در بازگشت به سقوط Nexon EV، MD و مدیر عامل مرکز خدمات ظاهرا مالک را تهدید میکنند که به دستورالعملهای خود که به ادعای پوشش بیمه اشاره دارد، پایبند باشد. راجیو ادعا می کند که تاتا موتورز نیز هیچ حمایتی نداشته است. حتی پس از شکایات متعدد، این موضوع هنوز حل نشده است و مالک راجیو بندرو به مدت 45 روز از خودروی خود محروم است.
اشتباه پرسنل خدماتی
ویدئویی از وضعیت nexon ev پس از سقوط از بالابر در مرکز خدمات خودرو Orange Auto Service Hafeezpet، میاپور. pic.twitter.com/3qG2rFjeIB
نمایندگی مجاز تاتا موتورز مورد بحث، Orange Auto Hyderabad، مسئولیت تاتا Nexon EV آسیب دیده توسط آنها را رد می کند.
تاتا ن،ون EV در حین سرویس آسیب دید
مالک ن،ون EV سقوط کرده ادعا می کند که فروشنده فیلم های دوربین مدار بسته این حادثه را به اشتراک نمی گذارد. بدون فیلم دوربین مداربسته، باور ، آنچه آنها می گویند دشوار است. می د،م که اخیراً در مورد حادثه کیا سونت چه اتفاقی افتاده است. به صاحب سونت گفته شد که ماشینش در حالی که برای آزمایش معمولی خارج شده بود با یک ، تصادف کرد. بعداً با پخش تصاویر دوربین های مداربسته مشخص شد که خودرو در داخل مرکز خدمات تصادف کرده است.
تاتا ن،ون EV در حین سرویس آسیب دید
برخلاف حادثه اخیر سونت در جیپور، که در نهایت نمایندگی کیا یک خودروی کاملاً جدید را ارائه کرد، هیچ پاسخ رضایت بخشی از طرف فروشنده و تاتا موتورز دریافت نشده است. پس از 45 روز، دکتر راجیو بندرو تصمیم به اقدام قانونی علیه شرکت Orange Auto، نمایندگی مجاز تاتا موتورز در حیدرآباد گرفته است.
تاتا ن،ون EV در حین سرویس آسیب دید
راجیو ادعا می کند که Nexon EV او در حالی که در مرکز خدمات مجاز بوده آسیب دیده است. طبق گفته کارکنان، ماشین از بالابر سقوط کرد. براثر این سقوط در ،مت جلو آسیب هایی وارد شده است.
دکتر راجیو باندارو، مالک Nexon EV اخیراً در شبکه های اجتماعی از اتفاق ناگواری که در ماشینش رخ داده است، خبر داده است. اگرچه خودروهای برقی مانند خودروهای ICE نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند، اما به مراقبت نیز نیاز دارند. این سومین سرویس آن بود و راجیو وسیله نقلیه خود را در Orange Auto Pvt Ltd، حیدرآباد برای سرویس عمومی پیاده کرده بود.
تاتا ن،ون EV در حین سرویس آسیب دید
ماشین فقط وسیله نقلیه ای برای رفت و آمد از نقطه A به نقطه B نیست. برای بسیاری، یک ارتباط عاطفی وجود دارد. چیزی که پرسنل خدمات بارها از درک آن ناتوان هستند.
پرسنل خدماتی مسئولیت این حادثه را نداشتند. آنها از مالک Nexon EV خواسته اند که بیمه نامه را مطالبه کند. از آنجا که این تقصیر او نیست، مالک راجیو از ادعای بیمه امتناع کرده است و شکایت خود را از Orange Auto به تاتا موتورز مطرح کرده است.
تاتا موتورز در خط مقدم انقلاب EV در هند بوده است. با عرضه تیاگو EV، تاتا فصل جدیدی را در آینده خودروهای الکتریکی این شرکت باز کرد. حتی با وجود اینکه تاتا موتورز در خودروهای خود تاثیر محکمی بر جای می گذارد، برخی از مشتریان در هنگام برخورد با خدمات پس از فروش آن را احساس نمی کنند.