همچنین نشان میدهد که صاحبان مشاغل استرالیایی از تلاشهای واقعبینانه ،ت برای دستیابی به انتشار خالص صفر حمایت میکنند – به طوری که در شرایطی که نرخهای بهره به سرعت در حال افزایش است، از وسایل نقلیه خود کمک مالی دریافت میکنند.
در بودجه در این زمینه شگفتیهای کمی وجود داشت، با تاکید بر تعهد ،ت کار آلبان به اولین استراتژی ملی خودروهای الکتریکی استرالیا، به علاوه صندوق راندن ملت.
همچنین ادعا میکند افرادی که از ترتیبات فداکاری حقوق برای پرداخت همان مدل استفاده میکنند، میتوانند تا ۴۷۰۰ دلار در سال پس انداز کنند.
برای واجد شرایط بودن، خودروی کم آلایندگی باید اولین قیمت ،دهفروشی زیر آستانه مالیات خودروهای لو، مربوطه فعلی 84916 دلار (برای سالهای 2022-23) داشته باشد و برای اولین بار برای استفاده در تاریخ 1 ژوئیه سال جاری یا پس از آن در دسترس قرار گرفته باشد. قانون عقب افتاده خواهد بود.
این شامل:
- 146.1 میلیون دلار بودجه به آژانس انرژی های تجدیدپذیر استرالیا (ARENA) طی پنج سال آینده برای سرمایه گذاری مش، در پروژه های کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بخش حمل و نقل جاده ای اختصاص داده شده است.
- 89.5 میلیون دلار طی شش سال آینده برای تأمین بودجه ایستگاه های سوخت گیری هیدروژن در شلوغ ترین مسیرهای باری استرالیا به ،وان بخشی از طرح بزرگراه های هیدروژنی
- 39.8 میلیون دلار طی پنج سال آینده برای ایجاد شبکه ملی شارژ وسایل نقلیه الکتریکی با 117 ایستگاه شارژ سریع در بزرگراه های کشورمان با مشارکت NRMA
برنامه تخفیف خودروهای الکتریکی ،ن زده می شود که درآمدهای مالیاتی مزایای جانبی را به میزان 10 میلیون دلار در این سال مالی و 75 میلیون دلار تا سال مالی 2025-26 کاهش دهد.
“تحقیق ما نشان می دهد که حذف این مانع تاثیر مثبت زیادی بر تصمیمات ،ید تجاری خواهد داشت.
همچنین 14 میلیون دلار در چهار سال آینده برای انجمن اتومبیل استرالیا (AAA) سرمایه گذاری کرده است تا تست آلایندگی و مصرف سوخت خودروهای سبک فروخته شده در استرالیا را در جاده انجام دهد.
بیشتر: استراتژی ملی EV: ،ت مقاله مشاوره را منتشر می کند
بیشتر: ائتلاف لایحه مشوق های EV ،ت را محکوم می کند
بیشتر: FCAI مس،هشده از فشار EV ،ت «شجاعانه» پشتیب، میکند
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/federal-budget-includes-investments-in-ev-infrastructure-incentives
نظرسنجی انجام شده توسط وام های ،ب و کار کوچک استرالیا نشان داد در صورت تصویب این قانون، 40 درصد از مشاغل استرالیایی تا پایان سال 2023 یک وسیله نقلیه الکتریکی ،یداری خواهند کرد.
سرمایهگذاری 275.4 میلیون دلاری در طی 6 سال آینده، کل سرمایهگذاری برای زیرساختهای خودروهای الکتریکی و هیدروژنی را به بیش از 500 میلیون دلار خواهد رساند.
آلون راجیک، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Small Business Loans استرالیا، گفت: «،ت فدرال درک می کند که قیمت خودروهای الکتریکی مانع بزرگی برای پذیرش آنها در استرالیا بوده است.
،ت استرالیا همچنین متعهد شده است که ،ید و اجاره ناوگان خود تا سال 2025 به میزان 75 درصد برق باشد تا نه تنها آلایندگی ناوگان را کاهش دهد بلکه بازار خودروهای الکتریکی دست دوم را نیز پر کند.
بودجه این حرکت را 15.9 میلیون دلار طی چهار سال آینده در نظر گرفته است.
،ت میگوید: این معافیت FBT پیشنهادی برای خودروهای الکتریکی با باتری (BEV)، خودروهای الکتریکی سلول سوختی هیدروژنی (FCEV) و خودروهای برقی هیب، پلاگین (PHEV) اعمال میشود و پس از سه سال بررسی میشود.
،ت در نظر دارد تخفیف خودروهای برقی خود را که هزینه کلی آن 345 میلیون دلار است، برای معافیت خودروهای برقی واجد شرایط از تعرفه واردات پنج درصدی در نظر بگیرد. این فقط خودروهای برقی اروپا را تحت تأثیر قرار میدهد، و ا،ر خودروهای الکتریکی فروخته شده در استرالیا مشمول این تعرفه نمیشوند.
بودجه همچنین شامل یک قانون است که قبلاً در مجلس سنا ارائه شده است که بر اساس آن برخی وسایل نقلیه الکتریکی از مالیات مزایای جانبی معاف می شوند.
این بی،ه میگوید که حذف عوارض گمرکی به ،یدار خودروهای برقی کمک میکند تا ۲۵۰۰ دلار اضافی در صورتی که خودرو قبلاً مشمول تعرفه واردات بوده است، پسانداز کند.
،ت کارگر ادعا می کند که کارفرمایی که حدود 50000 دلار EV به یک کارمند به ،وان مزیت جانبی پیشنهاد می کند می تواند تا 9000 دلار در سال پس انداز کند.
بودجه فدرال 2022-23 صادر شده است و شامل تعهداتی برای شارژ زیرساختها و مشوقهای خودروهای الکتریکی است که در طول مبارزات انتخاباتی انجام شده است.