برندهای ماشینی که آرزو داریم اینجا بیایند

من می گویم که همانطور که یک بار دیگر آگهی های آنلاین را برای CTS فرمان راست، نسل دوم جستجو می کنم…

ریماک نورا به ،وان سریع‌ترین خودروی تولیدی جهان، باید به استرالیا بیاید. این برند کرواسی نشان داده است که نه تنها جرات ایجاد یک هایپرکار از پایه را دارد، بلکه اعتماد کافی برای تامین قطعات تعدادی از برندهای جه، خودرو را دارد.

صبر کن چی؟ آیا این برند قبلاً در استرالیا وجود ندارد!؟ از نظر فنی، بله، اما به من گوش کنید: وجود در یک بازار به چه م،است؟ آیا ،ی فکر می کند که وضعیت آلفارومئو در استرالیا کارساز است؟

در اینجا این تصور وجود دارد که کادیلاک ها کشتی های بزرگ و شناور هستند و شاید به کنار Escalade، این به سادگی درست نیست. این شرکت از دهه 2000 تاکنون سدان‌های اسپورت عقب و چهار چرخ محرک واقعاً چشم‌گیر را می‌فروشد – من یک نسل سوم CTS را چند سال پیش در لس‌آنجلس کرایه کردم، و رانندگی پرشور در امتداد Mul،lland Drive استعداد مهندسان شاسی جنرال موتورز را نشان داد. .

استرالیا یک بازار فوق العاده اشباع شده است. تنها حدود یک میلیون وسیله نقلیه هر سال در اینجا فروخته می‌شود، و با این حال، بیش از 50 برند برای بخشی از این اقدام رقابت می‌کنند.

نیمی از ،یب فعلی آن، صادقانه بگویم، هیچ کاری برای من ندارد. دلیلی نمی بینم که هیچ یک از کراس اوورهای آن را نسبت به سایر برندهای لو، ب،م – رقیب لینکلن مدل های بهتری دارد – و Escalade برای سلیقه من کمی گچ است.

من کاملاً شیفته Rivian R1T هستم زیرا به نظر می رسد یک وسیله نقلیه الکتریکی واقعاً کاربردی باشد. ویژگی مورد علاقه من که R1T دارد تونل طول، است که بین کابین و وان قرار دارد و می توان از آن برای نگهداری وسایل طول، استفاده کرد.

جک کوئیک: ریویان

شلبی موستانگ GT350 R خودرویی است که من از داشتن آن ناامید هستم، اما فورد همیشه در جذب کند است بنابراین نفسم حبس نمی شود.

جیمز وانگ: Opel/Vauxhall

SEAT اسپ،ا در رده دوم قرار خواهد گرفت.




منبع: https://www.carexpert.com.au/opinion/the-car-،nds-we-wish-would-come-here

من فکر می‌کنم که داشتن سریع‌ترین خودروی تولیدی جهان در استرالیا بسیار عالی خواهد بود. Nevera به شما نشان می دهد که خودروهای الکتریکی می توانند جالب باشند!

اوپل و وا،هال که اکنون تحت مالکیت و بهره برداری Stellantis هستند، طیف بازنگری شده ای از هاچ بک ها و SUV ها را دارند که گزینه های بنزینی، دیزلی، پلاگین هیب، (PHEV) و الکتریکی (EV) را بر اساس پایه ها و فناوری های مشابه خودروهای پژو و پژو ارائه می دهند. سیتروئن

آلفارومئو برندی است که به نظر می رسد همیشه پتانسیل بالایی دارد، اما با وجود تعداد بی پایان راه اندازی مجدد، به نظر می رسد هرگز به جایی در استرالیا نمی رسد.

جنرال موتورز ممکن است کادیلاک را با طیف وسیعی از خودروهای الکتریکی لو، با قیمت بالا به استرالیا بیاورد. مطمئناً در حال توسعه یک نسخه فرمان راست از Lyriq است که احتمالاً بخشی از بازگشت طول، مدت خود به اروپا است.

