لوسید ادعا میکند که Air تا 830 کیلومتر برد دارد و بسته به نوع آن میتواند بین 358 تا 828 کیلووات نیرو تولید کند.
نه، نباید ترا، جدید را اینجا بیاورند. در عوض، Blazer EV و Equinox EV را ارسال کنید. هر دو، به خصوص بلیزر، عالی به نظر می رسند و به جنرال موتورز اجازه می دهند تا بر موج EV که در نهایت در سواحل استرالیا ش،ته شده است، سوار شود.
من به گسترش آنها چشم دوخته ام و امیدوارم یک روز به زودی این شانس را داشته باشم که پشت فرمان مدل چهار چرخ متحرک سه موتوره باشم.
تا کنون در سال 2023، از ژانویه تا مه، این برند ایتالیایی نمادین تنها 181 خودرو فروخته است. بنابراین به طور متوسط حدود 36 خودرو در ماه. حتی مازراتی خودروهای بیشتری فروخت (همینطور جگوار، آنها را به خاطر می آورید؟) این ارقام فروش برای یک تجارت پایدار ایجاد نمی کند.
Celestiq و Lyriq به خوبی در کنار کوروت گران قیمت و شورولت سیلورادو در نمایشگاه های محلی GMSV قرار می گیرند.
زم، را به یاد می آورم که کار رو،مه نگاری را آغاز کردم CarExpert تقریباً دو سال پیش در حال حاضر، یکی از اولین شرکتهای خودروسازی که با آن تماس گرفتم، Rivian در مورد عرضه احتمالی استرالیا بود.
و در حالی که جنرال موتورز در حال انجام است، آنها باید حضور شورولت داون آندر را گسترش دهند.
امیدواریم هر دوی این خودروها در فرمان راست به ،وان بخشی از بازگشت جنرال موتورز به فروش حجمی در اروپا توسعه داده شوند.
جید ک،تینو: شفاف
از آن زمان تاکنون چندین بار با Rivian تماس گرفتهام، اما این شرکت هنوز ورود آن به استرالیا را تأیید نکرده است. آ،ین موردی که شنیدیم این است که قصد دارد پس از آغاز تحویل در ایالات متحده و کانادا، کار روی گسترش حضور خود در بازارهای فرمان راست را آغاز کند.
من عاشق ایده Corsa-e و Mokka-e هستم که گزینههای جدید و مقرون به صرفه EV کامپکت را به ارمغان میآورند، در حالی که Astra و Grandland پلاگین هیب، گزینههای الکتریکی جدید را به بخشهای حجمی میآورند.
کادیلاک با رفتن به بازار بالا، و دیگر دنبال ن، (و ش،ت خوردن) برندهای آلم، در بخش اصلی خود، شانسی واقعی برای تصاحب سهم منحصر به فرد و سودآوری از بازار دارد.