تحویل فورد رنجر رپتور، اورست از 19 سپتامبر آغاز می شود

تعداد کمی از خودروهای نسل بعدی رپتور وارد استرالیا شده اند. با این حال، این واحدها تا زم، که لوازم جانبی و تامین قطعات به سطوح بهینه برسند، ادامه خواهند داشت.

اورست، در مقابل، به صورت استاندارد در بدنه اسپرت و پلاتینیوم با a 3.0 لیتری توربو دیزل V6 با 184 کیلو وات و 600 نیوتن متر، همچنین در Ranger XLT، Sport و Wildtrak موجود است.

اگر منتظر مطلب جدید هستید فورد رنجر رپتور یا اورست، باید کمی بیشتر صبر کنید.

“ما در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه فروشندگان حداقل 1 واحد از هفته شروع 19 سپتامبر دریافت می کنند.”

“ما پیش بینی می کنیم حمل و نقل از هفته شروع 19 سپتامبر آغاز شود.”

  • تحویل فورد رنجر رپتور، اورست از 19 سپتامبر آغاز می شود

پس از اعلام اولیه این مدل ها در ماه آگوست، فورد متعاقبا تایید کرد که این دو مدل اکنون قرار است تحویل محلی را در 19 سپتامبر آغاز کنند.

چند ماه پیش زمان انتظار Ranger Raptor به سال 2023 رسید. اگر امروز یکی را سفارش دهید، فورد می‌گوید که حدود هشت ماه تحویل نخواهید گرفت.

  • تحویل فورد رنجر رپتور، اورست از 19 سپتامبر آغاز می شود

«سفارش‌های خودروهای فروشنده وارد استرالیا شده‌اند. با این حال، این واحدها تا زم، که لوازم جانبی و تامین قطعات به حد مطلوب نرسد، ادامه خواهند داشت.

در حالی که فورد مشکل ،زش میل عقب را برطرف کرد، تعدادی از رنجرهای V6 نیز زمین گیر شدند.

  • تحویل فورد رنجر رپتور، اورست از 19 سپتامبر آغاز می شود

عرضه نسل جدید مدل‌های ute و SUV توسط فورد کاملاً روان نبوده است، زیرا سال 2022 همچنان سال سختی برای زنجیره‌های تامین خودروسازان است.

همین امر در مورد اورست اسپرت و پلاتینیوم و رنجر وایلدتراک با موتور V6 دیزلی صدق می‌کند، هرچند که شرکت خاطرنشان می‌کند زمان انتظاری برای اورست آمبینته و ترند چهار سیلندر و بقیه خط‌آپ رنجر وجود ندارد.

این یک داستان مشابه برای شاسی بلند اورست مربوطه است.

بیشتر: همه چیز فورد اورست
بیشتر: همه چیز فورد رنجر




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/ford-ranger-raptor-everest-deliveries-to-commence-september-19

Ranger Raptor از a استفاده می کند دو توربوشارژر 3.0 لیتری بنزینی V6 با 292 کیلو وات از قدرت و 583 نیوتن متر گشتاور، 135 کیلووات و 83 نیوتن متر در توربو دیزل چهار سیلندر رپتور قدیمی.

راه اندازی محدوده هسته رنجر یک ماه به تعویق افتاد، با کاهش سطح اولیه انبار به دلیل قرنطینه های COVID-19 که تامین کنندگان قطعات مختلف را تحت تاثیر قرار داد.

نسخه‌های Ambiente و Trend اورست از موارد آشنا استفاده می‌کنند 2.0 لیتری بی توربو دیزل چهار با 154 کیلو وات و 500 نیوتن متر.

رنجر رپتور و اورست جدید اولین خودروهایی خواهند بود که موتورهای V6 را بسته بندی می کنند، هرچند که آنها کارخانه های بسیار متفاوتی هستند.