با این حال، به نظر می رسد نسل بعدی خودروهای R2 این شرکت که در سال 2026 تولید می شوند، بیشتر در بازارهای صادراتی هدف قرار خواهند گرفت.

من چند سالی است که پیشرفت Lucid را دنبال می‌کنم و هنوز در تعجبم که چرا فقط در تعداد کمی از بازارها ارائه می‌شود. شایعه شده است که چین بازار بعدی است که قصد ورود به آن را دارد، که در برابر همه بازیکنان بزرگ برق الکتریکی که قبلاً در آنجا مستقر هستند بسیار جالب خواهد بود.

کادیلاک در راه اندازی در استرالیا یک کرک داشته است و زمان آن رسیده است که دو مورد را عرضه کنیم.

ویلیام استاپفورد: کادیلاک

لطفا آلفارومئو را برگرد،د. نه تقلید فعلی از یک برند، بلکه چیزی واقعی است. اگر قرار نیست این اتفاق بیفتد، بگذارید به مرگی آبرومندانه بمیرد.

سپس چیزهایی است که علاقه مندان دوست خواهند داشت. سوپر سدان‌های دستی چرخ‌محرک عقب با موتورهای V8 در سال 2023 بسیار کمیاب هستند، اما کادیلاک هنوز تسلیم نشده است.

اخیراً بوگاتی به بوگاتی ریماک تغییر نام داد و این شرکت کرواسی اداره زیرمجموعه فول، واگن را بر عهده گرفت.

در حالی که اخیرا شاهد ،وج آلپاین، کرایس،، هولدن و اینفینیتی بودیم، BYD، Cupra، Ineos و Polestar را به دست آوردیم و از چری استقبال کردیم. قرار است چند برند چینی دیگر نیز طی چند سال آینده وارد سواحل ما شوند.

ما یک آلفارومئو جولیا جدید ،یدیم CarAdvice روز برای اثبات قابل اعتماد بودن. متأسفانه بیشتر وقت خود را در نمایندگی سپری کرد و خلاف آن را ثابت کرد. بنابراین چند چیز وجود دارد که باید در مورد برند درست انجام شود و به نظر می رسد مصرف کنندگان آن را می دانند.

به ،وان مثال، در چند سال گذشته هیچ نمایندگی مستقلی در بریزبن وجود نداشته است، که به تازگی در یک فضای کوچک در داخل یک مرکز ،ید اغلب متروک وجود دارد. در همین حال، مرسدس بنز بزرگترین نمایندگی را در نیمکره ج،ی در بریزبن دارد (داستان واقعی). در دنیای لو،، تجربه و احساس ا،ریت محصول است.

بله، می‌دانم که اوپل قبلاً تلاش کرده است یک بازگشت ناموفق در استرالیا داشته باشد، اما این برند آلم، به فروش جدیدترین مدل‌های خود در نیوزیلند ادامه می‌دهد، پس چرا آنها را به اینجا نمی‌آوریم؟

جدیدترین سدان‌های آن کمی ناجورتر از مدل‌های قبلی خود هستند، اما در ظاهر V Blackwing در مقابل رقبای BMW M و Mercedes-AMG ایستادگی می‌کنند.

آنتونی کرافورد: شلبی

خودروهای شفاف بسیار عالی به نظر می رسند، بر اساس ویدیوهایی که خودروها عملکرد عالی دارند و جایگزینی عالی برای برندهای رایج خودروهای برقی مانند تسلا هستند.

سیستم چهار چرخ متحرک را فراموش کنید، بلک وینگ فقط دیفرانسیل عقب است. اگرچه یک گیرب، 10 سرعته اتوماتیک در بازار وجود دارد، اما 6 سرعته دستی همان چیزی است که علاقه مندان به آن بیشتر میل دارند.

بازگشت آسترا یک داستان بازگشتی عالی برای نام طول، مدت خواهد بود و گزینه دیگری در بخش مسافران کوچک ارائه می کند تا نبرد بین آن و خودروهایی مانند مزدا 3 و فول، واگن گلف را دوباره شعله ور کند.

