برقیسازی کاتالیزوری برای تصاحب خصمانه فورد در صنعت است
در نتیجه این و سایر پیشرفتهای مرتبط با کار مرتبط با کووید-19، شروع و پایان روز کاری خود در ماشین در طول رفت و آمد در چین غیرمعمول نیست.
ممکن است لینکلن ویژگیهای ویژهای را ببینیم که ممکن است در نهایت به محصولات کمتر فورد راه پیدا کند. نرم افزار رانندگی “خودکار” جنرال موتورز Super Cruise در ابتدا فقط در کادیلاک در دسترس بود، اما اکنون در سایر مدل های GMC و شورلت با مشخصات بالاتر وجود دارد.
لو، ممکن است از مواد فیزیکی دور شود و به سمت نرم افزار و تجربه کاربری حرکت کند.
فارلی میگوید این بدان م،است که آنچه ما معمولاً به ،وان لو، خودرو در نظر میگیریم به طور چشمگیری از صفحات چوبی، نوارهای چرمی و بلوکهای ف،ی به کاربرپسندترین و تعاملیترین نرمافزار و تجربه کاربری موجود تغییر میکند.
از خودروهای لو، فورد و لینکلن چه انتظاری داریم؟
به گفته فارلی، سازندگان ممکن است به دنبال رویکرد مشابهی برای تجمل گرایی باشند که اپل همیشه در مورد آیفون انجام داده است.
ممکن است کمی مضحک به نظر برسد، اما به آن فکر کنید، چه چیزی بیشتر، آزاردهنده و کمتر از یک لپتاپ قدیمی یا سیستم سرگرمی و سرگرمی که کاملاً بد است؟ ضربان قلب شما با خنجر زدن و فحش دادن به صفحه لمسی یا صفحه لمسی ،بنده افزایش می یابد.
فارلی گفت نیوزویک ما احتمالاً عاشق ساعتهای آنالوگ خود هستیم، اما چه چیزی یک اپل واچ یا آیفون ممتاز را میسازد؟ این شکل فیزیکی نیست. وقتی دیجیتالی میشویم، «ممتاز بودن» از چیزهای متفاوتی ناشی میشود تا ساختار فیزیکی بدن. این از نرمافزار ناشی میشود.»
برای شروع، روش اصلی استفاده از خودروها در چین وجود دارد. در آنجا اتومبیلها نه تنها به،وان راهی برای رسیدن به نقاط A و B، بلکه به،وان مک، برای انتقال از محل کار به خانه نیز دیده میشوند.
“اکنون این نرم افزار ما خواهد بود، ویژگی های مستقل ما. مشتریان در لینکلن ثروتمندتر هستند، بنابراین بله، من تیم خود را تحت فشار قرار می دهم و می گویم: “بله، من پیشرفته ترین سیستم خودمختاری جزئی خود را در لینکلن می خواهم. فارلی گفت: بهترین فناوری نمایشگر، بهترین ادغام همه این اطلاعات پیچیده که به داخل خودرو میآید.
فورد و لینکلن چینی چه تفاوتی با نسخه های آمریکایی دارند؟
جیم فارلی می گوید که آینده بیضی آبی از چین شروع می شود.
با وجود شلوغی در چین شهری، ناگفته نماند که یک خانواده بزرگ ممکن است با هم در یک فضا زندگی کنند، پشت فرمان یکی از معدود مکانهایی است که رانندههای چینی میتوانند به تنهایی برای رفع فشار وقت داشته باشند.