تحقیقات ایالات متحده نشان می دهد که استانداردهای بهره وری سوخت استرالیا برای کاهش CO2 حیاتی است
بیشتر: FCAI مس،هشده از فشار EV ،ت «شجاعانه» پشتیب، میکند
بیشتر: پرفروشترین خودروهای الکتریکی استرالیا در نیمه اول سال 2022 بیشتر: چرا لابی خودرو از ،ت جدید مقررات CO2 بیشتری می خواهد؟ بیشتر: چه مشوقهایی برای ،ید خودروهای الکتریکی در سراسر استرالیا ارائه میشود؟ بیشتر: استراتژی ملی EV: ،ت مقاله مشاوره را منتشر می کند بیشتر: ،ت استرالیا مشوق های خودروهای برقی را معرفی می کند بیشتر: زمین تخلیه دیگر؟ فشار EV مقرون به صرفه ،ت استرالیا
سرپرست برنامه وسایل نقلیه مسافربری ICCT گفت: «کاملاً واضح است که استانداردهای انتشار در کاهش قابل توجه انتشار CO2 از ناوگان استرالیا مؤثر است، و آنها می توانند هم وسایل نقلیه الکتریکی و هم کاهش آلاینده های ناشی از وسایل نقلیه موتور احتراق داخلی (ICEV) را ترویج کنند. -نویسنده مقاله، زیفی یانگ.
طبق برآوردهای ،ت استرالیا، انتشار گازهای گلخانه ای از خودروهای سواری و وسایل نقلیه تجاری سبک تقریباً دو سوم از انتشارات حمل و نقل استرالیا را تشکیل می دهد که تقریباً 12 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای این کشور در سال 2021 بود.
شورای بینالمللی حملونقل پاک (ICCT) مستقر در واشنگتن به گروهی از صداهای صنعتی پیوسته است که از ،ت فدرال استرالیا میخواهند تا بهینهسازی سوخت یا اه، انتشار CO2 را قانونی کند.
کریس بوون وزیر انرژی و تغییرات اقلیمی میگوید: «فقدان چنین استانداردهایی در استرالیا به،وان یکی از عوامل تأثیرگذار بر عرضه و هزینه خودروهای الکتریکی ذکر میشود. “چرا؟ زیرا در حالی که استرالیا پیشروی خود را نشان نمیدهد، تولیدکنندگان بازارهایی را در اولویت قرار میدهند.
ما هنوز از آن فاصله داریم. ا،ر برندهای خودروی استرالیا نتوانستند به موفقیت خود دست پیدا کنند داوطلبانه اه، ویژه انتشار CO2 در سال 2021 که توسط گروه لابی اتاق فدرال صنایع خودرو (FCAI) تعیین شده است، اگرچه وسایل نقلیه مسافربری جلوتر از منحنی کاهش هدف قرار گرفتند.
تانزیلا خان، محقق ICC و نویسنده اصلی این مطالعه، گفت: «جلوگیری از هرگونه عقبنشینی در عملکرد انتشار گازهای گلخانهای ICEV مهم است، زیرا کربنزدایی از حملونقل بخش کلیدی دستیابی به هدف خالص صفر استرالیا در سال 2050 است.
سازمان تحقیقات غیرانتفاعی ICCT این هفته گفت که استرالیا با اتخاذ استانداردهای انتشار گازهای گلخانه ای مانند استانداردهای اتحادیه اروپا، ایالات متحده و نیوزلند می تواند تا سال 2050 ناوگان خودروهای سبک (LDV) خود را تقریباً به طور کامل کربن زدایی کند، تقریباً مطابق با خالص. اه، صفر
میانگین انتشار CO2 فهرست شده از وسایل نقلیه متعلق به رده MA این طرح (خودروهای سواری و شاسی بلندهای سبک) 146.5 گرم در کیلومتر بود و وسایل نقلیه در رده MC+NA (تجاری سبک و SUVهای سنگین) به طور متوسط 212.5 گرم در کیلومتر بود.
اینها همان اه، غیر ا،ام آور توصیف شده در بند نهم این داستان هستند.
بیشتر: اه، انتشار توضیح داده شد، پرسش و پاسخ با تونی وبر، مدیر اجرایی FCAI
منبع: ICCT
همانطور که در آوریل گزارش شد، ا،ر برندهای خودروی استرالیایی نتوانستند به اه، داوطلبانه انتشار CO2 در سال 2021 برسند، اگرچه وسایل نقلیه مسافربری به طور کلی جلوتر از منحنی کاهش هدفمند هستند.
،ت فدرال در ماه نوامبر اعلام کرد که بیش از 500 مورد ارسالی را برای یک مقاله بحث و گفتگو دریافت کرده است که برای شکل دادن به اولین استراتژی ملی خودروهای برقی کشور طراحی شده است.