در جلوی خودروهای الکتریکی، Lyriq و Celestiq پرچمداران لو، من،ی هستند که بلافاصله در کنار BMW و مرسدس بنز به برند اعتبار می بخشند. با توجه به اینکه چقدر متمایز به نظر می رسند، هیچ خطری برای ،یب شدن با جمعیت وجود ندارد.

اسکات کولی: کادیلاک

سپس تلاش های آن در فضای خودروهای الکتریکی وجود دارد. Lyriq در داخل و خارج از سطح بالایی برخوردار است و Celestiq با انحصار و قیمت‌گذاری در سطح بنتلی، بی،ه‌ای جسورانه از قصد است.

تقریباً همه سعی کرده بودند از ریوین پاسخی دریافت کنند، اما من چند روز بعد در کمال تعجب پاسخ دریافت کردم. صرف نظر از این، هیچ بینشی ارائه نکرد، اما از شنیدن پاسخ خوشحال شدم.

ایتالیایی‌ها ایده فروش خودروهای لو، درجه یک در برابر سه آلم، را دوست دارند، اما به نظر نمی‌رسد بازار ما ارزش سرمایه‌گذاری برای کارکرد آن را دارد، بنابراین (به سختی) در این وضعیت افسرده که یکی از نمادین‌ترین و محبوب‌ترین برندهای جهان به‌طور کامل فراموش می‌شوند و مصرف‌کنندگان به آن توجهی ندارند.

جنرال موتورز شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت را با گیرب، اتوماتیک 3.7 ث،ه و حدا،ر سرعت آن را بیش از 200 مایل در ساعت (321 کیلومتر در ساعت) ،ن می زند.

صادقانه بگویم، در حالی که ا،ر مردم در صنعت معتقدند که ما برندهای زیادی در استرالیا برای فروش داریم، من خودخواه هستم و نسخه های فرمان راست شلبی موستانگ را درخواست می کنم.

اما یک برند وجود دارد که تقریباً تمام عمرم منتظر آمدنم به اینجا بودم و آن برندی است که باید انتخاب کنم: کادیلاک. در سال 2009، قبل از بحران مالی جه، و ورش،تگی شرکت مادر جنرال موتورز، به طرز ناامیدکننده ای به آمدن به اینجا نزدیک شد. خودروها که قبلاً در مسیر بودند، سپس به جای دیگری منحرف شدند.

پل ماریچ: ریماک البرز فلاح: آلفارومئو

درخواست برندهای دیگر برای ورود به این بازار شلوغ، حریصانه خواهد بود – اما بیایید حریص باشیم.

من از زم، که برای اولین بار با یک Eldorado ETC دیفرانسیل جلو در اطراف سانفرانسیسکو برخورد کردم، طرفدار کادیلاک بودم. Midtown Madness 2 به ،وان یک بچه این برندی است که اغلب کمی ناهموار بوده است، اما برندی است که من به آن علاقه زیادی دارم.

شما همچنین نمی تو،د R1S را فراموش کنید که بر خلاف هر چیز دیگری است که در حال حاضر به صورت محلی در دسترس است.

فکر می‌کنم اگر Rivian به استرالیا بیاید و با R1T راه‌اندازی کند، در استرالیای دوست‌دار محبوبیت زیادی پیدا می‌کرد. در نهایت باعث رقابت LDV eT60 نیز می شود.

Rivian و Lucid بلافاصله به ،وان برندهایی که دوست دارم اینجا ببینم به ذهن می رسند، هر دو ورودی های وسوسه انگیزی را به بازار رو به رشد خودروهای الکتریکی ارائه می دهند. حتی دوج – دوج از همه مارک ها! – قرار است وسایل نقلیه الکتریکی متمایز با ویژگی های منحصر به فرد و عملکرد چشمگیر را ارائه دهد. همه آنها باید به اینجا بیایند.

در داخل، کاملاً مدرن به نظر می رسد. فقط به این دلیل که پیشرانه قدیمی است به این م،ی نیست که کل ماشین باید دایناسور باشد.

