«در حال حاضر، ما از برد الکتریکی پلاگین هیب، راضی نیستیم. من هرگز نمی گویم هرگز، اما ما بیشتر به دنبال یک نسخه کامل الکتریکی هستیم اتوموبیل.
چرخه عمر پلتفرم هر چیزی بین 10 تا 12 سال است. ما گفتیم، خوب، واضح است که برقرس، چیزی است که باید در آینده به آن فکر کنیم.» آقای فاستون گفت.
فورد اروپا سال گذشته به طور موثر تایید کرد که تا سال 2024 یک رنجر هیب، پلاگین را عرضه خواهد کرد و این شرکت اعلام کرد که قصد دارد محدوده خودروهای تجاری خود را تا آن سال “قابلیت آلایندگی صفر” داشته باشد.
“هنوز زود است، اما این چیزی است که ما در چرخه زندگی در نظر داریم.”
اخبار خودرو اروپا توماس شافر، رئیس جه، برند فول، واگن گزارش می دهد که هیچ برنامه ای برای استفاده از این پلت فرم “SUV خشن”، حداقل نه در این دهه، برای یک خودروی الکتریکی با برند فول، واگن وجود ندارد.
در حالی که برند فول، واگن ممکن است در این دهه یک پلت فرم اختصاصی EV دریافت نکند، اما می تواند یک دستگاه برقی را به شکل آماروک وارد بازار کند.
اتوموبیل نشان میدهد که یک Amarok و Ranger الکتریکی – دومی جایگزینی مقرونبهصرفهتر و جمعوجور برای F-150 Lightning – میتواند در ایالات متحده تولید شود و نسخه آمریکایی رنجر به زودی در کارخانهای در Wayne، میشیگان وارد تولید شود. .
“ما فکر می کنیم این امکان پذیر است. بدیهی است که ما باید ،اصر خاصی را اصلاح کنیم. اما بله، ما به طور جدی در حال بررسی یک نوع الکتریکی هستیم.
با این حال، فول، واگن تیم خود را به موازات این برنامه داشت.
اینها شامل F-150 Lightning و همچنین Rivian R1T، GMC Hummer EV و شورولت سیلورادو EV و Ram 1500 BEV است.
به استثنای چند خودروی الکتریکی چینی از جمله LDV eT60 و رادار RD6 آینده، بیشتر پیکاپهای الکتریکی در انتهای طیف وسیعتری قرار داشتهاند.
اخبار خودرو اروپا گزارش می دهد که یک کراس اوور بزرگ و سه ردیفه – احتمالاً ID.8 نامیده می شود – قرار است در کارخانه تنسی این شرکت در کنار اطلس با اندازه مشابه با موتور احتراقی وارد تولید شود، در حالی که یک ID شاسی بلند. Buzz در راه است که ممکن است در آمریکای شمالی نیز تولید شود.
به گفته آقای کراوز، معماری بدنه روی قاب آماروک می تواند یک پیشرانه الکتریکی و بسته باتری را در خود جای دهد.
با این حال، با وجود این که اسکات کیوگ، مدیرعامل Scout Motors در ماه مه به این نشریه گفت: «این پلتفرم میتواند فرصتی را برای سایر وسایل نقلیه گروهی فراهم کند، این مدلی با برند فول، واگن را در دهه آینده رد نمیکند. آره. من میخواهم در این مورد شفاف باشم: این پلتفرم قطعاً میتواند فرصتی برای وسایل نقلیه غیر پیشاهنگی فراهم کند.
به نظر میرسید که آقای کراوز نسبت به آماروک هیب، پلاگین چندان مشتاق نبود، با وجود اینکه این برند طیف گستردهای از مدلهای هیب، پلاگین را در اروپا میفروشد.
فول، واگن همچنین سدان بزرگ آینده خود را در قالب مفهومی به ،وان ID پیش نمایش داده است. آئرو.