم برف پاک کن دو تیغه ای ارائه می دهند که در صورت عدم استفاده، در حفره کاپوت زیر شیشه جلو جمع می شود.