اینها برندهایی هستند که ما دوست داریم شاهد فروش خودرو در استرالیا باشیم.

لوسید ادعا می‌کند که Air تا 830 کیلومتر برد دارد و بسته به نوع آن می‌تواند بین 358 تا 828 کیلووات نیرو تولید کند.

نه، نباید ترا، جدید را اینجا بیاورند. در عوض، Blazer EV و Equinox EV را ارسال کنید. هر دو، به خصوص بلیزر، عالی به نظر می رسند و به جنرال موتورز اجازه می دهند تا بر موج EV که در نهایت در سواحل استرالیا ش،ته شده است، سوار شود.

من به گسترش آنها چشم دوخته ام و امیدوارم یک روز به زودی این شانس را داشته باشم که پشت فرمان مدل چهار چرخ متحرک سه موتوره باشم.

اوپل و وا،هال با توجه به روابط تاریخی آنها با جنرال موتورز هولدن استرالیا، به ویژه با پلاک هایی مانند آسترا، اهمیت محلی دارند. میراث بریت،ایی Vauxhall به‌طور پیش‌فرض به م،ای RHD و همچنین شروعی تازه برای جدا شدن از ،وج نه چندان دور اوپل از بازار ما است.

CT5-V Blackwing پرچمدار احتراق داخلی برای محدوده خودروهای سواری کادیلاک در ایالات متحده است، با یک موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر شده در زیر کاپوت که 498 کیلووات و 893 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

از نظر جسمی، Lyriq هم متمایز و هم جذاب است. و مانند Lucid Air که اخیراً مورد ستایش قرار گرفتم، فضای داخلی دارای صفحه نمایش های فراو، است، اما به نظر می رسد که مطابق با محیط خود طراحی شده اند.

درک فانگ: کادیلاک

تا کنون در سال 2023، از ژانویه تا مه، این برند ایتالیایی نمادین تنها 181 خودرو فروخته است. بنابراین به طور متوسط ​​حدود 36 خودرو در ماه. حتی مازراتی خودروهای بیشتری فروخت (همینطور جگوار، آنها را به خاطر می آورید؟) این ارقام فروش برای یک تجارت پایدار ایجاد نمی کند.

Celestiq و Lyriq به خوبی در کنار کوروت گران قیمت و شورولت سیلورادو در نمایشگاه های محلی GMSV قرار می گیرند.

زم، را به یاد می آورم که کار رو،مه نگاری را آغاز کردم CarExpert تقریباً دو سال پیش در حال حاضر، یکی از اولین شرکت‌های خودروسازی که با آن تماس گرفتم، Rivian در مورد عرضه احتمالی استرالیا بود.

و در حالی که جنرال موتورز در حال انجام است، آنها باید حضور شورولت داون آندر را گسترش دهند.

امیدواریم هر دوی این خودروها در فرمان راست به ،وان بخشی از بازگشت جنرال موتورز به فروش حجمی در اروپا توسعه داده شوند.

جید ک،تینو: شفاف

از آن زمان تاکنون چندین بار با Rivian تماس گرفته‌ام، اما این شرکت هنوز ورود آن به استرالیا را تأیید نکرده است. آ،ین موردی که شنیدیم این است که قصد دارد پس از آغاز تحویل در ایالات متحده و کانادا، کار روی گسترش حضور خود در بازارهای فرمان راست را آغاز کند.

من عاشق ایده Corsa-e و Mokka-e هستم که گزینه‌های جدید و مقرون به صرفه EV کامپکت را به ارمغان می‌آورند، در حالی که Astra و Grandland پلاگین هیب، گزینه‌های الکتریکی جدید را به بخش‌های حجمی می‌آورند.

کادیلاک با رفتن به بازار بالا، و دیگر دنبال ن، (و ش،ت خوردن) برندهای آلم، در بخش اصلی خود، شانسی واقعی برای تصاحب سهم منحصر به فرد و سودآوری از بازار دارد.