تحویل مشتریان BYD Atto 3 به دلیل نقض قوانین متوقف شد

این شرکت ها افزودند: “BYD و و، در حال کار برای حل این موضوع با هدف از سرگیری مجدد تحویل در اسرع وقت هستند.”

مشکل فنی حول فقدان یک نقطه اتصال به راحتی قابل دسترسی برای صندلی کودک برای صندلی وسط عقب است – برخلاف قو،ن طراحی استرالیا برای خودروهای طبقه بندی شده به ،وان پنج نفره.

  • تحویل مشتریان BYD Atto 3 به دلیل نقض قو،ن متوقف شد

این اولین مشکل ظاهری برای BYD استرالیا و EVDirect نیست.

تحویل خودروهای برقی BYD Atto 3 از 21 اکتبر حداقل به مدت یک هفته به دلیل نقض انطباق فنی متوقف خواهد شد.

BYD درک می کند که برای ا،ریت قریب به اتفاق مشتریان ممکن است این موضوع مهم نباشد، با این حال، از آنجایی که ایمنی اولویت اول ما است و همیشه خواهد بود، ما به کار با این و، برای برآورده ، درخواست آنها ادامه می دهیم.

  • تحویل مشتریان BYD Atto 3 به دلیل نقض قو،ن متوقف شد

قو،ن طراحی سخت و منحصر به فرد استرالیا تصریح می کند که هر صندلی عقب با کمربند ایمنی باید دارای یک نقطه اتصال بالا برای صندلی کودک باشد.

تست کننده تصادف در آن زمان گفت: “BYD استرالیا در حال حل این مشکل است و به زودی به روز رس، بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد.”

«BYD و EVDIRECT هر دو با بخش مربوطه در مورد یک موضوع فنی کار می کنند. این موضوع به استفاده از صندلی کودک در صورت قرار گرفتن در مرکز صندلی عقب و محل من، برای یک نقطه لنگر برای امکان ایمن شدن صندلی کودک مربوط می شود.

در فروم‌ها اشاره شده است که Atto 3 دارای یک لنگر مرکزی در زیر فرش است، اما ADR 34 مست،م دسترسی بیشتر آن بر اساس عبارت است.

  • تحویل مشتریان BYD Atto 3 به دلیل نقض قو،ن متوقف شد

تعداد زیادی از دارندگان سفارش BYD Atto 3 از وارد کننده به دلیل معافیت های گارانتی غیرعادی انتقاد ،د که منجر به تقریبا 1500 نفر امضای طوماری در Change.org به دنبال ضمانت نامه با شرایط کمتر.

آ، هفته گذشته، EVDirect یک “اعلان فوری” به مشتری، که تحویل گرفته بودند ارسال کرد و به آنها توصیه کرد که صندلی کودک را روی صندلی وسط عقب Atto 3 قرار ندهند.

  • تحویل مشتریان BYD Atto 3 به دلیل نقض قو،ن متوقف شد

واردکننده BYD استرالیا به مشتریان می گوید که “در حال حل این مشکل است و به زودی به روز رس، های بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد”، اما هنوز جزئیاتی برای اصلاح این تخلف در خودروهایی که در حال تردد هستند ارائه نکرده است.

BYD Atto 3 پنج صندلی (طبق مشخصات) BYD Atto 3 دارای یک ضمیمه اتصال بالاتنه در وسط عقب نیست – اگرچه دارای اتصالات بالا و نقاط ISOFIX در هر صندلی بیرونی است.

این همان قانون طراحی است که باعث شد هوندا استرالیا HR-V جدید خود را در اوایل امسال به ،وان یک خودروی چهار نفره طبقه بندی کند.

BYD Automotive و توزیع کننده استرالیایی آن EVDirect پیام مش،ی را برای مشتری، که منتظر تحویل خودروی الکتریکی جدید خود هستند ارسال ،د و گفتند که در حال مذاکره با بخش زیرساخت و حمل و نقل بر سر یک “موضوع فنی” هستند.

در عوض، BYD Atto 3 که در استرالیا فروخته می‌شود، رتبه‌بندی نشده باقی می‌ماند، و ANCAP می‌گوید اکنون “در حال کار با BYD برای نهایی ، کاربرد رتبه‌بندی برای مدل‌های مشخص شده در استرالیا است”.

  • تحویل مشتریان BYD Atto 3 به دلیل نقض قو،ن متوقف شد

در سپتامبر، توزیع‌کننده استرالیایی BYD به انتقاد از برنامه‌های خدمات و گارانتی آن پاسخ داد.

بیشتر: بررسی 2023 BYD Atto 3
بیشتر: BYD Atto 3 – “اعلان فوری” برای مالکان اطراف صندلی کودک ارسال می شود




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/byd-atto-3-customer-deliveries-paused-over-rule-breach

در این اطلاعیه افزوده شد که اخطار توقف تحویل تاثیری بر موقعیت افراد در صف تحویل نخواهد داشت.

در اوایل این ماه، Atto 3 نتوانست رتبه پنج ستاره سقوط ANCAP را برای استرالیا دریافت کند – علیرغم اینکه این کار در نیوزیلند و اروپا تحت پروتکل های مشابه NCAP انجام شد.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که اداره قبلاً تأییدیه نوع وسیله نقلیه (MA) را به Atto 3 داده بود.