فراتر از این، تجزیه و تحلیل ICCT نشان داد که اجرای «استاندارد ملی کمتر جاه طلبانه» که با اه، فعلی خودروهای برقی در سطح ایالت مطابقت دارد – ،تهای ایالتی و منطقهای اه، خودروهای الکتریکی خاص خود را دارند و تخفیفهایی جداگانه از برنامههای فدرال دارند – همچنان باعث کاهش CO2 میشود. انتشار گازهای گلخانه ای ناوگان LDV تا سال 2050 84 درصد کاهش می یابد.
،ت فدرال تازه منتخب ALP میگوید که از استرالیاییها میخواهد پس از سالها عدم فعالیت در خارج از کانبرا، انتخاب بیشتری از وسایل نقلیه الکتریکی مقرونبهصرفه (EV) داشته باشند.
به طور خلاصه، خودروسازان صادرات خودروهای برقی و هیب، مورد تقاضا (همه خودروهای فروخته شده در اینجا اکنون وارداتی هستند) را به بازارهایی که در آن قو،نی که آنها را به دلیل بیش از انتشار CO2 در سطح ناوگان جریمه می کند، به شدت تحت تاثیر قرار می دهند.
منبع: ICCT
،ت کارگر از آن زمان حمایت سبزهای استرالیا و دیوید پوکاک مستقل از سنا را برای لایحه تشویقی خودروهای الکتریکی (EV) خود جلب کرده است، البته نه بدون چند اصلاحیه.
این مطالعه همچنین تأثیرات احتمالی اه، بحثبرانگیز انتشار دیا،ید کربن را که توسط اتاق فدرال صنایع خودروسازی استرالیا (FCAI)، گروه لابی شرکتهای خودروسازی که اه، CO2 خود را بهجای هر هدف ا،امآوری تعیین میکند، تحلیل کرد.
چنین استانداردهایی همچنین با هدف انتشار گاز CO2 ناوگان 50 گرم در هر کیلومتر از سال 2030 مطابقت دارد که کاهش 72 درصدی نسبت به سال 2019 را نشان می دهد.
زمینه
ما از سیاستگذاران میخواهیم که استانداردهای ک، جه، را حدا،ر تا سال 2024 اتخاذ کنند.»
این گزارش ICCT نشان داد که «استانداردهای سختگیرانه و در سطح جه،» که از سال 2024 شروع میشود، میتواند انتشار CO2 از ناوگان خودروهای سبک (LDV) در استرالیا را تا 95 درصد در سال 2050 در مقایسه با ارقام 2019 کاهش دهد.
همسویی با این استانداردها اساساً به این م،ی است که تمام LDV های جدید فروخته شده در استرالیا از سال 2035 باید با پیشرانه هایی با آلایندگی صفر مانند باتری و موتور یا سلول سوختی هیدروژنی عرضه شوند.
لابی اوج FCAI برای برندهای خودروی استرالیایی به دلیل ارائه طرح کاهش مصرف سوخت و کاهش انتشار CO2 که نسبت به سیاستهای مشابه در اروپا یا ایالات متحده برای اعضای آن کمتر درخواست میکند، مورد استفاده قرار گرفته است.
با این حال، همچنین از هدف کاهش انتشار گازهای گلخانهای فدرال فدرال که در ژوئن سال جاری تعیین شده بود – 43 درصد تا سال 2030 – استقبال کرد و میگوید که در واقع میخواهد در اجرای کاهش CO2 ویژه بخش خودروهای سبک سختتر عمل کند.
سیاست اصلی که باید به آن پرداخته شود، معرفی دیرهنگام استانداردهای بهره وری سوخت و استفاده از یک طرح ا،ام آور کاهش CO2 در لوله اگزوز است که صنعت خودرو و سایر ذینفعان مدت ها گفته اند برای باز ، عرضه بیشتر خودروهای برقی ضروری است.
به غیر از روسیه، استرالیا تنها کشور OECD است که استانداردهای بهره وری سوخت از این نوع را ندارد یا در حال توسعه است.
تنها چند بازار عمده خودرو فاقد ا،امات انطباق ثابت برای انتشار CO2 یا کارایی سوخت خودرو هستند و استرالیا یکی از این بازارها است. با توجه به اینکه چنین مقرراتی به ،وان یک عامل کششی عمل می کند، مرتباً به ،وان یک دلیل کلیدی برای کمبود خودروهای برقی و هیب، ذکر می شود.
به گفته بسیاری از ذینفعان صنعت، این مدت طول، است.
پیشبینی مدل نقشه راه ICCT نشان میدهد که این اه،، تحت حدا،ر سختگیری برای LDVهای جدید بدون تعدیل وزن و اعتبار، به خودروهای بنزینی و دیزلی اجازه میدهند «حتی در سال 2050 بر سهام خودروهای استرالیا تسلط پیدا کنند».