این همان ماشینی است که پورشه گفته هرگز نمیسازد . چرا؟ آنها نمی خواستند با ساخت RS Cayman به 911 رقابت بدهند. با این حال، پس از سالها اعتراض طرفداران پورشه، آنها در واقع تصمیم به ساخت آن گرفتند. می دانستیم که خوب خواهد بود، اما نتیجه چیزی خاص تر از چیزی است که می توانستیم تصور کنیم.
کیمن حدود 10 ، بخار کمتر از 992 GT3 تولید می کند، اما ما اهمیتی نمی دهیم. به دلیل تجربه فرماندهی رانندگی RS Cayman، این موضوع بی ربط است. RS همچنین دارای دنده کوتاه تر، سیستم تعلیق GT3 است. بزرگترین قطعات سطل ماشین در تمام دوران. بدون صفحهنمایش دیجیتال، فقط گیجهای آنالوگ که محدودیت دور موتور دیوانهوار را نشان میدهند. کیمن با وجود اینکه سنگینتر است، همچنان کوچکتر از GT3 است. در نتیجه، بهترین انتخاب ما در بین پورشه های مدرن GT است.
وقتی برادر بچه در واقع ستاره درخشان است
ما با معیار قبلی، یکی از دو RS در این مقایسه شروع می کنیم. در زمان عرضه در سال 2018، اوج عملکرد پورشه را مشخص کرد . این خودرو تمام ویژگی های پورشه های موتور عقب را دارد که نسل های قبل از آن ساخته شده بودند. از بین سه GT، 991.2 GT3 RS نابخشودنی ترین است. به احساسات شما اهمیتی نمی دهد، فقط می خواهد سریع پیش برود. هنگام نشستن مانند یک ماشین عضل، قدیمی، عصب، است. همانطور که شما آن را رانندگی می کنید، اشاره می کند: “چرا سریع تر نمی روی؟” با این حال، به دلیل ماهیت آن، رانندگی با GT3 RS همیشه شما را در مزیت قرار می دهد. این بخشی از جذابیت آن است. این مبارزه باشکوهی است که با خوشحالی در آن شرکت خواهید کرد، اما در عین حال وقتی به هم می ریزید، متواضعانه خواهید بود. از بین این سه، این GT3 RS جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.
992 GT3
992 GT3 بچه جدید این بلوک است . برای اولین بار، سیستم تعلیق دوبل جناغی را در جلوی یک 911 دریافت می کنیم. این جزئیات باعث تغییر شخصیت در GT3 می شود. این یک لمس بیش از 3000 پوند است، بیش از 100 پوند سبک تر از 991.2 GT3 RS. بیش از 200 پوند سبک تر از GT4 RS.
حتی با وجود اینکه 911 در طول سال ها اندازه آن افزایش یافته است، در هنگام رانندگی کوچک به نظر می رسد. حتی در آن زمان، ماشین برای جاده خیلی زیاد است. برای برنامه های با کارایی بالا بهتر است. 992 GT3 اکنون تعادل کیمن را دارد و در عین حال پیکربندی موتور عقب را حفظ می کند. حذف شده است، روزهایی که ناگه، بیش از حد فرمان داده می شود. جایی که گهگاه 991.2 شما را به یاد میراث موتور عقب خود میاندازد، 992 همیشه پایدار است. این آسان ترین GT3 برای رانندگی است. این باعث میشود بدون توجه به سطح مهارتتان، سریعتر از آنچه فکر میکردید پیش بروید. در نوع خود باورن،ی است، اما جایگاه دوم ما را دارد.
718 کیمن GT4 RS
آنها موتور 9000 RPM را از 992 GT3 خارج ،د و مستقیماً در کابین قرار دادند. بله، شما در حالی که موتور تنها چند اینچ از پشت صندلی خود فاصله دارید بدون هیچ گونه پارتیشن نشسته اید. آنچه قبلاً پنجره ها بود، اکنون ورودی های هوا هستند. شما در واقع نمی تو،د از موتور فرار کنید. بیش از 100 دسی بل صدا به داخل کابین نفوذ می کند. همین برای آسیب رساندن به گوش شما کافی است. آیا این ما را از رساندن آن به 9000 RPM باز می دارد؟ حتی یک بار هم نه.
991.2 GT3 RS
Schmucker در پایان ویدیو می گوید: “من واقعا امیدوارم GT4 RS در بهشت باشد.” دیکن میگوید این پورشه مورد علاقه او بوده است. از بین تمام GT ها، هر دو توافق ،د که این همان چیزی است که باید به خانه برد. آیا قیمت مرتبط است؟ قیمت را فراموش کنید هیچ خودرویی مانند این هرگز در بازار امروز با MSRP به فروش نخواهد رسید. نتیجه نهایی این است که هرگز خودرویی مانند کیمن GT4 RS وجود نداشته است و ما نمی د،م که آیا هرگز دیگری مانند آن وجود خواهد داشت یا خیر. بنابراین نشانه گذاری یا نه، هنوز هم یک تک شاخ است که هر علاقه مندی باید امیدوار باشد که روزی صاحب آن شود یا رانندگی کند.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/the-modern-gt-porsche-gauntlet-which-is-the-best-ar197495.html
راهبری نوشته