بر اساس گزارش های خارج از کشور، این ظاهر جدید با یک تعمیر اساسی در پیشرانه خودرو پشتیب، می شود.
در سال 2022 ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار، همراه با ارتقای GVM به دست آورد تا آن را به ،وان خودروی “متوسط کار” طبقه بندی کند و قو،ن سختگیرانه طراحی استرالیا در مورد حفاظت از برخورد جانبی را نادیده بگیرد.
بیشتر: همه چیز تویوتا لندکروز 70
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/squint-hard-and-youll-see-the-new-toyota-landcruiser-70
اگرچه شباهت هایی بین آفریقای ج،ی و استرالیا وجود دارد، موتور معرفی شده در یک بازار تضمین نمی کند که در بازار دیگر موجود باشد.
یکی از سخنگویان تویوتا آفریقای ج،ی گفت: “ما مطمئناً در حال مطالعه موتور 2.8 لیتری توربودیزل برای معرفی محلی هستیم، اما فقط می تو،م نتایج مطالعه خود را تا پایان سال تایید کنیم.” Cars.co.za.
همچنین نشاندهنده آ،ین بهروزرس، از سری 70 سری 70 در چند سال گذشته است، زیرا تویوتا به دنبال افزایش عمر نزدیک به چهار دهه خود در مواجهه با استانداردهای سختتر ایمنی و آلایندگی است.
یکی از سخنگویان تویوتا استرالیا گفت: “تویوتا استرالیا حمایت و علاقه شدید بازار به لندکروزر سری 70 را تایید می کند و همیشه فرصت ها را برای توسعه و بهبود خط تولید محلی خود ارزیابی می کند.” CarExpert.
در سال 2020 یک سیستم اطلاعات سرگرمی مدرن با ناوبری ماهواره ای و بلوتوث را انتخاب کرد.
تصویر ارسال شده در kurdistan_automotive_blog_ یک واگن بسیار دانهدار سری 76 را نشان میدهد که در ،مت جلویی خود دارای پوشش استتاری است و به نظر میرسد نمای جلویی جدید و چرخهای تازه را پنهان میکند.
پلک بزنید و آن را از دست خواهید داد، اما این اولین نگاه ما به نسخه جدید است تویوتا لندکروزر سری 70 واگن.
در حال حاضر، تویوتا تایید کرده است که فعالانه به دنبال معرفی یک موتور کوچکتر در آفریقای ج،ی است.
تویوتا در جلوپنجره جلویی نقش بسته است و چراغهای جلو با چراغهای خودروی فعلی متفاوت به نظر میرسند. بر اساس این آزمایش دانه دانه، به نظر می رسد که LC70 2024 به مدل های قبلی سری 70 با واحدهای نشانگر مثلثی مع، خود بازگردد.
در حالی که موتور 2.8 لیتری مورد استفاده در هایلو، و فورچونر 1700 سی سی کاهش یافته و چهار سیلندر در موتور 4.5 لیتری V8 مورد استفاده در لندکروزر 70 فعلی استفاده می شود، تنها 1 کیلو وات قدرت کمتری دارد و 70 نیوتن متر گشتاور بیشتری دارد.
اگرچه ما نمی تو،م در مورد برنامه های مدل خود اظهار نظر کنیم، می تو،م تأیید کنیم که در سال های آینده به ارائه موتور V8 با سری 70 ادامه خواهیم داد.
در استرالیا LC70 به طور انحصاری توسط یک V8 تغذیه می شود. در آفریقای ج،ی با انتخابی از مدل های شش سیلندر، V6 و V8 در سه مدل بدنه آن ارائه می شود.
“هدف ما، مثل همیشه، ارائه وسایل نقلیه به مشتریان است که بدون توجه به آنچه در زیر کاپوت است، نیازهای آنها را برآورده می کنند.”
گزارش ها از ژاپن در اوایل سال جاری به معرفی موتور 2.8 لیتری توربو دیزل و 6 سرعته اتوماتیک به لندکروزر سری 70 اشاره کرد که در حال حاضر تنها با موتور V8 توربو دیزل و دستی در استرالیا عرضه می شود.
گیرب، شش سرعته اتوماتیک که با آن جفت می شود نیز نسبت به گیرب، پنج سرعته دستی که در حال حاضر استفاده می شود، یک نسبت بالاتر است. این اولین باری است که از سال 1990 یک دستگاه اتوماتیک در LC70 ارائه می شود.