تحویل مشتریان BYD Atto 3 بیشتر به تأخیر افتاد

تست کننده تصادف در آن زمان گفت: “BYD استرالیا در حال حل این مشکل است و به زودی به روز رس، بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد.”

BYD Atto 3 فروخته شده در استرالیا بدون رتبه باقی می ماند و ANCAP در زمان انتشار نتایج خود گفت که “در حال کار با BYD برای نهایی ، قابلیت اعمال رتبه برای مدل های مشخص شده در استرالیا است”.

این اولین مشکل ظاهری برای BYD استرالیا و EVDirect نیست.

در حالی که ما از قط،امه مطمئن هستیم، به احترام و همکاری با و، برای اطمینان از یک راه حل سریع ادامه خواهیم داد.»

این شرکت‌ها گفتند که مشتاقانه منتظر هستند تا «در اسرع وقت» تحویل را دوباره آغاز کنند.

کاربران انجمن خاطرنشان کرده‌اند که Atto 3 دارای یک لنگر مرکزی در زیر فرش است، اما ADR 34 بر اساس عبارت‌ها باید در دسترس‌تر باشد.

  • تحویل مشتریان BYD Atto 3 بیشتر به تأخیر افتاد
  • تحویل مشتریان BYD Atto 3 بیشتر به تأخیر افتاد

واردکننده BYD استرالیا همچنین به مالکان گفته است که “در حال حل این مشکل است و به زودی به روز رس، بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد”، اما هنوز جزئیاتی برای اصلاح این نقص در خودروهایی که قبلا تحویل داده شده اند، ارائه نکرده است.

در سپتامبر، توزیع‌کننده استرالیایی BYD به انتقاد از برنامه‌های خدمات و گارانتی آن پاسخ داد.

Atto 3 نتوانست رتبه پنج ستاره سقوط ANCAP را در استرالیا تقریباً همزمان با افزایش نقض آشکار ADR دریافت کند، علیرغم انجام این کار در نیوزیلند و اروپا تحت پروتکل های مشابه NCAP.

  • تحویل مشتریان BYD Atto 3 بیشتر به تأخیر افتاد
  • تحویل مشتریان BYD Atto 3 بیشتر به تأخیر افتاد

مهم است که توجه داشته باشید که اداره قبلاً تأییدیه نوع وسیله نقلیه (MA) را به Atto 3 داده بود.

  • تحویل مشتریان BYD Atto 3 بیشتر به تأخیر افتاد
  • تحویل مشتریان BYD Atto 3 بیشتر به تأخیر افتاد

“با حمایت کامل BYD چین، تمام اطلاعات درخواستی برای ارائه به و، آماده می شود.”

این جدیدترین پیشرفت به دنبال توقف هفت روزه تحویل از 21 اکتبر برای مشکل هنوز حل نشده مربوط به نقطه مرکزی صندلی کودک بالادست خودرو است.

BYD Automotive و توزیع کننده استرالیایی آن، EVDirect، تأخیر اضافی را با بولتنی به مشتری، که منتظر تحویل Atto 3 خود هستند، تأیید ،د و گفتند که آنها همچنان در حال کار با و، زیرساخت و حمل و نقل برای حل یک “مسئله فنی” هستند.

قبل از توقف تحویل، EVDirect یک «اعلان فوری» به مالکان Atto 3 ارسال کرد تا صندلی‌های کودک را در صندلی وسط عقب قرار ندهند.

این شرکت در آ،ین ایمیل مشتری خود گفت: “BYD به همراه توزیع کننده ما EVDirect به طور فعال با بخش مربوطه برای حل یک مشکل فنی کار می کنند.” CarExpert.

بیشتر: همه چیز BYD Atto 3
بیشتر: تحویل مشتریان BYD Atto 3 به دلیل نقض قو،ن متوقف شد
بیشتر: BYD Atto 3 – “اعلان فوری” برای مالکان اطراف صندلی کودک ارسال می شود




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/byd-atto-3-customer-deliveries-delayed-further

مشکل فنی در دست حول محور عدم دسترسی آسان به نقطه اتصال بالای صندلی کودک برای صندلی وسط عقب است که برخلاف قو،ن طراحی استرالیا برای خودروهای پنج نفره است.

تعداد زیادی از دارندگان سفارش BYD Atto 3 از وارد کننده به دلیل معافیت های گارانتی غیرعادی انتقاد ،د که منجر به تقریبا 1500 نفر امضای طوماری در Change.org به دنبال ضمانت نامه با شرایط کمتر.

این همان قانون طراحی است که باعث شد هوندا استرالیا HR-V جدید خود را در اوایل امسال به ،وان یک خودروی چهار نفره طبقه بندی کند.

تحویل از Atto 3 WORLD خودروی برقی (EV) به دلیل نقض انطباق فنی برای یک هفته دیگر از 28 اکتبر متوقف می شود.