بیشتر: مدل بعدی بوگاتی کاملاً الکتریکی نخواهد بود – گزارش
بوگاتی EV تا دهه آینده عرضه نمی شود – گزارش
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/bugatti-ev-not-due-until-next-decade-report
این پردیس همچنین به خانه تحقیق و توسعه مدلهای آینده بوگاتی تبدیل خواهد شد، اگرچه این وسایل نقلیه در کارخانه مولشیم بوگاتی در فرانسه ساخته خواهند شد.
در حال حاضر، بوگاتی و ریماک به طور جداگانه به کار خود ادامه می دهند و امکانات تولید و کانال های توزیع موجود خود را حفظ می کنند.
این پردیس که با نام «پردیس ریماک» شناخته میشود، به،وان پایگاه تحقیق و توسعه (R&D) و تولید بینالمللی شرکت برای تمامی محصولات آینده ریماک، از جمله Nevera فعلی و اجزای کلیدی آن، خدمت خواهد کرد.
فرانک هیل، معاون مدیر طراحی بوگاتی، صریحاً تأیید کرد که آیا اولین خودروی الکتریکی بوگاتی (EV) به بیش از سال 2030 عقب نشینی شده است یا خیر، اما گفت که شرکت در حال حاضر روی «این دهه، با هیب،» تمرکز کرده است.
ریماک همچنین میگوید که یک سالن ورزشی و مرکز آموزشی، مهدکودک، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، اتاقهای آموزشی، باغ پشت بام، مرکز فرماندهی، اتاقهای واقعیت مجازی و چندین اتاق پروژه فوقمخفی وجود خواهد داشت.
بوگاتی در نوامبر 2021 به یک نهاد کاملاً متعلق به گروه فول، واگن تبدیل نشد و مالکیت آن به یک شرکت سرمایه گذاری مش، به نام بوگاتی ریماک واگذار شد.
بوگاتی اخیراً موتور W16 نمادین خود را با رودستر روباز Mistral مبتنی بر Chiron روانه بازار کرده است که تعداد آن به 99 دستگاه محدود شده و در حال حاضر به فروش رسیده است.
طبق گزارش ها، این جانشین هیب، هایپرکار Chiron با موتور W16 قرار است در سال 2027 عرضه شود و انتظار می رود بیش از 5 میلیون یورو (7.72 میلیون دلار A7) قیمت داشته باشد.
بوگاتی طبق گزارشها، طرفداران باید تا سال 2030 منتظر بمانند تا این شرکت اولین خودروی تمام الکتریکی خود را عرضه کند، زیرا در حال حاضر روی هیب،سازی تمرکز کرده است.
ریماک همچنین در آگوست امسال تحویل هایپرخودروی تمام الکتریکی Nevera خود را آغاز کرد. اولین مشتری، نیکو روزبرگ راننده سابق فرمول 1 آلم،-فنلاندی بود.
اگرچه برندها از هم جدا نگه داشته خواهند شد، اما وسایل نقلیه آینده فناوری را به اشتراک خواهند گذاشت.
گروه ریماک، شرکت مادر بوگاتی ریماک، در حال حاضر در حال ساخت آن است دفتر مرکزی 200 میلیون یورو (308.6 میلیون دلار) در زاگرب، کرواسی.
این مجموعه 197575 متر مربعی دارای یک مسیر آزمایشی در محل، موزه، طراحی، مهندسی، تولید و امکانات آزمایشی و همچنین نمایشگاه، بار، رستوران و فضاهای ،ده فروشی «سفارشی سازی پیشرفته» خواهد بود.
این شرکت ش،ته است و دفتر مرکزی باید در سال 2023 تکمیل شود.
این با گفتههای میت ریماک، مدیرعامل بوگاتی ریماک در تضاد است اتوموبیل در ژوئیه 2021، جایی که او گفت که بوگاتی های تمام برقی در دهه آینده تولید خواهند شد.
«این تقریباً غیرمسئولانه در قبال پایگاه مشتریان گرامی ما خواهد بود [to look beyond the next car]آقای آنشید گفت.
آقای هیل گفت، وقتی بوگاتی تمام برقی وارد شود، “مردم را از آب بیرون خواهد برد.”
در مصاحبه با اتوموبیلآخیم آنشیت، مدیر طراحی بوگاتی گفت که این شرکت “به دنبال گام بعدی برای مدل هیب، است” و “همه چیز دیگر کمی دورتر از خط است”.
در این مرحله ریماک انتظار دارد ساخت این مجموعه در سال 2023 به پایان برسد، هرچند در آینده برنامه ریزی شده است.
گروه Rimac 55 درصد از سهام این سرمایه گذاری مش، را در اختیار دارد و پورشه مالک 45 درصد دیگر است.