بیامو M4 داغتر تمام چرخ متحرک در حال کار است – گزارش
M4 CS را نباید با M4 CSL اشتباه گرفت، نسخهای دو سرنشینه و سختکمتر با ،وجیهای مشابه CS اما تنها با دو صندلی و چرخمحرک عقب بهجای سیستم چهارچرخ متحرک.
این گزارش پس از اظهارات سال گذشته فرانک ون میل، مدیر عامل BMW M، منتشر شده است وبلاگ BMW، که “هنوز جا” برای M4 CS برای فروش در کنار M3 CS وجود دارد.
تغییرات زیر کاپوت شامل فشار شارژ بالاتر برای توربوشارژرها، پایههای بازطراحیشده و ویژگیهای الهامگرفته از خودروی تور M4 GT3 DTM مانند سوراخهای سیلندر سبکتر و سیستمهای تامین روغن و خنککننده مخصوص مسیر است.
در داخل صندلی های سطلی گرم شونده و برقی M Carbon با سطوح منحصر به فرد و ال،ای درز وجود دارد. همچنین آ،ین نسل iDrive مبتنی بر سیستم عامل BMW 8 وجود دارد که شامل صفحه نمایش خمیده BMW (خوشه ای 12.3 اینچی و صفحه نمایش لمسی 14.9 اینچی) برای کابین خلبان می شود.
یک M4 CS نه تنها به CSL با اجرای محدود، بلکه به طیف رو به رشدی از انواع M4 میپیوندد. در استرالیا، کوپه های دیفرانسیل عقب پایه و Compe،ion و همچنین کوپه و کانورتیبل Compe،ion M xDrive تمام چرخ محرک وجود دارد.
این BMW M4 محدوده می تواند در صف دریافت گرم باشد CS نوع، با قدرت بیشتر اما وزن کمتر از M4 Compe،ion.
نیرو از طریق یک گیرب، اتوماتیک هشت سرعته M Steptronic با سیستم چهارچرخ متحرک M xDrive متغیر و بایاس عقب و یک دیفرانسیل M Active M در عقب به جاده منتقل می شود.
M TwinPower Turbo 3.0 لیتری 6 بهینهسازیشده 30 کیلووات بیشتر از M3 و M4 Compe،ion ارائه میکند که آن را در باند وسیعتر به 405 کیلووات میرساند. گشتاور در اوج خود 650 نیوتن متر باقی می ماند اما در CS برای مدت طول، تری حفظ می شود و تقریباً به 6000 دور در دقیقه می رسد.
تصمیمات کاهش وزن شامل نصب سقف فیبر کربنی، کاپوت، اسپلیتر جلو، ورودی هوای جلو، درپوش آینه های بیرونی، دیفیوزر عقب و اسپوی، عقب است. این ماده همچنین برای کنسول مرکزی، شیفترهای دست و پا و اینله های تزئینی استفاده می شود.
برای یادآوری، M3 CS بر اساس Compe،ion با موتور شش خطی ارتقا یافته، شاسی تنظیم شده و استفاده گسترده از فیبر کربن ساخته شده است.
صندلیهای استاندارد M Carbon سطلی نیز مانند صدا خفه کن تیت،ومی عقب، وزن خود را پایین نگه میدارند. اقدامات مختلف سبک وزن باعث صرفه جویی در کل حدود 20 کیلوگرم می شود.
M4 CSL
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت یک دهم به 3.4 ث،ه کاهش می یابد، در حالی که شتاب 0 تا 200 کیلومتر در ساعت در 11.1 ث،ه به دست می آید. حدا،ر سرعت کنترل الکترونیکی 302 کیلومتر در ساعت است.
این مدت زمان تولید مشابه M3 CS است که اوا، امسال به بازار عرضه می شود.
همچنین تنظیمات «ویژه مدل» برای کنترل پایداری، فنرها، میله های ضد غلت، فرمان و دمپرهای کنترل شده الکترونیکی وجود دارد.
مشخصات استاندارد بیشتر برای مدل نسخه ویژه شامل ترمزهای M Compound با کالیپرهای قرمز یا مشکی – ترمزهای سرامیکی M کربن اختیاری هستند – و چرخهای آلیاژی سبک آهنگری سیاه یا طلایی جدید با ابعاد 19 اینچ در جلو و 20 اینچ در عقب.
Bimmerpost کاربر انجمن مراسمکه ادعا می کند اطلاعات مربوط به محصولات آینده را از نشت در داخل BMW جمع آوری می کند، می گوید M4 CS در جولای 2024 وارد تولید می شود و تا ژوئن 2025 تولید می شود.
طبق گزارش ها، M4 CS همان مشخصات M3 CS را ارائه می دهد، اما دارای چراغ های جلو متفاوت است.
M3CS
،تیکهای استاندارد پیست، که برای CS ساخته شدهاند، دارای ابعاد 275/35 ZR19 در جلو و 285/30 ZR20 در عقب هستند. ،تیک های سازگار با جاده بیشتر یک گزینه بدون هزینه هستند.