بهترین اتوبوس برقی دو طبقه بمبئی

بهترین اتوبوس دو طبقه جدید بمبئی! #بهترین #دبلدکر@myBESTBus @chaloapp @m_indicator @mumbaitraffic @RidlrMUM @traffic_mumbai pic.twitter.com/q5qLIxXrmi

MD10,500 می تواند 63 نفر و MD11,140 ظرفیت 84 نفر را داشته باشد. اما بیش از 94 نفر می توانند به طور همزمان سفر کنند. با آمدن به پیشرانه عظیم خود، یک بسته باتری غول‌پیکر 325 کیلووات ساعتی را دریافت می‌کند که قادر به حدا،ر قدرت 335 ،‌بخار است و حتی حیرت‌انگیز حدا،ر گشتاور 22000 نیوتن‌متر است که در 0 دور در دقیقه از طریق محور موتور هاب AVE130 با منبع ZF تولید می‌شود. ما فکر می‌کردیم گشتاور 15500 نیوتن‌متری هامر برقی بسیار بد است. اما در اینجا می رویم.

سوئیچ به دلیل راه حل های حرکتی خود که با انرژی پاک کار می کنند شناخته شده است. این شرکت می‌خواهد که جهان به انرژی پاک «تغییر» کند، زیرا اثرات افزایش آلودگی چند دهه پیش شروع به ظهور کرده است. حتی در هند، سوئیچ با راه اندازی نسخه های الکتریکی اشوک لیلاند دوست و بادا دوست LCV، تحرک الکتریکی را فراهم می کند.

اما مدلی که در هند اجرا خواهد شد، کمی با مدل جه، متفاوت خواهد بود. این خودرو تغییرات اندکی در بدنه بیرونی خود دارد و به احتمال زیاد قوای محرکه آن مشابه نمونه جه، است. بیایید مشخصات این پسر قد بلند را بررسی کنیم.

مشخصات و ویژگی ها

اخیراً سوئیچ چندین بار در خبرها قرار گرفته است زیرا شرکت تامین برق و حمل و نقل Brihanmumbai (BEST) 900 اتوبوس دو طبقه را معرفی کرده است. این کار در ت، برای بازگرداندن هاله اتوبوس‌های دو طبقه نمادین بمبئی انجام شد. اما با یک پیچ و تاب مدرن، زیرا آنها کاملاً الکتریکی هستند. با وجود اینکه اتوبوس های برقی تاتا و چند اتوبوس دیگر وجود دارند، هیچ یک از آنها دو طبقه نیستند.

سوئیچ اتوبوس برقی دو طبقه

برنامه این بود که بعداً تعداد بیشتری از اتوبوس‌های دوطبقه در سایر شهرهای ماهاراشتران نیز اجرا شود. Switch Mobility هنوز اتوبوس دو طبقه برقی جدید خود را در هند راه اندازی نکرده است. قبل از راه اندازی، یک اتوبوس دو طبقه برقی سوئیچ در جاده های بمبئی مشاهده شده است. مانند دو طبقه نمادین بمبئی، این نیز به رنگ قرمز است. به پست توییتر سورج وادکار در زیر نگاهی بیندازید که اتوبوس برقی دو طبقه بهترین بمبئی را نشان می دهد.

— سورج وادکار (@WadekarSuraj) 17 آگوست 2022

اما برخلاف اتوبوس‌های دو طبقه نمادین بمبئی در گذشته، این اتوبوس جدید بسیار متفاوت است. برای شروع، تهویه مطبوع است که قدیم ها نبودند. همچنین اتوبوس دوطبقه سوییچ بر خلاف گازسوز که قدیمی بود کاملا برقی است. سوییچ آن را Metrodecker می نامد و یک راه حل حرکت شهری است.

Metrodecker در دو نوع MD10500 با طول 10500 میلی متر و فاصله بین دو محور 5350 میلی متر عرضه می شود. در حالی که MD11140 دارای طول 11140 میلی متر با فاصله بین دو محور 6000 میلی متر است. هر دوی آنها 2500 میلی متر عرض و 4310 میلی متر ارتفاع دارند. من کمی نگران این هستم که چنین وسیله نقلیه بلندی در شهری هند مانند بمبئی، جایی که تجاوز در آن اغلب تنظیم نشده است، چگونه عمل می کند.

اتوبوس برقی دو طبقه بمبئی
اتوبوس برقی دو طبقه بمبئی

سوییچ یک ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تحرک مبتنی بر انرژی پاک است که به‌خاطر مجموعه‌ای از بازارهای مختلف شناخته شده است

اتوبوس برقی دو طبقه بمبئی
اتوبوس برقی دو طبقه بمبئی

سپس آدیتیا تاکرای، وزیر گردشگری و محیط‌زیست اعلام کرد که اتوبوس‌های دو طبقه قرمز نمادین بمبئی با مدرنیته و به شکل خودروهای الکتریکی به زندگی بازگردانده می‌شوند. برای بازگشت بزرگ اتوبوس‌های دو طبقه قرمز در بمبئی، BEST برنامه‌ریزی کرده بود تا 900 اتوبوس برقی را از ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تحرک الکتریکی سوئیچ القا کند.

پیشرانه اتوبوس برقی سوییچ دوطبقه قادر است 240 کیلومتر برد ادعا شده را با یک بار شارژ با تهویه مطبوع روشن طی کند. پس از اتمام باتری، شارژر AC 44 کیلوواتی 6 ساعت طول می کشد تا شارژ کامل شود. اما با یک شارژر سریع DC با 100 کیلووات شارژ، زمان شارژ تنها 3 ساعت طول می کشد. حدا،ر سرعت حدود 85 کیلومتر در ساعت است. من شخصاً بیش از 600 کیلومتر به بمبئی سفر می کنم تا در این سواری کنم. آیا شما؟




منبع: https://www.rushlane.com/mumbai-best-double-decker-electric-bus-debut-12446735.html